Heerlijke tomaten-crémesoep, of kokende uiensoep met heerlijke kaasgratine eropquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oostenrijkse goulash suppe is toch wel mijn favomet lekkere stukjes aardappel erin enzo
Ja kom je ook, ik neem de condooms mee.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:46 schreef mcDavid het volgende:
Ah, we gaan neuken?"
Ik en McDavid natuurlijk. Ik moet wat te neuken hebben toch.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
We?
De gaymax's?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:48 schreef Paramnesia het volgende:
Ja kom je ook, ik neem de condooms mee.![]()
oke nu gaat het te verquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
De gaymax's?
Kan je kopen bij de Dirx
[ afbeelding ]![]()
Tof! Waar herken ik je aan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja kom je ook, ik neem de condooms mee. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
oke nu gaat het te ver
No Homo op alles zinnen die ik vandaag gepost heb.
De ketting van de bever die rond mn nek hang, en die blunt die uit mn mond hangt G.quote:
Wees jij maar bang voor de emmer waterquote:
Als je het maar laatquote:
Maak je geen zorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:19 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Maak je geen zorgenIk doe niet aan sex voor het huwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
maar ik en jij dan gisteravondquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:20 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sex voor het huwelijk![]()
Gisteravond was ik in de kerkquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
maar ik en jij dan gisteravond![]()
no homo
je was wel voor het zingen de kerk uit jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |