Tofquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:25 schreef eer-ik het volgende:
zal zo ps aanzetten M.
Ben weer wat gunstiger gestemd nu.
Ik moet eerst even 'Chuck' kijken, dan ga ik eraan werken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof
Ik zie dan wel het resultaat als ik thuis ben en gegeten heb
Nee diezelfdequote:Op dinsdag 20 november 2007 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Met persoon Y?
Of weer een andere chick?
Oja, gave afleveringquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet eerst even 'Chuck' kijken, dan ga ik eraan werken.
Is prima joh...quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet eerst even 'Chuck' kijken, dan ga ik eraan werken.
Ga je zo daten x?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee diezelfdeEerst daar eten dan wat drinken
Tofquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee diezelfdeEerst daar eten dan wat drinken
morgenquote:
Hier is het nog best te doenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:30 schreef Pheno het volgende:
trage k*nkerzooi
Ja hoor, maar ik ben ook weg nu. Eten bij broerquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:42 schreef Muck het volgende:
mmijn eten staat nog in de oven, mag ik toch binnenkomen?
veel plezierquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ga couscous maken, dus ik ga gehaktballetjes draaien
met je date?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik ben ook weg nu. Eten bij broer
ik zit te eten as we speakquote:
hoe ist nou?quote:
Goed hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:25 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe ist nou?
en bedankt voor het in de OP zetten nog hoor
Tijd om eten te gaan maken dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:32 schreef eer-ik het volgende:
knap staaltje honger heb ik.
goed zoquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed hoorVanmiddag gehoord dat ik weer een vak gehaald heb
No sweat!
haiquote:
bij de burger king hadden ze chickenburgers voor 1,- in de aanbiedingquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:32 schreef eer-ik het volgende:
wil je een burrito?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:32 schreef eer-ik het volgende:
jij liever dan ikquote:
die is hiern iet in de buurtquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben ff studeren. Oh en Hounjiee: je moet kip halen bij KFC, veeeeeeel lekkerder
succesquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben ff studeren. Oh en Hounjiee: je moet kip halen bij KFC, veeeeeeel lekkerder
lekker housen en dansen Muckquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:42 schreef Muck het volgende:
[..]
jij liever dan ik
zaterdag ben ik in venlo
ik begrijp wel dat je naar venlo gaatquote:
ah, gelukkigquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik begrijp wel dat je naar venlo gaat
ja lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:46 schreef BrandX het volgende:
wat een heerljike TT weer!ik krijg spontaan zin in deze rakkers: [ afbeelding ]
neequote:
Verander gewoon de TT, dat doet elke modquote:
heb ik al een hele tijd niet meer gedaanquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verander gewoon de TT, dat doet elke mod
nee doe ik niet aan. ik ben andersquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verander gewoon de TT, dat doet elke mod
dat is verassing!quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:07 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik al een hele tijd niet meer gedaan
bij de jositband zijn ze ook een beetje andersquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee doe ik niet aan. ik ben anders![]()
maar ik ben nieuwsgierigquote:
wat zijn jij en empeegee dan wel niet bij elkaarquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:10 schreef Muck het volgende:
[..]
bij de jositband zijn ze ook een beetje anders
Aswoensdag?quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat zijn jij en empeegee dan wel niet bij elkaar
quote:
nou he he hequote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:47 schreef BrandX het volgende:
nou, het ziet er naar uit dat het gaat lukken....
Mijn laptop schee er mee uit, en de XP cd die er bi hoorde was ik kwijt. Maar ik had nog wel de oude XP cd van mijn PC, dus ik heb daarmee gewoon de partities weggegooid en nieuwe aangemaakt en daarop loopt hij nu de oude XP te installeren.... so far so good!
daar heb ik een broer en een vriendje voorquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:47 schreef BrandX het volgende:
Mijn laptop schee er mee uit, en de XP cd die er bi hoorde was ik kwijt. Maar ik had nog wel de oude XP cd van mijn PC, dus ik heb daarmee gewoon de partities weggegooid en nieuwe aangemaakt en daarop loopt hij nu de oude XP te installeren.... so far so good!
nee in Amsterdamquote:
Succes!quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:47 schreef BrandX het volgende:
Betaal jijquote:
het lukt aardig!quote:
mwah, ben zelf ook vrij handig in die dingen, dus loopt wel losquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:50 schreef Muck het volgende:
[..]
daar heb ik een broer en een vriendje voor
thanks, en zou wel willen maar wat onpraktisch met de progs die ik meot gebruiken die (nog) niet onder apple draaienquote:
ik ben een ramp met dat soort dingenquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:56 schreef BrandX het volgende:
mwah, ben zelf ook vrij handig in die dingen, dus loopt wel los
Bummerquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
het lukt aardig!
[..]
mwah, ben zelf ook vrij handig in die dingen, dus loopt wel los
[..]
thanks, en zou wel willen maar wat onpraktisch met de progs die ik meot gebruiken die (nog) niet onder apple draaien![]()
Is dat een jaquote:
Daar heb je broerMuck en mij toch voor?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:03 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben een ramp met dat soort dingen
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:06 schreef OA het volgende:
Daar laat ik het dan maar bij voor vanavond denk ik.![]()
quote:
daaromquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb je broerMuck en mij toch voor?
sssst nou, dat zouden we toch nog even voor onszelf houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |