ik heb Milou, dus kan niet wegquote:Op donderdag 22 november 2007 21:22 schreef Autoreply het volgende:
Bier heute abend, qui va aussi?
Ik! In het Paard. Done...quote:Op donderdag 22 november 2007 21:22 schreef Autoreply het volgende:
Bier heute abend, qui va aussi?
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:31 schreef SeaOfLove het volgende:
wijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 05:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mogguh allemaal![]()
Wát!quote:
Ik ben erbij! Flatfeeeest!quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:15 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wát!
Wie gaat er morgen naar het huisfeest aan de Prof Evertsenlaan? Ik ga iig met een zooi Duitsers![]()
Aaahwquote:Op maandag 26 november 2007 11:52 schreef warrel het volgende:
Visje 2 is naar de vissenhemel..
R.I.P. Visje 2. Wanneer is de crematie?quote:Op maandag 26 november 2007 11:52 schreef warrel het volgende:
Visje 2 is naar de vissenhemel..
Ze heeft hem al in de gracht getyftquote:Op maandag 26 november 2007 16:52 schreef m-kay het volgende:
[..]
R.I.P. Visje 2. Wanneer is de crematie?
Zeemansgraf!quote:Op maandag 26 november 2007 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze heeft hem al in de gracht getyft
Het was vroeger iets met wasbeer, (recent/)precies weet ik het nietquote:Op maandag 26 november 2007 17:13 schreef warrel het volgende:
Vriendje van breekt even in.. en vraag aan de Delftenaren hoe die autowas-toko heet die langs het spoor richting Delft Zuid zit (ik zie hem altijd vanuit de trein) en waar je voor 2,50 euro je auto kan laten wassen?! Alvast bedankt voor alle tips! En ik vind Warrel lief!
Wij ook!quote:Op maandag 26 november 2007 17:13 schreef warrel het volgende:
En ik vind Warrel lief!
Ik ken wel iemand die saabs spaart. Zal 't hem eens doorsturenquote:Op maandag 26 november 2007 18:02 schreef warrel het volgende:
Bedankt! Kan ik mijn mooie Saab weer goedkoop laten glimmen [afbeelding] Iemand nog interesse trouwens?!
http://www.autoweek.nl/bazaardata.php?id=12782&merk=Saab&searchform=1&categorie=101&position=7&records=20&cache=no
Mogen Marco en ik Visje 2 gaan ontleden ?quote:
Ja pleaaaaseeee!!!! Ik wil weten wat er van binnen zit! En waar z'n aarsvin zit!quote:Op maandag 26 november 2007 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mogen Marco en ik Visje 2 gaan ontleden ?
Miken00b!quote:Op maandag 26 november 2007 22:01 schreef MikeN het volgende:
Ik wil hem wel door de plee heen spoelen, gewoon om hem uit de handen van m-kay en Bravebart te houden...
Ja maar warrel wilde ons visje ook ontleden!quote:Op maandag 26 november 2007 22:01 schreef MikeN het volgende:
Ik wil hem wel door de plee heen spoelen, gewoon om hem uit de handen van m-kay en Bravebart te houden...
Hoho, lenen is zooooooo 2006quote:Op maandag 26 november 2007 22:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
We hopen allemaal zijn vriendin een keertje te mogen lenen.
Fokkers krijgen korting, via via fokkers ookquote:Op maandag 26 november 2007 18:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die saabs spaart. Zal 't hem eens doorsturen
Leuk, wij komen ook!quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo lekker avondje wijnen met Ienepien
Hoho...quote:
Hihi...quote:
nee hoor, maar 1 fles wijn met zijn tweetjesquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:52 schreef Bravebart het volgende:
De dames hebben weer teveel gezopenDat wordt een partij [ afbeelding ] vannacht
Dat noemen jullie een avondje wijnen ?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nee hoor, maar 1 fles wijn met zijn tweetjes![]()
ik ga over een half uurtje naar bed, vriendlief komt zo nog
sorryquote:Op woensdag 28 november 2007 00:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat noemen jullie een avondje wijnen ?dat is bijna Delft-topic-onwaardig
Ja, zie dat maar eens goed te gaan makenquote:
maarmaarmaar...ik ben 30+ Ienepien gaat richting 30 toe...wij worden ook een dagje ouderquote:Op woensdag 28 november 2007 00:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, zie dat maar eens goed te gaan maken
Ik wilde het niet zeggen, maar nou je er toch over begintquote:Op woensdag 28 november 2007 00:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maarmaarmaar...ik ben 30+ Ienepien gaat richting 30 toe...wij worden ook een dagje ouder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |