Je stoelgang komt spontaan op gang.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:44 schreef chufi het volgende:
Je zult maar ergens bij iemand op het toilet komen en daar hangt ie dan de DGKverjaardags-kalender
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:47 schreef chufi het volgende:
Phantom Del de la Villa !
[ afbeelding ]
Om te voorkomen dat Huub (verboden) dutjes doet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:46 schreef chufi het volgende:
Warom wordt altijd alles op het bed van H&L gegooid ipv gewoon ff opruimen, terug in de kast of bij de was ?
Tina Turner in that house!quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:47 schreef chufi het volgende:
Phantom Del de la Villa !
[ afbeelding ]
Het zit wel wat strakjes maar das toch hip !quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:49 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Pink a real man dares to ware it !! So also NiX
Stoelgang ? Zumquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je stoelgang komt spontaan op gang.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zit wel wat strakjes maar das toch hip !
Ze klaagde nu vooral over de lengte, ook nog over de kleur gaan klagen is waarschijnlijk teveel voor deze mono-taskende dame.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:54 schreef NG het volgende:
Heeft Amanda nog niet echt geklaagd over de kleur van dr haar? Het is toch echt veel donkerder nu en dat is toch iets wat ze 'echt niet' wou?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
Godverdomme, iedereen werkt sportief mee behalve Huub.
Wat mij betreft krijgt hij hier een waarschuwing voor.
HUUB.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft ze een pruik op?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:05 schreef chufi het volgende:
Is die pruik/haarstukje van echt haar ??
Omdat Amanda nogal dwars kan zijn en heeft gezegd dat ze Dennis er nog 2 maanden inhoud.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:06 schreef Meganog het volgende:
Huub moet weer slijmen bij Amanda om Dennis proberen weg te stemmen.
Huub weet toch ook wel dat hij de macht bij het kamp Amanda legt op deze manier.
Waarom moet Amanda gecompenseerd worden om Dennis weg te stemmen, het belang is voor iedereen hetzelfde.
Ze zijn alweer op iets anders overgestapt .. girltalkquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:28 schreef chufi het volgende:
sletjes gaan weer aan hun kollum werken.
En ja wat zal het onderwerp deze week zijn ?
Als Huub ook mag drinken kan het nog wel eens vuurwerk gaan opleveren, zal wel niet denk ik, heeft hij nu een permanent alcoholverbod?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:34 schreef chufi het volgende:
Brian mag wel drinken hoor ik Naad zeggen/vragen? Er zit toch een steekje los daarachter ! meen ik serieus! De meest gevaarlijke persoon in de villa, de meest sneaky drinker ook mag gewoon drinken ! Sanp het niet meer. moet er echt iemand dood gaan, alvorens de stekker er uit te trekken ?
Feitelijk komt de gouden kooi in deze samenstelling en manier van spelen er op neer dat degenen die het minst doen, die het meest lui zijn en desnoods nog 5 jaar willen nietsnutten degenen zijn die van alles beloofd krijgen en zonder al te veel moeite en druk naar de finish hobbelen. Zij zijn de hoofdrolpelers geworden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:31 schreef Desii het volgende:
[..]
Omdat Amanda nogal dwars kan zijn en heeft gezegd dat ze Dennis er nog 2 maanden inhoud.
In overleg van Lieke, Jaap, Huub en Brian is besloten Amanda een stemming te geven, zodat zij alsnog Dennis eruit stemt en Nadia gaat overhalen hem ook te laten gaan.
In een filmpje heb ik gehoord dat Amanda het echt wil overwegen, als het maar een leuk uitje is.
Het is jammer dat ze Amanda tegemoet komen, maar anders wordt het spel 2 maanden niet gespeeld.
Volgens eigen zeggen, kiest hij er zelf voor in overleg met achter.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als Huub ook mag drinken kan het nog wel eens vuurwerk gaan opleveren, zal wel niet denk ik, heeft hij nu een permanent alcoholverbod?
Huub mocht altijd drinken ,maar hij heeft een soort gentlemans agreement dat ie het niet meer zou doen on screen. Alleen af en toe en glaasje Champie of zo als het komt voor iedereenquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als Huub ook mag drinken kan het nog wel eens vuurwerk gaan opleveren, zal wel niet denk ik, heeft hij nu een permanent alcoholverbod?
inderdaad.... de enige juiste conclusiequote:Op vrijdag 23 november 2007 17:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Feitelijk komt de gouden kooi in deze samenstelling en manier van spelen er op neer dat degenen die het minst doen, die het meest lui zijn en desnoods nog 5 jaar willen nietsnutten degenen zijn die van alles beloofd krijgen en zonder al te veel moeite en druk naar de finish hobbelen. Zij zijn de hoofdrolpelers geworden.
Het belonen van passief gedrag op deze manier lijkt me niets meer van doen te hebben met de oorspronkelijke doelstelling.
De mensen met haast (Huub/Jaap) zijn dus feitelijk al de verliezers.
Met het verdwijnen van Dennis verandert er in wezen aan het spel en de verhoudingen niks...quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:37 schreef diedirk het volgende:
Wat een boring saai script dus weer.
Dennis moete r nu dus door Amanda worden ingehouden!
Wanneer gaat er nu eens echt vaart in het spel komen?!!!
het zit vast redactie!
Aktie Dennis eruit!
Dan weet hij wat zijn verantwoording is, nu Brian nog.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:37 schreef Desii het volgende:
[..]
Volgens eigen zeggen, kiest hij er zelf voor in overleg met achter.
Af en toe zie je hem een paar slokken nemen, maar that's all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |