abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 november 2007 @ 11:14:57 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54820373
Ik eigenlijk niet, want dan zou ik een sms-je gehad moeten hebben.
Althans... dat is wel de bedoeling.

Maar je weet maar nooit, mss zijn ze daar nog niet aan toe gekomen.

Oh trouwens... niet dat ik het dan hier zou komen melden hoor, maar nu het niet zo is kan ik dat natuurlijk nog wel even zeggen.
  zondag 25 november 2007 @ 11:16:19 #152
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_54820404
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
DeLiedje... sterkte met je loodjes.
Het voelt niet eens als laatse 'loodjes' eigenlijk ... Ik voel me gewoon heel goed en ben het zwangeren nog niet echt zat... maar ik wil een kindje in mijn armen! Ik wil ons Punkie zien en denken 'heey ben jij het!'...
  zondag 25 november 2007 @ 11:18:14 #153
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54820448
Ik wist wel dat ik een topic kwijt was . S_oepstengel nog gefeliciteerd! KD, het lijkt nou net of Demi je hoofd aan het opeten is doordat die foto precies boven je hoofd hangt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 25 november 2007 @ 11:19:55 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54820491
Herkenbaar DeLiedje, en dat terwijl ik nog een stukje achter loop op je.
Ik hou het ook nog wel even vol, maar ik ben echt zo supernieuwsgierig! Ik ben gewoon zo benieuwd wanneer hij buiten komt kijken en kennis gaat maken met zijn papa enzo.
Dat thuiszitten is wat dat betreft wel funest vind ik hoor. Op een gegeven moment ga je er toch wel naar uit kijken.

Pfoe, ik ben benieuwd of ik nog zo kalmpjes als jij post met 39 weken. Ik vond altijd dat die meiden die over tijd gingen wel een beetje zaten te piepen 'wat maakt een paar dagen langer nou uit' maar ik begin ze steeds beter te snappen!
  zondag 25 november 2007 @ 11:20:45 #155
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54820510
whahaha k_i_m, nu je het zegt.
  zondag 25 november 2007 @ 11:24:13 #156
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54820568
Wat fijn Luna!

KD, dinsdag al! Leuk zeg!
Ik moet nog een weekje wachten..nog 9 nachtjes! (jaja, aftellen geblazen).
Positiekleding heb ik ook al gekocht en aan, broeken kon ik echt niet meer aan, kreeg dan zo'n ontzettende buikpijn
Niet goed dus
Dit zit gewoon echt een stuk beter!

DeLiedje en Be alweer aan de laatste loodjes..
Wat gaat het soms ook snel zeg!
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  zondag 25 november 2007 @ 11:27:16 #157
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_54820620
Ik zei vanmorgen tegen de papa: 'ik hou het heus nog wel even vol, maar ik wil jou zo graag een kindje geven '

Bevallingsverhalen nu op tv zou dat helpen?
pi_54820649
Mogguh....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 25 november 2007 @ 11:33:35 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54820753
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:27 schreef DeLiedje het volgende:
Ik zei vanmorgen tegen de papa: 'ik hou het heus nog wel even vol, maar ik wil jou zo graag een kindje geven '
Dat dus idd! Ik vind het nog wel gezellig zo, maar met z'n drietjes aan de buitenkant lijkt me nog veel gezelliger.
quote:
Ehm... Geen idee eigenlijk!
pi_54822227
Hoi allemaal,

Nou vrijdagmiddag zijn we wezen kijken in het ziekenhuis. En eigenlijk ben ik er opeens niet meer zo zeker van dat ik in het reinier de graaf wil bevallen. Ik vond het eigenlijk helemaal niets. Mijn man ging ook nog eens de bevalkamer aanwijzen waar zijn dochter ter wereld is gekomen, en toen had ik er dus helemaal geen zin meer in. (beetje egoistisch, ik weet het) Het is gewoon voor mij de eerste keer en ik heb gewoon geen zin in ervaringsverhalen van hem...

11 december gaan we nog maar even kijken in het oude westeinde... Als ik dat ook niets vind dan blijf ik wel gewoon lekker thuis.

Het enige is dat ik toch wel graag pijnstilling had gehad, maar om alleen daarvoor naar het ziekenhuis te gaan terwijl ik het dus maar niets vind is ook weer zo iets.

Gister ben ik weer druk geweest, dit keer met het sinterklaas feest. Gistermiddag hebben we boodschappen gedaan en nog even gewinkeld. Ik heb een hele leuke buikband gekocht bij de miss etam. Er staan allemaal namen op, inclusief die van mijn broertje... Verder ben ik gister gewoon te druk geweest, en had ik gister werkelijk overal pijn, in mn benen, mn rug mn hoofd en mn buik. Ik moet gewoon echt een beetje aan mezelf gaan denken... ik heb zoiets van het gaat wel, maar eigenlijk gaat het dus allemaal niet meer zoals voor de zwangerschap. Een versnelling terug dus..

Oh en omdat ik het gister zo druk had ben ik ook nog eens vergeten om mn recept op te halen. Dus ik heb nog steeds mn pillen niet. Niet dat ik heel veel last heb van mn bloedarmoede, maar misschien is dat wel de reden dat ik 's avonds zo moe ben, ik dacht dat dat er gewoon bij hoorde.

Vandaag is mijn man sporten, en nu zit ik dus alleen. Ik baalde echt flink, want eigenlijk wilde ik naar mn ouders maar die waren niet thuis. Maar nu heb ik een beginnetje gemaakt aan de ziekenhuistas. Ik heb een paar kleertjes apart gelegd die mee moeten. En ik kwam erachter dat ik opnieuw moet wassen, omdat 1 van de katten in de kledingkast had geslapen, alles onder de kattenhaar...

Verder ga ik nu maar lekker op de bank liggen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54822601
Ik ben er nog en baby zit nog steeds waar ze vorige week ook zat
pi_54822913
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:27 schreef DeLiedje het volgende:
Ik heb ze gezien.. mén! Denk niet dat ze helpen
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_54823147
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:08 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik ben er nog en baby zit nog steeds waar ze vorige week ook zat

Nouja, ik ben zelf op een regendag als dit ook liever binnen waar 't warm is, dus ergens snap ik je beeb wel.
Hardloper.
IG @webkim
pi_54823161
Ticootje, als je graag pijnstilling wil maakt het weinig verschil of je thuis of in het ziekenhuis begint. De kans dat je op een tijdstip bevalt dat er geen pijnstilling gegeven kan worden is net zo groot of je nou al in het ziekenhuis bent of er nog naar toe moet gaan. Bij de laatste optie zou je dan wel weer met weeën naar het ziekenhuis moeten maar dat hoeft niet perse onhandelbaar naar te zijn. Sterker nog, er zijn ook ziekenhuizen waar je sowieso pas naar toe "mag" als je al even bezig bent.
Misschien kan je met je verloskundige overleggen en afspraken maken over evt. thuis beginnen maar vlot naar het ziekenhuis mocht je het gevoel hebben pijnstilling te willen.
pi_54823318
ik ben tante
(heb even niet alles terug gelezen... want k weet t pas net, en we gaan nú kijken )

n nichtje
pi_54823510
Ticootje, mijn man heeft bewust niks gezegt over zijn kind en hoe de bevalling ging etc. Alleen wanneer ik er naar vroeg. Ik weet dus ook dat zijn zoon thuis geboren is. Zijn ex heeft wel vlak voor dat ik moest bevallen of net bevallen was de foto's van de geboorte en pas bevallen kind mee gegeven. Ik heb ze even door gekeken maar weer snel mee terug gegeven. Zij dacht dat ik wel wou zien of mijn kind op die van haar vond lijken. Als je je er niet prettig bij voelt dan moet je dat gewoon aangeven aan je man. Je kan toch zeggen dat het jouw eerste keer en dat je het op jouw manier wilt ervaren, dus zonder dat er van alles wordt bijgehaald van zijn eerste bevalling.
  zondag 25 november 2007 @ 14:11:22 #167
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_54823615
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:23 schreef lcicle het volgende:
Ik heb ze gezien.. mén! Denk niet dat ze helpen
Denk het ook niet...

tijd weer voor een buik foto!

[ Bericht 4% gewijzigd door DeLiedje op 25-11-2007 14:33:44 ]
pi_54823985
Even een vraagje aan de LLM zijn jullie nu op het eind ook een stuk emotioneler dan in het begin van de zwangerschao?

Ik had van de week het nummer "de zigeunerkoningin" van Andre Hazes op staan (hadden we op de begravenis van mijn oma gedraaid toen was Morgaine 7 maanden). Ik heb me toch een partij zitten janken in mijn uppie.
  zondag 25 november 2007 @ 14:30:46 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54824066
*check*
Ik zat het me van de week ook al af te vragen. Hoe dichter ik naar het einde kom hoe sneller ik de tranen heb lopen.

Heb ik een vraagje terug voor de LLM's: hebben jullie het ook zo warm? Bij mij slaan me de vlammen echt af en toe uit. Lijkt wel of ik opvliegers heb ofzo.

De baby is trouwens vandaag heerlijk druk. Zo leuk, zo'n voetje dat wat dan ineens uit de zijkant steekt enzo. Maar het doet me wel nog een stukje meer wensen dat hij snel komt, want ik wil zo graag weten wie daar nou die drukte aan het maken is.
  zondag 25 november 2007 @ 14:35:02 #170
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54824195
Ticootje, zonder jouw gevoelens te willen bagatelliseren, lijkt het me ook goed om je je man te verplaatsen. Voor hém brengt dit ook emoties en herinneringen teweeg. En ja, feit is en blijft dat Priscil deel uitmaakt van jullie gezin en leven. Hoe confronterend dat soms ook voor jou kan zijn. Hij hééft al een kind met een ander. Ik hoop écht dat je je hierin volwassen kunt opstellen. Zéker naar Prisclla toe...

Lewis.... Sterkte hoor!!!!

Lotje, gefeliciteerd!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 25 november 2007 @ 14:36:10 #171
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_54824234
Faja: Ik ben 'van nature' al best wel een jankerd maar tijdens de zwangerschap was dat eigenlijk helemaal over... De laatste week merk ik dat ik ineens weer steeds moet huilen (vooral eigenlijk om gelukkige dingen...)

BE: Overdag niet, maar s'nachts lig ik steeds de dekens maar weer van me af te gooien... Pfoei, warm!
En dat wat Faja hieronder zegt over die jas, dat heb ik ook... lekker open en een sjaal heb ik overdag niet nodig!
En als ik ergens ben (ook in de AH gisteren) gaat ie meteen uit...

[ Bericht 19% gewijzigd door DeLiedje op 25-11-2007 14:49:31 ]
  zondag 25 november 2007 @ 14:36:27 #172
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54824247
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe dichter ik naar het einde kom hoe sneller ik de tranen heb lopen.
Lekker laten lopen!

Bij mij is het overigens zo gebleven....
pi_54824263
Oja BE dat heb ik ook hoor. Mijn man ligt onder het 4 seizoenen dekbed en ik lig er boven op. Mijn man en kind lopen met muts, sjaal en dikke winterjas dicht geritst over straat en ik loop wel met mijn jas aan maar die is open want ik stik er zo wat in. En geloof me als je straks bevallen bent heb je het nog warmer.
  zondag 25 november 2007 @ 14:38:46 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54824303
Ah, dan weet ik wat ik kan verwachten Moonah.
Ach... ik kon voordat ik zwanger was ook al volschieten van een bepaald reclamespotje hoor!

En idd voornamelijk ook van blije dingen DeLiedje!

Had ik al verteld van 'All I want for Christmas'? Wham was al eens langs gekomen en nu kwam van de week Maria Carey (toch?) langs op de radio, dan kan je mij echt opvegen hoor!
pi_54826400
Ik vond dit nog wel een schattige foto om te laten zien. Dat was 1 van mijn wasjes een tijdje geleden.
  zondag 25 november 2007 @ 16:12:37 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54826520
Wow, zo lief!
pi_54826645
@ Lewis.. ooooh lief!
ik wacht op je..
pi_54828357
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:35 schreef Moonah het volgende:
Ticootje, zonder jouw gevoelens te willen bagatelliseren, lijkt het me ook goed om je je man te verplaatsen. Voor hém brengt dit ook emoties en herinneringen teweeg. En ja, feit is en blijft dat Priscil deel uitmaakt van jullie gezin en leven. Hoe confronterend dat soms ook voor jou kan zijn. Hij hééft al een kind met een ander. Ik hoop écht dat je je hierin volwassen kunt opstellen. Zéker naar Prisclla toe...

Lewis.... Sterkte hoor!!!!

Lotje, gefeliciteerd!
Moonah, dit gevoel speelde echt toen we in het ziekenhuis waren om te kijken..

Ik weet dat hij al een kind heeft, maar ik hoef gewoon niet de bevallingsverhalen te horen. Voor mij is het wel de eerste keer en voor mij is het wel heel spannend allemaal. Ik hoef niet te horen dat hij het allemaal al zo goed weet.

Ik snap jou opmerking wel. Jij hebt de andere kant meegemaakt. Maar geloof me, ik neem Priscil wat dat betreft echt niets kwalijk (ik weet niet zo goed hoe je dat moet zeggen). Ik ben heel blij met Priscil, het is echt een superlieve schat. Helaas weet ze dat ook... (daar wordt zo nu en dan dankbaar gebruik van gemaakt)

BE, ik ben nog geen LLM, maar ik merk wel dat de hormonen nu meer doen dan eerst. Ik kon vanmiddag wel janken omdat ik alleen moest blijven.
  † In Memoriam † zondag 25 november 2007 @ 17:39:10 #179
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_54829089
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:48 schreef Ticootje het volgende:
Hoi allemaal,

Nou vrijdagmiddag zijn we wezen kijken in het ziekenhuis. En eigenlijk ben ik er opeens niet meer zo zeker van dat ik in het reinier de graaf wil bevallen. Ik vond het eigenlijk helemaal niets. Mijn man ging ook nog eens de bevalkamer aanwijzen waar zijn dochter ter wereld is gekomen, en toen had ik er dus helemaal geen zin meer in. (beetje egoistisch, ik weet het) Het is gewoon voor mij de eerste keer en ik heb gewoon geen zin in ervaringsverhalen van hem...
Ticootje, je hebt nu eenmaal gekozen voor je man en zijn dochter. De bevalling waarmee zij op de wereld gezet is is een belangrijk deel van hun geschiedenis. Daar verandert switchen van ziekenhuis niks aan.
Verder lijken maar weinig bevallingen op elkaar, dus straks schrijven jullie vier (man, dochter, jij en baby) weer een hele nieuwe geschiedenis die jullie samen zal binden.

Via de dichtstbijzijnde Mac (Binckhorst) naar het Westeinde is wel veel om
(groetjes vanuit Spoorwijk )
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_54829212
dank je moonah

BE ik heb t idd ook steeds warmer lijkt wel

en die wasjes... zijn zo über schattig idd alleen al om ze nog es extra in de hand te hebben strijk ik alles.. (nu doe ik dat toch al met heel veel... maar nu zelfs de sokjes )

t kleintje van zuslief is echt super mooi, n heel gaaf rond hoofdje, mini klein, en die kleine geluidjes die ze maakt.. zooo lief! wederhelft is er nu helemaal uit.. laat de onze ook maar komen!!
t kleintje is trouwens 4 weken te vroeg, maar sterk en gezond!
  zondag 25 november 2007 @ 17:47:26 #181
14746 k_i_m
pi_54829335
quote:
Op zondag 25 november 2007 16:08 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik vond dit nog wel een schattige foto om te laten zien. Dat was 1 van mijn wasjes een tijdje geleden.
[ afbeelding ]
Wat een hoop kleine dingetjes! . . Ik vind het bijna jammer dat we geen waslijn hebben .
In my life
Why do I smile
  zondag 25 november 2007 @ 18:25:50 #182
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_54830297
Die foto Lewis... Oeh wat schattig!

Lijkt wel op ons 'geboorte bord' voor in de tuin als Punk er is... Ik heb een waslijntje gemaakt met rompers, truitjes en broekjes eraan waarop ik met vilten letters de naam heb gemaakt .
Geen echt bord dus, maar echt een waslijntje met knijpers enzo...

[ Bericht 30% gewijzigd door DeLiedje op 25-11-2007 18:46:36 ]
  zondag 25 november 2007 @ 19:35:52 #183
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54832035
Ik ben benieuwd naar de foto daarvan, DeLiedje Leuk idee

ik had toch echt gehoopt dat Lewis-baby er ondertussen wel zou zijn, maar helaas
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 25 november 2007 @ 19:52:38 #184
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54832465
Leuke foto Lewis...
Hier gaat alles prima. Voel me alleen net een koe Eva is in een paar uur tijd al weet ik veel hoe vaak aan de borst geweest. Hang de hele middag al met mn borsten buiten
pi_54833845
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:39 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Via de dichtstbijzijnde Mac (Binckhorst) naar het Westeinde is wel veel om
(groetjes vanuit Spoorwijk )
Super!! Ik moest echt even lachen!

Ach, misschien komt de baby wel te vroeg en beval ik gewoon in Parijs!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 25 november 2007 @ 20:47:37 #186
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54833964
b
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:25 schreef DeLiedje het volgende:
Die foto Lewis... Oeh wat schattig!

Lijkt wel op ons 'geboorte bord' voor in de tuin als Punk er is... Ik heb een waslijntje gemaakt met rompers, truitjes en broekjes eraan waarop ik met vilten letters de naam heb gemaakt .
Geen echt bord dus, maar echt een waslijntje met knijpers enzo...
ben je niet bang dat men dan gaat klooien met de kleertjes? verhangen of zelfs weghalen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 25 november 2007 @ 20:56:04 #187
14746 k_i_m
pi_54834195
Was er ook niet iets met vilt en nat worden en afgeven? Of heb je alles in de blanke lak gezet?

Ik heb weer een aanwinst trouwens . Voor bij de verzameling "dingen met oortjes" .

In my life
Why do I smile
  zondag 25 november 2007 @ 21:00:42 #188
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54834302
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:56 schreef k_i_m het volgende:
Was er ook niet iets met vilt en nat worden en afgeven? Of heb je alles in de blanke lak gezet?

Ik heb weer een aanwinst trouwens . Voor bij de verzameling "dingen met oortjes" .

[ afbeelding ]
k_i_m, je bent toch niet van plan om nog een Veerkampje op de wereld te zetten (oortjes zijn wel )
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_54834347
Kim, jij hebt echt voor elke dag een heel nieuw setje!
pi_54834390
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:00 schreef m@x het volgende:

[..]

k_i_m, je bent toch niet van plan om nog een Veerkampje op de wereld te zetten (oortjes zijn wel )
Dierenprints zijn weer in, en zijn aankomend jaar niet ordi...
pi_54834476
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Heb ik een vraagje terug voor de LLM's: hebben jullie het ook zo warm? Bij mij slaan me de vlammen echt af en toe uit. Lijkt wel of ik opvliegers heb ofzo.

Goed ik heb nog wel eventjes te gaan maar dat begint bij mij nu weer langzaam te komen. Het lijken inderdaad opvliegers, zal ook wel door de hormonen komen neem ik aan. Ik weet nog we dat ik dat bij de eerste zwangerschap op het eind ook vaak midden in de nacht had, enorm warm..en zweetaanvallen. En dat die zweetaanvallen 's nachts ook na de bevalling nog een tijd bleven

Morgen een begin maken aan het inrichten van de babykamer Het verfwerk is klaar en ik heb vandaag alles nog eens grondig schoongemaakt...heb er wel zin in
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_54834855
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Moonah, dit gevoel speelde echt toen we in het ziekenhuis waren om te kijken..

Ik weet dat hij al een kind heeft, maar ik hoef gewoon niet de bevallingsverhalen te horen. Voor mij is het wel de eerste keer en voor mij is het wel heel spannend allemaal. Ik hoef niet te horen dat hij het allemaal al zo goed weet.

Ik snap jou opmerking wel. Jij hebt de andere kant meegemaakt. Maar geloof me, ik neem Priscil wat dat betreft echt niets kwalijk (ik weet niet zo goed hoe je dat moet zeggen). Ik ben heel blij met Priscil, het is echt een superlieve schat. Helaas weet ze dat ook... (daar wordt zo nu en dan dankbaar gebruik van gemaakt)

BE, ik ben nog geen LLM, maar ik merk wel dat de hormonen nu meer doen dan eerst. Ik kon vanmiddag wel janken omdat ik alleen moest blijven.
Ik snap het wel...
Als ik het met mn dochter heb over haar geboorte komen er automatisch ook herinneringen aan de vader naar boven... Hoe hij reageerde hoe hij dit, hoe hij zus, hoe hij zo....
Bij de eerste zwangerschap van het kindje van mij en mn "nieuwe" lief heb ik vaker gemerkt dat ook ik het best een beetje jammer vond dat het niet voor ons beide de eerste keer was....
Hij zegt het zelf ook.... Voor mij is alles nieuw, jij hebt dit allemaal al een keer meegemaakt en dan ook nog eens met iemand anders.....
Dat steekt soms best!
  zondag 25 november 2007 @ 21:22:50 #193
14746 k_i_m
pi_54834914
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:00 schreef m@x het volgende:

[..]

Nee, dat is toeval. Ik spaar mutsjes, jasjes en pakjes met oortjes eraan .
In my life
Why do I smile
pi_54835081
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:22 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Is die van de H&M. Want daar hebben mijn vriendin en ik gister helemaal dubbel bij gelegen dat er toch echt mensen zijn die zulke dingen voor hun baby kopen Verschrikkelijk zeg
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 25 november 2007 @ 21:28:53 #195
3142 m@x
pi_54835102
quote:

[..]

Die zijn ook lief: Een klein voorproefje:

pi_54835192
Oe...Ik heb ook nog wel wat met oortjes enzo....
Een pakje (van zo'n 4 jaar geleden) Als zo'n kleintje dat aan heeft is het net Tommy van Sesamstraat!
pi_54835301
KIM wat ben je erg!!!

Mama van Floris, Leonore en ?
  zondag 25 november 2007 @ 21:42:49 #198
14746 k_i_m
pi_54835484
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:28 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Is die van de H&M. Want daar hebben mijn vriendin en ik gister helemaal dubbel bij gelegen dat er toch echt mensen zijn die zulke dingen voor hun baby kopen Verschrikkelijk zeg
Ja, dat klopt. Het is zo verschrikkelijk dat het weer leuk wordt .
In my life
Why do I smile
pi_54835535
Oh ik heb ook bij de pakje staan kwijlen maar het toch maar niet gedaan Vind hem zo fout dat hij geweldig is
Saartje
pi_54835645
Soepstengel en ega, gefeliciteerd met jullie kleine meid, hoop dat alles goed is gegaan en de wond gaat echt waar iedere dag minder pijn doen. Grote boxershort aan en er een kraamverband tussen leggen dan drukt het niet zo (de kleding). Geniet van jullie kraamtijd en in het bijzonder elkaar!

BE, poeh zoals jij het beschrijft emo en zweterig kan het me nog precies voor de geest halen.
Als ik het er niet uit jankte dan zweette ik het er wel uit. En zoals Moonah al zegt dat janken gaat niet over, gisteren de film: het paard van sinterklaas gekeken, het paard werd ingeslapen en deze mama zat met Isa op schoot tranen met tuiten te janken, mijn man kijkt me dan echt onnozel aan
Dat zweten blijft na de bevalling ook nog wel even, maar dan verlies je er ook kilo's aan vocht mee dus das minder erg

Kim lekker fout is leuk

Vandaag bij opa en oma Isa's eerste sinterklaas gevierd, een super grote zingende Nijntje (net zo groot als Isa zelf) en boekjes met muziekjes gekregen.
En Isa heeft ook de dvd gekregen van je raadt het nooit: het paard van sinterklaas, dus mama kan de komende jaren flink ongegeneerd janken :S
Mama van Isa en Ties
  zondag 25 november 2007 @ 21:54:27 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54835765
Die kilo's vocht verliezen lijken me wel wat. Inmiddels tintelen een aantal vingers van mijn rechterhand ook zo af en toe omdat er toch wat dingen afgekneld worden nu zo tegen het eind, en zelfs bij mijn rechtervoet tintelen mijn tenen zo af en toe!

Het paard van sinterklaas heb ik niet gezien, dus die tranen heb ik binnen kunnen houden.
  zondag 25 november 2007 @ 21:54:55 #202
14746 k_i_m
pi_54835778
Oh, kan je trouwens van kou een harde buik krijgen? Ik liep vanochtend in mijn blote kont naar het toilet en toen ik weer terugsprong in bed was mijn buik keihard. Het was wel snel weer weg (toen ik weer warm was) dus ik ben gewoon verder gaan slapen. Maar verder heb ik nog geen ervaring met dit fenomeen eigenlijk, dus ik was wel nieuwsgierig of dat daar van kwam, of van het feit dat ik enorm nodig moest plassen .
In my life
Why do I smile
  zondag 25 november 2007 @ 21:55:48 #203
14746 k_i_m
pi_54835796
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:28 schreef m@x het volgende:

[..]

Die zijn ook lief: Een klein voorproefje:

[ afbeelding ]
Aaaaaaah . . .
In my life
Why do I smile
pi_54835798
Ik krijg overal harde buiken van Maar ja dat zou best kunnen
Saartje
  zondag 25 november 2007 @ 21:57:38 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54835852
Haha Maneki!
Ik denk eerder van het plassen k_i_m, althans, bij mij reageert mijn buik behoorlijk op een volle (en daarna weer lege) blaas.
  zondag 25 november 2007 @ 21:58:55 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54835890
m@x, waar kunnen we zo'n kindje bestellen?
  zondag 25 november 2007 @ 21:59:57 #207
3142 m@x
pi_54835926
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
m@x, waar kunnen we zo'n kindje bestellen?
Hij is inmiddels een stuk minder schattig hoor
  zondag 25 november 2007 @ 22:01:35 #208
3011 E.T.
pi_54835965
HIer ook een harde buik na nodig moeten plassen (was vorige zwangerschappen ook zo).
Ik heb dan ook altijd het gevoel dat ik mijn blaas voel krimpen ofzo (beetje kramperig in mijn blaas als die dan leeg is)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54835969
quote:

[ afbeelding ]
Dat pakje heb ik in een 2 delig setje. Een jasje met rits en muts en broekje. Dat heeft mijn dochtertje nog gedragen. Ik heb hem nog bewaard omdat ie zo leuk en lief is.
  zondag 25 november 2007 @ 22:02:45 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54835994
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef m@x het volgende:

[..]

Hij is inmiddels een stuk minder schattig hoor
Echt niet!
pi_54836080
quote:

[..]

Nee, dat is toeval. Ik spaar mutsjes, jasjes en pakjes met oortjes eraan en schoentjes en jurkjes en broekjes en shirtjes en maillotjes en sokjes en rokjes. .
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 25 november 2007 @ 22:11:09 #212
14746 k_i_m
pi_54836215
quote:
Op zondag 25 november 2007 22:01 schreef E.T. het volgende:
HIer ook een harde buik na nodig moeten plassen (was vorige zwangerschappen ook zo).
Ik heb dan ook altijd het gevoel dat ik mijn blaas voel krimpen ofzo (beetje kramperig in mijn blaas als die dan leeg is)
Ja, dat gevoel heb ik ook, maar eigenlijk alleen 's ochtends. Dan moet ik ook vaak zo nodig plassen dat het bijna pijn doet zelfs als mijn blaas bijna leeg is. Of misschien wel juist als mijn blaas bijna leeg is.

Het kind ligt vandaag ook de hele dag al niet zo lekker. Steeds veel onderin draaien en schoppen tegen dezelfde plek rechtsonderin mijn buik .
In my life
Why do I smile
  zondag 25 november 2007 @ 22:12:01 #213
14746 k_i_m
pi_54836236
quote:
Op zondag 25 november 2007 22:06 schreef Webkim het volgende:

[..]
Oja, ik heb ook een paar schoenen met oren! .
In my life
Why do I smile
pi_54836295
BE maak je borst maar nat en (je bedje droog) zorg voor veeeeeeel schoon beddengoed als je zoveel vocht vasthoud!
Ik ben ik het ziekenhuis via de katheter zeker 9 kilo (daar stond de teller op na 3 dagen) vocht verloren en toen waren mijn voeten, benen, armen en handen nog dik en tintelend.
Die kilo's die gaan dus echt heeeeel snel. Maar ik kon dan wel iedere dag en dat zeker 3 weken lang mijn beddengoed verschonen want het was na 1 nachtje slapen zeiknat.
Mama van Isa en Ties
pi_54836365
quote:
Op zondag 25 november 2007 22:12 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Oja, ik heb ook een paar schoenen met oren! .
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 25 november 2007 @ 22:18:37 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54836403
Het gekke is trouwens wel dat mijn voeten wel eens dikker zijn geweest, dus het lijkt nu echt in mijn benen zelf te zitten oid.
Ik zal je in gedachten houden Marlieske. Het lijkt me op zich niet echt onaardig, zo snel zo'n bak vocht verliezen.
pi_54836563
Ik begin nu ook wat vocht vast te houden. Heb nog sokken aan als ik ze al uit heb getrokken
Verder zit beeb nog steeds als een boeddha in mijn buik, m`n dramadriehoek van binnenuit te terroriseren
En hier gister ook janken bij Het paard van Sinterklaas..moet je dat paard ook geen Saartje noemen welke je in gaat laten slapen
Saartje
pi_54836666
Tja die lieve oude opa ging dat ook zo lief vertellen een winky en toen was ik al hene.... ben gelukkig dus niet de enige vochtige dweil.
Mama van Isa en Ties
  zondag 25 november 2007 @ 22:28:39 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54836725
Oef Maneki, dat kan ik me idd helemaal voorstellen.

Btw... We hebben Lewis gezien, en DeLiedje, maar waar is Droeke eigenlijk? Zou die al bezig zijn?
pi_54836808
Oudste zat bij me, die had dat stuk al gezien en wist te spoileren dat het paard dood zou gaan Dus ik had mezelf al voorbereid maar ja..m`n paardenliefhebbershartje..icm met hormonen en die naam..was een foute combi
Saartje
pi_54837241
Hier hoeft er nog niet eens een paard dood te gaan...
Sta gisteren op een bomvol plein met manlief en koters te wachten op Sinterklaas. In de tussentijd worden we wat vermaakt met klimpieten en krijgen de kinders van een piet een handjevol pepernoten. Voor Randy en Tinka toch wel spannend bedenk ik me, het is voor Randy (bijna 3) voor de eerste keer dat hij het zich echt bewust is wat er gebeurd. Ik kijk naar het balkon waar Sinterklaas straks tevoorschijn moet komen, zie het in gedachten al voor me en..... de tranen biggelen me over de wangen! Niet te stoppen ook, ze blijven stromen!
Dit ging echt helemaal nergens over! Stomme hormonen ook!
pi_54840461
Hallo iedereen,

Sinds 23 november 2007 om 08:55 zijn wij de trotse ouders geworden van Milan!!!
Milan heeft wel voor een lastige bevalling gezorgt!
Het begon op 22 november een uur na het strippen van de vliezen.
Deze weeën hebben vanaf 15:30 tot 0:30 snachts aangehouden toen de verloskundige thuis ontdekte dat de kleine een te lage hartslag had! Stress!!!
Gelijk een ambulance gebelt en met spoed naar het ziekenhuis.
Eenmaal aangekomen werd de kleine gelijk voorzien van de nodige draadjes en kwamen we erachter dat de hartslag weer netjes tussen de normen was (pff wat een opluchting!)
Sonja heeft de hele nacht hard gewerkt en om half 8 was er 9cm ontsluiting, maar de jongen lag iets schuin met zijn hoofdje en zal dus niet door het bekken passen!
Toen besloten ze over te gaan op een keizersnede.
Ik moest mij omkleden in een mooi blauw pakje en wachten totdat ze mij riepen.
Toen kwam het moment dat ze mij riepen, erg spannend allemaal, Sonja lag op de operatietafel met een gordijn tussen haar hoofd en buik, zodat ze het niet allemaal hoefde te zien.
Ik mocht op de helft meekijken en zag hoe het hoofdje met moeite uit de circa 10cm brede snee in haar buik tevoorschijn kwam!
Ook zijn schoudertjes kwamen hier met moeite uit. Eerst links, toen rechts, o nee, links schoot weer terug. Lekker eigenwijs dus!
Zodra hij eruit was zette hij het op een krijsen in die grote koude wereld.
Dit was om 08:55 in de ochtend.
Na wat controles gingen we naar de babykamer, war hij gewogen werd.
De kleine woog 8 pond en 3 ons! Wat een beer voor mijn kleine vrouwtje!

pi_54840748
ThaNetRunner van harte met de geboorte van jullie zoon. Wat een flinke beer zeg maar wel erg schattig hoor. Klinkt wel als een hele zware bevalling met de nodige stress. Wens je vrouw maar veel sterkte bij het aansterken na de keizersnede.
pi_54840749
TNR, van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoon
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54840848
Gefeliciteerd met Milan ThaNetRunner!! Het is inderdaad een flinke hollande jongen Geniet lekker van 'm en heel veel geluk en gezondheid gewenst in de toekomst!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 26 november 2007 @ 07:49:38 #226
3011 E.T.
pi_54840886
Lekker beertje is Milan

Gefeliciteerd TNR!
  maandag 26 november 2007 @ 08:03:35 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54840944
Gefeliciteerd ThaNetRunner!
pi_54840982
welkom op de aardkloot Milan mooi manneke!! gefeliciteerd

hier is nog alles rustig.. mn kleintje trekt zich niks van de snelheid van zn nichtje aan en blijft rustig zitten.. naja rustig.. hij beweegt volop
t wiegje hangt en we zijn bezig van de sere een kraamkamer te maken, en ook dat gaat helemaal goed komen straks even poetsen en dan kan t bed in elkaar op klossen, en dan is er ook plek voor t bad maar... dr moeten nog gordijnen opgehangen en dat is vorige keer ernstig mislukt :$
pi_54841134
TNR, gefeliciteerd met Milan. Wat een start zeg! Heel veel succes voor je vrouw, ik hoop dat ze snel opknapt.

Ik heb na aanraden van een paar dames van hier toch maar hele sexy onderbroeken gekocht... Eerst bij de hema gekeken, maar die hadden alleen maar kleine onderbroeken. Toen maar naade zeeman, en ja hoor. Daar hadden we zel flinke tenten voor een schappelijke prijs. Ik heb ook maar meteen een BH gekocht voor het inmense bedrag van 2,79...
pi_54841301
ThaNetRunner gefeliciteerd. Hij ziet eruit als een flinke beer

Hier nog niks hoor. Veel voorwerk gehad vorige week, maar het hele weekend is het al behoorlijk rustig. Alleen weer niet te rustig om te weten dat alles nog wel goed gaat met'r.
pi_54841323
Lewis, jij geniet er wel van om bovenaan te staan!
  maandag 26 november 2007 @ 09:19:01 #232
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54841643
Jeutje KD jij hebt echt al een aardig buikje zeg Ik heb gisteren mijn eerste positiebroek gekocht bij de Etam. Al mijn broeken zaten zo strak dat ik er buikpijn van kreeg. Deedal de hele tijd mijn knoopje open en dat luchtte al zo op. Vanmiddag weer een echo Ik heb er zo'n zijn in!
pi_54841669
TNR gefeliciteerd met Milan!
Ahh Lewis..had het gehoopt voor je dat je afgelopen weekend zou bevallen! Hoe is het met je rug/heup/bekkengedeelte? Red je het nog?
Hard poetsen lotje, misschien helpt het om weeen te krijgen
Saartje
pi_54841853
TNR gefeliciteerd!! Wat een heerlijk beertje!
  maandag 26 november 2007 @ 09:32:33 #235
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54841857
TNR van harte gefeliciteerd met Milan!
  maandag 26 november 2007 @ 09:34:00 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54841876
Gelukkig is alles goed verlopen, kan me voorstellen dat je in de stress schiet.
  maandag 26 november 2007 @ 09:37:48 #237
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54841928
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:34 schreef Ticootje het volgende:
TNR, gefeliciteerd met Milan. Wat een start zeg! Heel veel succes voor je vrouw, ik hoop dat ze snel opknapt.

Ik heb na aanraden van een paar dames van hier toch maar hele sexy onderbroeken gekocht... Eerst bij de hema gekeken, maar die hadden alleen maar kleine onderbroeken. Toen maar naade zeeman, en ja hoor. Daar hadden we zel flinke tenten voor een schappelijke prijs. Ik heb ook maar meteen een BH gekocht voor het inmense bedrag van 2,79...
Nou nou, pas op dat je aan het einde van de maand niet op je tenen moet gaan lopen
Ow wacht, het is al het einde van de maand
heb totaal geen tijdsbesef meer, weet niet meer welke dag van de week het is en al helemaal niet welke dag van de maand
pi_54842348
ThaNetRunner, gefeliciteerd met jullie zoon! hij is prachtig!

sombie hoe gaat het nu met je?

lewis, afwachten maar weer, succes!
  maandag 26 november 2007 @ 10:10:15 #239
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54842454
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:34 schreef Ticootje het volgende:

Ik heb mijn vrouw gewoon meegenomen naar een goede lingerie zaak en daar goede lingerie gekocht die mee kan groeien. Een BH van 2.79 lijkt mij (Als man zijnde) nou niet echt het toppunt van comfort, bij toch al zulke gevoelige borsten als die van een zwangere vrouw
pi_54842482
ThaNetRunner, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!

Lewis, sterkte met die laatste loodjes. Dat geldt trouwens voor alle ongeduldige LLM's (DeLiedje en BE ). Ik kan me voorstellen dat jullie niet kunnen wachten!

Bixis, het gaat zo zo met me. Van donderdagmiddag tot vrijdagavond nog licht bloedverlies gehad. Daarna niet meer tot gisteravond weer wat bij het afvegen. Ik ga heen en weer tussen hoop en vrees, stapel word ik daarvan.
Vanochtend heb ik de dokter gebeld of ik voor een echo kan. Zij gaat overleggen met de huisarts en belt me eind van de ochtend terug. Dat duurt me eigenlijk al te lang. Ik ben vreselijk onrustig en loop maar te heen-en-weren.
Ik zit er nu over te denken of ik niet beter de verloskundige kan bellen. Misschien kan zij eerder een echo regelen. Maar daar twijfel ik dan weer over want nu is de assistente al van alles aan het regelen. Kortom, ik word gek van mezelf.
  maandag 26 november 2007 @ 10:13:34 #241
54772 Silmarwen
pi_54842516
Jeutje Sombie, ik hou mijn vingers gekruist voor je en hoop dat je snel een echo kunt krijgen. Bloedverlies ik ook zo enorm eng!
pi_54842666
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:10 schreef GI het volgende:

[..]

Ik heb mijn vrouw gewoon meegenomen naar een goede lingerie zaak en daar goede lingerie gekocht die mee kan groeien. Een BH van 2.79 lijkt mij (Als man zijnde) nou niet echt het toppunt van comfort, bij toch al zulke gevoelige borsten als die van een zwangere vrouw
Oh, mijn lief had mij ook megenomen naar de bonnie b. Een superdure bh aangeschaft die ik ongeveer 2x heb gedragen omdat ie toch niet lekker zit.

Deze bh zit een stuk prettiger dan mijn oude versleten 4 jaar oude votje. Misschien ook omdat bij deze bh ik niet steeds mn borst er weer in moet doen. Nee hoor voor die 2,79 heb ik gewoon waar voor mn geld. Het ziet er alleen niet uit... Maar ach, het is toch zo'n beetje het eerste dat uit gaat.
pi_54842766
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:12 schreef sombie het volgende:
ThaNetRunner, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!

Lewis, sterkte met die laatste loodjes. Dat geldt trouwens voor alle ongeduldige LLM's (DeLiedje en BE ). Ik kan me voorstellen dat jullie niet kunnen wachten!

Bixis, het gaat zo zo met me. Van donderdagmiddag tot vrijdagavond nog licht bloedverlies gehad. Daarna niet meer tot gisteravond weer wat bij het afvegen. Ik ga heen en weer tussen hoop en vrees, stapel word ik daarvan.
Vanochtend heb ik de dokter gebeld of ik voor een echo kan. Zij gaat overleggen met de huisarts en belt me eind van de ochtend terug. Dat duurt me eigenlijk al te lang. Ik ben vreselijk onrustig en loop maar te heen-en-weren.
Ik zit er nu over te denken of ik niet beter de verloskundige kan bellen. Misschien kan zij eerder een echo regelen. Maar daar twijfel ik dan weer over want nu is de assistente al van alles aan het regelen. Kortom, ik word gek van mezelf.
Zat net nog aan je te denken! Vroeg me af hoe het met je ging...
Balen dat je weer bloedverlies hebt... Misschien kan een echo je idd een beetje geruststellen.... Als er nu "leven" te zien is, kan het best zijn dat het "gewoon" bij deze zwangerschap hoort.... Ik heb bij een vorige zwangerschap enorme bloedingen gehad... Was op de echo een soort wondje op of achter de baarmoeder te zien... Daar kwamen de bloedingen vandaan, 't was nog steeds engig, maar ik wist dat het "geen kwaad" kon! Nu "leven" zien is natuurlijk geen garantie, maar kan je misschien wel net even de rust geven die je nu nodig hebt...

Mijn ervaring leert dat een echo via een verloskundige heel snel geregeld kan zijn!

Ook bij andere zwangerschappen heb ik (vooral in het begin) best wat bloedingen en kramp gehad en nu weer...

Aan de andere kant.... Als het wel fout is gegaan en je nu dus moet wachten tot het afgestoten wordt, weet je iig waar je aan toe bent....
  maandag 26 november 2007 @ 10:32:22 #244
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54842847
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh, mijn lief had mij ook megenomen naar de bonnie b. Een superdure bh aangeschaft die ik ongeveer 2x heb gedragen omdat ie toch niet lekker zit.

Deze bh zit een stuk prettiger dan mijn oude versleten 4 jaar oude votje. Misschien ook omdat bij deze bh ik niet steeds mn borst er weer in moet doen. Nee hoor voor die 2,79 heb ik gewoon waar voor mn geld. Het ziet er alleen niet uit... Maar ach, het is toch zo'n beetje het eerste dat uit gaat.
Ik zeg dan ook 'goed' en niet 'superduur'. Maar als jij tevreden bent met de BH die je nu gekocht hebt dan zeg ik niks hoor. Het verbaasde mij alleen een beetje.
pi_54843054
oe, spannend dus nog sombie. ik blijf duimen! hopelijk lukt het snel om een echo te krijgen, al is een hele vroege echo nog niet altijd zo veelzeggend geloof ik? sterkte weer.
pi_54843101
Sombie ik hoop dat je snel teruggebeld word en je snel een echo kunt laten maken
kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van word!

ThaNetRunner gefeliciteerd met Milan! leuke naam

Wanneer kregen julie eigenlijk last van vocht vasthouden? Ik heb er nu nl al last van
ik heb ergens gelezen dat brandnetel thee zou helpen...iemand ervaring daarmee?
  maandag 26 november 2007 @ 10:56:56 #247
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54843320
Oh Sombie, ik lees dit nu pas..
Wat ontzettend spannend zeg. Ik kan me je zenuwen zo goed voorstellen.
Maar ik dacht dat er zo vroeg in de zwangerschap nog geen echo wordt gemaakt..? Weet het niet zeker hoor, maar er staat me iets van bij.
Veel sterkte met het afwachten en ik duim voor je.
pi_54843330
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:47 schreef Ynske het volgende:
ben je niet bang dat men dan gaat klooien met de kleertjes? verhangen of zelfs weghalen?
quote:
We hebben een grote schuifpui aan de voorkant, dus ivm met de dingen die jullie zeggen, en ivm met het weer zo rond december, hangen we het maar aan de binnenkant van het raam denk ik...
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ik heb ook bij de pakje staan kwijlen maar het toch maar niet gedaan Vind hem zo fout dat hij geweldig is
Ha Maneki, en dan in je zebra wandel-wagen Ik zou 'm mooi niet weg doen!
  maandag 26 november 2007 @ 10:59:06 #249
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54843358
TNR, van harte met jullie zoon!
Hij ziet er uit om op te eten.
pi_54843528
ThaNetRunner, van harte gefeliciteerd met je zoon, wat een leuke naam! Ik hoop dat je vrouw snel en goed herstelt van de KS.
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:10 schreef GI het volgende:
Goed bezig!
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_54843577
Zowel de verloskundige als de huisarts zeiden vorige week dat er deze week een echo gemaakt kan worden. Eind van de zesde week gaat het hartje kloppen. Ik zit nu op dag 5 van de zesde week. Dus misschien kun je het zien en anders is misschien wel te zien dat toch verkeerd is gegaan. Als ik het vruchtje wel heb verloren vorige week, kun je dat waarschijnlijk wel zien. En er is een kans dat er nog wel een vruchtje zit maar dat er nog geen hartje te zien is. Dan blijft het nog even onzeker maar nu zit ik ook in onzekerheid. Met een echo heb ik in ieder geval een kans dat ik iets meer te weten kom.

Daar komt bij dat ik morgen weer voor de klas moet. Als er een mogelijkheid is om het voor die tijd te weten, probeer ik dat het liefst.
pi_54843600
Sombie ik hoop iid dat je gauw een echo mag... Hopelijk krijg je dan zelf wat rust .

TNR, gefeliciteerd met Milan, wat een mooi ventje!
pi_54843614
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:08 schreef --Eveliene-- het volgende:

[..]

Goed bezig!
Dat wel! Mannen met inlevingsvermogen
pi_54844438
Nou, inderdaad geen echo. Ik heb de huisarts en verloskundige vast verkeerd begrepen vorige week. 5 december krijgen we een echo. Afwachten dus weer. Morgen weer aan het werk dus dan heb ik weer wat afleiding (hoewel ik er ook tegenop zie om naar mijn werk te gaan maar dat slijt wel weer).
  maandag 26 november 2007 @ 11:56:25 #255
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54844453
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:57 schreef Mammietje het volgende:
[knip]
Ik heb bij beide vorige zwangerschappen geen cursus gedaan en bij beide bevallingen kreeg ik een heel andere puftechniek aangereikt door de gyn, die ieder prima werkten. Mijn vriendin had wel een cursus gedaan, maar er op moment supreme niets aan gehad! Zij was Kortjakje helemaal vergeten! Bekkenbodemtechnieken krijg ik van mijn bekkenfysio (ik heb een verzakking, dus niet onbelangrijk! ) maar toch wil ik deze keer denk ik wel een cursus doen. En puur eigenlijk om wat contact met medezwangeren uit de buurt te hebben. Lijkt me wel gezellig. Vooral omdat het mijn laatste zwangerschap zal zijn en ik er bewust mee bezig wil zijn.
Borstvoedingscursus lijkt me niet nodig. Heb beide kinders bv gegeven, de 1e 8 maanden en de 2e 18 maanden. Beide zonder begeleiding en dat ging prima gelukkig.

Lewis... straks ben jij de eerste bij wie de baby blijft zitten...
Ik heb vorige keer ook geen cursus gedaan en toen ik mijn zusje belde om te zeggen dat ik bezig was met bevallen en een wee kreeg tussendoor, zei ze: "Wat ben je nou aan het doen? (Doelend op mijn gepuf) Zo ga je hyperventileren, je moet puffen op "Altijd is Kortjakje ziek"." Nou, dat heeft echt enorm geholpen Achteraf had ik ook wel spijt dat ik niet aan zo'n klasje had meegedaan en dat wil ik deze keer eigenlijk wel, maar er zit hier niet zoveel in de buurt geloof ik... Al weet ik nu natuurlijk wel zo'n beetje hoe het moet (Niet schreeuwen bijv. dat helpt niet )

ThaNetRunner en vrouw, gefeliciteerd met Milan! Wat een flinke vent!

Lewis nog geen baby Succes meis

Sombie, ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 november 2007 @ 11:59:22 #256
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54844492
Cool puffen op Altijd is kortjakje ziek
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 26 november 2007 @ 11:59:26 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54844494
Sombie, ik duim ook nog steeds voor je hoor! Ik hoop dat je evt. vandaag nog ergens tussendoor zou kunnen.
Maar hoop er niet al te veel op, ze bewaren dat soort plekjes vaak voor dingen die gierende spoed hebben, het kan nog wel eens lastig zijn.

Balen... volgende week dus pas... Hopelijk stopt het bloeden dan nu en word je heel erg misselijk ofzoiets. Zou je het aandurven om evt. over een paar dagen nog een keer een test te doen?

Sil, vanmiddag weer een echo! Of is het de eerste, nee toch?

[ Bericht 13% gewijzigd door BE op 26-11-2007 12:04:51 ]
  maandag 26 november 2007 @ 12:07:18 #258
54772 Silmarwen
pi_54844608
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Sombie, ik duim ook nog steeds voor je hoor! Ik hoop dat je evt. vandaag nog ergens tussendoor zou kunnen.
Maar hoop er niet al te veel op, ze bewaren dat soort plekjes vaak voor dingen die gierende spoed hebben, het kan nog wel eens lastig zijn.

Balen... volgende week dus pas... Hopelijk stopt het bloeden dan nu en word je heel erg misselijk ofzoiets. Zou je het aandurven om evt. over een paar dagen nog een keer een test te doen?

Sil, vanmiddag weer een echo! Of is het de eerste, nee toch?
Nee de tweede. De eerste was bij de gyneacoloog maar de verloskundige wil er ook een maken. Wie ben ik om te klagen toch.
  maandag 26 november 2007 @ 12:08:11 #259
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54844624
ThaNetRunner, gefeliciteerd met Milan. Wat een grote knul, zeg. En wat jammer dat je vrouw met 9 cm. ontsluiting alsnog een keizersnede moest. Hopelijk herstelt ze goed en heb je je vrouw en kind snel thuis.

Sombie, het blijft dus spannend. Ik hoop dat je toch misschien wat eerder een echo krijgt. Succes met werken!

Misschien een rare vraag zo tussendoor, maar heeft kloon Dolly zich nu al bekend gemaakt? Ik zie haar nooit meer, dus wellicht post ze nu niet meer als kloon maar als zichzelf. En ik heb nog steeds geen idee wie het is/was.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54844626
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:57 schreef DeLiedje het volgende:

Ha Maneki, en dan in je zebra wandel-wagen Ik zou 'm mooi niet weg doen!
Het zou wel een beetje overkill worden ja De kinderwagen blijft trouwens, verwacht hem niet te gek vaak te gebruiken

livelink het staat zelfs in het onderschrift van de originele user
Saartje
  maandag 26 november 2007 @ 12:13:27 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54844718
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:07 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Nee de tweede. De eerste was bij de gyneacoloog maar de verloskundige wil er ook een maken. Wie ben ik om te klagen toch.
Ehm... zou ik ook niet doen nee!

livelink, ik heb haar toevallig laatst gesproken en ze staat op het punt van uit de kast komen, maar er zijn nog steeds een paar kleine hobbeltjes ivm werk waardoor ze nog even undercover moet blijven. Maarreh... als je haar een PM stuurt krijg je het antwoord zo hoor!
  maandag 26 november 2007 @ 12:15:53 #262
37150 livelink
pi_54844774
Ik kon haar PM niet vinden. Ik weet ook niet meer helemaal hoe je haar usernaam schrijft.
pi_54845073
Ja, ik ben ook zo benieuwd wie Dolly is! Ik ben waardeloos in het herkennen van kloons.

Vreemd genoeg geeft het me toch rust dat we nu een datum voor een echo weten. Volgende week woensdag, dat red ik wel (het zal wel moeten). Ik probeer er nu maar niet zo veel over na te denken. Ik heb de neiging om te zoeken naar signalen waar ik uit zou kunnen opmaken of het wel of niet goed is. Dat probeer ik nu niet te doen. Het zegt toch allemaal niets. Afwachten, dat is het enige dat ik kan doen.
pi_54845132
Ik ben er weer na een weekendje weg. Erg gezellig, maar een flinke domper was de lunch gisteren: veel rosbief en rauwe vis, dus veel meer dan stokbrood met een appel werd het helaas niet.
Jammer dat daar wel rekening gehouden werd met een glutenvrijdieet van een ander familielid, maar niet met een geen rauweproducten door zwangerschap van mij. Maarja, wellicht zijn het ook deels de hormonen.

Ik heb niet bijgelezen, sorry daarvoor: vandaag bij de gyn geweest, kopje ligt naar beneden en het de echo van woensdag was inderdaad goed nieuws
15 buisjes bloed achter mogen laten en een fijne rhesusprik in mijn bil
pi_54845470
Dank jullie wel voor de mooie reacties, zoonlief ligt nu te slapen en moeder ligt lekker duf op de bank verplicht bij te komen (kraamzorg )

Milan heeft voor een erg korte nachtrust gezorgt (15 minuten? ), maar dat gaat ook lekker nu.

Vandaag Milan aangegeven bij de burgelijke stand, dus ook dat is nu in orde.

nogmaals bedankt!
pi_54845523
Inmiddels bijgelezen: TNR: gefeliciteerd!

Ik loop zelf gewoon nog in mijn standaard Zeemanondergoed en heb een aantal Anita Maternity bh's gekocht die heerlijk zitten Ik ben begonnen met een simpele van de HEMA, maar dat is inderdaad maar plezier van korte duur. Daarnaast geef ik liever wat meer geld uit aan een goede bh die ook gewoon goed zit en goed opgemeten is dan een simpele bh waar ik rugklachten van krijg, terwijl ik toch echt maar een C-cupje heb normaal gesproken
  maandag 26 november 2007 @ 12:53:34 #267
37150 livelink
pi_54845550
Is je vrouw alweer thuis, TNR? Keizersnede was toch pas eergisteren? Er komt een tijd dat je thuis een keizersnede krijgt en helemaal niet meer naar het ziekenhuis hoeft, lijkt het.
pi_54845612
Sombie het is wel heel erg onzeker allemaal. Maar de echte hele erge kramp en erge bloeding heb je nog niet gehad. Dat geeft nog een beetje hoop, want bloeding en kramp kan wel en hoor je toch wel vaker. Ik hoop echt voor je dat dat het is en je nog gewoon lekker zwanger bent.
  maandag 26 november 2007 @ 13:00:00 #269
186421 Hello_Dolly
klaar als een kloontje
pi_54845655
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:29 schreef sombie het volgende:
Ja, ik ben ook zo benieuwd wie Dolly is! Ik ben waardeloos in het herkennen van kloons.
Is er iemand die nog wat tijd wil hebben om te puzzelen? Of zal ik het straks gewoon maar onthullen?
(Laatste werkhobbel is vrijdag genomen.)
pi_54845669
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:00 schreef Hello_Dolly het volgende:
gefeliciteerd!
  maandag 26 november 2007 @ 13:01:49 #271
37150 livelink
pi_54845679
Ik ben al ingelicht inmiddels. Ik wist niet meer dat er Hello voor stond, daarom kon ik je niet vinden als gebruiker bij de PM.
pi_54845688
sombie ik vind het toch ook niet klinken alsof je alle hoop al op moet geven, heb zelf ook zo'n bloeding gehad die uiteindelijk niks te betekenen bleek te hebben. maar balen dat je nog meer dan een week moet wachten. succes daarmee!
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 13:04:17 #273
141844 Macka66
pi_54845711
S_oepstengel, gefeliciteerd met Yana. Wat een mooie naam ook

TNR, wolk van een kind! Alle respect voor mevrouw TNR

sombie, ook hier wordt voor jullie geduimd.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_54845730
quote:

Gefeliciteerd!!!
  maandag 26 november 2007 @ 13:06:29 #275
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54845747
Hup uit de kast Dolly!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 november 2007 @ 13:06:48 #276
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54845751
Fr
quote:

[..]

Is er iemand die nog wat tijd wil hebben om te puzzelen? Of zal ik het straks gewoon maar onthullen?
Ftell maar
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 26 november 2007 @ 13:07:55 #277
37150 livelink
pi_54845771
Ze heeft al een tip van de sluier opgelicht, zag ik
pi_54845813
Ja, nu is het nog een kwestie van mensen gaan afstrepen en dan ben je er zo achter
pi_54845895
Nou zwanger schaap. Na 23 weken eindelijk Nu lekker dubbelop genieten
Liefde
pi_54845921
Nou doe eens vertellen!
pi_54845948
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:16 schreef Ticootje het volgende:
Nou doe eens vertellen!
Lees eens goed wat allemaal boven je staat!!
Liefde
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 november 2007 @ 13:18:01 #282
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54845960
Ik voel me zo dom
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 november 2007 @ 13:18:54 #283
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54845976
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:17 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Lees eens goed wat allemaal boven je staat!!
ik heb dit topic al 5 keer gelezen maar zie t nog niet
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54845992
TNR gefeliciteerd!!

sombie wat rot dat je nog tot 5 dec moet wachten. Wat bixister ook al zei...geef niet de moed al op!
Er zijn meerder zwangerschappen waarbij ze wat bloed verliezen (veel en weinig)
Van vamperotica weet ik nog paar maanden terug dat ze enorme bloedingen had en ze heeft nog steeds de baby in haar buik.
Blijf hoop houden! ik blijf ook duimen voor je.

Zijn van het weekend weer bezig geweest met de baykamer en het schiet nu lekker op.
We wilden eerder klaar zijn maar door omstandigheden lukte dat niet.
Kan niet wachten tot het af is en dat ik spulletjes erin kan zetten en de kleertjes wassen en in de kast doen enz
Ons bijenlampje hangt al wel een tijdje en ik vind hem zo lief!
  maandag 26 november 2007 @ 13:20:24 #285
3011 E.T.
pi_54846005
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:18 schreef Ynske het volgende:

[..]

hintje: ondertitels lezen
pi_54846030
je moet in de ondertitels kijken, ynske. niet de signatures dus, maar de tekst onder de gebruikersnaam.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 november 2007 @ 13:22:00 #287
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54846040
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:20 schreef E.T. het volgende:

[..]

sow hey die viel als een baksteen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54846044
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:20 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik zie het ook ECHT niet
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_54846047
Ik weet het!!!!
pi_54846061
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:22 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Ik zie het ook ECHT niet
Er staat bij iemand zwanger schaap!!
Liefde
pi_54846070
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:23 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Er staat bij iemand zwanger schaap!!
oooow nu zie ik het wel, ik zat naar die onderschriften te kijken!
Bedankt hoor!!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_54846074
hahaha nou eh iemand anders nog een idee voor een leuke hint?

oh wacht het hoeft al niet meer zie ik.
pi_54846104
Ik dacht vanwege dat 'zwanger schaap' eigenlijk ook dat je al uit de kast was ...

Maar bijna welkom hier! Fijn dat ook die laatste hobbel weg is dus?
pi_54846353
Macka, wat heerlijk voor je!! (Ik had ook een PM'tje nodig hoor, Ynske!)

Ik durf het steeds bijna niet toe te geven, maar eigenlijk hoop ik nog heel erg dat het wel goed is. Ik heb minder bloed verloren dan normaal tijdens een menstruatie. Dat is dus niet echt dramatisch veel. Bovendien heb ik echt geen vruchtje verloren, alleen drie kleine sliertjes, verder alleen bloed (sorry voor de ranzige details). En het heeft relatief kort geduurd.
Tegelijkertijd vind ik het doodeng om te hopen maar als jullie nu allemaal blijven duimen komt het vast goed.
  maandag 26 november 2007 @ 13:50:00 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54846593
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:01 schreef bixister het volgende:

[..]

gefeliciteerd!
*aansluit!
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 13:54:35 #296
141844 Macka66
pi_54846694
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:18 schreef Ynske het volgende:

[..]

maandag 26 november 2007 @ 13:54:47 #297
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54846699
Jeej Macka is uit de kast ! Je hebt het goed verborgen weten te houden haha!
Genieten he!!

Sombie misschien helpt het als we allemaal heel hard voor je duimen! Hoop zo voor je dat het loos alarm geweest is.
pi_54846700
Hihi, ik was heel trots laatst dat ik het helemaal zelf uitgevogeld had haha!

sombie, ik duim zeker nog even door meid!
Variety is the spice of life
pi_54846720
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:37 schreef sombie het volgende:
Macka, wat heerlijk voor je!! (Ik had ook een PM'tje nodig hoor, Ynske!)

Ik durf het steeds bijna niet toe te geven, maar eigenlijk hoop ik nog heel erg dat het wel goed is. Ik heb minder bloed verloren dan normaal tijdens een menstruatie. Dat is dus niet echt dramatisch veel. Bovendien heb ik echt geen vruchtje verloren, alleen drie kleine sliertjes, verder alleen bloed (sorry voor de ranzige details). En het heeft relatief kort geduurd.
Tegelijkertijd vind ik het doodeng om te hopen maar als jullie nu allemaal blijven duimen komt het vast goed.
sombie, misschien kan je nog een zwangerschapstest ertegenaan gooien? Of daalt het HCG daar te langzaam voor?
pi_54846740
Ik ben het in elk geval niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')