quote:
hmzquote:Op maandag 19 november 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De groet'n van Blurkertje.....
![]()
Nog steeds niks te roke gescoredquote:Op maandag 19 november 2007 23:58 schreef Pavement het volgende:
Tijd voor kwaliteit muziek http://www.youtube.com/watch?v=E2snP7rGP6g mmmmm sweet memories,
Kun je een beetje lezen? Tussen de regels door dan he......quote:
Oh, en als daar toch in die hoek zit, ga ook even bij Lobas langs, daar zit je ook "geramd". Die Westfriese mennekes laten de kutklussen schijnbaar liggen.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je een beetje lezen? Tussen de regels door dan he......
Kerel, je zit beter gebakken dan die tering Duitse snitchels van je....gewoon neuken die hap.....![]()
quote:
In de schuurquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
in mn rug zak zat nog wat, en ergens in de schuur ligt nog wat
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ublmBr01ue4 ! speciaal voor jouw muis RAT
En vergeet niet je regenpak mee te nemen....quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh, en als daar toch in die hoek zit, ga ook even bij Lobas langs, daar zit je ook "geramd". Die Westfriese mennekes laten de kutklussen schijnbaar liggen.....
Ik zorg wel voor mezelf hoor .. Ging ff om pavementquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* mikt een peuk naar Soury
quote:
Sorry ik zag je al scharrelen tussen de kippen en tractoren .. Heftig op zoekquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb toevallig wel een mooi grote schuur
toen ik nog schilderde zat ik daar iedere avond te stomen tussen de spuitbusgassen
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik zag je al scharrelen tussen de kippen en tractoren .. Heftig op zoek![]()
Ruikt wel lekker....quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb toevallig wel een mooi grote schuur
toen ik nog schilderde zat ik daar iedere avond te stomen tussen de spuitbusgassen
Zal ik mijn ovenwanten ook nog ff postenquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Valt er nog wat te PM-en?
Hoe oud is Pave-jr?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
ik wil wel graag een tractor, die zijn stoer
eerst het wachtwoord van de club aubquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Valt er nog wat te PM-en?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik mijn ovenwanten ook nog ff posten![]()
3 en hij heeft een traktorquote:
Ik wil een Pick up.. Kweet niet waarom.. Geil welquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
ik wil wel graag een tractor, die zijn stoer
Dat vraag je aan de voorzitter?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
eerst het wachtwoord van de club aub![]()
Komt door de moeders van de meisjes....quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
3 en hij heeft een traktorde meisjes uit het dorp zijn wild van m
Gewoon voor de LP's neem ik aan....quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil een Pick up.. Kweet niet waarom.. Geil wel
hihihihihiquote:
Ken je deze (nog)? Volgens mij is er geen officiele videoclip van.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
3 en hij heeft een traktorde meisjes uit het dorp zijn wild van m
ik heb erg veel aandacht in de supermarkt als ik aan de boodschap ga, we krijgen zelfs gratis AH jungelboek stickers, meestal gaat het van oowww wat een leuk ventje, je ben een leuke vader zeg hoe oud ben je eigenlijk ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Komt door de moeders van de meisjes....![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ken je deze (nog)? Volgens mij is er geen officiele videoclip van.
http://youtube.com/watch?v=btEpF334Rtc
:ach....quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb erg veel aandacht in de supermarkt als ik aan de boodschap ga, we krijgen zelfs gratis AH jungelboek stickers, meestal gaat het van oowww wat een leuk ventje, je ben een leuke vader zeg hoe oud ben je eigenlijk ?
jong kinderen heeft zn voordelen![]()
![]()
Ik heb er tweequote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En hierrrrrrrr de zoon van Peef....
http://www.youtube.com/watch?v=XpM12zzJoms
van je SM-verkering?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:22 schreef Soury het volgende:
Maar uh wel gekregen omdat ik me fikken altijd verbrand![]()
Nee ik verstop ze als ie langs komt..quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou heel graag eens je sokken wassen....![]()
Fout tis rood/Oranje/roze combo.. Opletten domboquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb niet eens meer een compleet paar, en ik haat witte sokken. blauw oranje is de combo !
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Fout tis rood/Oranje/roze combo.. Opletten dombo![]()
't Blijven mannen, hè?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Fout tis rood/Oranje/roze combo.. Opletten dombo![]()
Lila, rood, geel en oranjequote:Op dinsdag 20 november 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is de kleurenbcombinatie van je avatar......![]()
Call it wat you want.... Show us!quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:29 schreef Pavement het volgende:
ff kijken of mn webcam t doet voor mijn pannelap
quote:
F5, F5, F5...quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:29 schreef Pavement het volgende:
ff kijken of mn webcam t doet voor mijn pannelap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |