quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!
HUP HUP!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef WensMeester het volgende:
Hey, een topic over Delft!! Daar leef ik ook!![]()
Ik ben William, 21 jaar (10 juli pas, maar toch, klinkt heel volwassen!) en woon ergens in de Wippolder! Al sinds me geboorte overigens. Enneuh, ik doet aan gamen fok!ken en een beetje naar school gaan...![]()
Hoi.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:11 schreef warrel het volgende:
Wat een slijmballen in de trein [afbeelding]
Ik heb nu een infinite loop om berichtjes terug te sturen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver dat had ik pas ook, constant daar boven
kansloze nerds [afbeelding]
Wil je voortaan niet meer zo suf glimlachend naar me kijken als ik een bammetje eet in de trein!quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:28 schreef warrel het volgende:
[..]
Wil je voortaan niet meer zo suf glimlachend naar me kijken als ik een bammetje eet in de trein! [afbeelding] [afbeelding]
PWND!! Ik was geen bammetje aan het eten, EINZZ11!!Z!!!!Z!!!X!11111!!!!1quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ].
Vrouwen moeten niet eten, daar worden jullie alleen maar dik vanquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:28 schreef warrel het volgende:
[..]
Wil je voortaan niet meer zo suf glimlachend naar me kijken als ik een bammetje eet in de trein!![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:20 schreef nikky het volgende:
admiraal_anaal mag weer eens twee dagen wieberen wegens rare plaatjes.
Nee, dat is dan weer viesquote:
Bier is vies!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:39 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat is er vies aan een BierDrinkPost
Helemaal nietquote:Op woensdag 21 november 2007 12:56 schreef SeaOfLove het volgende:
omg admiraal![]()
![]()
of wie die klonen ook aangemaakt heeft, zal bart wel zijn
![]()
jij slaapt nooit 's nachtsquote:Op woensdag 21 november 2007 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Helemaal nietToen lag ik al lekker te slapen
![]()
quote:
ik zag net dat dagwaarde al zijn reactie's weer had verwijderd en zijn FoBo op slot had gedaanquote:
Jaquote:Op woensdag 21 november 2007 15:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zag net dat dagwaarde al zijn reactie's weer had verwijderd en zijn FoBo op slot had gedaan![]()
En jij was zijn laatste lurkert![]()
![]()
Trauma mmh ?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik gebruik diesmiley btw zelden nog sinds Dagwaarde
![]()
![]()
ik voel wel iets van afkeer en walging jah iedere keer als ik die smiley zie en aan hem moet denkenquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik voel wel iets van afkeer en walging jah iedere keer als ik die smiley zie en aan hem moet denken![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eeej stomme kutklonen, hou eens op![]()
is niet leuk
Riep u mij?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eeej stomme kutklonen, hou eens op![]()
is niet leuk
ik heb Milou, dus kan niet wegquote:Op donderdag 22 november 2007 21:22 schreef Autoreply het volgende:
Bier heute abend, qui va aussi?
Ik! In het Paard. Done...quote:Op donderdag 22 november 2007 21:22 schreef Autoreply het volgende:
Bier heute abend, qui va aussi?
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:31 schreef SeaOfLove het volgende:
wijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 05:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mogguh allemaal![]()
Wát!quote:
Ik ben erbij! Flatfeeeest!quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:15 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wát!
Wie gaat er morgen naar het huisfeest aan de Prof Evertsenlaan? Ik ga iig met een zooi Duitsers![]()
Aaahwquote:Op maandag 26 november 2007 11:52 schreef warrel het volgende:
Visje 2 is naar de vissenhemel..
R.I.P. Visje 2. Wanneer is de crematie?quote:Op maandag 26 november 2007 11:52 schreef warrel het volgende:
Visje 2 is naar de vissenhemel..
Ze heeft hem al in de gracht getyftquote:Op maandag 26 november 2007 16:52 schreef m-kay het volgende:
[..]
R.I.P. Visje 2. Wanneer is de crematie?
Zeemansgraf!quote:Op maandag 26 november 2007 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze heeft hem al in de gracht getyft
Het was vroeger iets met wasbeer, (recent/)precies weet ik het nietquote:Op maandag 26 november 2007 17:13 schreef warrel het volgende:
Vriendje van breekt even in.. en vraag aan de Delftenaren hoe die autowas-toko heet die langs het spoor richting Delft Zuid zit (ik zie hem altijd vanuit de trein) en waar je voor 2,50 euro je auto kan laten wassen?! Alvast bedankt voor alle tips! En ik vind Warrel lief!
Wij ook!quote:Op maandag 26 november 2007 17:13 schreef warrel het volgende:
En ik vind Warrel lief!
Ik ken wel iemand die saabs spaart. Zal 't hem eens doorsturenquote:Op maandag 26 november 2007 18:02 schreef warrel het volgende:
Bedankt! Kan ik mijn mooie Saab weer goedkoop laten glimmen [afbeelding] Iemand nog interesse trouwens?!
http://www.autoweek.nl/bazaardata.php?id=12782&merk=Saab&searchform=1&categorie=101&position=7&records=20&cache=no
Mogen Marco en ik Visje 2 gaan ontleden ?quote:
Ja pleaaaaseeee!!!! Ik wil weten wat er van binnen zit! En waar z'n aarsvin zit!quote:Op maandag 26 november 2007 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mogen Marco en ik Visje 2 gaan ontleden ?
Miken00b!quote:Op maandag 26 november 2007 22:01 schreef MikeN het volgende:
Ik wil hem wel door de plee heen spoelen, gewoon om hem uit de handen van m-kay en Bravebart te houden...
Ja maar warrel wilde ons visje ook ontleden!quote:Op maandag 26 november 2007 22:01 schreef MikeN het volgende:
Ik wil hem wel door de plee heen spoelen, gewoon om hem uit de handen van m-kay en Bravebart te houden...
Hoho, lenen is zooooooo 2006quote:Op maandag 26 november 2007 22:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
We hopen allemaal zijn vriendin een keertje te mogen lenen.
Fokkers krijgen korting, via via fokkers ookquote:Op maandag 26 november 2007 18:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die saabs spaart. Zal 't hem eens doorsturen
Leuk, wij komen ook!quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo lekker avondje wijnen met Ienepien
Hoho...quote:
Hihi...quote:
nee hoor, maar 1 fles wijn met zijn tweetjesquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:52 schreef Bravebart het volgende:
De dames hebben weer teveel gezopenDat wordt een partij [ afbeelding ] vannacht
Dat noemen jullie een avondje wijnen ?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nee hoor, maar 1 fles wijn met zijn tweetjes![]()
ik ga over een half uurtje naar bed, vriendlief komt zo nog
sorryquote:Op woensdag 28 november 2007 00:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat noemen jullie een avondje wijnen ?dat is bijna Delft-topic-onwaardig
Ja, zie dat maar eens goed te gaan makenquote:
maarmaarmaar...ik ben 30+ Ienepien gaat richting 30 toe...wij worden ook een dagje ouderquote:Op woensdag 28 november 2007 00:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, zie dat maar eens goed te gaan maken
Ik wilde het niet zeggen, maar nou je er toch over begintquote:Op woensdag 28 november 2007 00:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maarmaarmaar...ik ben 30+ Ienepien gaat richting 30 toe...wij worden ook een dagje ouder
dat kunnen we ook bestwel...in het weekend dan, en bij mij ook nogeens als Milou er niet is danquote:Op woensdag 28 november 2007 00:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar nou je er toch over begintDaar heb je wel een punt ja
Wil niet zeggen dat je als oudjes niet knetterhard kan zuipen
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat kunnen we ook bestwel...in het weekend dan, en bij mij ook nogeens als Milou er niet is dan
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]: "Ja, right!"
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
<O) [ afbeelding ]
quote:
Bohquote:
Zal ik 'm dan maar op 1 post per pagina zetten en dit hele topic volposten met fipo's?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik had de FIPO mwoehahahaha [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja doe!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zal ik 'm dan maar op 1 post per pagina zetten en dit hele topic volposten met fipo's?
www.martplaats.nlquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:32 schreef warrel het volgende:
Heeft er iemand een eyetoy voor de PS2? Ik kreeg vandaag zomaar een PS2 spel kado via de post.
Dat het aan een oud huisgenote is geadresseerd is natuurlijk maar een klein detail [afbeelding]
quote:
Saaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:35 schreef Bravebart het volgende:
Ik ookIk werd om 7:57 wakker, terwijl ik de trein van 8:04 moest hebben
Nog gehaald ook
Jajaquote:
Dat deed ik op het perron toen de trein 5 minuten vertraging bleek te hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef Dribbel_ het volgende:
aankleden had je best in 20 sec kunnen doen had je nog wat kunnen drinken ook
Héquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:06 schreef mcDavid het volgende:
http://mattheus-delft.nl/(...)5/Panorama_Delft.jpg
En onze huizenquote:
Originaliteit, zou jij ook eens moeten doenquote:Op donderdag 6 december 2007 12:53 schreef Krentenfleppert het volgende:
Wat studeren jullie?
Misschien als ik mijn huidige studie Delft heb afgerond.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Originaliteit, zou jij ook eens moeten doen
Wat studeer je dan ?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:19 schreef Krentenfleppert het volgende:
[..]
Misschien als ik mijn huidige studie Delft heb afgerond.![]()
Je kan immers maar 1 ding tegelijk he, vooral als het zo'n intensieve studie betreft...
Wow gave foto, zie mijn flatje er ook op staanquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:06 schreef mcDavid het volgende:
HET IS EEN HOAX!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:06 schreef mcDavid het volgende:
er zit een it's in de Choorstraatquote:Op donderdag 6 december 2007 19:14 schreef warrel het volgende:
[..]
HET IS EEN HOAX!!
Links onderin zit een It's, die hebben we helemaal niet! Daar hoort Huyser, de boekenwinkel te zitten![]()
Oh fuck ja idd. Is Huyser miss weg? Of is het een oude foto en zat eerder it's daar?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:34 schreef warrel het volgende:
Ja, maar daar zit Huyser toch juist.. *is confused..
Ik ben een echte Brabantsequote:Op donderdag 6 december 2007 20:48 schreef warrel het volgende:
HA HA HA HAAAA WHOEHAHAHA ik heb meer gelijk dan een doorgewinterde Delftse. Want dat ben je toch?
Kom op wel beetje beter lezen he, ik kom ook immers niet voor niets in dit topic.quote:
Oh, dan is het niet ergquote:Op donderdag 6 december 2007 20:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben een echte BrabantseSorry
![]()
Zie je wel Bartje, hij is goudvissendierenarts. Maar daar komt ie dan wel mooi te laat meequote:Op donderdag 6 december 2007 22:01 schreef Krentenfleppert het volgende:
[..]
Kom op wel beetje beter lezen he, ik kom ook immers niet voor niets in dit topic.
is visje 2 overleden?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:55 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet ergHihi
[..]
Zie je wel Bartje, hij is goudvissendierenarts. Maar daar komt ie dan wel mooi te laat mee![]()
Gister waren de sluierstaartjes gewoon uitverkocht bij die dierenwinkel!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:55 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet ergHihi
[..]
Zie je wel Bartje, hij is goudvissendierenarts. Maar daar komt ie dan wel mooi te laat mee![]()
Was jij vanavond toevallig @ Breintje?quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:20 schreef mcDavid het volgende:
Zoh. Tijd voor een nieuwe avatar. Vond ik.![]()
.
Jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:22 schreef m-kay het volgende:
[..]
Was jij vanavond toevallig @ Breintje?
Dan heb ik je gezien. Want ik was er ook!quote:
Moet jij niet in de Speakáhbar zitten ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:09 schreef m-kay het volgende:
[..]
Gister waren de sluierstaartjes gewoon uitverkocht bij die dierenwinkel!
Ja, ik had je spuit 111 grap door, maar ik was zeg maar geïnteresseerd in wat je echt studeerdequote:Op donderdag 6 december 2007 22:01 schreef Krentenfleppert het volgende:
[..]
Kom op wel beetje beter lezen he, ik kom ook immers niet voor niets in dit topic.
Wat zouden jullie toch moeten zonder Delvenaar in het topicquote:Op donderdag 6 december 2007 20:48 schreef warrel het volgende:
HA HA HA HAAAA WHOEHAHAHA ik heb meer gelijk dan een doorgewinterde Delftse. Want dat ben je toch?
Maar ik hoorde laatst van een collega dat de Huyser daar inderdaad nog niet zo lang, doch langer dan een jaar want 6 of 7 december 2006 sliep ik m'n eerste nachtje in m'n eigenste kamer in delft.
Nee man, er kwam weinig zinnigs meer uit mij.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet jij niet in de Speakáhbar zitten ?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:21 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nee man, er kwam weinig zinnigs meer uit mij..
Niet zo brutaalquote:Op donderdag 6 december 2007 23:55 schreef warrel het volgende:
[..]
Al een tijdje terug. Nu is ze naar de vissenhemel.quote:
Ok Bartje, jou geloof ikquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat zouden jullie toch moeten zonder Delvenaar in het topic
Huyser zat eerst in de Choorstraat 12-14, maar is (toen de It's wegging van Choorstraat 1) daar naartoe verhuisd, omdat dat winkelpand groter wasDat is begin dit jaar gebeurd, dus wel degelijk toen jij er al woonde Nienke
quote:
Heeft Sinterklaas meegenomenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:11 schreef mcDavid het volgende:
Waarom heeft C1000 zuidpoort alle sinterklaassnoep opgeruimd?[ afbeelding ]
En die brengt het na de kerst allemaal weer terug?quote:
Die arme man, hij is al oud hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En die brengt het na de kerst allemaal weer terug?
En waarom hadden ze dan bij die andere C1000 nog wel?
Een vieze sik is heel iets andersquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:35 schreef mcDavid het volgende:
Valt wel mee toch? Jarno heeft ook een baard
Mijn baard is toffer. Ik laat em het hele weekend maar staan denk ik.quote:
Ja niet afscheren hoor! Anders herkennen we je niet meer als je volgend jaar weer naar nederland komt met de stoomboot!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:57 schreef m-kay het volgende:
[..]
Mijn baard is toffer. Ik laat em het hele weekend maar staan denk ik..
.
Mja, stoomboot is afgeschreven. Volgend jaar pak ik gewoon de privé-jet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja niet afscheren hoor! Anders herkennen we je niet meer als je volgend jaar weer naar nederland komt met de stoomboot!
quote:
quote:
Ohfuck jij bent hetquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat doet auw
of jij moet de ontvanger zijn
Je moet eerst de pincode intoetsenquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:40 schreef Bravebart het volgende:
Bah bah bah, mn mobielo is stukOf dat door de regen komt, of mn lamheid, zie ik morgen wel, maar hij is nu iig stuk
quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je moet eerst de pincode intoetsen [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]smilie in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[/spoiler]
smilie in een spoiler [afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Bier
en Bacardi Corto Cool shotjes
Haha, ja deed ik, maar er was wat water ingekomen ofsoquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je moet eerst de pincode intoetsen
Je moet er ook niet overheen zeiken!quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ja deed ik, maar er was wat water ingekomen ofsoHij pakte mn 8 dubbel en mn 1 niet
Beetje lastig om dan een pincode in te tikken
Maar nu doet hij het weer
Zeg dat ff tegen de engelen en zulksquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je moet er ook niet overheen zeiken!
Ah, ik was mijn rugtas al kwijt!quote:Op zondag 9 december 2007 17:33 schreef SNArky het volgende:
Hey mensen, hebben jullie nog wat gemerkt van de aanslag op de tram bij de Diepenbrockstraat?
http://www.brandweerdelft.nl/d8/?p=2164
Heavy shit in pittoresk Delft hoor [afbeelding].
Wattist ?quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 01:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Inderdaad. Fipo's zijn dikke humor. [afbeelding].
Je valt in herhalingquote:
Ga jij nou maar leren, hèquote:
Nee, maar daar krijg je streetcrets voor, jeweetquote:Op maandag 10 december 2007 17:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee de eerste post van een pagina een fipo plaatsen is lekker origineel.
quote:Op maandag 10 december 2007 17:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar daar krijg je streetcrets voor, jeweet
Wie niet tegenwoordigquote:
Duidelijk ja...quote:Op maandag 10 december 2007 18:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wie niet tegenwoordigDe maatschappij vernegerd, of je het nou leuk vindt of niet
Godzijdank is dat in het buitenland niet zo. Daar word een negert gewoon vriendelijk gevraagd op te zouten, desnoods met een pistoolquote:Op maandag 10 december 2007 18:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wie niet tegenwoordigDe maatschappij vernegerd, of je het nou leuk vindt of niet
Weet je wel hoeveel buitenlanders er zijn in het buitenland?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Godzijdank is dat in het buitenland niet zo. Daar word een negert gewoon vriendelijk gevraagd op te zouten, desnoods met een pistool
Ja joh, allemaal Joego's, heerlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel buitenlanders er zijn in het buitenland?
Letterlijk jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:46 schreef werkeend het volgende:
liep trouwens vandaag langs het oude delfia.. damn wat een gat.
*insert droevige muziekjequote:Op woensdag 12 december 2007 15:30 schreef Autoreply het volgende:
Zullen we bij dezen het Delft-topique officieel doodverklaren?
Nee, laten we weer eens een meet plannen, dan komt er vanzelf weer levenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:30 schreef Autoreply het volgende:
Gast ga eens in BeF kijken! Delfttopic is levend als een vis in het water! (en dan niet visje 2)quote:Op woensdag 12 december 2007 15:30 schreef Autoreply het volgende:
Maar wel als Visje 1, 3, 4 en Bastaardvisjequote:Op woensdag 12 december 2007 16:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gast ga eens in BeF kijken! Delfttopic is levend als een vis in het water! (en dan niet visje 2)
Ga je vrijdag nog naar schooltje toe ?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:49 schreef mcDavid het volgende:
Ohja ik had zondag trouwens een vet lekker stuk vis gegetenMoeders was niet thuis en dan krijgt mijn vader ineens de kans zoiets klaar te maken.
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga je vrijdag nog naar schooltje toe ?
Barbaarquote:Op woensdag 12 december 2007 17:49 schreef mcDavid het volgende:
Ohja ik had zondag trouwens een vet lekker stuk vis gegetenMoeders was niet thuis en dan krijgt mijn vader ineens de kans zoiets klaar te maken.
Klopt. Maar het was zo'n kibbeling-achtige vis. Maar dan lekkerder. Die zijn wel te doen.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:19 schreef warrel het volgende:
[..]
Vis is trouwens ook helemaal niet lekker!
Visbankenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:52 schreef warrel het volgende:
Ik eet helemaal geen vis, ik vind het écht niet lekker. En ze kijken je altijd zo eng aan als ze in het ijs liggen op de markt
De Kleine Zeemeerminquote:Op woensdag 12 december 2007 19:54 schreef mcDavid het volgende:
Vissen die nog op een vis lijken moet ik ook niets van hebben inderdaad
En de kleine zeemeermin ook niet.
Gijzeling ?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef SNArky het volgende:
Het is toch wat, nou mocht ik niet naar huis fietsen van oom agent vanwege een of andere gijzeling bij Delft-Zuid.
Jeetjequote:Op woensdag 12 december 2007 22:48 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ja, treinkaping revisited ofzo.
http://www.nu.nl/news/135(...)dam_en_Den_Haag.html
Ah, daarom stonden net bij het station overal treinen geparkeerd.quote:
1 2 3 4 5 | 712122119051520055 1520055 GGD Den Haag-Delft ( Ambulance 54 ) 21:58:29 12-12-07 15 I AMBU A2 Station DELFT-zuid MARCELLUS EMANTSPAD 3 DE 96694 712122158291520082 1520082 RAD Haaglanden ( Motorambulance 15-382 ) |
Mmh, gaan we ff BeFfenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zie je zo wel, neem jij de frituur mee ?
Bier en Frituur. Newb!quote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef SNArky het volgende:
Uhhm, ik ben er ff een tijdje niet bij geweest, maar wat is BeF?
quote:
Idd, ik heb al vrij morgen, dusquote:Op woensdag 12 december 2007 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit lijkt me een goeie reden om morgen een vrije dag te nemen
Je kan maar beter stoppen met je studie en in een hutje op de hei gaan wonenquote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:00 schreef warrel het volgende:
Bart, jij moet geen gekke dingen doen in de trein
Treinverkeer plat door 'gewapende' man
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ] "Goeiemoggel!"
Je had een eersteklas spuit 11 post, b'vo!quote:
b'vo?!quote:Op donderdag 13 december 2007 01:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je had een eersteklas spuit 11 post, b'vo!
Ja, gatver dusquote:Op donderdag 13 december 2007 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
dat zeggen al die corpsballen
b'votjevan bravo
Nee, ik had er gewoon ff zin inquote:
Idd, biertje voor onderwegquote:Op donderdag 13 december 2007 01:18 schreef warrel het volgende:
Biertje voor onderweg? Alleen paupers drinken bier in de trein
Idd, neem ik ook altijd mee naar concerten. Net als messen; lekker pitten met messen in mn handquote:Op donderdag 13 december 2007 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan pistolen trekken he
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, biertje voor onderwegNeehoor, bier mag altijd en overal gedronken worden! Nep-studente
quote:
Beter dan met van die spikes op je klerenquote:Op donderdag 13 december 2007 01:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, neem ik ook altijd mee naar concerten. Net als messen; lekker pitten met messen in mn hand
Owquote:Op donderdag 13 december 2007 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Beter dan met van die spikes op je kleren
Strak plan. Kan er iemand in de eerste week van januari?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, laten we weer eens een meet plannen, dan komt er vanzelf weer leven
Roggel dat iedereen weer hoer gaat lezen, dan kunnen we gaan plannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:18 schreef warrel het volgende:
Biertje voor onderweg?![]()
Ja, of niet natuurlijk!quote:Op donderdag 13 december 2007 01:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Strak plan. Kan er iemand in de eerste week van januari?
Die was Italiaansquote:Op donderdag 13 december 2007 01:39 schreef Bravebart het volgende:
Weer allemaal van dat shagrokende vrouwenvolk met bossen haar waar een jaren 80 vrouw jaloers op zou zijn ?
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Strak plan. Kan er iemand in de eerste week van januari?Nee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
I will take the sun in my mouth
Carequote:Op donderdag 13 december 2007 09:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Die was Italiaans![]()
Die Duitsers zijn btw allemaal mannen die ook vloeiend engels spreken
Motormuizen?! Mogen huismuizen dan ook mee?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care
Het is een Delft-meet, ofwel met alleen Delftenaren (en evt. die motormuis, want die is toch bijna meubilair)
Jahoorquote:Op donderdag 13 december 2007 13:15 schreef warrel het volgende:
[..]
Motormuizen?! Mogen huismuizen dan ook mee?
Nah, ik wil A_A bijvoorbeeld toch niet missen.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care
Het is een Delft-meet, ofwel met alleen Delftenaren (en evt. die motormuis, want die is toch bijna meubilair)
Nee ok, hij ookquote:Op donderdag 13 december 2007 14:00 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, ik wil A_A bijvoorbeeld toch niet missen.
Technisch gezien ben ik BTW ook een Zeeuw
Sorry.quote:
HAY M-KAY!quote:
Zo te voelen aan m'n hoofd was het gister best een kutfeest.quote:
Ik heb je niet gezien op ons gala. Niet dat dat geen kutfeest was overigensquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:19 schreef m-kay het volgende:
[..]
Zo te voelen aan m'n hoofd was het gister best een kutfeest..
Nu maar even ontbijten.
mag ik ook nog, ookal ben ik zelden nog in Delftquote:Op donderdag 13 december 2007 14:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee ok, hij ook
Nee, jij bent een 100% Delftenaar, aangzien jij hier woont
Jahoor, jij ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mag ik ook nog, ookal ben ik zelden nog in Delft![]()
Mijn huis is inmiddels erg leeg, nu er zoveel spullen bij vriendlief staan
Weet jij of Dennisssss nog steeds hetzelfde nummer als eerst heeft (06451....) of niet ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:43 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien op ons gala. Niet dat dat geen kutfeest was overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |