Het voelt niet eens als laatse 'loodjes' eigenlijkquote:Op zondag 25 november 2007 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
DeLiedje... sterkte met je loodjes.![]()
Dat dus idd! Ik vind het nog wel gezellig zo, maar met z'n drietjes aan de buitenkant lijkt me nog veel gezelliger.quote:Op zondag 25 november 2007 11:27 schreef DeLiedje het volgende:
Ik zei vanmorgen tegen de papa: 'ik hou het heus nog wel even vol, maar ik wil jou zo graag een kindje geven'
Ehm... Geen idee eigenlijk!quote:Bevallingsverhalen nu op tvzou dat helpen?
Ik heb ze gezien.. mén!quote:Op zondag 25 november 2007 11:27 schreef DeLiedje het volgende:
Bevallingsverhalen nu op tvzou dat helpen?
quote:Op zondag 25 november 2007 13:08 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik ben er nog en baby zit nog steeds waar ze vorige week ook zat
Denk het ook niet...quote:Op zondag 25 november 2007 13:23 schreef lcicle het volgende:
Ik heb ze gezien.. mén!Denk niet dat ze helpen
Lekker laten lopen!quote:Op zondag 25 november 2007 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe dichter ik naar het einde kom hoe sneller ik de tranen heb lopen.![]()
Moonah, dit gevoel speelde echt toen we in het ziekenhuis waren om te kijken..quote:Op zondag 25 november 2007 14:35 schreef Moonah het volgende:
Ticootje, zonder jouw gevoelens te willen bagatelliseren, lijkt het me ook goed om je je man te verplaatsen. Voor hém brengt dit ook emoties en herinneringen teweeg. En ja, feit is en blijft dat Priscil deel uitmaakt van jullie gezin en leven. Hoe confronterend dat soms ook voor jou kan zijn. Hij hééft al een kind met een ander. Ik hoop écht dat je je hierin volwassen kunt opstellen. Zéker naar Prisclla toe...
Lewis.... Sterkte hoor!!!!
Lotje, gefeliciteerd!
Ticootje, je hebt nu eenmaal gekozen voor je man en zijn dochter. De bevalling waarmee zij op de wereld gezet is is een belangrijk deel van hun geschiedenis. Daar verandert switchen van ziekenhuis niks aan.quote:Op zondag 25 november 2007 12:48 schreef Ticootje het volgende:
Hoi allemaal,
Nou vrijdagmiddag zijn we wezen kijken in het ziekenhuis. En eigenlijk ben ik er opeens niet meer zo zeker van dat ik in het reinier de graaf wil bevallen. Ik vond het eigenlijk helemaal niets. Mijn man ging ook nog eens de bevalkamer aanwijzen waar zijn dochter ter wereld is gekomen, en toen had ik er dus helemaal geen zin meer in. (beetje egoistisch, ik weet het) Het is gewoon voor mij de eerste keer en ik heb gewoon geen zin in ervaringsverhalen van hem...
Wat een hoop kleine dingetjes!quote:Op zondag 25 november 2007 16:08 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik vond dit nog wel een schattige foto om te laten zien. Dat was 1 van mijn wasjes een tijdje geleden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 november 2007 17:39 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Via de dichtstbijzijnde Mac (Binckhorst) naar het Westeinde is wel veel om![]()
(groetjes vanuit Spoorwijk)
ben je niet bang dat men dan gaat klooien met de kleertjes? verhangen of zelfs weghalen?quote:Op zondag 25 november 2007 18:25 schreef DeLiedje het volgende:
Die foto Lewis... Oeh wat schattig!
Lijkt wel op ons 'geboorte bord' voor in de tuin als Punk er is... Ik heb een waslijntje gemaakt met rompers, truitjes en broekjes eraan waarop ik met vilten letters de naam heb gemaakt.
Geen echt bord dus, maar echt een waslijntje met knijpers enzo...
k_i_m, je bent toch niet van plan om nog een Veerkampje op de wereld te zettenquote:Op zondag 25 november 2007 20:56 schreef k_i_m het volgende:
Was er ook niet iets met vilt en nat worden en afgeven? Of heb je alles in de blanke lak gezet?
Ik heb weer een aanwinst trouwens. Voor bij de verzameling "dingen met oortjes"
.
[ afbeelding ]
Dierenprints zijn weer in, en zijn aankomend jaar niet ordi...quote:Op zondag 25 november 2007 21:00 schreef m@x het volgende:
[..]
k_i_m, je bent toch niet van plan om nog een Veerkampje op de wereld te zetten(oortjes zijn wel
)
quote:Op zondag 25 november 2007 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Heb ik een vraagje terug voor de LLM's: hebben jullie het ook zo warm? Bij mij slaan me de vlammen echt af en toe uit. Lijkt wel of ik opvliegers heb ofzo.
Ik snap het wel...quote:Op zondag 25 november 2007 17:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Moonah, dit gevoel speelde echt toen we in het ziekenhuis waren om te kijken..
Ik weet dat hij al een kind heeft, maar ik hoef gewoon niet de bevallingsverhalen te horen. Voor mij is het wel de eerste keer en voor mij is het wel heel spannend allemaal. Ik hoef niet te horen dat hij het allemaal al zo goed weet.
Ik snap jou opmerking wel. Jij hebt de andere kant meegemaakt. Maar geloof me, ik neem Priscil wat dat betreft echt niets kwalijk (ik weet niet zo goed hoe je dat moet zeggen). Ik ben heel blij met Priscil, het is echt een superlieve schat. Helaas weet ze dat ook...(daar wordt zo nu en dan dankbaar gebruik van gemaakt)
BE, ik ben nog geen LLM, maar ik merk wel dat de hormonen nu meer doen dan eerst. Ik kon vanmiddag wel janken omdat ik alleen moest blijven.
Nee, dat is toeval. Ik spaar mutsjes, jasjes en pakjes met oortjes eraanquote:Op zondag 25 november 2007 21:00 schreef m@x het volgende:
[..]
k_i_m, je bent toch niet van plan om nog een Veerkampje op de wereld te zetten(oortjes zijn wel
)
Is die van de H&M. Want daar hebben mijn vriendin en ik gister helemaal dubbel bij gelegen dat er toch echt mensen zijn die zulke dingen voor hun baby kopenquote:Op zondag 25 november 2007 21:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, dat is toeval. Ik spaar mutsjes, jasjes en pakjes met oortjes eraan.
Die zijn ook lief: Een klein voorproefje:quote:Op zondag 25 november 2007 21:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, dat is toeval. Ik spaar mutsjes, jasjes en pakjes met oortjes eraan.
Ja, dat klopt. Het is zo verschrikkelijk dat het weer leuk wordtquote:Op zondag 25 november 2007 21:28 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Is die van de H&M. Want daar hebben mijn vriendin en ik gister helemaal dubbel bij gelegen dat er toch echt mensen zijn die zulke dingen voor hun baby kopenVerschrikkelijk zeg
Aaaaaaahquote:Op zondag 25 november 2007 21:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Die zijn ook lief: Een klein voorproefje:
[ afbeelding ]
Hij is inmiddels een stuk minder schattig hoorquote:Op zondag 25 november 2007 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
m@x, waar kunnen we zo'n kindje bestellen?![]()
Dat pakje heb ik in een 2 delig setje. Een jasje met rits en muts en broekje. Dat heeft mijn dochtertje nog gedragen. Ik heb hem nog bewaard omdat ie zo leuk en lief is.quote:Op zondag 25 november 2007 20:56 schreef k_i_m het volgende:
Was er ook niet iets met vilt en nat worden en afgeven? Of heb je alles in de blanke lak gezet?
Ik heb weer een aanwinst trouwens. Voor bij de verzameling "dingen met oortjes"
.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef m@x het volgende:
[..]
Hij is inmiddels een stuk minder schattig hoor
quote:Op zondag 25 november 2007 21:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, dat is toeval. Ik spaar mutsjes, jasjes en pakjes met oortjes eraan en schoentjes en jurkjes en broekjes en shirtjes en maillotjes en sokjes en rokjes..
Ja, dat gevoel heb ik ook, maar eigenlijk alleen 's ochtends. Dan moet ik ook vaak zo nodig plassen dat het bijna pijn doet zelfs als mijn blaas bijna leeg is. Of misschien wel juist als mijn blaas bijna leeg is.quote:Op zondag 25 november 2007 22:01 schreef E.T. het volgende:
HIer ook een harde buik na nodig moeten plassen(was vorige zwangerschappen ook zo).
Ik heb dan ook altijd het gevoel dat ik mijn blaas voel krimpen ofzo(beetje kramperig in mijn blaas als die dan leeg is)
Oja, ik heb ook een paar schoenen met oren!quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, ik heb ook een paar schoenen met oren!.
Nou nou, pas op dat je aan het einde van de maand niet op je tenen moet gaan lopenquote:Op maandag 26 november 2007 08:34 schreef Ticootje het volgende:
TNR, gefeliciteerd met Milan. Wat een start zeg! Heel veel succes voor je vrouw, ik hoop dat ze snel opknapt.
Ik heb na aanraden van een paar dames van hier toch maar hele sexy onderbroeken gekocht... Eerst bij de hema gekeken, maar die hadden alleen maar kleine onderbroeken. Toen maar naade zeeman, en ja hoor. Daar hadden we zel flinke tenten voor een schappelijke prijs. Ik heb ook maar meteen een BH gekocht voor het inmense bedrag van 2,79...
Ik heb mijn vrouw gewoon meegenomen naar een goede lingerie zaak en daar goede lingerie gekocht die mee kan groeien. Een BH van 2.79 lijkt mij (Als man zijnde) nou niet echt het toppunt van comfort, bij toch al zulke gevoelige borsten als die van een zwangere vrouwquote:Op maandag 26 november 2007 08:34 schreef Ticootje het volgende:
TNR, gefeliciteerd met Milan. Wat een start zeg! Heel veel succes voor je vrouw, ik hoop dat ze snel opknapt.
Ik heb na aanraden van een paar dames van hier toch maar hele sexy onderbroeken gekocht... Eerst bij de hema gekeken, maar die hadden alleen maar kleine onderbroeken. Toen maar naade zeeman, en ja hoor. Daar hadden we zel flinke tenten voor een schappelijke prijs. Ik heb ook maar meteen een BH gekocht voor het inmense bedrag van 2,79...
Oh, mijn lief had mij ook megenomen naar de bonnie b. Een superdure bh aangeschaft die ik ongeveer 2x heb gedragen omdat ie toch niet lekker zit.quote:Op maandag 26 november 2007 10:10 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw gewoon meegenomen naar een goede lingerie zaak en daar goede lingerie gekocht die mee kan groeien. Een BH van 2.79 lijkt mij (Als man zijnde) nou niet echt het toppunt van comfort, bij toch al zulke gevoelige borsten als die van een zwangere vrouw
Zat net nog aan je te denken! Vroeg me af hoe het met je ging...quote:Op maandag 26 november 2007 10:12 schreef sombie het volgende:
ThaNetRunner, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!
Lewis, sterkte met die laatste loodjes. Dat geldt trouwens voor alle ongeduldige LLM's (DeLiedje en BE). Ik kan me voorstellen dat jullie niet kunnen wachten!
Bixis, het gaat zo zo met me. Van donderdagmiddag tot vrijdagavond nog licht bloedverlies gehad. Daarna niet meer tot gisteravond weer wat bij het afvegen. Ik ga heen en weer tussen hoop en vrees, stapel word ik daarvan.
Vanochtend heb ik de dokter gebeld of ik voor een echo kan. Zij gaat overleggen met de huisarts en belt me eind van de ochtend terug. Dat duurt me eigenlijk al te lang. Ik ben vreselijk onrustig en loop maar te heen-en-weren.
Ik zit er nu over te denken of ik niet beter de verloskundige kan bellen. Misschien kan zij eerder een echo regelen. Maar daar twijfel ik dan weer over want nu is de assistente al van alles aan het regelen. Kortom, ik word gek van mezelf.
Ik zeg dan ook 'goed' en niet 'superduur'. Maar als jij tevreden bent met de BH die je nu gekocht hebt dan zeg ik niks hoor. Het verbaasde mij alleen een beetje.quote:Op maandag 26 november 2007 10:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, mijn lief had mij ook megenomen naar de bonnie b. Een superdure bh aangeschaft die ik ongeveer 2x heb gedragen omdat ie toch niet lekker zit.
Deze bh zit een stuk prettiger dan mijn oude versleten 4 jaar oude votje. Misschien ook omdat bij deze bh ik niet steeds mn borst er weer in moet doen. Nee hoor voor die 2,79 heb ik gewoon waar voor mn geld. Het ziet er alleen niet uit... Maar ach, het is toch zo'n beetje het eerste dat uit gaat.
quote:Op zondag 25 november 2007 20:47 schreef Ynske het volgende:
ben je niet bang dat men dan gaat klooien met de kleertjes? verhangen of zelfs weghalen?
We hebben een grote schuifpui aan de voorkant, dus ivm met de dingen die jullie zeggen, en ivm met het weer zo rond december, hangen we het maar aan de binnenkant van het raam denk ik...quote:Op zondag 25 november 2007 20:56 schreef k_i_m het volgende:
Ha Maneki, en dan in je zebra wandel-wagenquote:Op zondag 25 november 2007 21:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ik heb ook bij de pakje staan kwijlen maar het toch maar niet gedaanVind hem zo fout dat hij geweldig is
Goed bezig!quote:Op maandag 26 november 2007 10:10 schreef GI het volgende:
Ik heb mijn vrouw gewoon meegenomen naar een goede lingerie zaak en daar goede lingerie gekocht die mee kan groeien. Een BH van 2.79 lijkt mij (Als man zijnde) nou niet echt het toppunt van comfort, bij toch al zulke gevoelige borsten als die van een zwangere vrouw
Dat wel! Mannen met inlevingsvermogenquote:
Ik heb vorige keer ook geen cursus gedaan en toen ik mijn zusje belde om te zeggen dat ik bezig was met bevallen en een wee kreeg tussendoor, zei ze: "Wat ben je nou aan het doen? (Doelend op mijn gepuf) Zo ga je hyperventileren, je moet puffen op "Altijd is Kortjakje ziek"." Nou, dat heeft echt enorm geholpenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:57 schreef Mammietje het volgende:
[knip]
Ik heb bij beide vorige zwangerschappen geen cursus gedaan en bij beide bevallingen kreeg ik een heel andere puftechniek aangereikt door de gyn, die ieder prima werkten.Mijn vriendin had wel een cursus gedaan, maar er op moment supreme niets aan gehad! Zij was Kortjakje helemaal vergeten!
Bekkenbodemtechnieken krijg ik van mijn bekkenfysio (ik heb een verzakking, dus niet onbelangrijk!
) maar toch wil ik deze keer denk ik wel een cursus doen. En puur eigenlijk om wat contact met medezwangeren uit de buurt te hebben. Lijkt me wel gezellig. Vooral omdat het mijn laatste zwangerschap zal zijn en ik er bewust mee bezig wil zijn.
![]()
Borstvoedingscursus lijkt me niet nodig. Heb beide kinders bv gegeven, de 1e 8 maanden en de 2e 18 maanden. Beide zonder begeleiding en dat ging prima gelukkig.![]()
Lewis... straks ben jij de eerste bij wie de baby blijft zitten...![]()
![]()
Nee de tweede. De eerste was bij de gyneacoloog maar de verloskundige wil er ook een maken. Wie ben ik om te klagen toch.quote:Op maandag 26 november 2007 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Sombie, ik duim ook nog steeds voor je hoor! Ik hoop dat je evt. vandaag nog ergens tussendoor zou kunnen.
Maar hoop er niet al te veel op, ze bewaren dat soort plekjes vaak voor dingen die gierende spoed hebben, het kan nog wel eens lastig zijn.
Balen... volgende week dus pas...Hopelijk stopt het bloeden dan nu en word je heel erg misselijk ofzoiets.
Zou je het aandurven om evt. over een paar dagen nog een keer een test te doen?
Sil, vanmiddag weer een echo!Of is het de eerste, nee toch?
Het zou wel een beetje overkill worden jaquote:Op maandag 26 november 2007 10:57 schreef DeLiedje het volgende:
Ha Maneki, en dan in je zebra wandel-wagenIk zou 'm mooi niet weg doen!
Ehm... zou ik ook niet doen nee!quote:Op maandag 26 november 2007 12:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee de tweede. De eerste was bij de gyneacoloog maar de verloskundige wil er ook een maken. Wie ben ik om te klagen toch.
Is er iemand die nog wat tijd wil hebben om te puzzelen? Of zal ik het straks gewoon maar onthullen?quote:Op maandag 26 november 2007 12:29 schreef sombie het volgende:
Ja, ik ben ook zo benieuwd wie Dolly is! Ik ben waardeloos in het herkennen van kloons.
quote:Op maandag 26 november 2007 13:00 schreef Hello_Dolly het volgende:
(Laatste werkhobbel is vrijdag genomen.)
quote:Op maandag 26 november 2007 13:00 schreef Hello_Dolly het volgende:
Ftell maarquote:Op maandag 26 november 2007 13:00 schreef Hello_Dolly het volgende:
[..]
Is er iemand die nog wat tijd wil hebben om te puzzelen? Of zal ik het straks gewoon maar onthullen?
Lees eens goed wat allemaal boven je staat!!quote:Op maandag 26 november 2007 13:16 schreef Ticootje het volgende:
Nou doe eens vertellen!
quote:Op maandag 26 november 2007 13:17 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Lees eens goed wat allemaal boven je staat!!
hintje: ondertitels lezenquote:Op maandag 26 november 2007 13:18 schreef Ynske het volgende:
[..]ik heb dit topic al 5 keer gelezen maar zie t nog niet
quote:
Ik zie het ook ECHT nietquote:
Er staat bij iemand zwanger schaap!!quote:
oooow nu zie ik het wel, ik zat naar die onderschriften te kijken!quote:Op maandag 26 november 2007 13:23 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Er staat bij iemand zwanger schaap!!
quote:Op maandag 26 november 2007 13:18 schreef Ynske het volgende:
[..]ik heb dit topic al 5 keer gelezen maar zie t nog niet
sombie, misschien kan je nog een zwangerschapstest ertegenaan gooien? Of daalt het HCG daar te langzaam voor?quote:Op maandag 26 november 2007 13:37 schreef sombie het volgende:
Macka, wat heerlijk voor je!! (Ik had ook een PM'tje nodig hoor, Ynske!)
Ik durf het steeds bijna niet toe te geven, maar eigenlijk hoop ik nog heel erg dat het wel goed is. Ik heb minder bloed verloren dan normaal tijdens een menstruatie. Dat is dus niet echt dramatisch veel. Bovendien heb ik echt geen vruchtje verloren, alleen drie kleine sliertjes, verder alleen bloed (sorry voor de ranzige details). En het heeft relatief kort geduurd.
Tegelijkertijd vind ik het doodeng om te hopen maar als jullie nu allemaal blijven duimen komt het vast goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |