Het voelt niet eens als laatse 'loodjes' eigenlijkquote:Op zondag 25 november 2007 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
DeLiedje... sterkte met je loodjes.![]()
Dat dus idd! Ik vind het nog wel gezellig zo, maar met z'n drietjes aan de buitenkant lijkt me nog veel gezelliger.quote:Op zondag 25 november 2007 11:27 schreef DeLiedje het volgende:
Ik zei vanmorgen tegen de papa: 'ik hou het heus nog wel even vol, maar ik wil jou zo graag een kindje geven'
Ehm... Geen idee eigenlijk!quote:Bevallingsverhalen nu op tvzou dat helpen?
Ik heb ze gezien.. mén!quote:Op zondag 25 november 2007 11:27 schreef DeLiedje het volgende:
Bevallingsverhalen nu op tvzou dat helpen?
quote:Op zondag 25 november 2007 13:08 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik ben er nog en baby zit nog steeds waar ze vorige week ook zat
Denk het ook niet...quote:Op zondag 25 november 2007 13:23 schreef lcicle het volgende:
Ik heb ze gezien.. mén!Denk niet dat ze helpen
Lekker laten lopen!quote:Op zondag 25 november 2007 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe dichter ik naar het einde kom hoe sneller ik de tranen heb lopen.![]()
Moonah, dit gevoel speelde echt toen we in het ziekenhuis waren om te kijken..quote:Op zondag 25 november 2007 14:35 schreef Moonah het volgende:
Ticootje, zonder jouw gevoelens te willen bagatelliseren, lijkt het me ook goed om je je man te verplaatsen. Voor hém brengt dit ook emoties en herinneringen teweeg. En ja, feit is en blijft dat Priscil deel uitmaakt van jullie gezin en leven. Hoe confronterend dat soms ook voor jou kan zijn. Hij hééft al een kind met een ander. Ik hoop écht dat je je hierin volwassen kunt opstellen. Zéker naar Prisclla toe...
Lewis.... Sterkte hoor!!!!
Lotje, gefeliciteerd!
Ticootje, je hebt nu eenmaal gekozen voor je man en zijn dochter. De bevalling waarmee zij op de wereld gezet is is een belangrijk deel van hun geschiedenis. Daar verandert switchen van ziekenhuis niks aan.quote:Op zondag 25 november 2007 12:48 schreef Ticootje het volgende:
Hoi allemaal,
Nou vrijdagmiddag zijn we wezen kijken in het ziekenhuis. En eigenlijk ben ik er opeens niet meer zo zeker van dat ik in het reinier de graaf wil bevallen. Ik vond het eigenlijk helemaal niets. Mijn man ging ook nog eens de bevalkamer aanwijzen waar zijn dochter ter wereld is gekomen, en toen had ik er dus helemaal geen zin meer in. (beetje egoistisch, ik weet het) Het is gewoon voor mij de eerste keer en ik heb gewoon geen zin in ervaringsverhalen van hem...
Wat een hoop kleine dingetjes!quote:Op zondag 25 november 2007 16:08 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik vond dit nog wel een schattige foto om te laten zien. Dat was 1 van mijn wasjes een tijdje geleden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 november 2007 17:39 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Via de dichtstbijzijnde Mac (Binckhorst) naar het Westeinde is wel veel om![]()
(groetjes vanuit Spoorwijk)
ben je niet bang dat men dan gaat klooien met de kleertjes? verhangen of zelfs weghalen?quote:Op zondag 25 november 2007 18:25 schreef DeLiedje het volgende:
Die foto Lewis... Oeh wat schattig!
Lijkt wel op ons 'geboorte bord' voor in de tuin als Punk er is... Ik heb een waslijntje gemaakt met rompers, truitjes en broekjes eraan waarop ik met vilten letters de naam heb gemaakt.
Geen echt bord dus, maar echt een waslijntje met knijpers enzo...
k_i_m, je bent toch niet van plan om nog een Veerkampje op de wereld te zettenquote:Op zondag 25 november 2007 20:56 schreef k_i_m het volgende:
Was er ook niet iets met vilt en nat worden en afgeven? Of heb je alles in de blanke lak gezet?
Ik heb weer een aanwinst trouwens. Voor bij de verzameling "dingen met oortjes"
.
[ afbeelding ]
Dierenprints zijn weer in, en zijn aankomend jaar niet ordi...quote:Op zondag 25 november 2007 21:00 schreef m@x het volgende:
[..]
k_i_m, je bent toch niet van plan om nog een Veerkampje op de wereld te zetten(oortjes zijn wel
)
quote:Op zondag 25 november 2007 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Heb ik een vraagje terug voor de LLM's: hebben jullie het ook zo warm? Bij mij slaan me de vlammen echt af en toe uit. Lijkt wel of ik opvliegers heb ofzo.
Ik snap het wel...quote:Op zondag 25 november 2007 17:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Moonah, dit gevoel speelde echt toen we in het ziekenhuis waren om te kijken..
Ik weet dat hij al een kind heeft, maar ik hoef gewoon niet de bevallingsverhalen te horen. Voor mij is het wel de eerste keer en voor mij is het wel heel spannend allemaal. Ik hoef niet te horen dat hij het allemaal al zo goed weet.
Ik snap jou opmerking wel. Jij hebt de andere kant meegemaakt. Maar geloof me, ik neem Priscil wat dat betreft echt niets kwalijk (ik weet niet zo goed hoe je dat moet zeggen). Ik ben heel blij met Priscil, het is echt een superlieve schat. Helaas weet ze dat ook...(daar wordt zo nu en dan dankbaar gebruik van gemaakt)
BE, ik ben nog geen LLM, maar ik merk wel dat de hormonen nu meer doen dan eerst. Ik kon vanmiddag wel janken omdat ik alleen moest blijven.
Nee, dat is toeval. Ik spaar mutsjes, jasjes en pakjes met oortjes eraanquote:Op zondag 25 november 2007 21:00 schreef m@x het volgende:
[..]
k_i_m, je bent toch niet van plan om nog een Veerkampje op de wereld te zetten(oortjes zijn wel
)
Is die van de H&M. Want daar hebben mijn vriendin en ik gister helemaal dubbel bij gelegen dat er toch echt mensen zijn die zulke dingen voor hun baby kopenquote:Op zondag 25 november 2007 21:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, dat is toeval. Ik spaar mutsjes, jasjes en pakjes met oortjes eraan.
Die zijn ook lief: Een klein voorproefje:quote:Op zondag 25 november 2007 21:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, dat is toeval. Ik spaar mutsjes, jasjes en pakjes met oortjes eraan.
Ja, dat klopt. Het is zo verschrikkelijk dat het weer leuk wordtquote:Op zondag 25 november 2007 21:28 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Is die van de H&M. Want daar hebben mijn vriendin en ik gister helemaal dubbel bij gelegen dat er toch echt mensen zijn die zulke dingen voor hun baby kopenVerschrikkelijk zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |