Niet waar!quote:Op zondag 18 november 2007 19:27 schreef Houniet het volgende:
DaMart slotjesposter!
en nog verwijderen ook [ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
wat is dat toch voor kuthype, om het mede te delen dat iemand door het slotje postte
nog liegen ook hequote:
LIES!!!!!oneone1111!!!quote:Op zondag 18 november 2007 19:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jawat? Ik zou \'m echt niet omhoog krijgen als ik een man was. Smaken verschillen hoor.
Ik lieg niet... ik zit gewoon nog in mijn ontkenningsfasequote:Op zondag 18 november 2007 19:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
nog liegen ook he![]()
ag ja
ik ga sjokiemel regelen
Het geeft niet hoor, wil je erover praten?quote:Op zondag 18 november 2007 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lieg niet... ik zit gewoon nog in mijn ontkenningsfase.
Moet ik dan op de sofa gaan liggen?quote:Op zondag 18 november 2007 19:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het geeft niet hoor, wil je erover praten?
We moeten toch IETS, om ons te onderscheiden van het blauw hierquote:Op zondag 18 november 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
wat is dat toch voor kuthype, om het mede te delen dat iemand door het slotje postte
Als je wilt.quote:Op zondag 18 november 2007 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik dan op de sofa gaan liggen?
Mijn tvp wat doe jequote:
De wetenschap dat er over gepraat kan worden, is al even voldoende... het gaat alweerquote:Op zondag 18 november 2007 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je wilt.
Op de grond mag ook, of op een houten stoel.
veertien.gifquote:Op zondag 18 november 2007 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
De wetenschap dat er over gepraat kan worden, is al even voldoende... het gaat alweer![]()
.
Wattistquote:
nee, aan een formica tafel met plastic stoeltjes en hele vieze koffiequote:Op zondag 18 november 2007 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik dan op de sofa gaan liggen?
Dat doet men al sinds het begin. Van Fok.quote:Op zondag 18 november 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2007 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, aan een formica tafel met plastic stoeltjes en hele vieze koffie
mensen die geilen op hun postcountquote:Op zondag 18 november 2007 19:39 schreef BrandX het volgende:
vanaf deze post nog 50 jongens, en dan heb ik de 10.000 gehaald![]()
vooruit dan maarquote:Op zondag 18 november 2007 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat doen we hem niet aan, toch?
Hij mag een kussen in de stoel![]()
quote:
Sjokiemel?quote:
Spamzorquote:Op zondag 18 november 2007 19:39 schreef BrandX het volgende:
vanaf deze post nog 50 jongens, en dan heb ik de 10.000 gehaald![]()
Whehequote:
quote:
Hierquote:
Had je nou al foto's gemaakt van de zangeres /mad?quote:Op zondag 18 november 2007 19:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier
Ik moet ook gitaar spelen en koken.![]()
De crimineelquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 19:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier
Ik moet ook gitaar spelen en koken.![]()
ik vind het een stuk lekkerder zoquote:Op zondag 18 november 2007 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjokiemel?
Waar benne de chickas gebleven?
ik zit al over de 21000quote:[..]
Spamzor
Ik ben inmiddels bijna aan de 20000 .. nog 8 dagen ofzo schat ik![]()
interpunctiequote:Op zondag 18 november 2007 19:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
pics van die chick! van je band zangeres enzo dat zou je nog regelen uit vorige topics en ik weet ik ook een foto van me kapster maar dat durf ik niet en jij hebt dus straks weer een poging dus probeer het dan hoeven wij het allemaal niet meer te vragen enzo jeweetzelf dus probeer die picen post het vanavond nog ef veel plezier met gitaar spelen en koken wat ga je trouwens koken papier ik heb spruiten op best lekker hoor heb nu sjokiemel woesah mijn punt is stuk kutzooi maar toch bedankt voor het proberen te ;ezen van dit klote stuk zonder punten ik brei er nu een eind aan punt uit
Ik drink toch geen koffiequote:Op zondag 18 november 2007 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, aan een formica tafel met plastic stoeltjes en hele vieze koffie
Groene thee ftw.quote:
.quote:Op zondag 18 november 2007 19:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
pics van die chick! van je band zangeres enzo dat zou je nog regelen uit vorige topics en ik weet ik ook een foto van me kapster maar dat durf ik niet en jij hebt dus straks weer een poging dus probeer het dan hoeven wij het allemaal niet meer te vragen enzo jeweetzelf dus probeer die picen post het vanavond nog ef veel plezier met gitaar spelen en koken wat ga je trouwens koken papier ik heb spruiten op best lekker hoor heb nu sjokiemel woesah mijn punt is stuk kutzooi maar toch bedankt voor het proberen te ;ezen van dit klote stuk zonder punten ik brei er nu een eind aan punt uit
Veuls te zoet.quote:Op zondag 18 november 2007 19:50 schreef DaMart het volgende:
Ik ga dan liever voor de aardbeienthee.
Ja, /madquote:
jechquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga dan liever voor de aardbeienthee.
ja!quote:
Modcapsones?quote:
Goed gezegd Papier!quote:Op zondag 18 november 2007 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed gedaan. Nou mag je OA en mij een gebruiksaanwijzing sturen want we zijn te lui om zelf uit te zoeken hoe je een gifje maakt.
Eensquote:
EN aardbeientheequote:[..]appelkaneelthee
Whehequote:[..]
ja!
Dat doe ik al sinds deel 1. Niet zo mutsen.quote:Op zondag 18 november 2007 19:57 schreef eer-ik het volgende:
Nee hoor, maar in een KSC roepen dat thee > koffie, is niet goed
Ja. Niet te zacht heh.quote:
Dat dacht ik wel, maar mijn nieuwe telefoon werkte niet mee /mad.quote:Op zondag 18 november 2007 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Had je nou al foto's gemaakt van de zangeres /mad?
Geef hem pomper /madquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 20:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, maar mijn nieuwe telefoon werkte niet mee /mad.
quote:Op zondag 18 november 2007 20:05 schreef Kuukske het volgende:
Dat /mad van julle is pas irritant.
quote:Op zondag 18 november 2007 19:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoezo moet je weten wat neurologische problemen zijn?quote:Op zondag 18 november 2007 20:06 schreef Houniet het volgende:
valt nog vies tegen om op te zoeken wat neurologische problemen zijn [ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2007 20:05 schreef Kuukske het volgende:
Dat /mad van julle is pas irritant.
Hersenproblemen.quote:Op zondag 18 november 2007 20:06 schreef Houniet het volgende:
valt nog vies tegen om op te zoeken wat neurologische problemen zijn [ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2007 20:06 schreef Houniet het volgende:
14quote:Op zondag 18 november 2007 20:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wachten!
Ik probeer het dinsdag weer![]()
ja o.a.quote:
wat moet je weten?quote:Op zondag 18 november 2007 20:06 schreef Houniet het volgende:
*mepquote:
Jort, als je dan toch zoeen UI neemt, fotoshop er dan wat aan en maak er "sjokiemel" van!quote:
Ik wilde dat doen, maar het is geen bestaand font van sjokiemelquote:Op zondag 18 november 2007 20:11 schreef OA het volgende:
[..]
Jort, als je dan toch zoeen UI neemt, fotoshop er dan wat aan en maak er "sjokiemel" van!![]()
Tuig!quote:
WEzquote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 18 november 2007 20:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wilde dat doen, maar het is geen bestaand font van sjokiemel
Ja, 't gaat te fur!quote:Op zondag 18 november 2007 20:12 schreef OA het volgende:
[..]
Tuig!![]()
eer zomaar een viruele dreun verkopen...![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 20:11 schreef OA het volgende:
[..]
Jort, als je dan toch zoeen UI neemt, fotoshop er dan wat aan en maak er "sjokiemel" van!![]()
*mepquote:Op zondag 18 november 2007 20:12 schreef OA het volgende:
[..]
Tuig!![]()
eer zomaar een viruele dreun verkopen...![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 20:11 schreef eer-ik het volgende:
Wat moet je daarvan weten dan?
wat het is, hoe het onstaat en hoe het behandeld kan worden. ben al een heel eindquote:Op zondag 18 november 2007 20:10 schreef Muck het volgende:
wat moet je weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |