Vraag flinke financiële donaties voor het aanwezig mogen zijn op de meet?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:33 schreef purplerose het volgende:
hai BA
mijn monitor is aan het doodgaan
Help mij aan een nieuwe
Als het goed gaat iedereen die komt al betalenquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vraag flinke financiële donaties voor het aanwezig mogen zijn op de meet?
Misschien heeft er nog wel iemand 1 over? Ik niet helaas, maar wat zijn de minimale eisen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:39 schreef purplerose het volgende:
komt alleen wel op een slecht moment, net nieuwe videokaart al moeten kopen en het weekendje kijkduin is ook niet gratis heej![]()
Dat ie het doet?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien heeft er nog wel iemand 1 over? Ik niet helaas, maar wat zijn de minimale eisen?
quote:
thxquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:11 schreef Broodjesnikkel het volgende:
misschien dat ik er nog 1 heb, ik zal ff kijken voor je.
Ik laat het je vanavond weten.
Jaja, pa heeft eindbeslissing hequote:Op dinsdag 20 november 2007 13:33 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Als het goed is staan er nog twee in de kelder, als t aan mij (en mijn ma) ligt krijg je er 1 gratis, maar daar gaat mijn pa over.Die komt vanavond thuis en dan laat ik het je weten.
Oehquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:48 schreef Berenanus het volgende:
Hooooooooooooooooooi!
* Berenanus is zich aan het vervelen op school
Praaaaaaaaaaaaaaat met mij!!!
verkapt-kijk-mij-eens-onperongeluk-in-het-verkeerde-topic-posten-maar-eigenlijk-tvp'tje-zetten-postquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kan iemand een kerstmuts op mijn FCG icoon plempen?
Sneeuw kan toch?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:31 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb het vorig jaar voor kerst gevraagd, maar er kon niets gefixed worden zeiden ze![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oehlet me guess.. Eddie Vedder met een kerstmutsje op?
Ik laat m lekker zoals ie isquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Sneeuw kan toch?
En zo'n vadsig kerstmannetje ervoor
En zo hoort het !quote:
Oostenrijkse goulash suppe is toch wel mijn favoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |