Hoi allemaal,
Nou vrijdagmiddag zijn we wezen kijken in het ziekenhuis. En eigenlijk ben ik er opeens niet meer zo zeker van dat ik in het reinier de graaf wil bevallen. Ik vond het eigenlijk helemaal niets. Mijn man ging ook nog eens de bevalkamer aanwijzen waar zijn dochter ter wereld is gekomen, en toen had ik er dus helemaal geen zin meer in. (beetje egoistisch, ik weet het) Het is gewoon voor mij de eerste keer en ik heb gewoon geen zin in ervaringsverhalen van hem...
11 december gaan we nog maar even kijken in het oude westeinde... Als ik dat ook niets vind dan blijf ik wel gewoon lekker thuis.
Het enige is dat ik toch wel graag pijnstilling had gehad, maar om alleen daarvoor naar het ziekenhuis te gaan terwijl ik het dus maar niets vind is ook weer zo iets.
Gister ben ik weer druk geweest, dit keer met het sinterklaas feest. Gistermiddag hebben we boodschappen gedaan en nog even gewinkeld. Ik heb een hele leuke buikband gekocht bij de miss etam. Er staan allemaal namen op, inclusief die van mijn broertje... Verder ben ik gister gewoon te druk geweest, en had ik gister werkelijk overal pijn, in mn benen, mn rug mn hoofd en mn buik. Ik moet gewoon echt een beetje aan mezelf gaan denken... ik heb zoiets van het gaat wel, maar eigenlijk gaat het dus allemaal niet meer zoals voor de zwangerschap. Een versnelling terug dus..
Oh en omdat ik het gister zo druk had ben ik ook nog eens vergeten om mn recept op te halen. Dus ik heb nog steeds mn pillen niet. Niet dat ik heel veel last heb van mn bloedarmoede, maar misschien is dat wel de reden dat ik 's avonds zo moe ben, ik dacht dat dat er gewoon bij hoorde.
Vandaag is mijn man sporten, en nu zit ik dus alleen. Ik baalde echt flink, want eigenlijk wilde ik naar mn ouders maar die waren niet thuis. Maar nu heb ik een beginnetje gemaakt aan de ziekenhuistas. Ik heb een paar kleertjes apart gelegd die mee moeten. En ik kwam erachter dat ik opnieuw moet wassen, omdat 1 van de katten in de kledingkast had geslapen, alles onder de kattenhaar...
Verder ga ik nu maar lekker op de bank liggen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.