pannelap is 2008 !quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is er zo hilarisch aan een pannelap...![]()
Trek het je niet an......"dames" hebben de grootste lok als ze ook een keer een vent belachelijik kunnen maken....Gun ze gewoon dat jaarlijks momentje.....quote:
Ik krijg de slappe lach van het woord. Kan er ook niks aan doen.quote:
United we stand.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trek het je niet an......"dames" hebben de grootste lok als ze ook een keer een vent belachelijik kunnen maken....Gun ze gewoon dat jaarlijks momentje.....
Hoeveel jaren zitten er bij jou in een dag?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trek het je niet an......"dames" hebben de grootste lok als ze ook een keer een vent belachelijik kunnen maken....Gun ze gewoon dat jaarlijks momentje.....
Moet je 'm omdraaien, is ie nog leuker.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg de slappe lach van het woord. Kan er ook niks aan doen.
PANNELAP![]()
Ik ga mijn grootste lok niet displayenquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen bij veulen dan toch zeker......quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je 'm omdraaien, is ie nog leuker.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je 'm omdraaien, is ie nog leuker.
Je bent een inktvip....quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga mijn grootste lok niet displayen![]()
Sjarrep Mouse!quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga mijn grootste lok niet displayen![]()
Volgens mij ben jij een tussen N vergeten?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:43 schreef Soury het volgende:
Ik krijg de slappe lach van het woord. Kan er ook niks aan doen.
PANNELAP![]()
Dat is de grapquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een tussen N vergeten?![]()
Wat heeft palennap met mij te maken?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen bij veulen dan toch zeker......![]()
Zeikwijf .. Is dat wel goed gespeldquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een tussen N vergeten?![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vast 1 of andere kut grap van ian.
Sorryquote:
ben blij dat de andere lag te meuren boven die eet allesquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij vond de hond in de pot...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |