bij zo'n opmerking denk ik meteen dat Nadia een keer door Jim is afgewezen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
Volgens Naad is Jim een uitgerangeerde Idol.......dat wijf spoort echt niet.
Lieve Myriam, take a closer look.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda ziet at last mooi uit!
van...quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer gemist....maar wrm is die cavia aan amanda gedoneerd??(of komt dat omdat ze lid is van de bont voor dieren?)![]()
Mooie hoer ja.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda ziet at last mooi uit!
Blehh...irritant mannetje/wijfje.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
We worden dubbel gestraft vanaaf.......Wicawdo in da house.![]()
Heb ik anders hele leuke herinneringen aan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vanavond, heb daarnet heel de tijd tegen Enrique Iglesias aanzitten kijken. Leuke gozer beroerde muziek![]()
Yep.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kwam net thuis en toen was Jensen op 5, met de aftiteling. Was een herhaling van gisteren dus? En 'vanaaf' 'de nieuwe?
OMGquote:
En dan ook nog een bedorven karakter en een schijtstem.quote:
haha het is net een travo!quote:
Ik ben diegene in ieder geval zeker nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef mspoez het volgende:
Ben ik degene die vindt dat dat wel meevalt?
Dat is toch niet te geloven 19 jaar lijkt wel 50 uit geleeft alles is nep, tieten ,wimpers, haren.een echte snolquote:
Vond die caps met die knot mooier, verzorgder iig.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ben ik degene die vindt dat dat wel meevalt?
Ik ben bang van wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vindt dat dat wel meevalt?
[edit wegens typo]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |