Toen ik hem laatst bij Astrid keek kreeg ik er ook niet veel van meequote:Op maandag 19 november 2007 13:23 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Ik heb laatst ook Fear and Loathing zitten kijken, maar had veel gemist. Ik vond m vroeger niet zo leuk, maar dit keer vond ik m echt lachuh, dus ik neem m wel mee naar de meet
Toen ik hem laatst bij Astrid keek...quote:Op maandag 19 november 2007 17:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Toen ik hem laatst bij Astrid keek kreeg ik er ook niet veel van mee
Johnny Depp he...quote:Op maandag 19 november 2007 17:38 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Toen ik hem laatst bij Astrid keek...
quote:Op maandag 19 november 2007 17:23 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ow, ik heb 2 buisjes van jouw G gekregen van Pussy. Ik vond dat het mocht
Wat raar johquote:Op maandag 19 november 2007 17:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zou ook niet goed zijn als dat wel het geval wasquote:Op maandag 19 november 2007 17:36 schreef TheSorrow het volgende:
Dus er moet continue geneukt worden?quote:Op maandag 19 november 2007 18:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zou ook niet goed zijn als dat wel het geval was
Waar zie je mij dat zeggenquote:Op maandag 19 november 2007 18:09 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Dus er moet continue geneukt worden?![]()
Nergens, maar hoop doet leven hequote:
Das tegenwoordig niet meer he, tegenwoordig zijn jullie geemancipeerd en vooral op dat gebied.quote:Op maandag 19 november 2007 18:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Het alom bekende mannenkwaaltje treed wederom op
Wel ietsjes minder dan de mannelijke wezensquote:Op maandag 19 november 2007 18:17 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Das tegenwoordig niet meer he, tegenwoordig zijn jullie geemancipeerd en vooral op dat gebied.
Dus dan is het nu het alom bekende mensenkwaaltje![]()
Onzin zeg ik, onzin!quote:Op maandag 19 november 2007 18:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wel ietsjes minder dan de mannelijke wezens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |