Ik moet op de ROC zijn, geen idee of dat in de buurt is..quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:14 schreef Suijk het volgende:
Ik moet morgen in het Evoluon zijn, jij Sien?
heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ligt daar Raymania met blosjes op zijn wangen aan Bluezz te denken?
Lees maar terugquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Pinokkihoi!
Ik ga 'm vanavond/morgen inzenden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:31 schreef tong80 het volgende:
Mijn Kerstverhaal verzonden naar de NCRV. Nu maar hopen dat SCH in de jury zit
Adempauze.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Hoi Vaduz!
Katie Melua op de cover in Veronica Magazine (+ interview)
Was dat je langste post ooit?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:31 schreef tong80 het volgende:
Mijn Kerstverhaal verzonden naar de NCRV. Nu maar hopen dat SCH in de jury zit
Adempauze.
Komt in de buurtquote:
Klokgebouwquote:
er is dan ook niet zoveel daarquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:26 schreef Ole het volgende:
Moet zo richting Zwanenburg. Nog nooit geweest![]()
alleen maar een snelwegquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is dan ook niet zoveel daar
Even een rondje om het drielandenpuntquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:07 schreef DarkShine het volgende:
Prorail
Momenteel is je treinroute vanuit Maastricht naar Heerlen de volgende:
Maastricht Randwyck - Maastricht
Maastricht - Liege
Liege - Aachen
Aachen - Heerlen
Prettige reis!
Dit aangezien er geen treinen tussen Valkenburg en Heerlen (traject Maastricht - Kerkrade) en Nuth - Heerlen (traject Sittard- Heerlen) rijden. En dan twijfelde ik vanmorgen om met de trein te gaan ipv de auto
Ligt eraan welke ROC natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik moet op de ROC zijn, geen idee of dat in de buurt is..
Ik hoop niet dat Even de naam van je vrouw isquote:
Als hij Margarine gebruikt kookt hij zijn vrouw wel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Even de naam van je vrouw is
Wel een huur huis. Dus niet te veel pochenquote:
Jij kunt gewoon blijven waar je bent.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Museum gaat gevonden platjes exposeren
Mijn biologenhartje gaat sneller kloppenBinnenkort maar even naar Rotterdam afreizen.
heb je toch zowaar een 'normale'dag gehadquote:
Echt niet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij kunt gewoon blijven waar je bent.
Goedzo!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:36 schreef RayMania het volgende:
Ik ben ook in de kerstsfeer. Rode muts en baard opgedaan.
valt me nog mee dat ie niet zo verwend over komtquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Puberruil XL is weer leuk, een Nederlandse jongen naar Ethiopie en een Ethiopier hier naartoe.
Ja, maar daar mee omgaan is me niet gelukt en gaat me ook niet lukken denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:44 schreef pascalheister het volgende:
bos jongen je hebt ook photoshop nu
oefenen baart kunst zeggen zequote:Op dinsdag 20 november 2007 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar daar mee omgaan is me niet gelukt en gaat me ook niet lukken denk ik.
Hoezo?? is het druk ? ?:Pquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:52 schreef dndiek het volgende:
Doe maar een biertje na al dat modwerk
Mensen die VoreG nadoenquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:48 schreef borisz het volgende:
nu is het wachten op golfer of bloes in VoreG mode![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:52 schreef dndiek het volgende:
Doe maar een biertje na al dat modwerk
Het Marco van Basten-topic is geliefd en zeker als er een nieuw deel geopend moet wordenquote:
Maar ook als er geen nieuw topic geopend moet worden hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het Marco van Basten-topic is geliefd en zeker als er een nieuw deel geopend moet worden
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het Marco van Basten-topic is geliefd en zeker als er een nieuw deel geopend moet worden
Dat staat er toch ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar ook als er geen nieuw topic geopend moet worden hoor
Huhquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:48 schreef borisz het volgende:
nu is het wachten op golfer of bloes in VoreG mode![]()
Daar heb ik er op Curacao echt heel veel van op (a 10,- NAFL de stuk).quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die Tennessee leidt te veel mensen af.
[ afbeelding ]
Voor iedereen.
Zuipt zo'n kaart nou lekker DIGGER?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daar heb ik er op Curacao echt heel veel van op (a 10,- NAFL de stuk).
Sowieso de hele cocktailkaart gezopen trouwens
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zuipt zo'n kaart nou lekker DIGGER?
Ik doe niet aan kerst.quote:
Is dit mijn toekomst, dat ik er over 40 jaar ineens weer geen ruk aan vind?quote:
Wij hebben er nooit aan gedaan. Dat is niet zo gebruikelijk in Joodse gezinnen, namelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:36 schreef DIGGER het volgende:
Is dit mijn toekomst, dat ik er over 40 jaar ineens weer geen ruk aan vind?
Kijk, daar doe ik nou niet aan. Geen kerst, VBL Award, actie of dooie of wat dan ook welke aan mijn avatar komt.quote:
Daar valt het kabinet nog over. We mogen in 2009 weer naar de stembus voor de 2de kamer denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:07 schreef appelsientje het volgende:
Mooi de ontslag recht gaat voorlopig niet door.. goede zaak denk ik zo
NU Jorien nog en het is feestquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:16 schreef Bos81 het volgende:
Modjes veel sterkte. DIrk-Kuyt is terug.
Ik krijg hier weer een lachbuiquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Marco van Basten moet ontslagen worden! #33
Lees en huiver.
We zijn al op de hoogtequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:16 schreef Bos81 het volgende:
Modjes veel sterkte. DIrk-Kuyt is terug.
Mag ik eindelijk een keer stemmenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar valt het kabinet nog over. We mogen in 2009 weer naar de stembus voor de 2de kamer denk ik.
Die komt van zijn lang-zal-z'n-leven niet terug of hoe je dat zegtquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die komt van zijn lang-zal-z'n-leven niet terug of hoe je dat zegt
je bedoelt.. "ik post nooit meer met die kloon !"quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die komt van zijn lang-zal-z'n-leven niet terug of hoe je dat zegt
Ik zag het.quote:
Ik ben toegetreden tot zijn klachtencommissie.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lees en huiver.
Nou neequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je bedoelt.. "ik post nooit meer met die kloon !"![]()
oh...sorry voor het misvertsandquote:
wtf de sint is net in het land en dat kerst ge-ouwehoer bgeint nu alquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:36 schreef RayMania het volgende:
Ik ben ook in de kerstsfeer. Rode muts en baard opgedaan.
oja ik moet nog een leuke nieuwe van Ireen vindenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:53 schreef borisz het volgende:
Ik heb mijn avatar eigenlijk nooit aangepast, ben ik te lui voor![]()
quote:
Binnenkort bij de reijdende rechter:quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lees en huiver.
die gast blijft bezig, en maar aandacht krijgenquote:Op woensdag 21 november 2007 08:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Corbyn voorspelt superstorm voor Kerstmis![]()
Ik ga naar college
Echt een storm in een glas water.quote:Op woensdag 21 november 2007 08:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
die gast blijft bezig, en maar aandacht krijgen
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:36 schreef Tennessee het volgende:
[..]
en ik denk dat jij op school erg gepest bent of zo, dat je je nu hier zo gedraagt... wat een ***puber ben jij zeg....
Callcenter misschien. Maar hij kan makkelijk thuiswerken heb ik t idee. Dus zo'n bedrijf zou het wel willen denk ik. Krijgen ze nog subsidie ook.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar wie wil zo iemand aannemen?
Lekker hoor.quote:
Zoals ik al zei: Dochter van BHP Hilton, voor wat werkzaamheden ergens diep onder de grond in Australie, Zuid Afrika?quote:Op woensdag 21 november 2007 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar wie wil zo iemand aannemen?
eindelijk...dat doen wij al jaaaaaren !quote:Op woensdag 21 november 2007 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Ik schaam me voor m'n mede FC Den Haag fan EC.
Heb je het al gehoord van Ede Staal?quote:Op woensdag 21 november 2007 12:56 schreef Grulez het volgende:
mogguh
Jahoor.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:28 schreef Ole het volgende:
en GCATje doe je beetje rustig aan in het van Basten topic?
Ach Boudwijn de Groot is zo op nummer één gekomen. Kende dat nummer ook niet tot dat het op nummer één kwam.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord van Ede Staal?
Klopt... Nog een mooi nummer ook. Alleen omdat we Groningers zijn (tzou maar een Turks nr zijn)...quote:Op woensdag 21 november 2007 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ede Staal is gewoon cult, dat men dat nummer schrapt na zo'n actie is jammer.
Mag ik je ehh.. aanraken?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Oeh, een FA heeft mijn naam getypt.
Ben ik eindelijk ontmaagdquote:Op woensdag 21 november 2007 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien is er ook nog wel een note gezet, wie weet.
Dan moet je even contact op nemen met mijn management.quote:
Voor de liefhebbers.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ede Staal is gewoon cult, dat men dat nummer schrapt na zo'n actie is jammer.
quote:Ze woonden soamen in n hoeske,
Zai was wat stief van reumetiek,
Toch konden ze zok hail nuver redden,
In t lutje hoeske achter diek.
De kinder waren al laank de deur oet,
Toch kwamen ze voak nog op t ol stee,
En mainsttieds hadden ze t over vrouger,
Din wizzen z`apmoal wat e zee:
t Het nog nooit, nog nooit zo donker west,
Of t wer altied wel weer licht...
Zes hounder en n olde sege,
n Swien op t hok en n kaampke laand,
En twijmoal doags even over t loantje,
En din huil opoe hom bie d`haand.
Zien haile leven haar e aarbaid,
En moeke mit acht kinder thoes,
Bie zummerdag hail vroug aan t maaien,
En pas om melkenstied bie hoes.
Toun op n zundag in december,
Krigt opa t zomor zo benaauwd,
Zien dochter brengt hom din noar stad tou,
Omdat ze t aiglieks nait vertraauwt.
En aanderdoags is e overleden,
t Het mie veur t olske zo begroot,
Meschain was t beter andersom west,
Want drij week loater was ze dood.
De dood dat heb je nait veur t zeggen,
Want baaide wollen ze geern geliek,
Ze rusten zacht doar op t kerkhof,
Vlak bie t hoeske achter diek.
de volgende stap is nu zelf crew worden, achter de schermen wordt je naam heel vaak genoemdquote:Op woensdag 21 november 2007 13:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Oeh, een FA heeft mijn naam getypt.
Ik ga niet achter de schermen.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de volgende stap is nu zelf crew worden, achter de schermen wordt je naam heel vaak genoemd
Hij is natuurlijk ook een voorbeeldige user.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de volgende stap is nu zelf crew worden, achter de schermen wordt je naam heel vaak genoemd
En of... Wil je me aanraken?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk ook een voorbeeldige user.
Wat is er mis met die diepzinnige filosofische poëzie in mn signature?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:38 schreef RayMania het volgende:
Je signature, Catjuh. Hoi trouwens!
quote:
Honeyquote:Op woensdag 21 november 2007 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Schatjes!
Jullie deden toch niet aan kerst-ava's?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Honey
* Bluezz past even een nieuw jurkje aan
Ik wil ook een kerst-avaquote:Op woensdag 21 november 2007 14:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jullie deden toch niet aan kerst-ava's?
Mooie baard iddquote:
Hè, ik ben diegene met die baard natuurlijk.quote:
Die heb je nog niet eens in je keel.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hè, ik ben diegene met die baard natuurlijk.
Heb je em al in je keel dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hè, ik ben diegene met die baard natuurlijk.
Klopt. Story of my life...quote:Op woensdag 21 november 2007 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet het al, jij vraagt ernaar. Is nogal een verschil.
Probeert hij te brommen.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jij weet dat helemaal niet.
Aan jou de eer. Ik ga even iets doen voor de studie... "Motivation, Agency and Public Policy" yeah.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik laat de reactie aan Grulez over.
Zullen we maar op VoreG wachten dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Aan jou de eer. Ik ga even iets doen voor de studie... "Motivation, Agency and Public Policy" yeah.
De FOK!-server bokt ook weer behoorlijk.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:21 schreef borisz het volgende:
Ik heb geen idee wat er is gebeurd, de VU server deed een beetje raar.
dat kan ook jaquote:Op woensdag 21 november 2007 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
De FOK!-server bokt ook weer behoorlijk.
Zoiets is mij ook een keer overkomen. Alleen waren het toen iets meer posts achter elkaar. Een stuk of 15 volgens mij.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:21 schreef borisz het volgende:
Ik heb geen idee wat er is gebeurd, de VU server deed een beetje raar.
Ik ben 1 persoon hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 14:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jullie deden toch niet aan kerst-ava's?
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:50 schreef DarkShine het volgende:
En vandaag is de autobaan Maastricht - Heerlen verspert![]()
quote:
Hoe was het in Eindhoven?quote:
Ree, Alles goed?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:57 schreef RayMania het volgende:
Hey, gegroet.
Hemaworstquote:Op woensdag 21 november 2007 18:06 schreef Bluezz het volgende:
Regel ik de bitterballetjes ?
Goed, frituurpan staat aan.
Eten wij in de tussentijd even stamppot rauwe andijvie met een echte Hemaworst
Als je downunder bent geweest ga je dat vanzelf doenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]die openingstekst komt me bekend voor
![]()
ROC Eindhovenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe was het in Eindhoven?
En welke ROC zat je precies?
Beter goed gestolen dan slecht zelf verzonnenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]die openingstekst komt me bekend voor
![]()
OKee. Dat het ROC Eindhoven was, had ik al begrepen. Maar die zit verspreid over redelijk veel locaties in de stad.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ROC Eindhoven
Niet dat grote gebouw maar de iets kleinere aan de Ruysendaelbaan
Pfff zaten een stel niet gemotiveerde mensen![]()
Doe die cursus anders gewoon niet ... (waren gewone werklui die verder willen leren)
Voorlopig al een stuk aantrekkelijker dan die pot van Oranje.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:56 schreef Bos81 het volgende:
Nu maar kijken of Engeland - Kroatie een leuk potje gaat worden.
Yup volgens mij wel... kanaaldijk noord ofzoiets..quote:Op woensdag 21 november 2007 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee. Dat het ROC Eindhoven was, had ik al begrepen. Maar die zit verspreid over redelijk veel locaties in de stad.
De Ruysdaelbaan, dat is toch dichtbij de DAF?
Dat is dan inderdaad niet ver van de DAF af. Ik weet niet zeker of de DAF ook aan die straat ligt. Maar grote kans van wel.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup volgens mij wel... kanaaldijk noord ofzoiets..
Wel een pokken eind lopen....quote:Op woensdag 21 november 2007 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad niet ver van de DAF af.
Je bent vanaf het station naar daar gelopen?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wel een pokken eind lopen....
Maar goed dat is gezond
En Suijk heb je het stadion nog gezien ?? Mooi is ie![]()
Ja ... ik dacht dat doe ik ffquote:Op woensdag 21 november 2007 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent vanaf het station naar daar gelopen?![]()
LIjkt me sterk, want dan kun je beter de bus pakken.
Okeequote:Op woensdag 21 november 2007 22:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ... ik dacht dat doe ik ff
Maar dat viel ff tegen..... wel een gezonde wandeling
Je vindt het echt een mooi stadion? Ik vind het heel lelijk, zo a-symmetrisch. Maar ik ben er wel langs gereden, ik moest van het station iemand ophalen en dan naar het evoluon.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:05 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed dat is gezond
En Suijk heb je het stadion nog gezien ?? Mooi is ie![]()
tja, maar het was een goed doelpunt. Maar Kroatie had het al lang kunnen afmaken...quote:
volgens mij hebben die bij de kwalificatie ook last van een soort teletoeters, heel anders dan bij het clubvoetbalquote:Op woensdag 21 november 2007 22:26 schreef rubbereend het volgende:
en nu horen we de Engelsen ineens
die Kroaten gingen al flink tekeer voor de wedstrijdquote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij hebben die bij de kwalificatie ook last van een soort teletoeters, heel anders dan bij het clubvoetbal
heb de details niet meegekregen, maar als ik het vak zo zie zal het niet rustig zijn geweestquote:Op woensdag 21 november 2007 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die Kroaten gingen al flink tekeer voor de wedstrijd
dat is wat wazig, maar het begint om 11:30 met een lunch in ieder geval. Ik vermoed dat het iets wordt met een wazige zoektocht met technische hulpmiddelen door Amsterdam. Dus daar gaat nog wel wat bier bij komen als het aan mij ligtquote:Op woensdag 21 november 2007 22:42 schreef borisz het volgende:
gewoon doorzuipen morgen
wat ga je doen ?
alles om mij heen lijkt nu opeens ook een stuk rustigerquote:
Ik zit nog steeds bij te kommem.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt geniaal, zo genoten heb ik.
Hij is helemaal in IJmuiden opgenomen zelfs.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:06 schreef borisz het volgende:
Guus
De reclame van Vistransploft is trouwens opgenomen bij Kaatje, de viskraam hier in IJmuiden
Ik hoor het op het BBC nieuws jaquote:Op woensdag 21 november 2007 23:20 schreef Againzender het volgende:
"Ondanks al hun faam gaat Engeland niet naar het EK, gewoon omdat ze niet goed genoeg zijn ."
Aldus de BBC
Lijkt mij een aardige samenvatting. Al hadden ze wel een erg zware groep. Nedrland heeft toch wel mazzel gehad.
wij hebben geen moeilijke poule nodig om het moeilijk te krijgen. We zijn er namelijk erg goed in het onszelf lastig te maken.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:20 schreef Againzender het volgende:
"Ondanks al hun faam gaat Engeland niet naar het EK, gewoon omdat ze niet goed genoeg zijn ."
Aldus de BBC
Lijkt mij een aardige samenvatting. Al hadden ze wel een erg zware groep. Nedrland heeft toch wel mazzel gehad.
Hoiquote:
quote:
Ja hoor heb gister nog hele toffe kerstbadeendjes gekochtquote:Op woensdag 21 november 2007 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kleintje
alles goed in de box daar?
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja hoor heb gister nog hele toffe kerstbadeendjes gekocht
jezus, wat ben jij positief, wat heb je geslikt?quote:Op woensdag 21 november 2007 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij hebben geen moeilijke poule nodig om het moeilijk te krijgen. We zijn er namelijk erg goed in het onszelf lastig te maken.
En dat is ook een kwaliteit!
al dagen geen bierquote:Op woensdag 21 november 2007 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
jezus, wat ben jij positief, wat heb je geslikt?
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat is je poes groot geworden zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |