Ja, ik hoorde toevallig dit weekend dat hij is geëerd. Maar hij schijnt behoorlijk dement te zijn, en kan alleen nog maar \'la la la\' zingen begreep ik. Zijn vrienden doen van alles met hem zodat hij toch nog een beetje mee kan doen, maar ik begreep ook dat hij binnenkort in een verzorgingshuis wordt opgenomen.quote:Op maandag 19 november 2007 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden daar een huisje. En vierde daar regelamtig vakantie. Echt super leuk Egmond!. En toen ben ik Ramses es tegen het lijf gelopen.![]()
Leeft ie nog![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 22:21 schreef beroepslurker het volgende:
Waarin Disana helemaal in het rood doorgestyled is, Py humble py moet eten en Soury Beroepslurker wegtieft
Ik heb jaren geleden al een docu gezien, waar hij in een verzorgingshuis zat voor Korsokoffies...quote:Op maandag 19 november 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde toevallig dit weekend dat hij is geëerd. Maar hij schijnt behoorlijk dement te zijn, en kan alleen nog maar \'la la la\' zingen begreep ik. Zijn vrienden doen van alles met hem zodat hij toch nog een beetje mee kan doen, maar ik begreep ook dat hij binnenkort in een verzorgingshuis wordt opgenomen.
Nou waar ik het over heb is echt wel lang geleden. Toen was ie al redelijk stuk.quote:Op maandag 19 november 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde toevallig dit weekend dat hij is geëerd. Maar hij schijnt behoorlijk dement te zijn, en kan alleen nog maar \'la la la\' zingen begreep ik. Zijn vrienden doen van alles met hem zodat hij toch nog een beetje mee kan doen, maar ik begreep ook dat hij binnenkort in een verzorgingshuis wordt opgenomen.
Hee ja, zoiets stond mij ook bij. Misschien gaat hij dan nu wel naar een full-care verpleeghuis?quote:Op maandag 19 november 2007 22:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden al een docu gezien, waar hij in een verzorgingshuis zat voor Korsokoffies...![]()
Ik ben niet zo van de souvenirtjesquote:Op maandag 19 november 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien wordt het toch wel een mooie week.![]()
Heb je wel een souvenirtje meegenomen?![]()
Verdomme weer geen fipo.. Slaap ik weer slechtquote:
Moet maar een keer bij 'um op de borrel gaan....quote:Op maandag 19 november 2007 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee ja, zoiets stond mij ook bij. Misschien gaat hij dan nu wel naar een full-care verpleeghuis?
Zit hij al heel lang, maar tot nu toe kon hij daar uit lopen, om zich ergens te bezatten.quote:Op maandag 19 november 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
En Gert heeft mijn lapo gejat.quote:Op maandag 19 november 2007 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Verdomme weer geen fipo.. Slaap ik weer slecht![]()
Gaan we samenquote:Op maandag 19 november 2007 22:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet maar een keer bij 'um op de borrel gaan....![]()
quote:
In zijn geval schrijf je dat zo; modquote:Op maandag 19 november 2007 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis verdomme een mod (moet dat met een hoofdletter)
![]()
Uhuh, altijd lachen als er iemand met malaria of een geslachtziekte terugkomt van een "avontuurlijkequote:Op maandag 19 november 2007 22:32 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de souvenirtjes![]()
Jij wel?![]()
Belazerd dusquote:Op maandag 19 november 2007 22:37 schreef Pavement het volgende:
O Ramses, ik heb jenever glazen die van hem zijn geweest !
kennis van een kennis je weet wel
quote:Op maandag 19 november 2007 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In zijn geval schrijf je dat zo; mod
quote:
Het zal dus wel een verpleeghuis worden.quote:Op maandag 19 november 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit hij al heel lang, maar tot nu toe kon hij daar uit lopen, om zich ergens te bezatten.
Misschien dat dit binnenkort niet meer verantwoord is.![]()
Een vriendin heeft er ooit verbleven .. (Bagwan in Egmond) Nou twas een al al seksquote:Op maandag 19 november 2007 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal dus wel een verpleeghuis worden.
Moslim-jongetje: is dat een soort geloofsboek.
Ramses: nee, hij (bhagwan) heeft het over alles.
http://youtube.com/watch?v=djLyrZMOeKI
En toen ik daar daarstraks iets van zei, stonden jullie allebei raar te kijken!quote:Op maandag 19 november 2007 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Een vriendin heeft er ooit verbleven .. (Bagwan in Egmond) Nou twas een al al seks![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je alweer? Ik heb nog niet eens op je YouTube linkje geklikt![]()
Dan heb ik een post gemistquote:Op maandag 19 november 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
En toen ik daar daarstraks iets van zei, stonden jullie allebei raar te kijken!
Hij woont in het Sarphatihuis te A'dam..quote:Op maandag 19 november 2007 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal dus wel een verpleeghuis worden.
Moslim-jongetje: is dat een soort geloofsboek.
Ramses: nee, hij (bhagwan) heeft het over alles.
http://youtube.com/watch?v=djLyrZMOeKI
Egmond is bij mij om de hoek...quote:Op maandag 19 november 2007 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Een vriendin heeft er ooit verbleven .. (Bagwan in Egmond) Nou twas een al al seks![]()
quote:
Oh die ... Whehehe die was lollig bedoeld.. Zo van ik weet wel wat groepseks is maar wat is Bagwan ?.. Sjesus ga ik het nog uitleggen ookquote:Op maandag 19 november 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je eigen post en die van Lobasca, die mij vroegen 'wat daar raar aan is'?
Maggie ff lekker mijn zweetvoetjes masseren....quote:Op maandag 19 november 2007 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Een nieuwe slowchat, een nieuw geluid![]()
En nu als de duvel terug naar Lobasca!
Aaahhhh... Nou ik dacht, die zijn van na die tijd, die hebben niet meegemaakt dat mensen onbeschoft in dezelfde kamer gaan liggen... afijn je weet wel.quote:Op maandag 19 november 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die ... Whehehe die was lollig bedoeld.. Zo van ik weet wel wat groepseks is maar wat is Bagwan ?.. Sjesus ga ik het nog uitleggen ook![]()
mooi nr hequote:Op maandag 19 november 2007 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
En het was nog dat lekkere 'Jolene' ook.
quote:Op maandag 19 november 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Aaahhhh... Nou ik dacht, die zijn van na die tijd, die hebben niet meegemaakt dat mensen onbeschoft in dezelfde kamer gaan liggen... afijn je weet wel.
Maar wie ben ik om dat te zeggen. Moet je DGK nou zien met al die konijnen.
quote:
Ramses kan niets meer zonder begeleiding, jammer hoor, zo'n grote held en dan de teloorgang moeten aanschouwen.quote:Op maandag 19 november 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit hij al heel lang, maar tot nu toe kon hij daar uit lopen, om zich ergens te bezatten.
Misschien dat dit binnenkort niet meer verantwoord is.![]()
Egbert ook.quote:
Wou naar het concert paar jaar terug maar vond 80 euro een beetje teveel.quote:Op maandag 19 november 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet nog ergens een verzamel-lp hebben liggen met dat nummer erop...![]()
Nee, het laatste concert waar ik heen wou ging niet door en toen had ik het wel gezien.quote:Op maandag 19 november 2007 22:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wou naar het concert paar jaar terug maar vond 80 euro een beetje teveel.
Gaan hier trouwens nog mensen naar concerten ?
80¤ voor een concert van een paar jaar terug? Wat een afzettersquote:Op maandag 19 november 2007 22:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wou naar het concert paar jaar terug maar vond 80 euro een beetje teveel.
Gaan hier trouwens nog mensen naar concerten ?
vond ik ook, ik ga meestal naar 013 tilburg, offcorso of de melkweg kleine zaaltjesquote:Op maandag 19 november 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het laatste concert waar ik heen wou ging niet door en toen had ik het wel gezien.
Wat een prijs zeg.
Bedoel je opa Egbert uit BB, met zijn door E10 aangerande dochter? Waar woont die gast dan?quote:
E10quote:Op maandag 19 november 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedoel je opa Egbert uit BB, met zijn door E10 aangerande dochter? Waar woont die gast dan?
Abbekerk.quote:Op maandag 19 november 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedoel je opa Egbert uit BB, met zijn door E10 aangerande dochter? Waar woont die gast dan?
Ja, hè? Wat een überkneus...quote:
Ik weet niet waar Abbekerk ligt, maar dat is vast niet erg in deze context...quote:
Ach, iedereen gaat teloor. En hij houdt het nog lang vol, gezien z'n "zwierige" levensstijl. Hij is inmiddels ook al weer een eindje in de 70. Laat 'm lekker in een roes wegzakken in de vergetelheid.quote:Op maandag 19 november 2007 22:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ramses kan niets meer zonder begeleiding, jammer hoor, zo'n grote held en dan de teloorgang moeten aanschouwen.
Hier wel.quote:Op maandag 19 november 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Erger vind ik dat je het durft te zeggen.
Klopt, heb dat ook zo aangemeld in tweede instantiequote:Op maandag 19 november 2007 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]Zo consequent zijn Limburgers dan weer niet.
Deze SC moet trouwens nummer 470 hebben als ik goed tel.
Accelfberfquote:Op maandag 19 november 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Erger vind ik dat je het durft te zeggen.
In 2e instantie?quote:Op maandag 19 november 2007 23:15 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Klopt, heb dat ook zo aangemeld in tweede instantie
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op maandag 19 november 2007 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, iedereen gaat teloor. En hij houdt het nog lang vol, gezien z'n "zwierige" levensstijl. Hij is inmiddels ook al weer een eindje in de 70. Laat 'm lekker in een roes wegzakken in de vergetelheid.![]()
Ik heb begrepen dat je je naam niet meer kunt veranderenquote:Op maandag 19 november 2007 23:17 schreef Py het volgende:
[..]
In 2e instantie?![]()
Wanneer ga je trouwens je naam veranderen in Beroepsposter?
Nahnanananananaquote:Op maandag 19 november 2007 23:18 schreef Pavement het volgende:
hasj is op
Hoeft toch ook niet..quote:Op maandag 19 november 2007 23:19 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je je naam niet meer kunt veranderen
quote:
Je download hetquote:Op maandag 19 november 2007 23:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
als ik zoek weet ik zeker dat i kwel wat vind
![]()
Gewoon een nieuw account aan maken simpel, maar laat dan wel ff weten dat ijj het benquote:Op maandag 19 november 2007 23:19 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je je naam niet meer kunt veranderen
Het is 10 SC's geleden al ergens fout gegaan volgens mij.quote:Op maandag 19 november 2007 23:15 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Klopt, heb dat ook zo aangemeld in tweede instantie
Ik zit mn tanden te poetsenquote:Op maandag 19 november 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Meldt even een ranzige vreetkick; uitgebakken spekjes, bosui, cherry tomaatjes gebakken met 3 eieren op 2 bruine boterhammen![]()
![]()
Dat je het allemaal in huis heb is al een prestatiequote:Op maandag 19 november 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Meldt even een ranzige vreetkick; uitgebakken spekjes, bosui, cherry tomaatjes gebakken met 3 eieren op 2 bruine boterhammen![]()
![]()
Wa's daar ranzig aan?quote:Op maandag 19 november 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Met voorbedachte rade vanmorgen vroeg in huis gehaaldquote:Op maandag 19 november 2007 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je het allemaal in huis heb is al een prestatie![]()
Whahahaquote:
Bedankt voor de tip Pavequote:Op maandag 19 november 2007 23:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw account aan maken simpel, maar laat dan wel ff weten dat ijj het ben![]()
![]()
Ik ben van het brave fruiteten...quote:Op maandag 19 november 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wa's daar ranzig aan?
Ben net ook de koelkast ingedoken voor wat grillworst bij m'n ouzootje.
Lekker!quote:Op maandag 19 november 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Ik ben er te oud of te jong voor dan...quote:Op maandag 19 november 2007 23:26 schreef Py het volgende:
[..]
Don't Bogard that joint, my friend
Ken uw klassiekers![]()
Back on track again.quote:Op maandag 19 november 2007 23:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is 10 SC's geleden al ergens fout gegaan volgens mij.![]()
Ja, geloof het ook Talithaquote:Op maandag 19 november 2007 23:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is 10 SC's geleden al ergens fout gegaan volgens mij.![]()
ik snapte m ook nietquote:Op maandag 19 november 2007 23:26 schreef Py het volgende:
[..]
Don't Bogard that joint, my friend
Ken uw klassiekers![]()
En wie ga je vol blaffenquote:Op maandag 19 november 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hondewacht meldt zich.....
Geeft niet hoor, je avondsnacks zijn prima in orde.quote:Op maandag 19 november 2007 23:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben van het brave fruiteten...![]()
3 eieren? Weet je dat zeker?quote:Op maandag 19 november 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, je avondsnacks zijn prima in orde.![]()
Godver krijg weer trekquote:
quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Welterusten, Professional Posterquote:Op maandag 19 november 2007 23:36 schreef beroepslurker het volgende:
Trusten allemaal, was weer leuk, tot morgenmiddag!
Mooi, mijn aflossing is er.quote:Op maandag 19 november 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hondewacht meldt zich.....
Ja kappe nou .. Eerst dat lekkere eten en nu ook nog nummertjesquote:Op maandag 19 november 2007 23:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij lopen we nog 10 achter wat de nummering betreft.
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Truste meisquote:Op maandag 19 november 2007 23:36 schreef beroepslurker het volgende:
Hoe weet jij datquote:
quote:Op maandag 19 november 2007 23:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik snapte m ook niet
ik hou m er wel in !
Vertel eensch over je nieuwe verkeringquote:Op maandag 19 november 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kappe nou .. Eerst dat lekkere eten en nu ook nog nummertjes![]()
Slaap lekker BL, moeten we de groetjes nog doen aan Ian?quote:Op maandag 19 november 2007 23:36 schreef beroepslurker het volgende:
Truste Taatje!quote:Op maandag 19 november 2007 23:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mooi, mijn aflossing is er.![]()
Trusten Folks.![]()
![]()
nog terug gelezenquote:
Da's een gok, en een foute, fatass!quote:Op maandag 19 november 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Straks krijg ik net zo'n lekker rond buikje als jij...
quote:Op maandag 19 november 2007 23:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Trusten Folks.![]()
![]()
als ik niet stoned ben ben ik paranormaal begaafdquote:
Nopequote:Op maandag 19 november 2007 23:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vertel eensch over je nieuwe verkering![]()
Snel het nummertje nog even hersteld, zodat je zorgenloos in slaap kan vallen..quote:Op maandag 19 november 2007 23:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Trusten Folks.![]()
![]()
Hm, de meesten áls ze stoned zijn.....quote:Op maandag 19 november 2007 23:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
als ik niet stoned ben ben ik paranormaal begaafd![]()
Hee psstt zijn voorraad is opquote:Op maandag 19 november 2007 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hm, de meesten áls ze stoned zijn.....
Ja best .. ALs je genoeg in me giet .. Maar ik ken die westfriezen wel een beetjequote:Op maandag 19 november 2007 23:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou komt dan wel bij ons bezoekje aan Ramses...
Je hebt je tijdens het opvreten van dat halve varken en die doos eieren dan waarschijnlijk vergist in het knopje, Terpstra.quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best .. ALs je genoeg in me giet .. Maar ik ken die westfriezen wel een beetje![]()
Aaah...quote:Op maandag 19 november 2007 23:42 schreef Pavement het volgende:
[SC # 470] Zwepen en kwaadaardige muizen
quote:Op maandag 19 november 2007 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt je tijdens het opvreten van dat halve varken en die doos eieren dan waarschijnlijk vergist in het knopje, Terpstra.![]()
Vanzelfsprekend NMNSquote:Op maandag 19 november 2007 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker BL, moeten we de groetjes nog doen aan Ian?
Met deze opmerking ben ik zowaar weer blijquote:Op maandag 19 november 2007 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoop geblaat weinig wol....
Je bent mijn kostbare wol niet waardquote:Op maandag 19 november 2007 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoop geblaat weinig wol....
Maar weer aan de shoarma.....quote:Op maandag 19 november 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Met deze opmerking ben ik zowaar weer blij![]()
tis muziek wat idd mooier wordt naarmate je het meer luisterd, vind ik persoonlijk leuker dan die liedjes die dood gedraaid worden en die je na een week uitkotsquote:Op maandag 19 november 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Aaah...
Ik heb er vannacht een paar van ze gedownload![]()
Hoe langer ik ze hoor hoe mooier ik ze ga vinden.
Ja laat dat wol maar achterwegenquote:Op maandag 19 november 2007 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar weer aan de shoarma.....![]()
Goeie smaakquote:Op maandag 19 november 2007 23:48 schreef Pavement het volgende:
tis muziek wat idd mooier wordt naarmate je het meer luisterd, vind ik persoonlijk leuker dan die liedjes die dood gedraaid worden en die je na een week uitkots
Ik hoef de wol van een zwart schaap ook nietquote:Op maandag 19 november 2007 23:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent mijn kostbare wol niet waard![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoef de wol van een zwart schaap ook niet![]()
Leuk dat al die shoppers mee gaan lopenquote:Op maandag 19 november 2007 23:49 schreef Pavement het volgende:
SPECIAAL VOOR GERT http://www.youtube.com/watch?v=tcRiXOONqf0![]()
![]()
![]()
![]()
ik lach om mn eigen grap![]()
Laat mij lekker de uitzondering zijn op het klootjesvolk...quote:Op maandag 19 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoef de wol van een zwart schaap ook niet![]()
dat zinnetje vind ik briljant take youre girl and multiplie it by for !quote:Op maandag 19 november 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk dat al die shoppers mee gaan lopen![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 23:49 schreef Pavement het volgende:
SPECIAAL VOOR GERT http://www.youtube.com/watch?v=tcRiXOONqf0![]()
![]()
![]()
![]()
ik lach om mn eigen grap![]()
nope , geen geslijm mn meningquote:
Multiply by four, zingt ie. Natuurlijk zijn er wel mooie stevige damesquote:Op maandag 19 november 2007 23:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat zinnetje vind ik briljant take youre girl and multiplie it by for !
en er zijn echt wel mooie dikke dames
Wat?quote:Op maandag 19 november 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De groet'n van Blurkertje.....
![]()
Wtf, moet ik teruglezen ofzo?quote:Op maandag 19 november 2007 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, en wanneer je nu eens in haar medisch dossier kwam......
![]()
quote:
hmzquote:Op maandag 19 november 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De groet'n van Blurkertje.....
![]()
Nog steeds niks te roke gescoredquote:Op maandag 19 november 2007 23:58 schreef Pavement het volgende:
Tijd voor kwaliteit muziek http://www.youtube.com/watch?v=E2snP7rGP6g mmmmm sweet memories,
Kun je een beetje lezen? Tussen de regels door dan he......quote:
Oh, en als daar toch in die hoek zit, ga ook even bij Lobas langs, daar zit je ook "geramd". Die Westfriese mennekes laten de kutklussen schijnbaar liggen.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je een beetje lezen? Tussen de regels door dan he......
Kerel, je zit beter gebakken dan die tering Duitse snitchels van je....gewoon neuken die hap.....![]()
quote:
In de schuurquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
in mn rug zak zat nog wat, en ergens in de schuur ligt nog wat
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ublmBr01ue4 ! speciaal voor jouw muis RAT
En vergeet niet je regenpak mee te nemen....quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh, en als daar toch in die hoek zit, ga ook even bij Lobas langs, daar zit je ook "geramd". Die Westfriese mennekes laten de kutklussen schijnbaar liggen.....
Ik zorg wel voor mezelf hoor .. Ging ff om pavementquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* mikt een peuk naar Soury
quote:
Sorry ik zag je al scharrelen tussen de kippen en tractoren .. Heftig op zoekquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb toevallig wel een mooi grote schuur
toen ik nog schilderde zat ik daar iedere avond te stomen tussen de spuitbusgassen
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik zag je al scharrelen tussen de kippen en tractoren .. Heftig op zoek![]()
Ruikt wel lekker....quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb toevallig wel een mooi grote schuur
toen ik nog schilderde zat ik daar iedere avond te stomen tussen de spuitbusgassen
Zal ik mijn ovenwanten ook nog ff postenquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Valt er nog wat te PM-en?
Hoe oud is Pave-jr?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
ik wil wel graag een tractor, die zijn stoer
eerst het wachtwoord van de club aubquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Valt er nog wat te PM-en?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik mijn ovenwanten ook nog ff posten![]()
3 en hij heeft een traktorquote:
Ik wil een Pick up.. Kweet niet waarom.. Geil welquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
ik wil wel graag een tractor, die zijn stoer
Dat vraag je aan de voorzitter?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
eerst het wachtwoord van de club aub![]()
Komt door de moeders van de meisjes....quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
3 en hij heeft een traktorde meisjes uit het dorp zijn wild van m
Gewoon voor de LP's neem ik aan....quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil een Pick up.. Kweet niet waarom.. Geil wel
hihihihihiquote:
Ken je deze (nog)? Volgens mij is er geen officiele videoclip van.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
3 en hij heeft een traktorde meisjes uit het dorp zijn wild van m
ik heb erg veel aandacht in de supermarkt als ik aan de boodschap ga, we krijgen zelfs gratis AH jungelboek stickers, meestal gaat het van oowww wat een leuk ventje, je ben een leuke vader zeg hoe oud ben je eigenlijk ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Komt door de moeders van de meisjes....![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ken je deze (nog)? Volgens mij is er geen officiele videoclip van.
http://youtube.com/watch?v=btEpF334Rtc
:ach....quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb erg veel aandacht in de supermarkt als ik aan de boodschap ga, we krijgen zelfs gratis AH jungelboek stickers, meestal gaat het van oowww wat een leuk ventje, je ben een leuke vader zeg hoe oud ben je eigenlijk ?
jong kinderen heeft zn voordelen![]()
![]()
Ik heb er tweequote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En hierrrrrrrr de zoon van Peef....
http://www.youtube.com/watch?v=XpM12zzJoms
van je SM-verkering?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:22 schreef Soury het volgende:
Maar uh wel gekregen omdat ik me fikken altijd verbrand![]()
Nee ik verstop ze als ie langs komt..quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou heel graag eens je sokken wassen....![]()
Fout tis rood/Oranje/roze combo.. Opletten domboquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb niet eens meer een compleet paar, en ik haat witte sokken. blauw oranje is de combo !
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Fout tis rood/Oranje/roze combo.. Opletten dombo![]()
't Blijven mannen, hè?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Fout tis rood/Oranje/roze combo.. Opletten dombo![]()
Lila, rood, geel en oranjequote:Op dinsdag 20 november 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is de kleurenbcombinatie van je avatar......![]()
Call it wat you want.... Show us!quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:29 schreef Pavement het volgende:
ff kijken of mn webcam t doet voor mijn pannelap
quote:
F5, F5, F5...quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:29 schreef Pavement het volgende:
ff kijken of mn webcam t doet voor mijn pannelap
't Blijven mannen, hè?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:34 schreef Soury het volgende:
Helden hoor .. Ik show stoer mijn pannenlap (whahahahaha)
Het woord kwam zelfs van een man af.. Ik was er niet opgekomenquote:
Sterker nog..hij is kok....quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Het woord kwam zelfs van een man af.. Ik was er niet opgekomen![]()
Ahhhh... vandaarquote:
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:36 schreef Lobasca het volgende:
Op Ian na, want die had laatst eenfoto....
![]()
de hond eigende de pannelap tot zich zelfquote:
Jaja aleen de voorgerechtenquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
de hond eigende de pannelap tot zich zelf
ik load ze ff up
EN ik ben parttime kok![]()
pannelap is 2008 !quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is er zo hilarisch aan een pannelap...![]()
Trek het je niet an......"dames" hebben de grootste lok als ze ook een keer een vent belachelijik kunnen maken....Gun ze gewoon dat jaarlijks momentje.....quote:
Ik krijg de slappe lach van het woord. Kan er ook niks aan doen.quote:
United we stand.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trek het je niet an......"dames" hebben de grootste lok als ze ook een keer een vent belachelijik kunnen maken....Gun ze gewoon dat jaarlijks momentje.....
Hoeveel jaren zitten er bij jou in een dag?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trek het je niet an......"dames" hebben de grootste lok als ze ook een keer een vent belachelijik kunnen maken....Gun ze gewoon dat jaarlijks momentje.....
Moet je 'm omdraaien, is ie nog leuker.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg de slappe lach van het woord. Kan er ook niks aan doen.
PANNELAP![]()
Ik ga mijn grootste lok niet displayenquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen bij veulen dan toch zeker......quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je 'm omdraaien, is ie nog leuker.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je 'm omdraaien, is ie nog leuker.
Je bent een inktvip....quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga mijn grootste lok niet displayen![]()
Sjarrep Mouse!quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga mijn grootste lok niet displayen![]()
Volgens mij ben jij een tussen N vergeten?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:43 schreef Soury het volgende:
Ik krijg de slappe lach van het woord. Kan er ook niks aan doen.
PANNELAP![]()
Dat is de grapquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een tussen N vergeten?![]()
Wat heeft palennap met mij te maken?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen bij veulen dan toch zeker......![]()
Zeikwijf .. Is dat wel goed gespeldquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een tussen N vergeten?![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vast 1 of andere kut grap van ian.
Sorryquote:
ben blij dat de andere lag te meuren boven die eet allesquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij vond de hond in de pot...![]()
Niet doen! Leef je uit!quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry![]()
*kruipt in een hoekje van de SC en gaat zich zitten schamen*
Nu heb je het over mevr. Pave?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
ben blij dat de andere lag te meuren boven die eet alles
quote:
Post dan 'ns een kwaliteitsfoto, like Soury!!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:51 schreef Pavement het volgende:
zal nog eens een foto posten
je hebt mn kop alleens gezienquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Post dan 'ns een kwaliteitsfoto, like Soury!!!![]()
Heb opdracht..quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent echt erg.....![]()
Pannenlapquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:51 schreef Pavement het volgende:
Van je bh-bandje?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:51 schreef Pavement het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een webcam ga aanschaffen...humor van de bovenste plank!quote:
Trusten.......quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:57 schreef Soury het volgende:
Laters iedereen.. Ging vandaag ook niet zo best.
Truste Muis!quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:57 schreef Soury het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:57 schreef Soury het volgende:
Trusten Peef.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
doei MUIS,
![]()
ik ga ook eens natgeo kijken![]()
![]()
![]()
Ik was er ook nogquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga ook wieberen, 't is mij te link alleen met Lobasca.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |