quote:Op woensdag 21 november 2007 00:21 schreef bukgeit het volgende:
Eén van de Indeep-zangeressen was Réjane Magloire. Waar dook die later op?
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:06 schreef MadMaster het volgende:
Pump Up The Jam
This Beat Is Technotonic
Get Up
Je zou beter functioneren als je niet zo vaak op Fok rondhing.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nu een functioneringsgesprek dus stoor je niet aan mij(n afwezigheid)...
Hij zou nog hoger staan in het trivia klassement als hij niet zo vaak werktequote:Op woensdag 21 november 2007 09:49 schreef bukgeit het volgende:
Je zou beter functioneren als je niet zo vaak op Fok rondhing.
Gebak, want de bonus is binnen...quote:Op woensdag 21 november 2007 09:49 schreef bukgeit het volgende:
Je zou beter functioneren als je niet zo vaak op Fok rondhing.
Dat zijn inderdaad 2 letters van haar voornaam...quote:Op woensdag 21 november 2007 11:18 schreef Z het volgende:
Ha.
Je moet die 2 letters omdraaien en zo'n 21 jaar terug gaan om haar duidelijk te plaatsen...quote:Op woensdag 21 november 2007 13:11 schreef knars het volgende:
Martha Wainwreight?
Marcia Hines?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:36 schreef lubje25 het volgende:
ze zong ooit een duet met Alice Cooper en Color me badd heeft royalties aan haar af moeten staan nadat ze door haar voor het gerecht waren gedaagd
nog een kleine tip: Een deel van het antwoord van Knars hierboven is (ongeveer) de achternaam van deze dame.
In kleur was het makkelijker geweest:quote:Op woensdag 21 november 2007 13:43 schreef ranja het volgende:
Sarah nogwat die met The Communards zong?
Iggy +1 Had je haar ook in gedachten MM?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Betty Wright
klopt ja, het verkeerde deel van de naamquote:Op woensdag 21 november 2007 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Marcia Hines?
Of pak ik nu het verkeerde deel van de naam?![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Communards is overigens zonder 'The' als voorafgaand lidwoord...
Nee, absoluut niet. Dat blijkt ook wel uit mijn laatste antwoord.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:48 schreef lubje25 het volgende:
Had je haar ook in gedachten MM?
Ik had je laatste antwoord nog niet gezien toen ik dat vroegquote:Op woensdag 21 november 2007 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Dat blijkt ook wel uit mijn laatste antwoord.
Ik ken haar ook niet zoals ze op de foto staat, wel zo:
[ afbeelding ]
Oi...quote:
Berkery +1quote:Op woensdag 21 november 2007 16:26 schreef Berkery het volgende:
Zangeres van the Motels?
Nee joh das gewoon anita Meijer die rimpels en neus kan je niet wegfotoshoppenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:55 schreef knars het volgende:
oh wacht, photoshop... Dan doe ik eens een gokje op britney spears
het zijn er 2? anita meyer en connie breukhoven?quote:
neequote:Op woensdag 21 november 2007 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Geen Anthony en ook geen Conny.
Wel een zangeres (als je Vanessa zo wilt kwalificeren).
quote:We think we're pretty smart
Us city slickers get around
And when the going's rough
We kill the pain and relocate
We're never married
Never faithful not to any town
But we never leave the past behind
We just accumulate
Jij kent hem zeker welquote:Op donderdag 22 november 2007 09:07 schreef bukgeit het volgende:
Graag. Vooralsnog geen idee.
Oh, en the Boss heeft eens bijna dezelfde titel gebezigd.quote:Of all the stupid things I could have thought
This was the worst
I started to believe
That I was born at seventeen
And all the stupid things
The letters and the broken verse
Stayed hidden at the bottom of the drawer
Theyd always been
And now I plough through piles
Of bills, receipts and credit cards
And tickets and the daily news
And sometimes I just . . .
Maar één dezelfdequote:Op donderdag 22 november 2007 12:57 schreef cafca het volgende:
Marco Borsato - Afscheid nemen bestaat niet
Everly Brothers - Bye by love
Pink Floyd - Goodby cruel world
Leonard Cohen - hey, that's no way to say goodbye
(the) Communards - Never can say goodbye
Jacques Brell - Ne me quitte pas
Scott Walker - If you go away
Chicago - If you leave me now
Hothouse Flowers - If you go
Communards - Don't leave me this way
quote:et tes larmes n'y pourront rien changer
comm'dit si bien Verlaine "au vent mauvais"
tu t'souviens des jours anciens et tu pleures
tu suffoques, tu blémis à présent qu'a sonné l'heure
des adieux à jamais
oui je suis au regret
oui je t'aimais, oui, mais......
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:49 schreef ranja het volgende:
Ach ja, heeft Jo Lemaire met Flouze niet een nummer gecoverd van Gainsbourg,of was het een andere zanger. Lange titel in elk geval, als die het is.
Mooi nummer dat ik volgens mij op 7" en LP heb maar een titel zo uit het hoofd opnoemen... nee.quote:
Nou het gaat dus over afscheid......quote:Op donderdag 22 november 2007 14:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Mooi nummer dat ik volgens mij op 7" en LP heb maar een titel zo uit het hoofd opnoemen... nee.
Allebei ongeveer goed, maar newbie was eerder newbiedoobiedoo +1quote:Op donderdag 22 november 2007 14:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
je suis venu te dire que je m'en vai of zoiets
Good enuff for me (al is 't maar om van die trage k*tsite af te zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 15:01 schreef Berkery het volgende:
Alice?
quote:The opening line from "" - "
" - was recycled both as the opening line of "New Rose" by the Damned in 1976 - and as the title of the 1979 hit song by
.
Wie jatte van wie, en voor welk nummer?quote:The English singer-songwriterlifted the opening lines of
(I was 21 years when I wrote this song/I'm 22 now, but I won't be for long") for his song
which appeared on
's 1983 EP Life's a Riot with Spy Vs Spy and was subsequently a UK hit for
![]()
Nee, maar je zit qua aanvangstijd van zijn carriere wel in de juiste tijd......quote:Op donderdag 22 november 2007 21:45 schreef ranja het volgende:
gokje op meneer Cohen
nee niet zo oud. ook wel bekend als heflt van een duoquote:Op donderdag 22 november 2007 22:01 schreef Berkery het volgende:
Eddie Cochran?
bukgeit +1quote:Op donderdag 22 november 2007 23:21 schreef bukgeit het volgende:
The Bird And The Bee
Wel waar: een EP is geen album.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:38 schreef peaceman het volgende:
Niet helemaal waar..... is ook al weer een EP uit....
Voorzetje:
Dresden Dolls
White Stripes
trusten
EP is een mini-album maar oke... geen discussie waardquote:Op donderdag 22 november 2007 23:40 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Wel waar: een EP is geen album.
newbiedoobiedoo +1quote:Op donderdag 22 november 2007 21:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jerry Harrison
Precies. En op het rijtje is ook niets aan te merkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:18 schreef ranja het volgende:
een EP is geen mini-album
The Moldy Peaches
Eurythmics
Stereo Total
Adult.
Spillsbury
De Straaljagers
Mates of State
Huski
Mommy and Daddy
The Like Young
Portishead
Let's Audio
The Raveonettes
Yazoo
The Kitchen
ik hoopte eigenlijk wel dat we van die flauwe vrijdag afwaren.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:27 schreef MadMaster het volgende:
'Foute Vrijdag' gaat toch niet zomaar geruisloos voorbij?
wat bukgeit al zegt... belsen had er 11 waarvan 10 goeienquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nog effe hoor, maarre..wanneer was dit dan?
Cafca +1quote:
Achja, overheen gelezenquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:38 schreef ranja het volgende:
[..]
wat bukgeit al zegt... belsen had er 11 waarvan 10 goeien
Z +1quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:02 schreef Z het volgende:
Allemaal een plaat met Story of Stories in de naam?
Franz-Joseph Cafca +1quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:26 schreef cafca het volgende:
Prefab Sprout
quote:Op zondag 25 november 2007 11:01 schreef Mark het volgende:
Ha, we zijn er weer
artiest is goed. albumtitel niet. zelfde naam al de tour geloof ik. indien de titel niet boven komt drijven binnen een half uur krijg je het punt.quote:
bartrid +1quote:Op zondag 25 november 2007 13:34 schreef bartrid het volgende:
the girl is mine en say say say.
quote:are an American hardcore band formed in Washington, D.C. in 1977. They are widely regarded as being among the pioneers of hardcore punk though the band's members objected to the term "hardcore" to describe their music.
Precies. cafca +1quote:Op zondag 25 november 2007 20:35 schreef cafca het volgende:
Bad Brains
quote:Singer/songwriter uit Athens, Georgia - net als REM. Michael Stipe produceerde zijn eerste 2 albums. Hij werd vooral bekend toen onder andere R.E.M., Smashing Pumpkins en Madonna nummers van hem coverden voor de benefiet-cd The Gravity Of The Situation.
Op zijn laatste album wordt hij bijgestaan door leden van o.a. Godspeed You! Black Emperor, A Silver Mt. Zion en Fugazi.
Nee, toch nietquote:Op zondag 25 november 2007 21:20 schreef belsen het volgende:
Sparklehorse, toch?
Ook gezien de rolstoel...
Vooral bekend als zanger, maar speelde een tijdje gitaar in de band van een andere (bekendere) zanger.quote:Op maandag 26 november 2007 06:18 schreef Charmian het volgende:
Hij lijkt op John Waite en op nog iemand. Maar zo om kwart over 6 kan ik niet op die ander komen. Volgens mij is het iig wel een zanger
quote:Op maandag 26 november 2007 09:07 schreef bukgeit het volgende:
Grace Slick?
Idem...quote:Op maandag 26 november 2007 09:30 schreef Z het volgende:
Ik weet er nog een paar maar geen 10.
Idem, en aangezien er geen geschenken meer gegeven mogen worden (ondanks de tijd van het jaar) wacht ik de volgende vraag wel af.quote:Op maandag 26 november 2007 09:30 schreef Z het volgende:
Ik weet er nog een paar maar geen 10.
quote:Op maandag 26 november 2007 09:49 schreef bigshadow het volgende:
Hadouken!
Kubichek!
Forward, Russia!
¡All-Time Quarterback!
Los Campesinos!
Sakert!
Oh no! Oh my!
You say party! we say die!
Mustache!
Volcano, i'm still excited!!
Indie anyone??
Correct! Madmaster +1quote:Op maandag 26 november 2007 10:05 schreef MadMaster het volgende:
De musical Tommy toch?
Onder de naam Stommy inderdaad tijdens een Marlboro Flashback.quote:Op maandag 26 november 2007 10:08 schreef ranja het volgende:
Wat een na-apers... dat deden de Raggende Manne een jaar of 5 geleden al.
Zijn Nederlandstalige versie van de Mattheus Passion is echter tenenkrommend (voor zover die al op zichzelf niet tenenkrommend is)...quote:Op maandag 26 november 2007 10:09 schreef Z het volgende:
Jan Rot kan best aardig vertalen trouwens.
Ik heb ze gezien toen in Rotterdamquote:Op maandag 26 november 2007 10:13 schreef belsen het volgende:
[..]
Onder de naam Stommy inderdaad tijdens een Marlboro Flashback.
Dat-ie zelf ging zingen?quote:Op maandag 26 november 2007 10:18 schreef MadMaster het volgende:
Welke ander bedenksel van Jan Rot was ook te erg voor onze oren?
Jan is dus gewoon Rot...quote:Op maandag 26 november 2007 10:25 schreef belsen het volgende:
Zijn vertalingen met An en Jan zijn ook verschrikkelijk.
Precies.quote:Maar jij bedoelt waarschijnlijk het geweldige Email to Berlin van Double Date.
Na Streetbeats.quote:Op maandag 26 november 2007 10:46 schreef bukgeit het volgende:
De Streetbeats
quote:Op maandag 26 november 2007 11:01 schreef bukgeit het volgende:
Is het dan de Trojan's?
MadMaster +1quote:De voormalige begeleidingsgroep van Bram Vermeulen, De Toekomst, krijgt spoedig na het vertrek van Bram bezoek van de dan 25-jarige Jan Rot. Jakob Klaasse, Peter Warnier, Frans Hendriks en Jan de Hont werken samen met Rot aan een aantal opnamen in de studio van Ide Min: Studio In 't Woud in Bergen. Dit resulteert in een eerste LP, getiteld 'Single', waarvan 'Counting sheep' en 'Bobby, Roger and Eileen' ongetwijfeld de bekendste nummers zijn.
Da's correct.quote:Op maandag 26 november 2007 13:36 schreef bukgeit het volgende:
Dan zijn die laatste dames dus toch de Belle Stars, wat ik al dacht.
Andere Two Tone- en/of ska-kenners die het antwoord af kunnen én willen maken?quote:Op maandag 26 november 2007 14:08 schreef bukgeit het volgende:
Bodysnatchers
Ik waag me niet aan de volgorde, daar heb ik geen verstand van.
Ik denk dat Bukgeit nu boos gaat worden...quote:Op maandag 26 november 2007 15:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Van dik hout
Van Velsen
Vandenberg
Van Halen
Von Bondies
Van der Graaf Generator
Van Morrison
zoiets?
Nee, niet zoietsquote:Op maandag 26 november 2007 15:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Van dik hout
Van Velsen
Vandenberg
Van Halen
Von Bondies
Van der Graaf Generator
Van Morrison
zoiets?
Berkery +1quote:Op maandag 26 november 2007 16:32 schreef Berkery het volgende:
Vanilla Fudge
The Vandals
Vanity Six
Van katoen
Vandale
quote:The roadie guideIf it's liquid: drink it If it's green: smoke it If it moves: fuck it If it doesn't move: put it in the van
Dan weet je dat nu welquote:Op maandag 26 november 2007 20:22 schreef bukgeit het volgende:
Ah, Mark Arm. Wist niet hoe hij bij de burgelijke stand stond ingeschreven.
Madmaster +1quote:Op maandag 26 november 2007 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Japan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |