Niet waar!quote:Op zondag 18 november 2007 19:27 schreef Houniet het volgende:
DaMart slotjesposter!
en nog verwijderen ook [ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
wat is dat toch voor kuthype, om het mede te delen dat iemand door het slotje postte
nog liegen ook hequote:
LIES!!!!!oneone1111!!!quote:Op zondag 18 november 2007 19:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jawat? Ik zou \'m echt niet omhoog krijgen als ik een man was. Smaken verschillen hoor.
Ik lieg niet... ik zit gewoon nog in mijn ontkenningsfasequote:Op zondag 18 november 2007 19:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
nog liegen ook he![]()
ag ja
ik ga sjokiemel regelen
Het geeft niet hoor, wil je erover praten?quote:Op zondag 18 november 2007 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lieg niet... ik zit gewoon nog in mijn ontkenningsfase.
Moet ik dan op de sofa gaan liggen?quote:Op zondag 18 november 2007 19:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het geeft niet hoor, wil je erover praten?
We moeten toch IETS, om ons te onderscheiden van het blauw hierquote:Op zondag 18 november 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
wat is dat toch voor kuthype, om het mede te delen dat iemand door het slotje postte
Als je wilt.quote:Op zondag 18 november 2007 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik dan op de sofa gaan liggen?
Mijn tvp wat doe jequote:
De wetenschap dat er over gepraat kan worden, is al even voldoende... het gaat alweerquote:Op zondag 18 november 2007 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je wilt.
Op de grond mag ook, of op een houten stoel.
veertien.gifquote:Op zondag 18 november 2007 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
De wetenschap dat er over gepraat kan worden, is al even voldoende... het gaat alweer![]()
.
Wattistquote:
nee, aan een formica tafel met plastic stoeltjes en hele vieze koffiequote:Op zondag 18 november 2007 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik dan op de sofa gaan liggen?
Dat doet men al sinds het begin. Van Fok.quote:Op zondag 18 november 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2007 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, aan een formica tafel met plastic stoeltjes en hele vieze koffie
mensen die geilen op hun postcountquote:Op zondag 18 november 2007 19:39 schreef BrandX het volgende:
vanaf deze post nog 50 jongens, en dan heb ik de 10.000 gehaald![]()
vooruit dan maarquote:Op zondag 18 november 2007 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat doen we hem niet aan, toch?
Hij mag een kussen in de stoel![]()
quote:
Sjokiemel?quote:
Spamzorquote:Op zondag 18 november 2007 19:39 schreef BrandX het volgende:
vanaf deze post nog 50 jongens, en dan heb ik de 10.000 gehaald![]()
Whehequote:
quote:
Hierquote:
Had je nou al foto's gemaakt van de zangeres /mad?quote:Op zondag 18 november 2007 19:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier
Ik moet ook gitaar spelen en koken.![]()
De crimineelquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 19:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier
Ik moet ook gitaar spelen en koken.![]()
ik vind het een stuk lekkerder zoquote:Op zondag 18 november 2007 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjokiemel?
Waar benne de chickas gebleven?
ik zit al over de 21000quote:[..]
Spamzor
Ik ben inmiddels bijna aan de 20000 .. nog 8 dagen ofzo schat ik![]()
interpunctiequote:Op zondag 18 november 2007 19:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
pics van die chick! van je band zangeres enzo dat zou je nog regelen uit vorige topics en ik weet ik ook een foto van me kapster maar dat durf ik niet en jij hebt dus straks weer een poging dus probeer het dan hoeven wij het allemaal niet meer te vragen enzo jeweetzelf dus probeer die picen post het vanavond nog ef veel plezier met gitaar spelen en koken wat ga je trouwens koken papier ik heb spruiten op best lekker hoor heb nu sjokiemel woesah mijn punt is stuk kutzooi maar toch bedankt voor het proberen te ;ezen van dit klote stuk zonder punten ik brei er nu een eind aan punt uit
Ik drink toch geen koffiequote:Op zondag 18 november 2007 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, aan een formica tafel met plastic stoeltjes en hele vieze koffie
Groene thee ftw.quote:
.quote:Op zondag 18 november 2007 19:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
pics van die chick! van je band zangeres enzo dat zou je nog regelen uit vorige topics en ik weet ik ook een foto van me kapster maar dat durf ik niet en jij hebt dus straks weer een poging dus probeer het dan hoeven wij het allemaal niet meer te vragen enzo jeweetzelf dus probeer die picen post het vanavond nog ef veel plezier met gitaar spelen en koken wat ga je trouwens koken papier ik heb spruiten op best lekker hoor heb nu sjokiemel woesah mijn punt is stuk kutzooi maar toch bedankt voor het proberen te ;ezen van dit klote stuk zonder punten ik brei er nu een eind aan punt uit
Veuls te zoet.quote:Op zondag 18 november 2007 19:50 schreef DaMart het volgende:
Ik ga dan liever voor de aardbeienthee.
Ja, /madquote:
jechquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga dan liever voor de aardbeienthee.
ja!quote:
Modcapsones?quote:
Goed gezegd Papier!quote:Op zondag 18 november 2007 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed gedaan. Nou mag je OA en mij een gebruiksaanwijzing sturen want we zijn te lui om zelf uit te zoeken hoe je een gifje maakt.
Eensquote:
EN aardbeientheequote:[..]appelkaneelthee
Whehequote:[..]
ja!
Dat doe ik al sinds deel 1. Niet zo mutsen.quote:Op zondag 18 november 2007 19:57 schreef eer-ik het volgende:
Nee hoor, maar in een KSC roepen dat thee > koffie, is niet goed
Ja. Niet te zacht heh.quote:
Dat dacht ik wel, maar mijn nieuwe telefoon werkte niet mee /mad.quote:Op zondag 18 november 2007 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Had je nou al foto's gemaakt van de zangeres /mad?
Geef hem pomper /madquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 20:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, maar mijn nieuwe telefoon werkte niet mee /mad.
quote:Op zondag 18 november 2007 20:05 schreef Kuukske het volgende:
Dat /mad van julle is pas irritant.
quote:Op zondag 18 november 2007 19:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoezo moet je weten wat neurologische problemen zijn?quote:Op zondag 18 november 2007 20:06 schreef Houniet het volgende:
valt nog vies tegen om op te zoeken wat neurologische problemen zijn [ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2007 20:05 schreef Kuukske het volgende:
Dat /mad van julle is pas irritant.
Hersenproblemen.quote:Op zondag 18 november 2007 20:06 schreef Houniet het volgende:
valt nog vies tegen om op te zoeken wat neurologische problemen zijn [ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2007 20:06 schreef Houniet het volgende:
14quote:Op zondag 18 november 2007 20:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wachten!
Ik probeer het dinsdag weer![]()
ja o.a.quote:
wat moet je weten?quote:Op zondag 18 november 2007 20:06 schreef Houniet het volgende:
*mepquote:
Jort, als je dan toch zoeen UI neemt, fotoshop er dan wat aan en maak er "sjokiemel" van!quote:
Ik wilde dat doen, maar het is geen bestaand font van sjokiemelquote:Op zondag 18 november 2007 20:11 schreef OA het volgende:
[..]
Jort, als je dan toch zoeen UI neemt, fotoshop er dan wat aan en maak er "sjokiemel" van!![]()
Tuig!quote:
WEzquote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 18 november 2007 20:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wilde dat doen, maar het is geen bestaand font van sjokiemel
Ja, 't gaat te fur!quote:Op zondag 18 november 2007 20:12 schreef OA het volgende:
[..]
Tuig!![]()
eer zomaar een viruele dreun verkopen...![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 20:11 schreef OA het volgende:
[..]
Jort, als je dan toch zoeen UI neemt, fotoshop er dan wat aan en maak er "sjokiemel" van!![]()
*mepquote:Op zondag 18 november 2007 20:12 schreef OA het volgende:
[..]
Tuig!![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 20:11 schreef eer-ik het volgende:
Wat moet je daarvan weten dan?
wat het is, hoe het onstaat en hoe het behandeld kan worden. ben al een heel eindquote:Op zondag 18 november 2007 20:10 schreef Muck het volgende:
wat moet je weten?
't chocomel lettertype is geen bestaand lettertype, dat is gemaakt voor nutricia.quote:
Pomper altijdquote:Op zondag 18 november 2007 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
*mep
Niet zo over mijn Muckie he![]()
/mad, mot je nog een pomper?
Het lettertype waarin "chocomel"staat is uniek voor nutritia. Dus kan eer in dat lettertype geen "sjokiemel" schrijvenquote:
kun je nou photoshoppen of wat?quote:Op zondag 18 november 2007 20:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wilde dat doen, maar het is geen bestaand font van sjokiemel
geef toe dat je dat zelf ook weleens zou willen doenquote:Op zondag 18 november 2007 20:12 schreef OA het volgende:
[..]
Tuig!![]()
weet ik niet meer, maar het was voor kuukquote:Op zondag 18 november 2007 20:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat
Waarom krijg ik mep.
Moet je pomper dan?
A, zo. Klotesjokiemelfabriekquote:Op zondag 18 november 2007 20:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't chocomel lettertype is geen bestaand lettertype, dat is gemaakt voor nutricia.
Misschien dat het wel te koop is, maar daar mag je een flinke duit voor neerleggen.
Wil niet zeggen dat het niet na te maken is, maar voor de grap, vind ik dat teveel werk.
Mja, als we moeilijk moeten gaan doen over irritante dingen, zijn we nog lang niet klaar denk ikquote:Op zondag 18 november 2007 20:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
dan wordt 'ie ubercool!
en dat /mad is inderdaad irritant![]()
kuuk kan d'r eigen zaakjes niet alleen af?quote:Op zondag 18 november 2007 20:15 schreef Muck het volgende:
[..]
kun je nou photoshoppen of wat?![]()
[..]
geef toe dat je dat zelf ook weleens zou willen doen
[..]
weet ik niet meer, maar het was voor kuuk
quote:Op zondag 18 november 2007 20:15 schreef Muck het volgende:
[..]
geef toe dat je dat zelf ook weleens zou willen doen
quote:
* geeft pomper, op je oogquote:
Whehequote:
tuurlijk wel, maar om mensen te slaan ben ik er he?quote:Op zondag 18 november 2007 20:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kuuk kan d'r eigen zaakjes niet alleen af?
quote:Op zondag 18 november 2007 20:18 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar om mensen te slaan ben ik er he?
KSC uitsmijterquote:Op zondag 18 november 2007 20:18 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:
Oude senseo, met kerstmuts en sneelquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 20:18 schreef Muck het volgende:
[..]
* OA Incasseert en pakt een zak ijs...quote:
14quote:Op zondag 18 november 2007 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm.
Ik zal morgen even kijken, straks topgear.
wat een leven!quote:
jou nietquote:
quote:
spannend wa?quote:
goeie ondertitel btwquote:Op zondag 18 november 2007 20:23 schreef Muck het volgende:
[..]
jou niet
behalve als je het verdient, dan ga je over de knie
[..]
[..]
spannend wa?
Aaaw, ik ging wat hard geloof ik he...quote:
quote:Op zondag 18 november 2007 20:23 schreef Muck het volgende:
[..]
jou niet
behalve als je het verdient, dan ga je over de knie
Wat ist?quote:Op zondag 18 november 2007 20:25 schreef eer-ik het volgende:
MPG!
Kijk!quote:Op zondag 18 november 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaw, ik ging wat hard geloof ik he......
* MPG zet bakje koffie voor OA
Doperwtenquote:
Kan dat nog beter dan?quote:Op zondag 18 november 2007 20:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil het brouwproces van Brand bier verbeteren.
Ben ik dan welkom in limburg?
Whehe...quote:Op zondag 18 november 2007 20:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2007 20:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's goedquote:Op zondag 18 november 2007 20:29 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Zal ik je helpen met matten tegen die opstandige Limlanders?![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 18 november 2007 20:27 schreef BrandX het volgende:
als er gebokst moet worden dan toch wel in mijn boksring he mensen![]()
Als je de smaak wilt veranderen ook al nietquote:Op zondag 18 november 2007 20:29 schreef Muck het volgende:
[..]
als je maaswater in plaats van bronwate wilt gebruiken niet geloof ik
Tuurlijkquote:Op zondag 18 november 2007 20:27 schreef BrandX het volgende:
Dat weet ik tochquote:
Niet etenquote:[..]
Doperwten![]()
![]()
![]()
zag je mijn mooie hoek naar eer-ik?quote:Op zondag 18 november 2007 20:27 schreef BrandX het volgende:
om op je oog te leggen jaquote:
Het is dat ik geen vrouwen sla.quote:Op zondag 18 november 2007 20:31 schreef Muck het volgende:
[..]
zag je mijn mooie hoek naar eer-ik?
[..]
om op je oog te leggen ja
dan hebt je minder snel bevriezing
quote:
Ah. Is het weer zover?quote:
quote:Op zondag 18 november 2007 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
die was zo uit het boekje! Casius zou jaloers zijn geweest!
![]()
In Arcen brouwt men geen brand, maar hertog jan liefiequote:Op zondag 18 november 2007 20:35 schreef Muck het volgende:
eer, ik ga vrijdag naar limburg, zal ik eens kijken of ik iets met je ideeën kan doen?
dat is een meisje uit Heroesquote:
quote:
Dat is goedquote:Op zondag 18 november 2007 20:35 schreef Muck het volgende:
eer, ik ga vrijdag naar limburg, zal ik eens kijken of ik iets met je ideeën kan doen?
GMTAquote:
Wat is hier ook alweer erg aan?quote:
Dat doet er toch niet toe?quote:Op zondag 18 november 2007 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
In Arcen brouwt men geen brand, maar hertog jan liefie![]()
dat weet ik ook wel schatquote:Op zondag 18 november 2007 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
In Arcen brouwt men geen brand, maar hertog jan liefie![]()
Wat nou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
idd MPGquote:
Hmmm...quote:
enlighten me... heb die serie iets van een jaar geleden ofzo gezien... was zij dat meisje in dat restaurant waar die chineze zwaardboy verliefd op werd?quote:
Neukzequote:
quote:Op zondag 18 november 2007 20:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
enlighten me... heb die serie iets van een jaar geleden ofzo gezien... was zij dat meisje in dat restaurant waar die chineze zwaardboy verliefd op werd?
ziepostbovenjequote:
limburg =quote:
limburg =quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Hahaquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 20:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
limburg =OiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mot je pomper?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Venlo?quote:Op zondag 18 november 2007 20:46 schreef Muck het volgende:
vreemd....
we hebben het over limburg en in mijn veel te lange playlist komt ineens "Venlo" bovenaan
Sterktequote:Op zondag 18 november 2007 20:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gaat mij veul te rap hier, ik ga ff studeren![]()
tudiedudie tudiedudie *insert twilght zonequote:
succes!quote:Op zondag 18 november 2007 20:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga eten en gitaar spelen.quote:Op zondag 18 november 2007 20:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2007 20:50 schreef BrandX het volgende:
de tekst is echt megamaar die beat is zo lekker, jammer dat er geen leuke tekst op zit
![]()
blughquote:Op zondag 18 november 2007 20:50 schreef BrandX het volgende:
de tekst is echt megamaar die beat is zo lekker, jammer dat er geen leuke tekst op zit
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 20:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga eten en gitaar spelen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 21:03 schreef OA het volgende:
Gevolg: bij de zwarte kat zie je niets, maar de rood/witte is nu rood/grijs....![]()
Kan ik 'm niet een keer lenen, ik heb nog een muis die niet dood wiltquote:Op zondag 18 november 2007 21:07 schreef OA het volgende:
Én gisteren hebben ze een muis gevangen in de keuken!![]()
Daarna heb ik de muis afgepakt en kreeg ik als beloning een klap van z'n scherpe nagels.![]()
En daarna mocht ik ook de bloevlekken opruimen, want hij had de kop van het muisje kapotgebeten...![]()
veel water drinkenquote:Op zondag 18 november 2007 21:16 schreef cablegunmaster het volgende:
omg... spierpijn van hiertot toikio XD..... help? en morgen weer school :p
Argh.... iemand remedie tegen spierpijn?
quote:Op zondag 18 november 2007 21:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
veel water drinkenHellpt bij het afbreken van afvalstoffen uit je spieren.
apart.. wilde nacht gehad?quote:Op zondag 18 november 2007 21:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dank je.... geen idee hoe ik aan die spierpijn ben gekomen btw![]()
heerlijkquote:
nacht ? mag niet bij haar slapen worden haar ouders gek......quote:
absoluut!quote:
quote:
wij hebben een twee persoons badquote:
*noteert dat bij de vaatwasser op het eisenlijstje voor het te kopen huisquote:
+2 kattenquote:Op zondag 18 november 2007 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
*noteert dat bij de vaatwasser op het eisenlijstje voor het te kopen huis![]()
dat welquote:
ik pas sinds kortquote:Op zondag 18 november 2007 21:42 schreef Mss het volgende:
Ik heb nieteens een bad
Alleen bij mn ouders
Die horen niet bij het huis lieverd, die komen er sowiesoquote:
quote:[..]
dat wel![]()
Whehe, lekker toch... badderen in de zooi die je huisgenoten niet schoongemaakt hebbenquote:Op zondag 18 november 2007 21:43 schreef Mss het volgende:
Ach, een bad in een studentenhuis lijkt me sowieso geen tof idee
quote:Op zondag 18 november 2007 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Die horen niet bij het huis lieverd, die komen er sowieso
[..]![]()
![]()
dat is het ook nietquote:Op zondag 18 november 2007 21:43 schreef Mss het volgende:
Ach, een bad in een studentenhuis lijkt me sowieso geen tof idee
jechquote:Op zondag 18 november 2007 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, lekker toch... badderen in de zooi die je huisgenoten niet schoongemaakt hebben![]()
Precies... vandaar ook de PI en de "quote:Op zondag 18 november 2007 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
jech
ik vond een douche delen met 7 mensen al verschrikkelijk
laat staan liggen marineren in het vuil van die mensen![]()
![]()
GATVERDAMME.quote:Op zondag 18 november 2007 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, lekker toch... badderen in de zooi die je huisgenoten niet schoongemaakt hebben![]()
Whehe... Imagine... lig je in bad, drijft het kwakje van een huisgenoot langsquote:Op zondag 18 november 2007 21:55 schreef Mss het volgende:
[..]
GATVERDAMME.
Ach, die mannen hier kunnen er ook een behoorlijke puinzooi van maken
dat snapte ik wel hoorquote:Op zondag 18 november 2007 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies... vandaar ook de PI en de ""
quote:Op zondag 18 november 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... Imagine... lig je in bad, drijft het kwakje van een huisgenoot langs![]()
![]()
Whehequote:Op zondag 18 november 2007 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
dat snapte ik wel hoor
maar even ter verduidelijking
Ik heb je verteld over mn vorige buurjongen hequote:Op zondag 18 november 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... Imagine... lig je in bad, drijft het kwakje van een huisgenoot langs![]()
![]()
in mijn studentenhuis waren het vooral de vrouwenquote:Op zondag 18 november 2007 21:55 schreef Mss het volgende:
[..]
GATVERDAMME.
Ach, die mannen hier kunnen er ook een behoorlijke puinzooi van maken
quote:Op zondag 18 november 2007 22:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb je verteld over mn vorige buurjongen he![]()
Wees blij dat je er weg bent lieverdquote:Op zondag 18 november 2007 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
in mijn studentenhuis waren het vooral de vrouwen
stelletje smerige trollen was het
mij niet, vertelvertelquote:Op zondag 18 november 2007 22:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb je verteld over mn vorige buurjongen he![]()
je weet niet halfquote:
inderdaad, sommige vrouwen zijn ook smerigquote:Op zondag 18 november 2007 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
in mijn studentenhuis waren het vooral de vrouwen
stelletje smerige trollen was het
Haha, hoezo? Waren ze niet lief voor vriendjes van hun liefste huisgenote?quote:Op zondag 18 november 2007 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
je weet niet half
denk dat jij ook blij ben dat ik er weg ben
pfff.... bij mij was het een tijdje 5 mannen, 2 vrouwen (waarvan er 1 nooit thuis was)quote:
kloptquote:Op zondag 18 november 2007 22:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
inderdaad, sommige vrouwen zijn ook smerig
quote:Op zondag 18 november 2007 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
pfff.... bij mij was het een tijdje 5 mannen, 2 vrouwen (waarvan er 1 nooit thuis was)
en later toen ik weg ging was het 4 om 4
[..]
klopt
stond pas nog in de FCSC
zo ist beterquote:Op zondag 18 november 2007 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha, hoezo? Waren ze niet lief voor vriendjes van hun liefste huisgenote?
het is dat ik hoofdpijn heb, maar anders.....quote:
Ben ik altijd voor in!!quote:
lieverd, het gaat over mijn huisgenote en dus mijn badkamerquote:Op zondag 18 november 2007 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
FCSC... daar kan ik toch niet in
Doe eens vertellen
quote:Op zondag 18 november 2007 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
FCSC... daar kan ik toch niet in
Doe eens vertellen
Whehe...quote:
quote:Op zondag 18 november 2007 22:22 schreef Muck het volgende:
[..]
lieverd, het gaat over mijn huisgenote en dus mijn badkamer
wil je het nog steeds weten?
quote:
Euhm.... Kaak... Ja, doe maar een kaakpomper!quote:[..]
Ok, roept u maar.
Waar mag het wezen?
ik heb echt niet gauw een hekel aan iemand, maar dat vond ik me toch een trollenquote:
Damn... dan was t dus serieus ergquote:Op zondag 18 november 2007 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb echt niet gauw een hekel aan iemand, maar dat vond ik me toch een trollen
iddquote:
Kaak it is.quote:Op zondag 18 november 2007 22:24 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Euhm.... Kaak... Ja, doe maar een kaakpomper!![]()
eigen schuld als je niets meer wilt aanraken in de badkamer:quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:26 schreef Muck het volgende:
[..]
net zoiets ranzigs:
mijn huisgenote is ongesteld
hoe ik dat weet? door de tampon-plasticjes die overal slingeren, bloedspetters op de wc-bril en rand van de pot, bloed aan het lichtknopje en bloed aan de deur![]()
![]()
als je mij uiteindelijk aan het huilen krijgt (waren ze niet bij gelukkig) dan ben je wel héél ver gegaan jaquote:
Wat? Waarom doe je het zelf niet?quote:Op zondag 18 november 2007 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kaak it is.
Muck, wil je OA effe kaakpomper geven?
hij wil hem van jouquote:Op zondag 18 november 2007 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kaak it is.
Muck, wil je OA effe kaakpomper geven?
jaquote:Op zondag 18 november 2007 22:26 schreef OA het volgende:
Hé, ik heb een vermelding in het Het Fok!-kookboek!
quote:Op zondag 18 november 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
eigen schuld als je niets meer wilt aanraken in de badkamer:
[..]
Tuig. Een pomper kunnen ze krijgen. Nu nogquote:Op zondag 18 november 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
als je mij uiteindelijk aan het huilen krijgt (waren ze niet bij gelukkig) dan ben je wel héél ver gegaan ja
quote:
welneequote:Op zondag 18 november 2007 22:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat muck de uitsmijter is
[..]
Ok, gooi je mij er niet uit dan?
heb haar subtiel even een doekje in de hand gedruktquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
eigen schuld als je niets meer wilt aanraken in de badkamer:
[..]
quote:
de mannelijke huisgenoten waren bij mij ook allemaal tofquote:
ik heb de prullebak die al even niet meer geleegd was door de keuken getrapt de dag dat ik weg gingquote:Op zondag 18 november 2007 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuig. Een pomper kunnen ze krijgen. Nu nog. Van mij
.
Ik was er waarschijnlijk gillend weer uitgelopenquote:Op zondag 18 november 2007 22:29 schreef Muck het volgende:
[..]
welnee
[..]
heb haar subtiel even een doekje in de hand gedrukt
kijk, ik vond het al ranzig en ik ben zelf een vrouw, kun je nagaan als jij de badkamer inloopt
Whehe. Goed gedaan 14quote:Op zondag 18 november 2007 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
de mannelijke huisgenoten waren bij mij ook allemaal tof
[..]
ik heb de prullebak die al even niet meer geleegd was door de keuken getrapt de dag dat ik weg ging
Die is wel een aantal dagen goed blauw! Heel goed dus!quote:
Morgen niet werken danquote:Op zondag 18 november 2007 22:31 schreef OA het volgende:
[..]
Die is wel een aantal dagen goed blauw! Heel goed dus!![]()
Tuurlijk wel. Heb ik tenminste een goed verhaal voor op de doorgaans saaie maandagochtend.quote:
Je kan er met alle liefde eentje krijgen van eer-ik!quote:
daarom moest ze het ook opruimen voor jij kwamquote:Op zondag 18 november 2007 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was er waarschijnlijk gillend weer uitgelopen, in blinde paniek. Mijn hele zelfbeeld van dat vrouwen altijd netjes zijn enzo aan diggelen
![]()
Mot jij morgen naar school?quote:
Ja, da's waarquote:Op zondag 18 november 2007 22:33 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Heb ik tenminste een goed verhaal voor op de doorgaans saaie maandagochtend.![]()
Eer, je bent wel agressief vanavond!quote:
Haha, Wat zei je?quote:Op zondag 18 november 2007 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom moest ze het ook opruimen voor jij kwam
quote:
Stel je voor dat ik dat vertel: "Ik heb gister een virtuele kaakpomper gekregen van eer-ik..."quote:Op zondag 18 november 2007 22:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, da's waar
Virtuele pomper gekregen van iemand uit Z-H
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |