Ik moet op de ROC zijn, geen idee of dat in de buurt is..quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:14 schreef Suijk het volgende:
Ik moet morgen in het Evoluon zijn, jij Sien?
heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ligt daar Raymania met blosjes op zijn wangen aan Bluezz te denken?
Lees maar terugquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Pinokkihoi!
Ik ga 'm vanavond/morgen inzenden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:31 schreef tong80 het volgende:
Mijn Kerstverhaal verzonden naar de NCRV. Nu maar hopen dat SCH in de jury zit
Adempauze.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Hoi Vaduz!
Katie Melua op de cover in Veronica Magazine (+ interview)
Was dat je langste post ooit?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:31 schreef tong80 het volgende:
Mijn Kerstverhaal verzonden naar de NCRV. Nu maar hopen dat SCH in de jury zit
Adempauze.
Komt in de buurtquote:
Klokgebouwquote:
er is dan ook niet zoveel daarquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:26 schreef Ole het volgende:
Moet zo richting Zwanenburg. Nog nooit geweest![]()
alleen maar een snelwegquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is dan ook niet zoveel daar
Even een rondje om het drielandenpuntquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:07 schreef DarkShine het volgende:
Prorail
Momenteel is je treinroute vanuit Maastricht naar Heerlen de volgende:
Maastricht Randwyck - Maastricht
Maastricht - Liege
Liege - Aachen
Aachen - Heerlen
Prettige reis!
Dit aangezien er geen treinen tussen Valkenburg en Heerlen (traject Maastricht - Kerkrade) en Nuth - Heerlen (traject Sittard- Heerlen) rijden. En dan twijfelde ik vanmorgen om met de trein te gaan ipv de auto
Ligt eraan welke ROC natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik moet op de ROC zijn, geen idee of dat in de buurt is..
Ik hoop niet dat Even de naam van je vrouw isquote:
Als hij Margarine gebruikt kookt hij zijn vrouw wel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Even de naam van je vrouw is
Wel een huur huis. Dus niet te veel pochenquote:
Jij kunt gewoon blijven waar je bent.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Museum gaat gevonden platjes exposeren
Mijn biologenhartje gaat sneller kloppenBinnenkort maar even naar Rotterdam afreizen.
heb je toch zowaar een 'normale'dag gehadquote:
Echt niet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij kunt gewoon blijven waar je bent.
Goedzo!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:36 schreef RayMania het volgende:
Ik ben ook in de kerstsfeer. Rode muts en baard opgedaan.
valt me nog mee dat ie niet zo verwend over komtquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Puberruil XL is weer leuk, een Nederlandse jongen naar Ethiopie en een Ethiopier hier naartoe.
Ja, maar daar mee omgaan is me niet gelukt en gaat me ook niet lukken denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:44 schreef pascalheister het volgende:
bos jongen je hebt ook photoshop nu
oefenen baart kunst zeggen zequote:Op dinsdag 20 november 2007 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar daar mee omgaan is me niet gelukt en gaat me ook niet lukken denk ik.
Hoezo?? is het druk ? ?:Pquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:52 schreef dndiek het volgende:
Doe maar een biertje na al dat modwerk
Mensen die VoreG nadoenquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:48 schreef borisz het volgende:
nu is het wachten op golfer of bloes in VoreG mode![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:52 schreef dndiek het volgende:
Doe maar een biertje na al dat modwerk
Het Marco van Basten-topic is geliefd en zeker als er een nieuw deel geopend moet wordenquote:
Maar ook als er geen nieuw topic geopend moet worden hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het Marco van Basten-topic is geliefd en zeker als er een nieuw deel geopend moet worden
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het Marco van Basten-topic is geliefd en zeker als er een nieuw deel geopend moet worden
Dat staat er toch ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar ook als er geen nieuw topic geopend moet worden hoor
Huhquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:48 schreef borisz het volgende:
nu is het wachten op golfer of bloes in VoreG mode![]()
Daar heb ik er op Curacao echt heel veel van op (a 10,- NAFL de stuk).quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die Tennessee leidt te veel mensen af.
[ afbeelding ]
Voor iedereen.
Zuipt zo'n kaart nou lekker DIGGER?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daar heb ik er op Curacao echt heel veel van op (a 10,- NAFL de stuk).
Sowieso de hele cocktailkaart gezopen trouwens
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zuipt zo'n kaart nou lekker DIGGER?
Ik doe niet aan kerst.quote:
Is dit mijn toekomst, dat ik er over 40 jaar ineens weer geen ruk aan vind?quote:
Wij hebben er nooit aan gedaan. Dat is niet zo gebruikelijk in Joodse gezinnen, namelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:36 schreef DIGGER het volgende:
Is dit mijn toekomst, dat ik er over 40 jaar ineens weer geen ruk aan vind?
Kijk, daar doe ik nou niet aan. Geen kerst, VBL Award, actie of dooie of wat dan ook welke aan mijn avatar komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |