quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Dat moeten we inderdaad eens doen. Ware het niet dat ik mijzelf op dit moment even geen tijd gun voor zulks een vermaeck, gezien de tijd die mijn studie opslokt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:14 schreef Sjoewe het volgende:
We moesten weer eens een keer gedrie bieren.
[ afbeelding ]
Heb je er ook al een op het oog of is het een droom?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoop btw dit weekend dan toch eindelijk een Niva te kopen
Heb contact met iemand van de niva club die zn diesel wil verkopen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je er ook al een op het oog of is het een droom?
Hihi heb je vertragings?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat moeten we inderdaad eens doen. Ware het niet dat ik mijzelf op dit moment even geen tijd gun voor zulks een vermaeck, gezien de tijd die mijn studie opslokt.
Gavigheid!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb contact met iemand van de niva club die zn diesel wil verkopen.
Me three. En dan volgend jaar aan de master.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hihi ik ben m'n extreem lamme zuipgedrag van vorig jaar aan het inlopen
Dat geeft hier dus de werkdruk, ik zit al in m'n master, maar heb nog een partijtje bachelorvakjes in te koppenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Me three. En dan volgend jaar aan de master.
Mja, het is niet de eerste waar je op zit te azen toch...?quote:
Dat is niet bijster veel nee... Kun je niet alvast beginnen met wat mastervakjes? Ik neem aan dat je het nu niet erg druk hebt dan...? Of werk je er veel naast?quote:
Klopt. Maar deze is in Fryslân, en met de motor die ik wil. Dus dat maakt de kansne al wat groter. Maar ik moet een bod doen, en heb hem nog net gezien, dus er kan idd nog van alles gebeurenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, het is niet de eerste waar je op zit te azen toch...?
Dan vind ik je opmerking ietwat voorbarig, maar okquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Maar deze is in Fryslân, en met de motor die ik wil. Dus dat maakt de kansne al wat groter. Maar ik moet een bod doen, en heb hem nog net gezien, dus er kan idd nog van alles gebeuren
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan vind ik je opmerking ietwat voorbarig, maar ok
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
hoop
Mja master aan een andere Uni.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, het is niet de eerste waar je op zit te azen toch...?
[..]
Dat is niet bijster veel nee... Kun je niet alvast beginnen met wat mastervakjes? Ik neem aan dat je het nu niet erg druk hebt dan...? Of werk je er veel naast?
Een pisgroene uit Dr88?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Maar deze is in Fryslân, en met de motor die ik wil. Dus dat maakt de kansne al wat groter. Maar ik moet een bod doen, en heb hem nog net gezien, dus er kan idd nog van alles gebeuren
Nee. Maar ik post er niks over verder, ivm eventuele meelezende kapers op de kust. Zou niet de eerste Niva zijn die voor mn neus weggekocht wordquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een pisgroene uit Dr88?
Die gast slaagde er zelfs in om vast te komen zitten in een grasveldje met zijn Niva...
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:47 schreef NJ het volgende:
Turquaz52 mag 48 uur in de vriezer.
G center noemde ik al seerstquote:Op woensdag 21 november 2007 15:17 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx de auto van mijn pa word in het G center omgebouwd. ( zo spreek je het uit )
geen idee welke bedrijven jij laatst noemde. Zit als het goed is ergens in het westland.
De auto is net binnen en gaat binnen kort naar dat ombouw bedrijf toe. 2de week van volgend jaar kunnen we hem ophalen.
ah oke. Nou ja daar gaat het gebeuren dus. Hij gaat er binnen kort heen.quote:
feli bitch.. nu snel koffie zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |