Kun je toveren? Tover stream 1 en 2 dan ook even weg.quote:
Maar wanneer weet je wanneer het laatste bericht is? Ik zie dat namelijk niet....quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:19 schreef maril het volgende:
Tof als op het laatste bericht de nieuwe cos wordt geplaatst.
Links boven, press naast Index op De Gouden Kooi..quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar wanneer weet je wanneer het laatste bericht is? Ik zie dat namelijk niet....
Hocus pocus pilatus pas, ik wou dat stream 1 weg was.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je toveren? Tover stream 1 en 2 dan ook even weg.![]()
Je hebt Amanda en Brian erbij getoverd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Hocus pocus pilatus pas, ik wou dat stream 1 weg was.
Hocus pocos pilatus pas, ik wou dat stream 2 weg was.
En?
Ik heb de bovenkant van m'n beeldscherm afgeplakt met ducktapequote:Op vrijdag 23 november 2007 20:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Hocus pocus pilatus pas, ik wou dat stream 1 weg was.
Hocus pocos pilatus pas, ik wou dat stream 2 weg was.
En?
Ook dan zie ik het niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Links boven, press naast Index op De Gouden Kooi..![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:23 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Friese boeren maken overuren voor haarextensions realitysoapsterlet.
Ja maar, wat was nou die roddel?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:24 schreef Starlie het volgende:
Ricardo tegen Brain: Ow trouwens is dat waar..? ik hoorde laatst een roddel over jou... STREAMLOCK!!
Alle roddels zijn dus waar!
Dat is ook nog een optie.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb de bovenkant van m'n beeldscherm afgeplakt met ducktape![]()
Over 2 maanden mag Amanda buiten de Kooi weer aan de extentions, leuk dat voorwerk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:23 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Friese boeren maken overuren voor haarextensions realitysoapster.
Ja ik weet ook wel dat het bont VOOR dieren is, maar amandel ziet dat anders. Amandel vind dat het bont VAN dieren (van haar) is en niet VOOR de dieren zelf.quote:
Nee. Die staat er nog van 'ster' ...quote:
Het maak wat los in Jaapquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:28 schreef Dark het volgende:
Jaap en Wicawdo doe alsof ze gaan zoenen........
Aman heeft een tacker gebruikt, dan kan ze er ook mee slapen!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:28 schreef Py het volgende:
Weekend!![]()
Moet er nog gebeiged worden? Is nog steeds het plan dat Huub ff Nadia gaat pakken om Dennis eruit te werken? Zodat Amanda hem er in kan houden.![]()
[ afbeelding ]
Het haar is erop geplakt ofzeau![]()
Men wilde het eerst vastnieten maar men was bang dat haar breedbeeld kop leeg zou lopen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:28 schreef Py het volgende:
Weekend!![]()
Moet er nog gebeiged worden? Is nog steeds het plan dat Huub ff Nadia gaat pakken om Dennis eruit te werken? Zodat Amanda hem er in kan houden.![]()
[ afbeelding ]
wat slimquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Aman heeft een tacker gebruikt, dan kan ze er ook mee slapen!
Ik vind de meeste relnichten wel leuk maar die Ricardo irriteert me mateloos. Ik erger me rot aan die kop.quote:
Ahaquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:28 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja ik weet ook wel dat het bont VOOR dieren is, maar amandel ziet dat anders. Amandel vind dat het bont VAN dieren (van haar) is en niet VOOR de dieren zelf.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat was Jaap gisteren ook van plan..... maar hij huilde niet hard genoegquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:34 schreef Py het volgende:
[..]
wat slim![]()
Jaap kan trouwens ook wel weer eens naar de kapper [ afbeelding ]
Met clipjes,quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:28 schreef Py het volgende:
Weekend!![]()
[ afbeelding ]
Dat is te zien!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:30 schreef Dark het volgende:
Damn, de hele dagquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is dit al bekend hier?
FOK! zaterdag down voor onderhoud
Bij mij wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is dit al bekend hier?
Yep maar thanx ennieweez.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is dit al bekend hier?
Om half elf komen Jaap, Huub en Brian op TV bij Jensen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:38 schreef Py het volgende:
D'r staat iets te gebeuren ofzo? Ze zijn zo actief![]()
Dan maggie zeker nog geen ekstensjensquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was Jaap gisteren ook van plan..... maar hij huilde niet hard genoeg![]()
En die staat er bij als een houten klaasquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Om half elf komen Jaap, Huub en Brian op TV bij Jensen.
Wicawdo is Dennis aan het dissen, leuk!
Ik haat homo's, van mij mogen ze allemaal met het hoofd naar beneden de flat af !!!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:35 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik vind de meeste relnichten wel leuk maar die Ricardo irriteert me mateloos. Ik erger me rot aan die kop.Tijd voor een biertje denk ik.
![]()
Huh een hele dag!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is dit al bekend hier?
Waarom staat die relnicht annex butler in z'n tanga?quote:
Hij had het over het stukje, dat Dennis zich staat in te likken bij Ludo, de producer.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:41 schreef ruby het volgende:
Ricardo komt niet meer bij omdat ie iets zielig vond voor Dennis, maar zoooo leuk.![]()
Hij gaat in de jacuuz.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom staat die relnicht annex butler in z'n tanga?
Mooie OP maar dat zijn we van jou wel gewend.quote:
Het via Huub voor Amanda klaargestoomde uitje?quote:
Is het weer zover?quote:
Ben je er weer ingestonken?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:56 schreef pasjesjen het volgende:
Avond allemaal.
streams weer verlengt![]()
DOM !!! Je moet gewoon net als ik in de maand juli blijven levenquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:56 schreef pasjesjen het volgende:
Avond allemaal.
Jep, en ik hoop nog tevergeefs dat het het een keer waard isquote:
dwaasquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:56 schreef pasjesjen het volgende:
Avond allemaal.
Idd naapers dusquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:03 schreef Dreamboy het volgende:
Naad en Nix.
[ afbeelding ]
Huub en Lieke
[ afbeelding ]
nee die cap van lieke en huub is van een paar weken geledenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:05 schreef Copycat het volgende:
Lieke en Huub delen de romantische sauna met Nadia en Dennis?
LOL!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:05 schreef pasjesjen het volgende:
nee die cap van lieke en huub is van een paar weken geleden![]()
dat zat ik me ook al af te vragen jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:07 schreef Taurus het volgende:
Waarom steken ze al die kaarsjes aan als ze over 10 minuten op de bank moeten? Wordt dus niets spannends, hooguit 'n aankondiging van iets ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |