Maar weer aan de shoarma.....quote:Op maandag 19 november 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Met deze opmerking ben ik zowaar weer blij![]()
tis muziek wat idd mooier wordt naarmate je het meer luisterd, vind ik persoonlijk leuker dan die liedjes die dood gedraaid worden en die je na een week uitkotsquote:Op maandag 19 november 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Aaah...
Ik heb er vannacht een paar van ze gedownload![]()
Hoe langer ik ze hoor hoe mooier ik ze ga vinden.
Ja laat dat wol maar achterwegenquote:Op maandag 19 november 2007 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar weer aan de shoarma.....![]()
Goeie smaakquote:Op maandag 19 november 2007 23:48 schreef Pavement het volgende:
tis muziek wat idd mooier wordt naarmate je het meer luisterd, vind ik persoonlijk leuker dan die liedjes die dood gedraaid worden en die je na een week uitkots
Ik hoef de wol van een zwart schaap ook nietquote:Op maandag 19 november 2007 23:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent mijn kostbare wol niet waard![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoef de wol van een zwart schaap ook niet![]()
Leuk dat al die shoppers mee gaan lopenquote:Op maandag 19 november 2007 23:49 schreef Pavement het volgende:
SPECIAAL VOOR GERT http://www.youtube.com/watch?v=tcRiXOONqf0![]()
![]()
![]()
![]()
ik lach om mn eigen grap![]()
Laat mij lekker de uitzondering zijn op het klootjesvolk...quote:Op maandag 19 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoef de wol van een zwart schaap ook niet![]()
dat zinnetje vind ik briljant take youre girl and multiplie it by for !quote:Op maandag 19 november 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk dat al die shoppers mee gaan lopen![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 23:49 schreef Pavement het volgende:
SPECIAAL VOOR GERT http://www.youtube.com/watch?v=tcRiXOONqf0![]()
![]()
![]()
![]()
ik lach om mn eigen grap![]()
nope , geen geslijm mn meningquote:
Multiply by four, zingt ie. Natuurlijk zijn er wel mooie stevige damesquote:Op maandag 19 november 2007 23:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat zinnetje vind ik briljant take youre girl and multiplie it by for !
en er zijn echt wel mooie dikke dames
Wat?quote:Op maandag 19 november 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De groet'n van Blurkertje.....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |