Truste Taatje!quote:Op maandag 19 november 2007 23:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mooi, mijn aflossing is er.![]()
Trusten Folks.![]()
![]()
nog terug gelezenquote:
Da's een gok, en een foute, fatass!quote:Op maandag 19 november 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Straks krijg ik net zo'n lekker rond buikje als jij...
quote:Op maandag 19 november 2007 23:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Trusten Folks.![]()
![]()
als ik niet stoned ben ben ik paranormaal begaafdquote:
Nopequote:Op maandag 19 november 2007 23:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vertel eensch over je nieuwe verkering![]()
Snel het nummertje nog even hersteld, zodat je zorgenloos in slaap kan vallen..quote:Op maandag 19 november 2007 23:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Trusten Folks.![]()
![]()
Hm, de meesten áls ze stoned zijn.....quote:Op maandag 19 november 2007 23:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
als ik niet stoned ben ben ik paranormaal begaafd![]()
Hee psstt zijn voorraad is opquote:Op maandag 19 november 2007 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hm, de meesten áls ze stoned zijn.....
Ja best .. ALs je genoeg in me giet .. Maar ik ken die westfriezen wel een beetjequote:Op maandag 19 november 2007 23:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou komt dan wel bij ons bezoekje aan Ramses...
Je hebt je tijdens het opvreten van dat halve varken en die doos eieren dan waarschijnlijk vergist in het knopje, Terpstra.quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best .. ALs je genoeg in me giet .. Maar ik ken die westfriezen wel een beetje![]()
Aaah...quote:Op maandag 19 november 2007 23:42 schreef Pavement het volgende:
[SC # 470] Zwepen en kwaadaardige muizen
quote:Op maandag 19 november 2007 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt je tijdens het opvreten van dat halve varken en die doos eieren dan waarschijnlijk vergist in het knopje, Terpstra.![]()
Vanzelfsprekend NMNSquote:Op maandag 19 november 2007 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker BL, moeten we de groetjes nog doen aan Ian?
Met deze opmerking ben ik zowaar weer blijquote:Op maandag 19 november 2007 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoop geblaat weinig wol....
Je bent mijn kostbare wol niet waardquote:Op maandag 19 november 2007 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoop geblaat weinig wol....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |