quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Dat moeten we inderdaad eens doen. Ware het niet dat ik mijzelf op dit moment even geen tijd gun voor zulks een vermaeck, gezien de tijd die mijn studie opslokt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:14 schreef Sjoewe het volgende:
We moesten weer eens een keer gedrie bieren.
[ afbeelding ]
Heb je er ook al een op het oog of is het een droom?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoop btw dit weekend dan toch eindelijk een Niva te kopen
Heb contact met iemand van de niva club die zn diesel wil verkopen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je er ook al een op het oog of is het een droom?
Hihi heb je vertragings?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat moeten we inderdaad eens doen. Ware het niet dat ik mijzelf op dit moment even geen tijd gun voor zulks een vermaeck, gezien de tijd die mijn studie opslokt.
Gavigheid!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb contact met iemand van de niva club die zn diesel wil verkopen.
Me three. En dan volgend jaar aan de master.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hihi ik ben m'n extreem lamme zuipgedrag van vorig jaar aan het inlopen
Dat geeft hier dus de werkdruk, ik zit al in m'n master, maar heb nog een partijtje bachelorvakjes in te koppenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Me three. En dan volgend jaar aan de master.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |