abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 november 2007 @ 07:49:38 #226
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54840886
Lekker beertje is Milan

Gefeliciteerd TNR!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 26 november 2007 @ 08:03:35 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54840944
Gefeliciteerd ThaNetRunner!
pi_54840982
welkom op de aardkloot Milan mooi manneke!! gefeliciteerd

hier is nog alles rustig.. mn kleintje trekt zich niks van de snelheid van zn nichtje aan en blijft rustig zitten.. naja rustig.. hij beweegt volop
t wiegje hangt en we zijn bezig van de sere een kraamkamer te maken, en ook dat gaat helemaal goed komen straks even poetsen en dan kan t bed in elkaar op klossen, en dan is er ook plek voor t bad maar... dr moeten nog gordijnen opgehangen en dat is vorige keer ernstig mislukt :$
pi_54841134
TNR, gefeliciteerd met Milan. Wat een start zeg! Heel veel succes voor je vrouw, ik hoop dat ze snel opknapt.

Ik heb na aanraden van een paar dames van hier toch maar hele sexy onderbroeken gekocht... Eerst bij de hema gekeken, maar die hadden alleen maar kleine onderbroeken. Toen maar naade zeeman, en ja hoor. Daar hadden we zel flinke tenten voor een schappelijke prijs. Ik heb ook maar meteen een BH gekocht voor het inmense bedrag van 2,79...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54841301
ThaNetRunner gefeliciteerd. Hij ziet eruit als een flinke beer

Hier nog niks hoor. Veel voorwerk gehad vorige week, maar het hele weekend is het al behoorlijk rustig. Alleen weer niet te rustig om te weten dat alles nog wel goed gaat met'r.
pi_54841323
Lewis, jij geniet er wel van om bovenaan te staan!
  maandag 26 november 2007 @ 09:19:01 #232
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54841643
Jeutje KD jij hebt echt al een aardig buikje zeg Ik heb gisteren mijn eerste positiebroek gekocht bij de Etam. Al mijn broeken zaten zo strak dat ik er buikpijn van kreeg. Deedal de hele tijd mijn knoopje open en dat luchtte al zo op. Vanmiddag weer een echo Ik heb er zo'n zijn in!
pi_54841669
TNR gefeliciteerd met Milan!
Ahh Lewis..had het gehoopt voor je dat je afgelopen weekend zou bevallen! Hoe is het met je rug/heup/bekkengedeelte? Red je het nog?
Hard poetsen lotje, misschien helpt het om weeen te krijgen
Saartje
pi_54841853
TNR gefeliciteerd!! Wat een heerlijk beertje!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 26 november 2007 @ 09:32:33 #235
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54841857
TNR van harte gefeliciteerd met Milan!
  maandag 26 november 2007 @ 09:34:00 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54841876
Gelukkig is alles goed verlopen, kan me voorstellen dat je in de stress schiet.
  maandag 26 november 2007 @ 09:37:48 #237
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54841928
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:34 schreef Ticootje het volgende:
TNR, gefeliciteerd met Milan. Wat een start zeg! Heel veel succes voor je vrouw, ik hoop dat ze snel opknapt.

Ik heb na aanraden van een paar dames van hier toch maar hele sexy onderbroeken gekocht... Eerst bij de hema gekeken, maar die hadden alleen maar kleine onderbroeken. Toen maar naade zeeman, en ja hoor. Daar hadden we zel flinke tenten voor een schappelijke prijs. Ik heb ook maar meteen een BH gekocht voor het inmense bedrag van 2,79...
Nou nou, pas op dat je aan het einde van de maand niet op je tenen moet gaan lopen
Ow wacht, het is al het einde van de maand
heb totaal geen tijdsbesef meer, weet niet meer welke dag van de week het is en al helemaal niet welke dag van de maand
pi_54842348
ThaNetRunner, gefeliciteerd met jullie zoon! hij is prachtig!

sombie hoe gaat het nu met je?

lewis, afwachten maar weer, succes!
  maandag 26 november 2007 @ 10:10:15 #239
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54842454
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:34 schreef Ticootje het volgende:

Ik heb mijn vrouw gewoon meegenomen naar een goede lingerie zaak en daar goede lingerie gekocht die mee kan groeien. Een BH van 2.79 lijkt mij (Als man zijnde) nou niet echt het toppunt van comfort, bij toch al zulke gevoelige borsten als die van een zwangere vrouw
pi_54842482
ThaNetRunner, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!

Lewis, sterkte met die laatste loodjes. Dat geldt trouwens voor alle ongeduldige LLM's (DeLiedje en BE ). Ik kan me voorstellen dat jullie niet kunnen wachten!

Bixis, het gaat zo zo met me. Van donderdagmiddag tot vrijdagavond nog licht bloedverlies gehad. Daarna niet meer tot gisteravond weer wat bij het afvegen. Ik ga heen en weer tussen hoop en vrees, stapel word ik daarvan.
Vanochtend heb ik de dokter gebeld of ik voor een echo kan. Zij gaat overleggen met de huisarts en belt me eind van de ochtend terug. Dat duurt me eigenlijk al te lang. Ik ben vreselijk onrustig en loop maar te heen-en-weren.
Ik zit er nu over te denken of ik niet beter de verloskundige kan bellen. Misschien kan zij eerder een echo regelen. Maar daar twijfel ik dan weer over want nu is de assistente al van alles aan het regelen. Kortom, ik word gek van mezelf.
  maandag 26 november 2007 @ 10:13:34 #241
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54842516
Jeutje Sombie, ik hou mijn vingers gekruist voor je en hoop dat je snel een echo kunt krijgen. Bloedverlies ik ook zo enorm eng!
pi_54842666
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:10 schreef GI het volgende:

[..]

Ik heb mijn vrouw gewoon meegenomen naar een goede lingerie zaak en daar goede lingerie gekocht die mee kan groeien. Een BH van 2.79 lijkt mij (Als man zijnde) nou niet echt het toppunt van comfort, bij toch al zulke gevoelige borsten als die van een zwangere vrouw
Oh, mijn lief had mij ook megenomen naar de bonnie b. Een superdure bh aangeschaft die ik ongeveer 2x heb gedragen omdat ie toch niet lekker zit.

Deze bh zit een stuk prettiger dan mijn oude versleten 4 jaar oude votje. Misschien ook omdat bij deze bh ik niet steeds mn borst er weer in moet doen. Nee hoor voor die 2,79 heb ik gewoon waar voor mn geld. Het ziet er alleen niet uit... Maar ach, het is toch zo'n beetje het eerste dat uit gaat.
pi_54842766
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:12 schreef sombie het volgende:
ThaNetRunner, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!

Lewis, sterkte met die laatste loodjes. Dat geldt trouwens voor alle ongeduldige LLM's (DeLiedje en BE ). Ik kan me voorstellen dat jullie niet kunnen wachten!

Bixis, het gaat zo zo met me. Van donderdagmiddag tot vrijdagavond nog licht bloedverlies gehad. Daarna niet meer tot gisteravond weer wat bij het afvegen. Ik ga heen en weer tussen hoop en vrees, stapel word ik daarvan.
Vanochtend heb ik de dokter gebeld of ik voor een echo kan. Zij gaat overleggen met de huisarts en belt me eind van de ochtend terug. Dat duurt me eigenlijk al te lang. Ik ben vreselijk onrustig en loop maar te heen-en-weren.
Ik zit er nu over te denken of ik niet beter de verloskundige kan bellen. Misschien kan zij eerder een echo regelen. Maar daar twijfel ik dan weer over want nu is de assistente al van alles aan het regelen. Kortom, ik word gek van mezelf.
Zat net nog aan je te denken! Vroeg me af hoe het met je ging...
Balen dat je weer bloedverlies hebt... Misschien kan een echo je idd een beetje geruststellen.... Als er nu "leven" te zien is, kan het best zijn dat het "gewoon" bij deze zwangerschap hoort.... Ik heb bij een vorige zwangerschap enorme bloedingen gehad... Was op de echo een soort wondje op of achter de baarmoeder te zien... Daar kwamen de bloedingen vandaan, 't was nog steeds engig, maar ik wist dat het "geen kwaad" kon! Nu "leven" zien is natuurlijk geen garantie, maar kan je misschien wel net even de rust geven die je nu nodig hebt...

Mijn ervaring leert dat een echo via een verloskundige heel snel geregeld kan zijn!

Ook bij andere zwangerschappen heb ik (vooral in het begin) best wat bloedingen en kramp gehad en nu weer...

Aan de andere kant.... Als het wel fout is gegaan en je nu dus moet wachten tot het afgestoten wordt, weet je iig waar je aan toe bent....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 26 november 2007 @ 10:32:22 #244
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54842847
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh, mijn lief had mij ook megenomen naar de bonnie b. Een superdure bh aangeschaft die ik ongeveer 2x heb gedragen omdat ie toch niet lekker zit.

Deze bh zit een stuk prettiger dan mijn oude versleten 4 jaar oude votje. Misschien ook omdat bij deze bh ik niet steeds mn borst er weer in moet doen. Nee hoor voor die 2,79 heb ik gewoon waar voor mn geld. Het ziet er alleen niet uit... Maar ach, het is toch zo'n beetje het eerste dat uit gaat.
Ik zeg dan ook 'goed' en niet 'superduur'. Maar als jij tevreden bent met de BH die je nu gekocht hebt dan zeg ik niks hoor. Het verbaasde mij alleen een beetje.
pi_54843054
oe, spannend dus nog sombie. ik blijf duimen! hopelijk lukt het snel om een echo te krijgen, al is een hele vroege echo nog niet altijd zo veelzeggend geloof ik? sterkte weer.
pi_54843101
Sombie ik hoop dat je snel teruggebeld word en je snel een echo kunt laten maken
kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van word!

ThaNetRunner gefeliciteerd met Milan! leuke naam

Wanneer kregen julie eigenlijk last van vocht vasthouden? Ik heb er nu nl al last van
ik heb ergens gelezen dat brandnetel thee zou helpen...iemand ervaring daarmee?
  maandag 26 november 2007 @ 10:56:56 #247
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54843320
Oh Sombie, ik lees dit nu pas..
Wat ontzettend spannend zeg. Ik kan me je zenuwen zo goed voorstellen.
Maar ik dacht dat er zo vroeg in de zwangerschap nog geen echo wordt gemaakt..? Weet het niet zeker hoor, maar er staat me iets van bij.
Veel sterkte met het afwachten en ik duim voor je.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54843330
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:47 schreef Ynske het volgende:
ben je niet bang dat men dan gaat klooien met de kleertjes? verhangen of zelfs weghalen?
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:56 schreef k_i_m het volgende:
Was er ook niet iets met vilt en nat worden en afgeven? Of heb je alles in de blanke lak gezet?
We hebben een grote schuifpui aan de voorkant, dus ivm met de dingen die jullie zeggen, en ivm met het weer zo rond december, hangen we het maar aan de binnenkant van het raam denk ik...
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ik heb ook bij de pakje staan kwijlen maar het toch maar niet gedaan Vind hem zo fout dat hij geweldig is
Ha Maneki, en dan in je zebra wandel-wagen Ik zou 'm mooi niet weg doen!
  maandag 26 november 2007 @ 10:59:06 #249
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54843358
TNR, van harte met jullie zoon!
Hij ziet er uit om op te eten.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54843528
ThaNetRunner, van harte gefeliciteerd met je zoon, wat een leuke naam! Ik hoop dat je vrouw snel en goed herstelt van de KS.
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:10 schreef GI het volgende:
Goed bezig!
Mama van Floris, Leonore en ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')