Wou naar het concert paar jaar terug maar vond 80 euro een beetje teveel.quote:Op maandag 19 november 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet nog ergens een verzamel-lp hebben liggen met dat nummer erop...![]()
Nee, het laatste concert waar ik heen wou ging niet door en toen had ik het wel gezien.quote:Op maandag 19 november 2007 22:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wou naar het concert paar jaar terug maar vond 80 euro een beetje teveel.
Gaan hier trouwens nog mensen naar concerten ?
80¤ voor een concert van een paar jaar terug? Wat een afzettersquote:Op maandag 19 november 2007 22:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wou naar het concert paar jaar terug maar vond 80 euro een beetje teveel.
Gaan hier trouwens nog mensen naar concerten ?
vond ik ook, ik ga meestal naar 013 tilburg, offcorso of de melkweg kleine zaaltjesquote:Op maandag 19 november 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het laatste concert waar ik heen wou ging niet door en toen had ik het wel gezien.
Wat een prijs zeg.
Bedoel je opa Egbert uit BB, met zijn door E10 aangerande dochter? Waar woont die gast dan?quote:
E10quote:Op maandag 19 november 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedoel je opa Egbert uit BB, met zijn door E10 aangerande dochter? Waar woont die gast dan?
Abbekerk.quote:Op maandag 19 november 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedoel je opa Egbert uit BB, met zijn door E10 aangerande dochter? Waar woont die gast dan?
Ja, hè? Wat een überkneus...quote:
Ik weet niet waar Abbekerk ligt, maar dat is vast niet erg in deze context...quote:
Ach, iedereen gaat teloor. En hij houdt het nog lang vol, gezien z'n "zwierige" levensstijl. Hij is inmiddels ook al weer een eindje in de 70. Laat 'm lekker in een roes wegzakken in de vergetelheid.quote:Op maandag 19 november 2007 22:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ramses kan niets meer zonder begeleiding, jammer hoor, zo'n grote held en dan de teloorgang moeten aanschouwen.
Hier wel.quote:Op maandag 19 november 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Erger vind ik dat je het durft te zeggen.
Klopt, heb dat ook zo aangemeld in tweede instantiequote:Op maandag 19 november 2007 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]Zo consequent zijn Limburgers dan weer niet.
Deze SC moet trouwens nummer 470 hebben als ik goed tel.
Accelfberfquote:Op maandag 19 november 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Erger vind ik dat je het durft te zeggen.
In 2e instantie?quote:Op maandag 19 november 2007 23:15 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Klopt, heb dat ook zo aangemeld in tweede instantie
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op maandag 19 november 2007 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, iedereen gaat teloor. En hij houdt het nog lang vol, gezien z'n "zwierige" levensstijl. Hij is inmiddels ook al weer een eindje in de 70. Laat 'm lekker in een roes wegzakken in de vergetelheid.![]()
Ik heb begrepen dat je je naam niet meer kunt veranderenquote:Op maandag 19 november 2007 23:17 schreef Py het volgende:
[..]
In 2e instantie?![]()
Wanneer ga je trouwens je naam veranderen in Beroepsposter?
Nahnanananananaquote:Op maandag 19 november 2007 23:18 schreef Pavement het volgende:
hasj is op
Hoeft toch ook niet..quote:Op maandag 19 november 2007 23:19 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je je naam niet meer kunt veranderen
quote:
Je download hetquote:Op maandag 19 november 2007 23:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
als ik zoek weet ik zeker dat i kwel wat vind
![]()
Gewoon een nieuw account aan maken simpel, maar laat dan wel ff weten dat ijj het benquote:Op maandag 19 november 2007 23:19 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je je naam niet meer kunt veranderen
Het is 10 SC's geleden al ergens fout gegaan volgens mij.quote:Op maandag 19 november 2007 23:15 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Klopt, heb dat ook zo aangemeld in tweede instantie
Ik zit mn tanden te poetsenquote:Op maandag 19 november 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Meldt even een ranzige vreetkick; uitgebakken spekjes, bosui, cherry tomaatjes gebakken met 3 eieren op 2 bruine boterhammen![]()
![]()
Dat je het allemaal in huis heb is al een prestatiequote:Op maandag 19 november 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Meldt even een ranzige vreetkick; uitgebakken spekjes, bosui, cherry tomaatjes gebakken met 3 eieren op 2 bruine boterhammen![]()
![]()
Wa's daar ranzig aan?quote:Op maandag 19 november 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Met voorbedachte rade vanmorgen vroeg in huis gehaaldquote:Op maandag 19 november 2007 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je het allemaal in huis heb is al een prestatie![]()
Whahahaquote:
Bedankt voor de tip Pavequote:Op maandag 19 november 2007 23:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw account aan maken simpel, maar laat dan wel ff weten dat ijj het ben![]()
![]()
Ik ben van het brave fruiteten...quote:Op maandag 19 november 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wa's daar ranzig aan?
Ben net ook de koelkast ingedoken voor wat grillworst bij m'n ouzootje.
Lekker!quote:Op maandag 19 november 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Ik ben er te oud of te jong voor dan...quote:Op maandag 19 november 2007 23:26 schreef Py het volgende:
[..]
Don't Bogard that joint, my friend
Ken uw klassiekers![]()
Back on track again.quote:Op maandag 19 november 2007 23:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is 10 SC's geleden al ergens fout gegaan volgens mij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |