Vooral bekend als zanger, maar speelde een tijdje gitaar in de band van een andere (bekendere) zanger.quote:Op maandag 26 november 2007 06:18 schreef Charmian het volgende:
Hij lijkt op John Waite en op nog iemand. Maar zo om kwart over 6 kan ik niet op die ander komen. Volgens mij is het iig wel een zanger
quote:Op maandag 26 november 2007 09:07 schreef bukgeit het volgende:
Grace Slick?
Idem...quote:Op maandag 26 november 2007 09:30 schreef Z het volgende:
Ik weet er nog een paar maar geen 10.
Idem, en aangezien er geen geschenken meer gegeven mogen worden (ondanks de tijd van het jaar) wacht ik de volgende vraag wel af.quote:Op maandag 26 november 2007 09:30 schreef Z het volgende:
Ik weet er nog een paar maar geen 10.
quote:Op maandag 26 november 2007 09:49 schreef bigshadow het volgende:
Hadouken!
Kubichek!
Forward, Russia!
¡All-Time Quarterback!
Los Campesinos!
Sakert!
Oh no! Oh my!
You say party! we say die!
Mustache!
Volcano, i'm still excited!!
Indie anyone??
Correct! Madmaster +1quote:Op maandag 26 november 2007 10:05 schreef MadMaster het volgende:
De musical Tommy toch?
Onder de naam Stommy inderdaad tijdens een Marlboro Flashback.quote:Op maandag 26 november 2007 10:08 schreef ranja het volgende:
Wat een na-apers... dat deden de Raggende Manne een jaar of 5 geleden al.
Zijn Nederlandstalige versie van de Mattheus Passion is echter tenenkrommend (voor zover die al op zichzelf niet tenenkrommend is)...quote:Op maandag 26 november 2007 10:09 schreef Z het volgende:
Jan Rot kan best aardig vertalen trouwens.
Ik heb ze gezien toen in Rotterdamquote:Op maandag 26 november 2007 10:13 schreef belsen het volgende:
[..]
Onder de naam Stommy inderdaad tijdens een Marlboro Flashback.
Dat-ie zelf ging zingen?quote:Op maandag 26 november 2007 10:18 schreef MadMaster het volgende:
Welke ander bedenksel van Jan Rot was ook te erg voor onze oren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |