Kom op wel beetje beter lezen he, ik kom ook immers niet voor niets in dit topic.quote:
Oh, dan is het niet ergquote:Op donderdag 6 december 2007 20:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben een echte BrabantseSorry
![]()
Zie je wel Bartje, hij is goudvissendierenarts. Maar daar komt ie dan wel mooi te laat meequote:Op donderdag 6 december 2007 22:01 schreef Krentenfleppert het volgende:
[..]
Kom op wel beetje beter lezen he, ik kom ook immers niet voor niets in dit topic.
is visje 2 overleden?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:55 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet ergHihi
[..]
Zie je wel Bartje, hij is goudvissendierenarts. Maar daar komt ie dan wel mooi te laat mee![]()
Gister waren de sluierstaartjes gewoon uitverkocht bij die dierenwinkel!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:55 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet ergHihi
[..]
Zie je wel Bartje, hij is goudvissendierenarts. Maar daar komt ie dan wel mooi te laat mee![]()
Was jij vanavond toevallig @ Breintje?quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:20 schreef mcDavid het volgende:
Zoh. Tijd voor een nieuwe avatar. Vond ik.![]()
.
Jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:22 schreef m-kay het volgende:
[..]
Was jij vanavond toevallig @ Breintje?
Dan heb ik je gezien. Want ik was er ook!quote:
Moet jij niet in de Speakáhbar zitten ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:09 schreef m-kay het volgende:
[..]
Gister waren de sluierstaartjes gewoon uitverkocht bij die dierenwinkel!
Ja, ik had je spuit 111 grap door, maar ik was zeg maar geïnteresseerd in wat je echt studeerdequote:Op donderdag 6 december 2007 22:01 schreef Krentenfleppert het volgende:
[..]
Kom op wel beetje beter lezen he, ik kom ook immers niet voor niets in dit topic.
Wat zouden jullie toch moeten zonder Delvenaar in het topicquote:Op donderdag 6 december 2007 20:48 schreef warrel het volgende:
HA HA HA HAAAA WHOEHAHAHA ik heb meer gelijk dan een doorgewinterde Delftse. Want dat ben je toch?
Maar ik hoorde laatst van een collega dat de Huyser daar inderdaad nog niet zo lang, doch langer dan een jaar want 6 of 7 december 2006 sliep ik m'n eerste nachtje in m'n eigenste kamer in delft.
Nee man, er kwam weinig zinnigs meer uit mij.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet jij niet in de Speakáhbar zitten ?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:21 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nee man, er kwam weinig zinnigs meer uit mij..
Niet zo brutaalquote:Op donderdag 6 december 2007 23:55 schreef warrel het volgende:
[..]
Al een tijdje terug. Nu is ze naar de vissenhemel.quote:
Ok Bartje, jou geloof ikquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat zouden jullie toch moeten zonder Delvenaar in het topic
Huyser zat eerst in de Choorstraat 12-14, maar is (toen de It's wegging van Choorstraat 1) daar naartoe verhuisd, omdat dat winkelpand groter wasDat is begin dit jaar gebeurd, dus wel degelijk toen jij er al woonde Nienke
quote:
Heeft Sinterklaas meegenomenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:11 schreef mcDavid het volgende:
Waarom heeft C1000 zuidpoort alle sinterklaassnoep opgeruimd?[ afbeelding ]
En die brengt het na de kerst allemaal weer terug?quote:
Die arme man, hij is al oud hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En die brengt het na de kerst allemaal weer terug?
En waarom hadden ze dan bij die andere C1000 nog wel?
Een vieze sik is heel iets andersquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:35 schreef mcDavid het volgende:
Valt wel mee toch? Jarno heeft ook een baard
Mijn baard is toffer. Ik laat em het hele weekend maar staan denk ik.quote:
Ja niet afscheren hoor! Anders herkennen we je niet meer als je volgend jaar weer naar nederland komt met de stoomboot!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:57 schreef m-kay het volgende:
[..]
Mijn baard is toffer. Ik laat em het hele weekend maar staan denk ik..
.
Mja, stoomboot is afgeschreven. Volgend jaar pak ik gewoon de privé-jet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja niet afscheren hoor! Anders herkennen we je niet meer als je volgend jaar weer naar nederland komt met de stoomboot!
quote:
quote:
Ohfuck jij bent hetquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat doet auw
of jij moet de ontvanger zijn
Je moet eerst de pincode intoetsenquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:40 schreef Bravebart het volgende:
Bah bah bah, mn mobielo is stukOf dat door de regen komt, of mn lamheid, zie ik morgen wel, maar hij is nu iig stuk
quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je moet eerst de pincode intoetsen [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]smilie in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[/spoiler]
smilie in een spoiler [afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Bier
en Bacardi Corto Cool shotjes
Haha, ja deed ik, maar er was wat water ingekomen ofsoquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je moet eerst de pincode intoetsen
Je moet er ook niet overheen zeiken!quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ja deed ik, maar er was wat water ingekomen ofsoHij pakte mn 8 dubbel en mn 1 niet
Beetje lastig om dan een pincode in te tikken
Maar nu doet hij het weer
Zeg dat ff tegen de engelen en zulksquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je moet er ook niet overheen zeiken!
Ah, ik was mijn rugtas al kwijt!quote:Op zondag 9 december 2007 17:33 schreef SNArky het volgende:
Hey mensen, hebben jullie nog wat gemerkt van de aanslag op de tram bij de Diepenbrockstraat?
http://www.brandweerdelft.nl/d8/?p=2164
Heavy shit in pittoresk Delft hoor [afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |