quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Dat moeten we inderdaad eens doen. Ware het niet dat ik mijzelf op dit moment even geen tijd gun voor zulks een vermaeck, gezien de tijd die mijn studie opslokt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:14 schreef Sjoewe het volgende:
We moesten weer eens een keer gedrie bieren.
[ afbeelding ]
Heb je er ook al een op het oog of is het een droom?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoop btw dit weekend dan toch eindelijk een Niva te kopen
Heb contact met iemand van de niva club die zn diesel wil verkopen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je er ook al een op het oog of is het een droom?
Hihi heb je vertragings?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat moeten we inderdaad eens doen. Ware het niet dat ik mijzelf op dit moment even geen tijd gun voor zulks een vermaeck, gezien de tijd die mijn studie opslokt.
Gavigheid!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb contact met iemand van de niva club die zn diesel wil verkopen.
Me three. En dan volgend jaar aan de master.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hihi ik ben m'n extreem lamme zuipgedrag van vorig jaar aan het inlopen
Dat geeft hier dus de werkdruk, ik zit al in m'n master, maar heb nog een partijtje bachelorvakjes in te koppenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Me three. En dan volgend jaar aan de master.
Mja, het is niet de eerste waar je op zit te azen toch...?quote:
Dat is niet bijster veel nee... Kun je niet alvast beginnen met wat mastervakjes? Ik neem aan dat je het nu niet erg druk hebt dan...? Of werk je er veel naast?quote:
Klopt. Maar deze is in Fryslân, en met de motor die ik wil. Dus dat maakt de kansne al wat groter. Maar ik moet een bod doen, en heb hem nog net gezien, dus er kan idd nog van alles gebeurenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, het is niet de eerste waar je op zit te azen toch...?
Dan vind ik je opmerking ietwat voorbarig, maar okquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Maar deze is in Fryslân, en met de motor die ik wil. Dus dat maakt de kansne al wat groter. Maar ik moet een bod doen, en heb hem nog net gezien, dus er kan idd nog van alles gebeuren
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan vind ik je opmerking ietwat voorbarig, maar ok
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
hoop
Mja master aan een andere Uni.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, het is niet de eerste waar je op zit te azen toch...?
[..]
Dat is niet bijster veel nee... Kun je niet alvast beginnen met wat mastervakjes? Ik neem aan dat je het nu niet erg druk hebt dan...? Of werk je er veel naast?
Een pisgroene uit Dr88?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Maar deze is in Fryslân, en met de motor die ik wil. Dus dat maakt de kansne al wat groter. Maar ik moet een bod doen, en heb hem nog net gezien, dus er kan idd nog van alles gebeuren
Nee. Maar ik post er niks over verder, ivm eventuele meelezende kapers op de kust. Zou niet de eerste Niva zijn die voor mn neus weggekocht wordquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een pisgroene uit Dr88?
Die gast slaagde er zelfs in om vast te komen zitten in een grasveldje met zijn Niva...
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:47 schreef NJ het volgende:
Turquaz52 mag 48 uur in de vriezer.
G center noemde ik al seerstquote:Op woensdag 21 november 2007 15:17 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx de auto van mijn pa word in het G center omgebouwd. ( zo spreek je het uit )
geen idee welke bedrijven jij laatst noemde. Zit als het goed is ergens in het westland.
De auto is net binnen en gaat binnen kort naar dat ombouw bedrijf toe. 2de week van volgend jaar kunnen we hem ophalen.
ah oke. Nou ja daar gaat het gebeuren dus. Hij gaat er binnen kort heen.quote:
feli bitch.. nu snel koffie zettenquote:
teveel lopen rellen daar?quote:
met een nieuw grillekequote:Op donderdag 22 november 2007 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
onenigheid met de admin
en das een audi cabrio op basis van de 80
quote:
dat was een A4 cabrio toch?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:40 schreef invine het volgende:
[..]
zoiets hadden ze ook geen laatst bij de grote beurt alleen dan 10x betereerste keer dat er iets moois uitkwam bij DGB
Komende zondagquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wanneer ging je voor die niva kijken die je op het oog had?![]()
Nee, de rode Visa verpast ikquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
TopJe visa(s) blijf je er bij rijden dan?
Die rode heb je toch pas net?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de rode Visa verpast ikDe blauwen houd ik wel, maar die zijn beide geschorst en niet rijdbaar
Ik wilde toen al een Niva, maar ff tussendoorautootje zodat ik me geen zorgen hoefde maken om APK e rustig kon zoeken naar een dieselnivaatjequote:Op vrijdag 23 november 2007 21:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die rode heb je toch pas net?Waarom moet die nu al weer weg
oh ik heb net een Niva diesel in Friesland gekochtquote:Op zondag 25 november 2007 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ja man, kamaraatennaaier!
Er staat in heel nederland gaan één Niva diesel te koop.quote:Op zondag 25 november 2007 11:54 schreef lipje het volgende:
[..]
oh ik heb net een Niva diesel in Friesland gekocht
Want degene die te koop stond heb jij gekocht?quote:Op zondag 25 november 2007 11:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er staat in heel nederland gaan één Niva diesel te koop.
Ik ga over een uurtjequote:Op zondag 25 november 2007 12:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Want degene die te koop stond heb jij gekocht?![]()
Of ben je nog niet geweest?
Ah tofquote:Op zondag 25 november 2007 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga over een uurtjeMaar die Niva staat niet te koop. Behalve dan voor mij
Ik neem een APK keurmeester mee, een met ervaring met Niva's wel te verstaanquote:Op zondag 25 november 2007 12:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah tofHopen dat het een goeie is
![]()
Ga je met iemand die er verstand van heeft of weet je zelf waar je op moet letten?
krijg je er ook een vat Tectyl bij?quote:Op zondag 25 november 2007 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik neem een APK keurmeester mee, een met ervaring met Niva's wel te verstaan
Dat krijgt ik met inkoopkorting op mn werkquote:
Erger, hij is Alfa-rijderquote:Op zondag 25 november 2007 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat krijgt ik met inkoopkorting op mn werk
Jij bent echt de belichaming van Tjabbo zn onderschrift he?
niet 100%, maar vandaag wel een beetjequote:Op zondag 25 november 2007 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat krijgt ik met inkoopkorting op mn werk
Jij bent echt de belichaming van Tjabbo zn onderschrift he?
ik? wtf? :xquote:Op zondag 25 november 2007 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jaloers op puikende auto's
Je hebt trouwens een stem gekregen bij de crew verkiezingen
Daar kan ik geen uitlatingen over doenquote:Op zondag 25 november 2007 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Auto gekocht?
Wat deed je dan dat ze zo schrok?
quote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitlatingen over doen
Nou, je kent de situatie hier een beetje he? Provinciale weg, met een ietwat bochtige parallelweg er naastOp de provinciale weg gingen de zondagsrijders 70
dus ik ging mara met 100 over de parallelweg.. Kom ik achter de aanhagwagenfabriek wegstuiven om het dorp in, komt zij net van de andere kant
Met haar vriend
Alleen als daar niet-enge mensen komen :xquote:Op zondag 25 november 2007 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
IewFOT-nerd
Je gaat zeker ook naar FOT meetings dan
Ik plaag jemaar, die meet was juist tof vorige weekquote:Op zondag 25 november 2007 18:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alleen als daar niet-enge mensen komen :x
En had mijn noorwegen pics afgezien van een random dump hier nog nooit gespammed dacht ik
Maar..., wanneer krijgen we nieuws over de Niva?
zitten een paar mooie pics tussenquote:
zegt de grootse fotofiel van ptaquote:Op zondag 25 november 2007 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
IewFOT-nerd
Je gaat zeker ook naar FOT meetings dan
daarom ben je nog wel de pta fotofielquote:Op zondag 25 november 2007 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik maka misschien de meeste foto's, maar zeker niet de beste
quote:Op zondag 25 november 2007 18:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
daarom ben je nog wel de pta fotofiel
BBC2, 21:00quote:oh en vergeet topgear zo niet
8 a 9 liter op 50 liter totaal. Toch maar even de wegenwacht gebeld, voor de zekerheid.quote:Op zondag 25 november 2007 15:50 schreef PeuRac het volgende:
Wat is de verhouding ongeveer?
als de verhouding minder als 20% is, dan is er niks aan de hand, zolang het geen commonrail systeem is (wat de 1.9TDI niet is) kan het geen kwaad.
misschien na kilometer of 100 weer een keertje vol gooien? en dat een keer of 4 doen? Dan mengt het nog verder en zal hel niet zoveel meer doen denk ikquote:Op zondag 25 november 2007 22:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
8 a 9 liter op 50 liter totaal. Toch maar even de wegenwacht gebeld, voor de zekerheid.
Daar hebben we ook over nagedacht..... echter toch gekozen voor het leegpompen van de tank. Dit heeft een volle tank diesel gekocht, nog altijd goedkoper dan een nieuwe brandstof pompquote:Op zondag 25 november 2007 22:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
misschien na kilometer of 100 weer een keertje vol gooien? en dat een keer of 4 doen? Dan mengt het nog verder en zal hel niet zoveel meer doen denk ik
kenker ouwe, je moet er kennen boarden in de poedersneeuw op 2500m hoogte, jeweetsquote:Op maandag 26 november 2007 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Bartlehiem.
Dubai.quote:Op maandag 26 november 2007 20:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
kenker ouwe, je moet er kennen boarden in de poedersneeuw op 2500m hoogte, jeweets
Mid-west kust Noorwegenquote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef Fugie het volgende:
wat zijn de betere wintersportplaatsen ?
ik zit beetje te zoeken maar kom niet verder dan mayrhofen of les deux alpes
ergens in de buurt van Aspen, in Coloradoquote:Op maandag 26 november 2007 20:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
kenker ouwe, je moet er kennen boarden in de poedersneeuw op 2500m hoogte, jeweets
Ergens in Les Trois Vallees (Val Thorens, Meribelles) en dan een skipas voor het hele gebied erbij. 600 kilometers aaneengesloten piste. Tussen 3400 tot 1200 meter hoogte, dus sneeuwzeker als het stoma van de paus. En gezien het feit dat er ooit de olypische spelen van Albertville waren is de infrastructuur, zowel op als buiten de piste dik in orde.quote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef Fugie het volgende:
* ook_gek gaat naar Val Thorensquote:Op maandag 26 november 2007 22:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ergens in Les Trois Vallees (Val Thorens, Meribelles) en dan een skipas voor het hele gebied erbij. 600 kilometers aaneengesloten piste. Tussen 3400 tot 1200 meter hoogte, dus sneeuwzeker als het stoma van de paus. En gezien het feit dat er ooit de olypische spelen van Albertville waren is de infrastructuur, zowel op als buiten de piste dik in orde.
Canada - Whistlerquote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef Fugie het volgende:
Wat is een behangfoto?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:29 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek heeft een behang foto gekocht![]()
Ergens eind dit jaar gaat hij komen
Je reactie in het Herenkleding topicquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:44 schreef PeuRac het volgende:
Een foto uitvergroot totdat die een hele muur beslaat en die wordt dan op behang geprint. Het ophangen is een HEL
behang met een foto er op en in mijn gaval is die 2.79M bij 2.20M ( dat is alleen de fotoquote:
Dat is geen verkeerd spulquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:36 schreef ook_gek het volgende:
Herm ik heb een zooitje B&O LC2 modules op de kop getikt'
Dat is pas leuk speelgoed. Je lichten regelen via de remote van je radio. Zeker leuk met groepen spelen. Als je thuis komt op 1 knopje drukken en alle lampen gaan aan die jij wil en op de juiste stand
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
Ik was nog bij Huug vandaag trouwens. Die heeft toch ook wel een leuk huisje.
Lieve Peu, de platte Amerikaanse stekkers passen niet in Nederlandse stopcontacten, en ronde Nederlandse stekkers passen niet in Amerikaanse stopcontacten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sinds wanneer? De 2 polige platte stekker is gewoon gelijk.
Yeahquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Good busy
Woont 'ie nog steeds op de gracht?
de beovision 7 wel ja.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is geen verkeerd spul![]()
Had ik al verteld van die B&O LCD unit van m'n oom?
![]()
![]()
![]()
treinen gratis maken of echt voor max 5 euro. Moet je zien hoe veel mensen de trein trein of bus pakken.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:37 schreef Fugie het volgende:
dat rekeningrijden gaat er nog echt komen eh![]()
omdat ze in den haag denken dat automobilisten als alternatief met ov kunnen
Gaat tijd worden om allemaal maar eens massaal in de trein te stappen en dan gelijk het probleem bloot te leggen.
ga dan maar eens op den haag hs in de trein zitten om 08:00quote:Op woensdag 28 november 2007 11:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
treinen gratis maken of echt voor max 5 euro. Moet je zien hoe veel mensen de trein trein of bus pakken.
zo lang je natuurlijk wel normaal kan zitten
je weet wat ze zeggen over de postbode hequote:
Ik heb al een vaste gleuf. Om die slechte grap alvast maar even gemaakt te hebben.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:40 schreef invine het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen over de postbode heof was het de melkboer...
Video postaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 28 november 2007 15:00 schreef Sjoewe het volgende:
I shallt be known from now as Anton Gleuf.
de betere linkjesquote:Op woensdag 28 november 2007 16:45 schreef Tjabbo het volgende:
ok fuck it
ik zal het wel weer gemist hebben en zo dus repost, maar nog maar ff een leuke link spammen.
56k no go
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=97994
Het is dat er geen NSX tussen zit, maar die had ze natuurlijk allemaal gelapped!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:45 schreef Tjabbo het volgende:
ok fuck it
ik zal het wel weer gemist hebben en zo dus repost, maar nog maar ff een leuke link spammen.
56k no go
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=97994
zitten is dan een overbodige luxequote:Op woensdag 28 november 2007 15:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
ga dan maar eens op den haag hs in de trein zitten om 08:00
glazenwasserquote:Op woensdag 28 november 2007 15:40 schreef invine het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen over de postbode heof was het de melkboer...
Je ziet op zo'n foto dat een supra dik gepakt word door een Porschequote:Op woensdag 28 november 2007 18:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het is dat er geen NSX tussen zit, maar die had ze natuurlijk allemaal gelapped!
Dat is niet iets specifiek nederlandsquote:Op woensdag 28 november 2007 18:52 schreef Fugie het volgende:
nl politiek
zit je nieuws te kijken, gaan ze helemaal raar doen over het feit dat die blonde limburger een film gaat makenGaan ze vervolgens wilders volledig belachlijk maken met hun eigen filmpje
![]()
Kijk 2 maanden geen nieuws en zie nu opeens wat voor poppenkast het is :x
en die nepMozart komt uit Twentequote:Op woensdag 28 november 2007 18:52 schreef Fugie het volgende:
nl politiek
zit je nieuws te kijken, gaan ze helemaal raar doen over het feit dat die blonde limburger een film gaat makenGaan ze vervolgens wilders volledig belachlijk maken met hun eigen filmpje
![]()
quote:
Ok greatquote:Op woensdag 28 november 2007 18:17 schreef Paladijn het volgende:
url was trouwens nog niet voorbij gekomen Tjab, veel fraaie foto's iig
vanochtend bij Nijmegen was zo'n zelfmoordenaar onder de vangrails doorgeschovenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:07 schreef BaraCuda het volgende:
Net vlad bijna van z'n brommer gereden!
2 zelfmoordterroristen op een motor die vol gas door de spits jagen.
20cm naar rechts sturen terwijl hij tussen mij en een vrachtwagen scheurde en hij had onder die vrachtwagen kerst kunnen vieren![]()
Dat soort hufters verneuken het voor de rest.
Mooiquote:Op woensdag 28 november 2007 19:15 schreef lipje het volgende:
[..]
vanochtend bij Nijmegen was zo'n zelfmoordenaar onder de vangrails doorgeschoven
hehehe ik ken een goeje mop hehehequote:Op woensdag 28 november 2007 18:52 schreef Fugie het volgende:
nl politiek
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hehehe ik ken een goeje mop hehehe
komt die balkenende bij de kapper en die kapper zo van wil je hetzelfde kapsel weer
zegt die bakellende nee doe maar iets wilders
Wat zeg jij daar snotaap!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[Tjabbo] Hij lacht wel om een stomme grap maar mijn supercoole linkje heeft ie niet eens op geklikt!![]()
[/Tjabbo]
al nieuws ?quote:Op zondag 25 november 2007 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn droomauto ontmoet
En mn ex viel bijna van de fiets van schrik toen ze me zag
Visa te koop?quote:
Balkenende en Wilders zijn op bezoek bij Bush. Balkenende komt binnen lopen terwijl Wilders en Bush in gesprek zijn. Balkenende vraagt: Wat zijn jullie aan het bespreken? Wilders: Nou we zijn WW3 aan het voorbereiden. We gaan 17000000 moslims vermoorden en 1 kapper. Balkenende: 1 Kapper???quote:Op woensdag 28 november 2007 19:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hehehe ik ken een goeje mop hehehe
komt die balkenende bij de kapper en die kapper zo van wil je hetzelfde kapsel weer
zegt die bakellende nee doe maar iets wilders
mneej, maar hier zie je het nog niet zoveel op zon overduidelijk manier in het normale 6 uur journaalquote:Op woensdag 28 november 2007 19:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is niet iets specifiek nederlands
je mist het punt: "het meisje"quote:Op woensdag 28 november 2007 20:20 schreef PeuRac het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat t meisje de koppeling liet schieten aan t einde, dat was wel grappig geweest, nu:
Houd je bek man, strontboer.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je mist het punt: "het meisje"
meisjes kunnen helegaar niet rijden laat staan in auto's met 1k whp
ik je CRniX al biologisch afgebroken?quote:
Dat is idd een vermelding waardquote:Op donderdag 29 november 2007 08:44 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn CRX doet het nog prima. Elke dag weer.
Zeik niet, bel gewoon. Misschien hebben ze in jou wel de ware gevonden, en hebben ze hem eraf gehaald omdat ze alleen maar jou willen.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:57 schreef ijsmeis het volgende:
Als je over een vacature moet terugbellen waarop je gesolliciteerd hebt (is een goed teken, right?).
Maar dat ie al verwijderd is van internet is niet zo'n goed teken eh?![]()
.
en hoe groot is die kans denk jequote:Op donderdag 29 november 2007 09:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeik niet, bel gewoon. Misschien hebben ze in jou wel de ware gevonden, en hebben ze hem eraf gehaald omdat ze alleen maar jou willen.
Je weet het niet
Nihil.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en hoe groot is die kans denk je
quote:
Natuurlijk, het is een Hondaquote:Op donderdag 29 november 2007 08:44 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn CRX doet het nog prima. Elke dag weer.
dat zijn de betere actiesquote:Op donderdag 29 november 2007 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
lekker boeiend, ik werd betaald om in de file te staan. en op tijd komen was nog onmogelijk als ik in een helicopter was gegaan, dus daar hoefde het ook niet voor
Same here, maar als het een half uur of meer scheelt rij ik liever omquote:Op donderdag 29 november 2007 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
lekker boeiend, ik werd betaald om in de file te staan. en op tijd komen was nog onmogelijk als ik in een helicopter was gegaan, dus daar hoefde het ook niet voor
Ik kon nog niet belluhhhh.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeik niet, bel gewoon. Misschien hebben ze in jou wel de ware gevonden, en hebben ze hem eraf gehaald omdat ze alleen maar jou willen.
Je weet het niet
ik vind persoonlijk files ook niet meer erg, krijg toch betaaldquote:Op donderdag 29 november 2007 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Lekker makkelijk verdienen inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2007 22:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk files ook niet meer erg, krijg toch betaald![]()
Dan staan ze nu waarschijnlijk aan de schijtquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:10 schreef Tjabbo het volgende:
je hebt ze omgekocht met lasagna?
stratenmakers ferrari deel 34?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:20 schreef ThaFreak het volgende:
er hebben ooit in pta foto's gestaan van een 3serie met 5 serie achterlichten, wie weet ze nog te staan???
dat ding reed me net een uurtje geleden voorbij hier in enschede![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, bestemmingsverkeer mag daar gewoon komenquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:19 schreef lipje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier mist het bordje "behalve Citroën Visa"
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stratenmakers ferrari deel 34?
[..]
Nee hoor, bestemmingsverkeer mag daar gewoon komen
Nee dat was de eerste. En 250 euro voor reservedelen vind ik spotgoedkoopquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:38 schreef lipje het volgende:
plus twee wrakken voor reserve onderdelen
Tip voor Fristi: kijk goed naar de radiateur, deze gaat lek bij ongeveer 120k tot 150k km
wanneer gaan we de schuur vullen met reserveonderdelen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee dat was de eerste. En 250 euro voor reservedelen vind ik spotgoedkoopEn daar 30.000 mee gereden
Woensdag ff met mn broer bespreken. Dat ding moet ff verplaatst worden naar de noordfriesecitroënsleutelschuur .quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:43 schreef lipje het volgende:
[..]
wanneer gaan we de schuur vullen met reserveonderdelen?
Maak je ff wat foto's voor BuzzyBee? Ik wacht ook nog steeds op Sisu foto'squote:Op zaterdag 1 december 2007 15:49 schreef PeuRac het volgende:
Straks naar een Fins auto evenement, ben benieuwd wat voor iets t is.
alleen Groningse toch?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Die moet ik niet. En een oldtimer heb ik ook, pussy magnet idd
een Rotterdamse, een Groningse en een Nootdorpsequote:Op zaterdag 1 december 2007 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, Haagse vrouwen. Dank je de koekoek!
thnxquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar gefeliciteerd met je 40e verjaardag
Je hebt mn kaartje he? Geef die maar aan die Groningse. Die andere twee mag je houdenquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:38 schreef lipje het volgende:
[..]
een Rotterdamse, een Groningse en een Nootdorpse
eum die is gelukkig getrouwd met 4 kinderenquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt mn kaartje he? Geef die maar aan die Groningse. Die andere twee mag je houden
Gadverquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:01 schreef lipje het volgende:
[..]
eum die is gelukkig getrouwd met 4 kinderenik weet niet of je die wilt
Waneer gaan we horen hoe / wat / waar van dat hondenhokje?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zie op tegen de onderhoudskosten van de Niva
Morgen weer een JTD bekijkenquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:38 schreef lipje het volgende:
Tip voor Fristi: kijk goed naar de radiateur, deze gaat lek bij ongeveer 120k tot 150k km
quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Waneer gaan we horen hoe / wat / waar van dat hondenhokje?
238.536 plus wat extra van de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Morgen weer een JTD bekijken
Wat heeft jouw JTD gelopen trouwens?
een vriendin/vrouw is duurderquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zie op tegen de onderhoudskosten van de Niva
jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:33 schreef Paladijn het volgende:
Kom ik zomaar een PTAmeet0n.avi tegen met Stefan's supra, Bo, Mark en TF
Moet ik'm even uploaden voor de liefhebbers?Verder erg veel onbekende gezichten trouwens...
Nog een kwartiertje geduld...quote:
divx 5.0, dus zou moeten werkenquote:
Hij is fijnquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:08 schreef Paladijn het volgende:
http://paladijn.nhlrebel.com/fok/PTAmeet0n.avi - rechtsklik, save ass..
ouwe shit ouwe!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:08 schreef Paladijn het volgende:
http://paladijn.nhlrebel.com/fok/PTAmeet0n.avi - rechtsklik, save ass..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |