Ik nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:13 schreef pasjesjen het volgende:
Nou we gaan op de bank ik ben benieuwd
Lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:18 schreef Dark het volgende:
Ik zou zoooooooo graag een stemming hebben over de 2 minst populaire bewoners, waarvan er 1 naar huis moet
bijdequote:Op vrijdag 23 november 2007 21:18 schreef pasjesjen het volgende:
Hahahah lekker discussie rachel/ricardo
Ja en dan gaat Jensen met messen gooien naar Jaap. Ik had liever gehad dat hij een flinke slagermes naar brrrrian zou gooien.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Om half elf komen Jaap, Huub en Brian op TV bij Jensen.
Wicawdo is Dennis aan het dissen, leuk!
Daar meen je niks van sjeik abdel nouri mohammed ghadaffi.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik haat homo's, van mij mogen ze allemaal met het hoofd naar beneden de flat af !!!!
![]()
Dat was de premiere van Beowolf.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:22 schreef Taurus het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Dennis weg was geweest met dinges.
Van welk programma is zij danquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:23 schreef pasjesjen het volgende:
Waarom krijgen we steeds de afvallers van andere programmas pffff
Juist niet. De nieuwe verhaallijnen, Dennix en Selena, Huub en Naad.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:25 schreef rooie3 het volgende:
Zo Huub nu kan je met je poten van Nadia afblijven.
Omg ik heb nu al spijt dat ik verlengt hebquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juist niet. De nieuwe verhaallijnen, Dennix en Selena, Huub en Naad.![]()
Ooooh lekker pannekoeken met spek.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:57 schreef cindy10 het volgende:
wat een ramp....ga ik nu pannekoeken bakken met spek,kaas,ham,of appel,of ga ik de goudenkooi volgen???
nahhh ben er al uit....ik ga wel bakken!![]()
nee, juist nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:25 schreef rooie3 het volgende:
Zo Huub nu kan je met je poten van Nadia afblijven.
Je moet Nadia juist jaloers krijgen en geen aandacht meer geven.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juist niet. De nieuwe verhaallijnen, Dennix en Selena, Huub en Naad.![]()
De voortekenen zijn niet goedquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd hoe zij zich in de kooi ontwikkeld. Hopelijk niet als tangend leeghoofd.
Ach ik ben benieuwd of ze het Nadia idd moeilijk gaat maken, zoniet dan zal ze zich idd aansluiten bij de stijltangen ben ik bangquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd hoe zij zich in de kooi ontwikkeld. Hopelijk niet als tangend leeghoofd.
Ik hoop amandel en brrrrrian tesamen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie wordt er straks opgebaard op die massagetafel met waxine lichtjes er omheen![]()
Beauty en de Nerd op je cv geeft inderdaad weinig hoop.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:30 schreef pullup het volgende:
De voortekenen zijn niet goed
Lelijk vind ik haar niet maar ook niet dat ik zeg van goh wat een lekker wijfquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
Ik vind haar trouwens lelijk.
Toedeloe!
Je gaat door voor de koelkast ze is boogschutter net als amandaquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zometeen Amanda : Wat is je sterrenbeeld?
Als je dat steile haar ziet waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
Tadaaaaaaa, ze is boogschutter.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Daar was tiequote:Op vrijdag 23 november 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
En jawel hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ah.. Dan zal ze wel 'n vriendinnetje van Amanda en Nadia worden
Nee Dennis, die rug is niet breed genoeg om je achter te verstoppen.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee Dennis, die rug is niet breed genoeg om je achter te verstoppen.
Die voortekenen zijn wel goedquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:37 schreef T-lex het volgende:
Ze heeft geloof ik wel lekkere tieten die tante...
Als nadia geen aandacht krijgt dan gaat ze dood.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je moet Nadia juist jaloers krijgen en geen aandacht meer geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |