Maak mijn E65 ook even simlockvrij graagquote:Op zondag 18 november 2007 20:01 schreef Berenanus het volgende:
HOI!
Ik heb mijn nieuwe telefoon simlockvrij gemaaktMaar nu snap ik de rest nog niet
heb al wel een foto weten te maken van mezelf![]()
Verder geen verstand vanquote:Op zondag 18 november 2007 20:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pas jij ook die lelijke html die daar in beeld komt aan?
Gewoon bij bewerken klikkenquote:Op zondag 18 november 2007 20:24 schreef Juup© het volgende:
Pas jij ook die lelijke html die daar in beeld komt aan?
Dat betekent dat je langs komt op de meetquote:Op zondag 18 november 2007 20:36 schreef Juup© het volgende:
Ik pas de pagina wel even aan.
Dan mag jij het zelf doenquote:Op zondag 18 november 2007 20:39 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dat betekent dat je langs komt op de meet![]()
Anders blijf je er gewoon vanaf![]()
Kom gewoon langsquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 20:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
Kom gewoon langs![]()
Neem desnoods het vrouwtje mee
1 |
Als jij die tekst kopieert kun jij een eigen OP maken. Maar ik zal het wel veranderen mevrouw.quote:Op zondag 18 november 2007 22:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja ehh! Juup© dinges wat heje nou weer edaan, als ik nu die OP preview doe zie ik zo rare tekentjes enzo
Ja maar ik deed ff in een post kopieren en preview en toen zag je alleen die tekentjes!quote:Op zondag 18 november 2007 22:09 schreef Juup© het volgende:
Als jij die tekst kopieert kun jij een eigen OP maken. Maar ik zal het wel veranderen mevrouw.
Zoals de OP op Wiki stond verwees hij alleen naar de pagina op Wiki. Dus als jij een FOK OP wilt onder die link is dat ook mogelijk.quote:Op zondag 18 november 2007 22:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja maar ik deed ff in een post kopieren en preview en toen zag je alleen die tekentjes!
Doet hij het wel als je hem zo post dan?
Toch tof van je Juupquote:Op zondag 18 november 2007 22:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komt goed.
Heb jij geen foto zonder die gast voor op die pagina?
Welterustenquote:Op zondag 18 november 2007 22:32 schreef outsidr het volgende:
[..]
Toch tof van je Juup![]()
![]()
Ik gaat lekker naar bedje toe
De laatste 2 dagen pas om half 7 sochtends naar bed gegaan
Truste lieverds !
En een tsjikkiequote:Op zondag 18 november 2007 22:44 schreef Juup© het volgende:
Als extra erbij dan
Heej, er ligt een vent achter jou
Daar geloof ik helemaal niks van!quote:
Het is een vette filmquote:Op maandag 19 november 2007 00:09 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niks van!
Je was gewoon stoned en vond wat je kon volgen wel cool en verder ging je er maar vanuit dat de rest ook wel cool geweest moet zijn.![]()
NEIN!quote:
Uhuquote:Op maandag 19 november 2007 00:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Weekend FOK! orgie meet?
Klinkt verleidelijkquote:Op maandag 19 november 2007 10:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uhu. Kom je?
Hihi... Ik zei...![]()
GODEVERDOMME, wat ben jij een klootzak, wat kan jij liegen zeg.quote:Op maandag 19 november 2007 15:41 schreef Paramnesia het volgende:
Whahaha ik ben zo niet stoned nu
Ik wou niet dat je erachter kwam.quote:Op maandag 19 november 2007 15:42 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
GODEVERDOMME, wat ben jij een klootzak, wat kan jij liegen zeg.![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 15:43 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik wou niet dat je erachter kwam.Het spiiijt me zo erg.
![]()
ow,quote:Op maandag 19 november 2007 15:44 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Het geeft niet je weet toch dat ik er voor je ben.![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 15:45 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ow,je bent best wel een lekker ding enzo.
![]()
Neuken?
Ik wou hem insturen als kerstverhaal voor die competitie op fok.quote:
bwurrrp niet zo hard, dat doet pijnquote:Op maandag 19 november 2007 16:42 schreef purplerose het volgende:
bwurrrrrrrrrrrrrrp
Een boer moet rollenquote:Op maandag 19 november 2007 16:44 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
bwurrrp niet zo hard, dat doet pijn![]()
Hai BAquote:
Toen ik hem laatst bij Astrid keek kreeg ik er ook niet veel van meequote:Op maandag 19 november 2007 13:23 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Ik heb laatst ook Fear and Loathing zitten kijken, maar had veel gemist. Ik vond m vroeger niet zo leuk, maar dit keer vond ik m echt lachuh, dus ik neem m wel mee naar de meet
Toen ik hem laatst bij Astrid keek...quote:Op maandag 19 november 2007 17:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Toen ik hem laatst bij Astrid keek kreeg ik er ook niet veel van mee
Johnny Depp he...quote:Op maandag 19 november 2007 17:38 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Toen ik hem laatst bij Astrid keek...
quote:Op maandag 19 november 2007 17:23 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ow, ik heb 2 buisjes van jouw G gekregen van Pussy. Ik vond dat het mocht
Wat raar johquote:Op maandag 19 november 2007 17:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zou ook niet goed zijn als dat wel het geval wasquote:Op maandag 19 november 2007 17:36 schreef TheSorrow het volgende:
Dus er moet continue geneukt worden?quote:Op maandag 19 november 2007 18:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zou ook niet goed zijn als dat wel het geval was
Waar zie je mij dat zeggenquote:Op maandag 19 november 2007 18:09 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Dus er moet continue geneukt worden?![]()
Nergens, maar hoop doet leven hequote:
Das tegenwoordig niet meer he, tegenwoordig zijn jullie geemancipeerd en vooral op dat gebied.quote:Op maandag 19 november 2007 18:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Het alom bekende mannenkwaaltje treed wederom op
Wel ietsjes minder dan de mannelijke wezensquote:Op maandag 19 november 2007 18:17 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Das tegenwoordig niet meer he, tegenwoordig zijn jullie geemancipeerd en vooral op dat gebied.
Dus dan is het nu het alom bekende mensenkwaaltje![]()
Onzin zeg ik, onzin!quote:Op maandag 19 november 2007 18:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wel ietsjes minder dan de mannelijke wezens![]()
Bewijs het maarquote:Op maandag 19 november 2007 18:19 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Onzin zeg ik, onzin!
We kunnen het beiden nu niet echt bewijzen gemenerd..quote:
Tot het tegendeel bewezen is, heb ik gelijkquote:Op maandag 19 november 2007 18:26 schreef Broodjesnikkel het volgende:
We kunnen het beiden nu niet echt bewijzen gemenerd..
Maar jullie laten het iets minder blijken dan wij en dat is het verschil
100po in dit topicquote:100po?![]()
Nog steeds!quote:Op maandag 19 november 2007 18:27 schreef outsidr het volgende:
Las ik nou neuken ?
Ik zit nog op me werk
Ik ga maar eens naar huis enzo
Nog ff 1 shaggie draaien voor onderwegquote:Op maandag 19 november 2007 18:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nog steeds!![]()
Gaat eens even opschieten dan
Das niet eerlijkquote:Op maandag 19 november 2007 18:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tot het tegendeel bewezen is, heb ik gelijk
[..]
100po in dit topic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks frustrerender dan wakker te worden gehouden door neukgeluiden van een stel dat (insert_randomInt()) uit de Kama Sutra probeert terwijl je zelf weet dat je over 2 uur kansloos kan gaan rukken op de WC.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
quote:Op maandag 19 november 2007 19:24 schreef Paramnesia het volgende:
Een ding he. Nu we al die stelletjes hebben. Als er iemand gaat neuken waar ik naast slaap dan ben ik daar niet down mee.Word je daar wakker van dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks frustrerender dan wakker te worden gehouden door neukgeluiden van een stel dat (insert_randomInt()) uit de Kama Sutra probeert terwijl je zelf weet dat je over 2 uur kansloos kan gaan rukken op de WC.![]()
† The 3 Kings †
Neger, ik zou nog wakker worden bij een tongzoen aan de andere kant van huis. Zo lang als ik droog sta.quote:
Trouwens ik was in de coffeeshop vandaag. En ik zag een gast binnenkomen en die leek zo op jou. Ik dacht dat je het echt was. Ik ernatoe want is was meer knetter dan een 180cc. Dus dit vage gesprek ontvouwde zich.quote:
Dat gaat nog wat worden op de meetquote:Op maandag 19 november 2007 19:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Trouwens ik was in de coffeeshop vandaag. En ik zag een gast binnenkomen en die leek zo op jou. Ik dacht dat je het echt was. Ik ernatoe want is was meer knetter dan een 180cc. Dus dit vage gesprek ontvouwde zich.![]()
Ik: Heeey
Gast:![]()
Ik: JIj bent Tom toch?
Gast: eeeh nee![]()
Ik: jaweeel, jij bent het wel.![]()
Ik: ik ben para, weet je wel
Gast: dan moet je niet zoveel smoken
Ik: je bent tom niet he![]()
![]()
Dé oplossing: van die oordopjes voor in het vliegtuigquote:Op maandag 19 november 2007 19:29 schreef Paramnesia het volgende:
Neger, ik zou nog wakker worden bij een tongzoen aan de andere kant van huis. Zo lang als ik droog sta.![]()
Schommelingen blijven.quote:Op maandag 19 november 2007 19:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dé oplossing: van die oordopjes voor in het vliegtuig
Serieus?quote:Op maandag 19 november 2007 19:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Trouwens ik was in de coffeeshop vandaag. En ik zag een gast binnenkomen en die leek zo op jou. Ik dacht dat je het echt was. Ik ernatoe want is was meer knetter dan een 180cc. Dus dit vage gesprek ontvouwde zich.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 19:24 schreef Paramnesia het volgende:
Een ding he. Nu we al die stelletjes hebben. Als er iemand gaat neuken waar ik naast slaap dan ben ik daar niet down mee.Ah that reminds me.. dat ik ook nog ff wat te neuken moet ritselenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks frustrerender dan wakker te worden gehouden door neukgeluiden van een stel dat (insert_randomInt()) uit de Kama Sutra probeert terwijl je zelf weet dat je over 2 uur kansloos kan gaan rukken op de WC.![]()
*bladert door zwarte boekje met zilver glitter carebear erop
*
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
Ja zelfde haar en piercingquote:
Whehequote:Op maandag 19 november 2007 20:15 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow herinnert zich nog hoe Tim erbij zat op de bank in Hoge Hexel
quote:
ja Slayerquote:
Ik was blij dat ik eindelijk weer eens geen last van me rug hadquote:
Zit je daar knetter stoned, gaat die fucking toeter opeens af, lekker danquote:Op maandag 19 november 2007 20:33 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ja Slayer![]()
heerlijke shop was dat ook.
Je werd aan de deur gecontroleerd, en bij de kassa, als je naar binnen wou moest je toestemming vragen. Gaat er een toeter af en mag je naar binnen met ene tijdslimiet van 2 uur.![]()
Er kwam ook een of ander 35 jarige turk ofzo bij me zitten die zei: de komende weken zullen de belangrijkste uit je leven worden.![]()
Maar de muziek was relaxed. Reggea tot de max. Praise for Jah!![]()
Kindje tochquote:Op maandag 19 november 2007 20:34 schreef outsidr het volgende:
Ik was blij dat ik eindelijk weer eens geen last van me rug had![]()
Ja idd, zit je daar licht te wezen. Maar goed. Smokkelde nog een uurtje erbij.quote:Op maandag 19 november 2007 20:34 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zit je daar knetter stoned, gaat die fucking toeter opeens af, lekker dan
Altijd goedquote:Op maandag 19 november 2007 20:49 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja idd, zit je daar licht te wezen. Maar goed. Smokkelde nog een uurtje erbij.![]()
Het is een vloek.quote:
Ben je laat meequote:
quote:Op maandag 19 november 2007 21:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ben je laat mee![]()
wist het al 2 maanden
het is Maartel
quote:Op maandag 19 november 2007 19:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
![]()
* Paramnesia klopt op je schouder.quote:
Nou vooruit, omdat je zo aandringtquote:
quote:
w000t! girl on girl action.quote:Op maandag 19 november 2007 21:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je zo aandringt![]()
Ik denk ik doe ook eens lief, wordt het niet eens gewaardeerdquote:Op maandag 19 november 2007 21:44 schreef purplerose het volgende:
Nou vooruit, omdat je zo aandringt![]()
* outsidr haalt zijn snikkel uit zijn broek and watches the actionquote:Op maandag 19 november 2007 21:47 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
[..]
w000t! girl on girl action.
* Paramnesia pakt de videocamera en passt een biertje aan Tim.
nouououquote:Op maandag 19 november 2007 21:57 schreef purplerose het volgende:
stelletje pervs![]()
![]()
![]()
*neemt piep mee naar een kamertje*
* Hoi_Piepeloi deur op slot doetquote:Op maandag 19 november 2007 21:57 schreef purplerose het volgende:
stelletje pervs![]()
![]()
![]()
*neemt piep mee naar een kamertje*
* Paramnesia gaat aan de duur luisteren en masturbeert ondertussen in de sok van erwin.quote:Op maandag 19 november 2007 22:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* Hoi_Piepeloi deur op slot doet
![]()
Tevens fipo
* outsidr voelt zich buiten geslotenquote:Op maandag 19 november 2007 22:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* Hoi_Piepeloi deur op slot doet
![]()
Tevens fipo
kom ook danquote:Op maandag 19 november 2007 22:38 schreef Huppelei het volgende:
Ik woon echt 15 minuten fietsen van het Kijkduinpark..
Ken jij een pr0n/drugs/zuip meet als deze wel aan ?quote:Op maandag 19 november 2007 22:38 schreef Huppelei het volgende:
En heb je cash?quote:Op maandag 19 november 2007 22:38 schreef Huppelei het volgende:
Huppelei is vast een bad-ass-motherfuckerquote:Op maandag 19 november 2007 22:40 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ken jij een pr0n/drugs/zuip meet als deze wel aan ?
Ik ben toch ook een watjequote:Op maandag 19 november 2007 22:40 schreef outsidr het volgende:
Ken jij een pr0n/drugs/zuip meet als deze wel aan ?
slaap zequote:
emo ?quote:Op maandag 19 november 2007 22:45 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Huppelei is vast een bad-ass-motherfucker
ondanks zn naam![]()
en zn kapsel![]()
tja
bad ass ik zeg het je
Wats er mis met mijn kapsle danquote:
Ik wel vandaagquote:
dingie weet wel raad met kleine jongetjes zoals jijquote:Op maandag 19 november 2007 22:47 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Wats er mis met mijn kapsle dan
En ik kan met me 15 jaar niet echt op zo een meet aan komen denk ik.
quote:Op maandag 19 november 2007 19:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
![]()
dingie?quote:Op maandag 19 november 2007 22:48 schreef outsidr het volgende:
[..]
dingie weet wel raad met kleine jongetjes zoals jij
dingie... purplerose... slikheksquote:
mn neefje wil de eerste dag ook mee en hij is ook 15.quote:Op maandag 19 november 2007 22:47 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Wats er mis met mijn kapsle dan
En ik kan met me 15 jaar niet echt op zo een meet aan komen denk ik.
Neem jij wel glijmiddel mee?quote:Op maandag 19 november 2007 22:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een watjeik overleef het ook hoop ik
Hoi_Piemeloi is ook maar 17 volgens haar fotoboek, dus moet kunnen.quote:Op maandag 19 november 2007 22:48 schreef outsidr het volgende:
[..]
whahhahaa, ik ga zo kapot hierquote:Op maandag 19 november 2007 22:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoi Piemeloi is ook maar 17 volgens haar fotoboek, dus moet kunnen.
Erg hèquote:Op maandag 19 november 2007 22:57 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
whahhahaa, ik ga zo kapot hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij is zo koning qua flauwheid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LEUGENS!quote:Op maandag 19 november 2007 22:55 schreef Juup© het volgende:
Hoi_Piemeloi is ook maar 17 volgens haar fotoboek, dus moet kunnen.
Hij heeft helemaal geen lulquote:Op maandag 19 november 2007 22:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoi_Piemeloi is ook maar 17 volgens haar fotoboek, dus moet kunnen.
ik mag geen kleine jongetjes doen van de wet, ze moeten minstens 1.80 zijnquote:Op maandag 19 november 2007 22:48 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ben 1.92quote:Op maandag 19 november 2007 23:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik mag geen kleine jongetjes doen van de wet, ze moeten minstens 1.80 zijn
Dat deed ik expressquote:
Of we zijn nu achter iets gekomen wat we niet mochten weten.quote:
En ik ben 2 jaar ouder dan jijquote:Op maandag 19 november 2007 23:20 schreef Huppelei het volgende:
Hee! Ik ook! En ik ben 5 jaar jonger!
quote:Op maandag 19 november 2007 23:20 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Hee! Ik ook! En ik ben 5 jaar jonger!
Dan liegt Huppelei dus, hij is 23 ipv 15quote:Op maandag 19 november 2007 23:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En ik ben 2 jaar ouder dan jij![]()
Care
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 november 2007 23:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je weet wat ze zeggen over lange mensenDat klopt helemaal, je weet ook wat zeggen van jongens met grote voeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
quote:Op maandag 19 november 2007 23:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je weet wat ze zeggen over lange mensenLengte is relatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten jochiequote:Op maandag 19 november 2007 23:30 schreef Paramnesia het volgende:
Maar ik ga lusu, mn bed opzoeken.
Slaap ze dames en heren.![]()
Truste Paraquote:Op maandag 19 november 2007 23:30 schreef Paramnesia het volgende:
Maar ik ga lusu, mn bed opzoeken.
Slaap ze dames en heren.![]()
Vraag flinke financiële donaties voor het aanwezig mogen zijn op de meet?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:33 schreef purplerose het volgende:
hai BA
mijn monitor is aan het doodgaan
Help mij aan een nieuwe
Als het goed gaat iedereen die komt al betalenquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vraag flinke financiële donaties voor het aanwezig mogen zijn op de meet?
Misschien heeft er nog wel iemand 1 over? Ik niet helaas, maar wat zijn de minimale eisen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:39 schreef purplerose het volgende:
komt alleen wel op een slecht moment, net nieuwe videokaart al moeten kopen en het weekendje kijkduin is ook niet gratis heej![]()
Dat ie het doet?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien heeft er nog wel iemand 1 over? Ik niet helaas, maar wat zijn de minimale eisen?
quote:
thxquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:11 schreef Broodjesnikkel het volgende:
misschien dat ik er nog 1 heb, ik zal ff kijken voor je.
Ik laat het je vanavond weten.
Jaja, pa heeft eindbeslissing hequote:Op dinsdag 20 november 2007 13:33 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Als het goed is staan er nog twee in de kelder, als t aan mij (en mijn ma) ligt krijg je er 1 gratis, maar daar gaat mijn pa over.Die komt vanavond thuis en dan laat ik het je weten.
Oehquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:48 schreef Berenanus het volgende:
Hooooooooooooooooooi!
* Berenanus is zich aan het vervelen op school
Praaaaaaaaaaaaaaat met mij!!!
verkapt-kijk-mij-eens-onperongeluk-in-het-verkeerde-topic-posten-maar-eigenlijk-tvp'tje-zetten-postquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kan iemand een kerstmuts op mijn FCG icoon plempen?
Sneeuw kan toch?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:31 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb het vorig jaar voor kerst gevraagd, maar er kon niets gefixed worden zeiden ze![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oehlet me guess.. Eddie Vedder met een kerstmutsje op?
Ik laat m lekker zoals ie isquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Sneeuw kan toch?
En zo'n vadsig kerstmannetje ervoor
En zo hoort het !quote:
Oostenrijkse goulash suppe is toch wel mijn favoquote:
Heerlijke tomaten-crémesoep, of kokende uiensoep met heerlijke kaasgratine eropquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oostenrijkse goulash suppe is toch wel mijn favomet lekkere stukjes aardappel erin enzo
Ja kom je ook, ik neem de condooms mee.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:46 schreef mcDavid het volgende:
Ah, we gaan neuken?"
Ik en McDavid natuurlijk. Ik moet wat te neuken hebben toch.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
We?
De gaymax's?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:48 schreef Paramnesia het volgende:
Ja kom je ook, ik neem de condooms mee.![]()
oke nu gaat het te verquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
De gaymax's?
Kan je kopen bij de Dirx
[ afbeelding ]![]()
Tof! Waar herken ik je aan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja kom je ook, ik neem de condooms mee. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
oke nu gaat het te ver
No Homo op alles zinnen die ik vandaag gepost heb.
De ketting van de bever die rond mn nek hang, en die blunt die uit mn mond hangt G.quote:
Wees jij maar bang voor de emmer waterquote:
Als je het maar laatquote:
Maak je geen zorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:19 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Maak je geen zorgenIk doe niet aan sex voor het huwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
maar ik en jij dan gisteravondquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:20 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sex voor het huwelijk![]()
Gisteravond was ik in de kerkquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
maar ik en jij dan gisteravond![]()
no homo
je was wel voor het zingen de kerk uit jaquote:
Ik moest biechtenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
je was wel voor het zingen de kerk uit ja![]()
Ik doe het maar alvast voor de meet enzoquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij?Zo'n vrome jongeman als jij heeft toch helemaal niets te biechten?
Wat ben je allemaal van plan dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:40 schreef outsidr het volgende:
Ik doe het maar alvast voor de meet enzo
Verkrachtingen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal van plan dan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kusje!
Transporter Tycoonquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:51 schreef Berenanus het volgende:
Hooooooooooooooooooooooi!
Klinkelklangelherriemuziek![]()
Hospital Tycoon![]()
Half-Life 2: Episode 2![]()
MDA Vario![]()
Cynthia![]()
Ik ben gelukkig![]()
Daar kom jij vanzelf achterquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal van plan dan?![]()
Wij gaan dansenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:06 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ben altijd in voor een feestje!!
Gaan we ook dansen?![]()
Ik ga dit weekend al naar Club r_AW. Breakcore feestjequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:08 schreef outsidr het volgende:
[..]
Wij gaan dansen![]()
Mss kennen we nog ff naar de marathon
Weet niet wat er wordt gedraaid dat weekend, maybe een hardcore feessie ofzo
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:06 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben altijd in voor een feestje!!
Gaan we ook dansen?![]()
Kan je bier en tieten aanzetten?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tuurlijk
* Hoi_Piepeloi zet Bier en Tieten vol hard aan![]()
Fuck dansenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Daar kan je niet op dansen!!![]()
En douchze en trusten![]()
slaap zequote:
Ik moet morgen weer om 6 uur opquote:
Je weet verdorie best dat ik het liedje bedoelquote:
Smurfenhouse is dus goed?quote:Dansen trouwens alleen mits house. Anders is het alleen kei hard zuipen of van de kaart gaan.
Zoals Kogelmagneet het zo mooi kan zetten:
Muziek hoeft niet mooi te gaan, als het maar hard gaat!![]()
Nee serieus! Dat weet ik dus niet.. Zelfs op smurfenhouse vermaak ik mequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je weet verdorie best dat ik het liedje bedoel
[..]
Smurfenhouse is dus goed?
een appel?quote:
Maar het is wel vet blijquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:50 schreef Berenanus het volgende:
Nee serieus! Dat weet ik dus niet.. Zelfs op smurfenhouse vermaak ik me
NEE!
Moet wel echte house zijn. Dat smurfenhouse is net apreskihutmuziek en dat is geen house!
Spum?quote:OW! OW! OW!
Moet je raden wat ik net gegeten heb!!
Hint in mijn volgende post
en lekker!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Gezond
Enniewees, ik ga lekker dromen enzo![]()
Trusten, kusje enzo
Ik heb geen geld om buiten het park uit te gaan trouwensquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:08 schreef outsidr het volgende:
[..]
Wij gaan dansen![]()
Mss kennen we nog ff naar de marathon
Weet niet wat er wordt gedraaid dat weekend, maybe een hardcore feessie ofzo
Ik ga ook maar eens, moe enzoquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:06 schreef outsidr het volgende:
Ik gaat ook richting me bed
Weltrusten kinders
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb geen geld om buiten het park uit te gaan trouwens
En er is genoeg vermaak in eht huisje, neem je je teringherrie maar mee en ga je daar dansen
Hoe kom je erbij dat jij tijd hebt voor een camera?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nuecken!!
Ik camera meeneem enzo [afbeelding]
straks bijt de wiki terugquote:Op woensdag 21 november 2007 11:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hee uhh Juupals het topic vol is open jij dan ff nieuwe.
Of ieder ander die het wel kan met die wiki, vind het maar eng enzo.
Ennebieb dicht, wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |