Vraag flinke financiële donaties voor het aanwezig mogen zijn op de meet?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:33 schreef purplerose het volgende:
hai BA
mijn monitor is aan het doodgaan
Help mij aan een nieuwe
Als het goed gaat iedereen die komt al betalenquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vraag flinke financiële donaties voor het aanwezig mogen zijn op de meet?
Misschien heeft er nog wel iemand 1 over? Ik niet helaas, maar wat zijn de minimale eisen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:39 schreef purplerose het volgende:
komt alleen wel op een slecht moment, net nieuwe videokaart al moeten kopen en het weekendje kijkduin is ook niet gratis heej![]()
Dat ie het doet?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien heeft er nog wel iemand 1 over? Ik niet helaas, maar wat zijn de minimale eisen?
quote:
thxquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:11 schreef Broodjesnikkel het volgende:
misschien dat ik er nog 1 heb, ik zal ff kijken voor je.
Ik laat het je vanavond weten.
Jaja, pa heeft eindbeslissing hequote:Op dinsdag 20 november 2007 13:33 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Als het goed is staan er nog twee in de kelder, als t aan mij (en mijn ma) ligt krijg je er 1 gratis, maar daar gaat mijn pa over.Die komt vanavond thuis en dan laat ik het je weten.
Oehquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:48 schreef Berenanus het volgende:
Hooooooooooooooooooi!
* Berenanus is zich aan het vervelen op school
Praaaaaaaaaaaaaaat met mij!!!
verkapt-kijk-mij-eens-onperongeluk-in-het-verkeerde-topic-posten-maar-eigenlijk-tvp'tje-zetten-postquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kan iemand een kerstmuts op mijn FCG icoon plempen?
Sneeuw kan toch?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:31 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb het vorig jaar voor kerst gevraagd, maar er kon niets gefixed worden zeiden ze![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oehlet me guess.. Eddie Vedder met een kerstmutsje op?
Ik laat m lekker zoals ie isquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Sneeuw kan toch?
En zo'n vadsig kerstmannetje ervoor
En zo hoort het !quote:
Oostenrijkse goulash suppe is toch wel mijn favoquote:
Heerlijke tomaten-crémesoep, of kokende uiensoep met heerlijke kaasgratine eropquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oostenrijkse goulash suppe is toch wel mijn favomet lekkere stukjes aardappel erin enzo
Ja kom je ook, ik neem de condooms mee.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:46 schreef mcDavid het volgende:
Ah, we gaan neuken?"
Ik en McDavid natuurlijk. Ik moet wat te neuken hebben toch.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
We?
De gaymax's?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:48 schreef Paramnesia het volgende:
Ja kom je ook, ik neem de condooms mee.![]()
oke nu gaat het te verquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
De gaymax's?
Kan je kopen bij de Dirx
[ afbeelding ]![]()
Tof! Waar herken ik je aan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja kom je ook, ik neem de condooms mee. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
oke nu gaat het te ver
No Homo op alles zinnen die ik vandaag gepost heb.
De ketting van de bever die rond mn nek hang, en die blunt die uit mn mond hangt G.quote:
Wees jij maar bang voor de emmer waterquote:
Als je het maar laatquote:
Maak je geen zorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:19 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Maak je geen zorgenIk doe niet aan sex voor het huwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
maar ik en jij dan gisteravondquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:20 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sex voor het huwelijk![]()
Gisteravond was ik in de kerkquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
maar ik en jij dan gisteravond![]()
no homo
je was wel voor het zingen de kerk uit jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |