Hij heeft helemaal geen lulquote:Op maandag 19 november 2007 22:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoi_Piemeloi is ook maar 17 volgens haar fotoboek, dus moet kunnen.
ik mag geen kleine jongetjes doen van de wet, ze moeten minstens 1.80 zijnquote:Op maandag 19 november 2007 22:48 schreef outsidr het volgende:
[..]
dingie weet wel raad met kleine jongetjes zoals jij
Ik ben 1.92quote:Op maandag 19 november 2007 23:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik mag geen kleine jongetjes doen van de wet, ze moeten minstens 1.80 zijn
Dat deed ik expressquote:
Of we zijn nu achter iets gekomen wat we niet mochten weten.quote:
En ik ben 2 jaar ouder dan jijquote:Op maandag 19 november 2007 23:20 schreef Huppelei het volgende:
Hee! Ik ook! En ik ben 5 jaar jonger!
quote:Op maandag 19 november 2007 23:20 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Hee! Ik ook! En ik ben 5 jaar jonger!
Dan liegt Huppelei dus, hij is 23 ipv 15quote:Op maandag 19 november 2007 23:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En ik ben 2 jaar ouder dan jij![]()
Care
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 november 2007 23:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je weet wat ze zeggen over lange mensenDat klopt helemaal, je weet ook wat zeggen van jongens met grote voeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
quote:Op maandag 19 november 2007 23:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je weet wat ze zeggen over lange mensenLengte is relatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten jochiequote:Op maandag 19 november 2007 23:30 schreef Paramnesia het volgende:
Maar ik ga lusu, mn bed opzoeken.
Slaap ze dames en heren.![]()
Truste Paraquote:Op maandag 19 november 2007 23:30 schreef Paramnesia het volgende:
Maar ik ga lusu, mn bed opzoeken.
Slaap ze dames en heren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |