Nou nou, pas op dat je aan het einde van de maand niet op je tenen moet gaan lopenquote:Op maandag 26 november 2007 08:34 schreef Ticootje het volgende:
TNR, gefeliciteerd met Milan. Wat een start zeg! Heel veel succes voor je vrouw, ik hoop dat ze snel opknapt.
Ik heb na aanraden van een paar dames van hier toch maar hele sexy onderbroeken gekocht... Eerst bij de hema gekeken, maar die hadden alleen maar kleine onderbroeken. Toen maar naade zeeman, en ja hoor. Daar hadden we zel flinke tenten voor een schappelijke prijs. Ik heb ook maar meteen een BH gekocht voor het inmense bedrag van 2,79...
Ik heb mijn vrouw gewoon meegenomen naar een goede lingerie zaak en daar goede lingerie gekocht die mee kan groeien. Een BH van 2.79 lijkt mij (Als man zijnde) nou niet echt het toppunt van comfort, bij toch al zulke gevoelige borsten als die van een zwangere vrouwquote:Op maandag 26 november 2007 08:34 schreef Ticootje het volgende:
TNR, gefeliciteerd met Milan. Wat een start zeg! Heel veel succes voor je vrouw, ik hoop dat ze snel opknapt.
Ik heb na aanraden van een paar dames van hier toch maar hele sexy onderbroeken gekocht... Eerst bij de hema gekeken, maar die hadden alleen maar kleine onderbroeken. Toen maar naade zeeman, en ja hoor. Daar hadden we zel flinke tenten voor een schappelijke prijs. Ik heb ook maar meteen een BH gekocht voor het inmense bedrag van 2,79...
Oh, mijn lief had mij ook megenomen naar de bonnie b. Een superdure bh aangeschaft die ik ongeveer 2x heb gedragen omdat ie toch niet lekker zit.quote:Op maandag 26 november 2007 10:10 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw gewoon meegenomen naar een goede lingerie zaak en daar goede lingerie gekocht die mee kan groeien. Een BH van 2.79 lijkt mij (Als man zijnde) nou niet echt het toppunt van comfort, bij toch al zulke gevoelige borsten als die van een zwangere vrouw
Zat net nog aan je te denken! Vroeg me af hoe het met je ging...quote:Op maandag 26 november 2007 10:12 schreef sombie het volgende:
ThaNetRunner, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!
Lewis, sterkte met die laatste loodjes. Dat geldt trouwens voor alle ongeduldige LLM's (DeLiedje en BE). Ik kan me voorstellen dat jullie niet kunnen wachten!
Bixis, het gaat zo zo met me. Van donderdagmiddag tot vrijdagavond nog licht bloedverlies gehad. Daarna niet meer tot gisteravond weer wat bij het afvegen. Ik ga heen en weer tussen hoop en vrees, stapel word ik daarvan.
Vanochtend heb ik de dokter gebeld of ik voor een echo kan. Zij gaat overleggen met de huisarts en belt me eind van de ochtend terug. Dat duurt me eigenlijk al te lang. Ik ben vreselijk onrustig en loop maar te heen-en-weren.
Ik zit er nu over te denken of ik niet beter de verloskundige kan bellen. Misschien kan zij eerder een echo regelen. Maar daar twijfel ik dan weer over want nu is de assistente al van alles aan het regelen. Kortom, ik word gek van mezelf.
Ik zeg dan ook 'goed' en niet 'superduur'. Maar als jij tevreden bent met de BH die je nu gekocht hebt dan zeg ik niks hoor. Het verbaasde mij alleen een beetje.quote:Op maandag 26 november 2007 10:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, mijn lief had mij ook megenomen naar de bonnie b. Een superdure bh aangeschaft die ik ongeveer 2x heb gedragen omdat ie toch niet lekker zit.
Deze bh zit een stuk prettiger dan mijn oude versleten 4 jaar oude votje. Misschien ook omdat bij deze bh ik niet steeds mn borst er weer in moet doen. Nee hoor voor die 2,79 heb ik gewoon waar voor mn geld. Het ziet er alleen niet uit... Maar ach, het is toch zo'n beetje het eerste dat uit gaat.
quote:Op zondag 25 november 2007 20:47 schreef Ynske het volgende:
ben je niet bang dat men dan gaat klooien met de kleertjes? verhangen of zelfs weghalen?
We hebben een grote schuifpui aan de voorkant, dus ivm met de dingen die jullie zeggen, en ivm met het weer zo rond december, hangen we het maar aan de binnenkant van het raam denk ik...quote:Op zondag 25 november 2007 20:56 schreef k_i_m het volgende:
Was er ook niet iets met vilt en nat worden en afgeven? Of heb je alles in de blanke lak gezet?
Ha Maneki, en dan in je zebra wandel-wagenquote:Op zondag 25 november 2007 21:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ik heb ook bij de pakje staan kwijlen maar het toch maar niet gedaanVind hem zo fout dat hij geweldig is
Goed bezig!quote:Op maandag 26 november 2007 10:10 schreef GI het volgende:
Ik heb mijn vrouw gewoon meegenomen naar een goede lingerie zaak en daar goede lingerie gekocht die mee kan groeien. Een BH van 2.79 lijkt mij (Als man zijnde) nou niet echt het toppunt van comfort, bij toch al zulke gevoelige borsten als die van een zwangere vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |