quote:Op woensdag 21 november 2007 00:21 schreef bukgeit het volgende:
Eén van de Indeep-zangeressen was Réjane Magloire. Waar dook die later op?
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:06 schreef MadMaster het volgende:
Pump Up The Jam
This Beat Is Technotonic
Get Up
Je zou beter functioneren als je niet zo vaak op Fok rondhing.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nu een functioneringsgesprek dus stoor je niet aan mij(n afwezigheid)...
Hij zou nog hoger staan in het trivia klassement als hij niet zo vaak werktequote:Op woensdag 21 november 2007 09:49 schreef bukgeit het volgende:
Je zou beter functioneren als je niet zo vaak op Fok rondhing.
Gebak, want de bonus is binnen...quote:Op woensdag 21 november 2007 09:49 schreef bukgeit het volgende:
Je zou beter functioneren als je niet zo vaak op Fok rondhing.
Dat zijn inderdaad 2 letters van haar voornaam...quote:Op woensdag 21 november 2007 11:18 schreef Z het volgende:
Ha.
Je moet die 2 letters omdraaien en zo'n 21 jaar terug gaan om haar duidelijk te plaatsen...quote:Op woensdag 21 november 2007 13:11 schreef knars het volgende:
Martha Wainwreight?
Marcia Hines?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:36 schreef lubje25 het volgende:
ze zong ooit een duet met Alice Cooper en Color me badd heeft royalties aan haar af moeten staan nadat ze door haar voor het gerecht waren gedaagd
nog een kleine tip: Een deel van het antwoord van Knars hierboven is (ongeveer) de achternaam van deze dame.
In kleur was het makkelijker geweest:quote:Op woensdag 21 november 2007 13:43 schreef ranja het volgende:
Sarah nogwat die met The Communards zong?
Iggy +1 Had je haar ook in gedachten MM?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Betty Wright
klopt ja, het verkeerde deel van de naamquote:Op woensdag 21 november 2007 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Marcia Hines?
Of pak ik nu het verkeerde deel van de naam?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |