Hoeft toch ook niet..quote:Op maandag 19 november 2007 23:19 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je je naam niet meer kunt veranderen
quote:
Je download hetquote:Op maandag 19 november 2007 23:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
als ik zoek weet ik zeker dat i kwel wat vind
![]()
Gewoon een nieuw account aan maken simpel, maar laat dan wel ff weten dat ijj het benquote:Op maandag 19 november 2007 23:19 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je je naam niet meer kunt veranderen
Het is 10 SC's geleden al ergens fout gegaan volgens mij.quote:Op maandag 19 november 2007 23:15 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Klopt, heb dat ook zo aangemeld in tweede instantie
Ik zit mn tanden te poetsenquote:Op maandag 19 november 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Meldt even een ranzige vreetkick; uitgebakken spekjes, bosui, cherry tomaatjes gebakken met 3 eieren op 2 bruine boterhammen![]()
![]()
Dat je het allemaal in huis heb is al een prestatiequote:Op maandag 19 november 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Meldt even een ranzige vreetkick; uitgebakken spekjes, bosui, cherry tomaatjes gebakken met 3 eieren op 2 bruine boterhammen![]()
![]()
Wa's daar ranzig aan?quote:Op maandag 19 november 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Met voorbedachte rade vanmorgen vroeg in huis gehaaldquote:Op maandag 19 november 2007 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je het allemaal in huis heb is al een prestatie![]()
Whahahaquote:
Bedankt voor de tip Pavequote:Op maandag 19 november 2007 23:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw account aan maken simpel, maar laat dan wel ff weten dat ijj het ben![]()
![]()
Ik ben van het brave fruiteten...quote:Op maandag 19 november 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wa's daar ranzig aan?
Ben net ook de koelkast ingedoken voor wat grillworst bij m'n ouzootje.
Lekker!quote:Op maandag 19 november 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Ik ben er te oud of te jong voor dan...quote:Op maandag 19 november 2007 23:26 schreef Py het volgende:
[..]
Don't Bogard that joint, my friend
Ken uw klassiekers![]()
Back on track again.quote:Op maandag 19 november 2007 23:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is 10 SC's geleden al ergens fout gegaan volgens mij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |