abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 november 2007 @ 11:14:57 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54820373
Ik eigenlijk niet, want dan zou ik een sms-je gehad moeten hebben.
Althans... dat is wel de bedoeling.

Maar je weet maar nooit, mss zijn ze daar nog niet aan toe gekomen.

Oh trouwens... niet dat ik het dan hier zou komen melden hoor, maar nu het niet zo is kan ik dat natuurlijk nog wel even zeggen.
  zondag 25 november 2007 @ 11:16:19 #152
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_54820404
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
DeLiedje... sterkte met je loodjes.
Het voelt niet eens als laatse 'loodjes' eigenlijk ... Ik voel me gewoon heel goed en ben het zwangeren nog niet echt zat... maar ik wil een kindje in mijn armen! Ik wil ons Punkie zien en denken 'heey ben jij het!'...
  zondag 25 november 2007 @ 11:18:14 #153
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54820448
Ik wist wel dat ik een topic kwijt was . S_oepstengel nog gefeliciteerd! KD, het lijkt nou net of Demi je hoofd aan het opeten is doordat die foto precies boven je hoofd hangt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 25 november 2007 @ 11:19:55 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54820491
Herkenbaar DeLiedje, en dat terwijl ik nog een stukje achter loop op je.
Ik hou het ook nog wel even vol, maar ik ben echt zo supernieuwsgierig! Ik ben gewoon zo benieuwd wanneer hij buiten komt kijken en kennis gaat maken met zijn papa enzo.
Dat thuiszitten is wat dat betreft wel funest vind ik hoor. Op een gegeven moment ga je er toch wel naar uit kijken.

Pfoe, ik ben benieuwd of ik nog zo kalmpjes als jij post met 39 weken. Ik vond altijd dat die meiden die over tijd gingen wel een beetje zaten te piepen 'wat maakt een paar dagen langer nou uit' maar ik begin ze steeds beter te snappen!
  zondag 25 november 2007 @ 11:20:45 #155
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54820510
whahaha k_i_m, nu je het zegt.
  zondag 25 november 2007 @ 11:24:13 #156
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54820568
Wat fijn Luna!

KD, dinsdag al! Leuk zeg!
Ik moet nog een weekje wachten..nog 9 nachtjes! (jaja, aftellen geblazen).
Positiekleding heb ik ook al gekocht en aan, broeken kon ik echt niet meer aan, kreeg dan zo'n ontzettende buikpijn
Niet goed dus
Dit zit gewoon echt een stuk beter!

DeLiedje en Be alweer aan de laatste loodjes..
Wat gaat het soms ook snel zeg!
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  zondag 25 november 2007 @ 11:27:16 #157
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_54820620
Ik zei vanmorgen tegen de papa: 'ik hou het heus nog wel even vol, maar ik wil jou zo graag een kindje geven '

Bevallingsverhalen nu op tv zou dat helpen?
pi_54820649
Mogguh....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 25 november 2007 @ 11:33:35 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54820753
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:27 schreef DeLiedje het volgende:
Ik zei vanmorgen tegen de papa: 'ik hou het heus nog wel even vol, maar ik wil jou zo graag een kindje geven '
Dat dus idd! Ik vind het nog wel gezellig zo, maar met z'n drietjes aan de buitenkant lijkt me nog veel gezelliger.
quote:
Ehm... Geen idee eigenlijk!
pi_54822227
Hoi allemaal,

Nou vrijdagmiddag zijn we wezen kijken in het ziekenhuis. En eigenlijk ben ik er opeens niet meer zo zeker van dat ik in het reinier de graaf wil bevallen. Ik vond het eigenlijk helemaal niets. Mijn man ging ook nog eens de bevalkamer aanwijzen waar zijn dochter ter wereld is gekomen, en toen had ik er dus helemaal geen zin meer in. (beetje egoistisch, ik weet het) Het is gewoon voor mij de eerste keer en ik heb gewoon geen zin in ervaringsverhalen van hem...

11 december gaan we nog maar even kijken in het oude westeinde... Als ik dat ook niets vind dan blijf ik wel gewoon lekker thuis.

Het enige is dat ik toch wel graag pijnstilling had gehad, maar om alleen daarvoor naar het ziekenhuis te gaan terwijl ik het dus maar niets vind is ook weer zo iets.

Gister ben ik weer druk geweest, dit keer met het sinterklaas feest. Gistermiddag hebben we boodschappen gedaan en nog even gewinkeld. Ik heb een hele leuke buikband gekocht bij de miss etam. Er staan allemaal namen op, inclusief die van mijn broertje... Verder ben ik gister gewoon te druk geweest, en had ik gister werkelijk overal pijn, in mn benen, mn rug mn hoofd en mn buik. Ik moet gewoon echt een beetje aan mezelf gaan denken... ik heb zoiets van het gaat wel, maar eigenlijk gaat het dus allemaal niet meer zoals voor de zwangerschap. Een versnelling terug dus..

Oh en omdat ik het gister zo druk had ben ik ook nog eens vergeten om mn recept op te halen. Dus ik heb nog steeds mn pillen niet. Niet dat ik heel veel last heb van mn bloedarmoede, maar misschien is dat wel de reden dat ik 's avonds zo moe ben, ik dacht dat dat er gewoon bij hoorde.

Vandaag is mijn man sporten, en nu zit ik dus alleen. Ik baalde echt flink, want eigenlijk wilde ik naar mn ouders maar die waren niet thuis. Maar nu heb ik een beginnetje gemaakt aan de ziekenhuistas. Ik heb een paar kleertjes apart gelegd die mee moeten. En ik kwam erachter dat ik opnieuw moet wassen, omdat 1 van de katten in de kledingkast had geslapen, alles onder de kattenhaar...

Verder ga ik nu maar lekker op de bank liggen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54822601
Ik ben er nog en baby zit nog steeds waar ze vorige week ook zat
pi_54822913
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:27 schreef DeLiedje het volgende:
Ik heb ze gezien.. mén! Denk niet dat ze helpen
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_54823147
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:08 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik ben er nog en baby zit nog steeds waar ze vorige week ook zat

Nouja, ik ben zelf op een regendag als dit ook liever binnen waar 't warm is, dus ergens snap ik je beeb wel.
Hardloper.
IG @webkim
pi_54823161
Ticootje, als je graag pijnstilling wil maakt het weinig verschil of je thuis of in het ziekenhuis begint. De kans dat je op een tijdstip bevalt dat er geen pijnstilling gegeven kan worden is net zo groot of je nou al in het ziekenhuis bent of er nog naar toe moet gaan. Bij de laatste optie zou je dan wel weer met weeën naar het ziekenhuis moeten maar dat hoeft niet perse onhandelbaar naar te zijn. Sterker nog, er zijn ook ziekenhuizen waar je sowieso pas naar toe "mag" als je al even bezig bent.
Misschien kan je met je verloskundige overleggen en afspraken maken over evt. thuis beginnen maar vlot naar het ziekenhuis mocht je het gevoel hebben pijnstilling te willen.
pi_54823318
ik ben tante
(heb even niet alles terug gelezen... want k weet t pas net, en we gaan nú kijken )

n nichtje
pi_54823510
Ticootje, mijn man heeft bewust niks gezegt over zijn kind en hoe de bevalling ging etc. Alleen wanneer ik er naar vroeg. Ik weet dus ook dat zijn zoon thuis geboren is. Zijn ex heeft wel vlak voor dat ik moest bevallen of net bevallen was de foto's van de geboorte en pas bevallen kind mee gegeven. Ik heb ze even door gekeken maar weer snel mee terug gegeven. Zij dacht dat ik wel wou zien of mijn kind op die van haar vond lijken. Als je je er niet prettig bij voelt dan moet je dat gewoon aangeven aan je man. Je kan toch zeggen dat het jouw eerste keer en dat je het op jouw manier wilt ervaren, dus zonder dat er van alles wordt bijgehaald van zijn eerste bevalling.
  zondag 25 november 2007 @ 14:11:22 #167
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_54823615
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:23 schreef lcicle het volgende:
Ik heb ze gezien.. mén! Denk niet dat ze helpen
Denk het ook niet...

tijd weer voor een buik foto!

[ Bericht 4% gewijzigd door DeLiedje op 25-11-2007 14:33:44 ]
pi_54823985
Even een vraagje aan de LLM zijn jullie nu op het eind ook een stuk emotioneler dan in het begin van de zwangerschao?

Ik had van de week het nummer "de zigeunerkoningin" van Andre Hazes op staan (hadden we op de begravenis van mijn oma gedraaid toen was Morgaine 7 maanden). Ik heb me toch een partij zitten janken in mijn uppie.
  zondag 25 november 2007 @ 14:30:46 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54824066
*check*
Ik zat het me van de week ook al af te vragen. Hoe dichter ik naar het einde kom hoe sneller ik de tranen heb lopen.

Heb ik een vraagje terug voor de LLM's: hebben jullie het ook zo warm? Bij mij slaan me de vlammen echt af en toe uit. Lijkt wel of ik opvliegers heb ofzo.

De baby is trouwens vandaag heerlijk druk. Zo leuk, zo'n voetje dat wat dan ineens uit de zijkant steekt enzo. Maar het doet me wel nog een stukje meer wensen dat hij snel komt, want ik wil zo graag weten wie daar nou die drukte aan het maken is.
  zondag 25 november 2007 @ 14:35:02 #170
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54824195
Ticootje, zonder jouw gevoelens te willen bagatelliseren, lijkt het me ook goed om je je man te verplaatsen. Voor hém brengt dit ook emoties en herinneringen teweeg. En ja, feit is en blijft dat Priscil deel uitmaakt van jullie gezin en leven. Hoe confronterend dat soms ook voor jou kan zijn. Hij hééft al een kind met een ander. Ik hoop écht dat je je hierin volwassen kunt opstellen. Zéker naar Prisclla toe...

Lewis.... Sterkte hoor!!!!

Lotje, gefeliciteerd!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 25 november 2007 @ 14:36:10 #171
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_54824234
Faja: Ik ben 'van nature' al best wel een jankerd maar tijdens de zwangerschap was dat eigenlijk helemaal over... De laatste week merk ik dat ik ineens weer steeds moet huilen (vooral eigenlijk om gelukkige dingen...)

BE: Overdag niet, maar s'nachts lig ik steeds de dekens maar weer van me af te gooien... Pfoei, warm!
En dat wat Faja hieronder zegt over die jas, dat heb ik ook... lekker open en een sjaal heb ik overdag niet nodig!
En als ik ergens ben (ook in de AH gisteren) gaat ie meteen uit...

[ Bericht 19% gewijzigd door DeLiedje op 25-11-2007 14:49:31 ]
  zondag 25 november 2007 @ 14:36:27 #172
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54824247
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe dichter ik naar het einde kom hoe sneller ik de tranen heb lopen.
Lekker laten lopen!

Bij mij is het overigens zo gebleven....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54824263
Oja BE dat heb ik ook hoor. Mijn man ligt onder het 4 seizoenen dekbed en ik lig er boven op. Mijn man en kind lopen met muts, sjaal en dikke winterjas dicht geritst over straat en ik loop wel met mijn jas aan maar die is open want ik stik er zo wat in. En geloof me als je straks bevallen bent heb je het nog warmer.
  zondag 25 november 2007 @ 14:38:46 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54824303
Ah, dan weet ik wat ik kan verwachten Moonah.
Ach... ik kon voordat ik zwanger was ook al volschieten van een bepaald reclamespotje hoor!

En idd voornamelijk ook van blije dingen DeLiedje!

Had ik al verteld van 'All I want for Christmas'? Wham was al eens langs gekomen en nu kwam van de week Maria Carey (toch?) langs op de radio, dan kan je mij echt opvegen hoor!
pi_54826400
Ik vond dit nog wel een schattige foto om te laten zien. Dat was 1 van mijn wasjes een tijdje geleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')