Ontvangen.quote:Op zondag 18 november 2007 13:22 schreef Curchulain het volgende:
Eerste inzending gedaan... binnen een uur na topicopening
Ik irriteer me dr niet echt aan, ben wel blij dat ik mn volume niet verder heb opengedraaid na het eerste nummer...quote:Op zondag 18 november 2007 13:23 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Excuses voor de verschillen in output-volume. Ik hoop dat wanneer iedereen z'n speakers verder openzet het toch allemaal goed te beluisteren is.
Geen erelidmaatschap Onze Taal voor Tokamak dus...quote:
Ik ben jurist en ik vertik het nog om ABN te typen op een forumquote:Op zondag 18 november 2007 13:43 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Geen erelidmaatschap Onze Taal voor Tokamak dus...
haha, ben benieuwd welke troeven je nog hebtquote:Op zondag 18 november 2007 15:49 schreef Laevid het volgende:
O jee, een inzending van mijn concurrent voor positie nummer 5 in de algemene stand![]()
Snel voorblijven dus
Volgens het gros van de deelnemers op dit moment nietquote:Op zondag 18 november 2007 18:00 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
Is 16 ook niet een remix eigenlijk?
Sorry bedoelde track nr 17.quote:Op zondag 18 november 2007 18:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Volgens het gros van de deelnemers op dit moment nietDeze wordt prima beantwoord.
klopt ja.quote:Op zondag 18 november 2007 18:33 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
[..]
Sorry bedoelde track nr 17.
hopelijk zit daar nu ook iets van mij bijquote:Op zondag 18 november 2007 19:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Mijn PM-box puilt uit. Vooral met goede antwoorden![]()
Ja. Het heeft geen gevolgen voor de stand. Sorry.quote:Op zondag 18 november 2007 19:16 schreef Laevid het volgende:
[..]
hopelijk zit daar nu ook iets van mij bij![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 19:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ja. Het heeft geen gevolgen voor de stand. Sorry.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
-BREAKING NEWS-
*knip*
Tip voor de volgende organisator. Alleen remixen als het per se nodig is![]()
quote:Op zondag 2 december 2007 14:26 schreef Flamebringer het volgende:
Ik kom me ook nog eventjes melden.
Klopt!quote:Op zondag 2 december 2007 16:51 schreef Laevid het volgende:
[..]
Hee! Je had beloofd dat je niet zoveel punten kon halen als ik
Daarmee komen we dus op 9 deelnemers. Best aardig. Ik vraag me af of trancelocator nog langs komt.quote:Op zondag 2 december 2007 17:11 schreef Flamebringer het volgende:
[..]
Klopt!
...plotselinge-laatste-moment-ingevingen niet meegerekend.
Mij is niet bekend of de release onder de naam rob's project ook hetzelfde nummer is. Vandaar dat ik het punt niet toekende. Ben ook niet in de gelegenheid om dat zelf te checken. De twee tracks schelen in ieder geval 3 jaar. Je zou dan nog een half puntje kunnen krijgen vanwege de producer, maar dat helpt je niksquote:Op zondag 2 december 2007 22:12 schreef Laevid het volgende:
Paar reacties:
Bentley Rhythm Ace, kwam helemaal uit het niets in me op, ik heb dat nummer namelijk niet, maar kennelijk wel een geheugen
Heller & Farley: heb ik ergens op een bandje staan (now dance 96 deel 2 volgens mij), vond het net als b.r.a. wel apart dat dat nummer toch was blijven hangen. Echt spannend vond ik het nummer namelijk niet (de vocale versie).
Lovin U: Volgens discogs bestaat m.r.g. voor de helft uit dj rob. Die had ik ook geraden onder zijn alias rob's project. Dit was foutgerekend, dus voor mij kon het m.r.g. niet meer zijn.......Dus als je mij dan een puntje geeft en Flamebringer op 33 zet, zijn we beide 2e en blij
(en Tokamak, die nu in de stront zit (lees: Tomakak) ook) Mijn 5e plek in het algemeen klassement ben ik al kwijt aan de bijna onverslaanbare Sjef. (toch gefeliciteerd
, net als Rosstek
)
Moaner: Heerlijk nummer
Mudvayne: Bijna al jeugdsentiment te noemen....al geldt dat voor Laurent Garnier nog wel meer. Echte uitgaansklassiekers.
Nou het gaat er om dat ik de aanwijzing heb gekregen dat het fout was, terwijl het dus deels goed was. Dan was ik er in twee weken wel op gekomenquote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Mij is niet bekend of de release onder de naam rob's project ook hetzelfde nummer is. Vandaar dat ik het punt niet toekende. Ben ook niet in de gelegenheid om dat zelf te checken. De twee tracks schelen in ieder geval 3 jaar. Je zou dan nog een half puntje kunnen krijgen vanwege de producer, maar dat helpt je niks![]()
Jammer dat het al een jaar dicht is. De sfeer in de vervanger is toch minder (of ik ben gewoon te oud gewordenquote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Jij ging op de goede plekken uit in ieder geval
quote:Captain_Redbeard schreef het volgende:1e plaats
![]()
Sjef Hoelenpapers - 38.5 punten
Rosstek - 38.5 punten
Ik heb goed nieuws voor je, Moaner staat namelijk wel op de DVD.quote:19. Underworld - Moaner - 1997
http://www.discogs.com/release/23577
...
Ontzettend jammer dat het niet op 'Everything everything'; in een liveversie staat. Was ik best benieuwd naar geweest. ...
Ik ook, en deze track van Marusha in het bijzonder. Het loopt gewoon, is verrassend en heeft iets meeslepends... Heerlijkquote:Op zondag 2 december 2007 21:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik heb altijd al een voorliefde gehad voor Duitse rave, o.a. ook Westbam en Members of Mayday.
Deze had ik eventueel kunnen weten, met meer tijd enzo... ik heb het album iig.quote:Op zondag 2 december 2007 21:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
2. Bentley Rhythm Ace – Betley’s gonna sort you out -1996
http://www.discogs.com/release/25127
Big beat! Hier werd goed op gescoord. De band heeft ooit nog op pinkpop gestaan. Zijn eigenlijk alleen maar bekend vanwege deze single. Het deuntje wordt nu nog regelmatig als achtergrondmuziek gebruikt bij televisie-uitzendingen.
Tsja D2T was makkelijk, maar geen tijd voor het raden van de remix.quote:[..]
6. Dance 2 trance – power of american natives (Jam & spoon remix) - 1993
http://www.discogs.com/release/60257
Werd vaak goed geraden. Het origineel is dan ook een dikke hit geweest. Eigenlijk een rare vorm van remix, aangezien Jam el Mar natuurlijk ook gewoon achter Dance 2 Trance zit. Sowieso is Jam & Spoon geweldig, zoals al vaker bleek in deze serie contests.
quote:[..]
10. Ricardo Villalobos – Easy Lee - 2003
http://www.discogs.com/artist/Ricardo+Villalobos?noanv=1
Gek genoeg staat deze niet als 12” op discogs. De grote minimalhit van Ricardo Villalobos. Was een paar jaar geleden op alle festivals te horen. De gemiddelde UVT-er hier op Fok! zal het ondertussen zijn of haar strot uitkomen. Wel een heel sterke plaat.
Ooit wel van gehoord, maar daar houdt het dan echt mee op.quote:Op zondag 2 december 2007 21:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
11. Popcorn – tap-moi-la - 1996
http://www.discogs.com/release/431597
Oftewel: Arling & Cameron & Eddy de Clerq. Uit de hoogtijdagen van de easybeat. Erg truttig deuntje, maar stiekem zit er een verrekt goede drumtrack onder. Een onderschatte plaat.
quote:13. Minty – Useless man - 1994
http://www.discogs.com/release/112008
Had eigenlijk iedereen wel goed. Het is en blijft ook wel een klassieker, met de fantastische lyrics: “Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN”
quote:16. Laurent Garnier – The sound of the big babou - 1999
http://www.discogs.com/release/18765
Laurent Garnier is een grootmeester. Al zijn andere bekende platen zaten dan ook in voorgaande edities. Telkens kon ik hem niet raden. Veel andere deelnemers wel en dat was ook nu het geval.
Nog zo een die ik al jaren in de collectie heb zitten.quote:27. Plastikman – Spastik - 1993
http://www.discogs.com/release/2258
1354 discogsmembers can’t be wrong. Een hele, hele grote technoklassieker van Richie Hawtin. Helaas niet zo vaak geraden. Er werden wel foute antwoorden gegeven. Deze platen zullen ongetwijfeld zijn geinspireerd op deze plaat.
Heerlijk. Decksandrumsandrockandroll zou dan ook maar de helft zijn van wat het is als deze er niet op had gestaan.quote:28. Propellerheads & David Arnold – On her majesty’s secret service - 1997
http://www.discogs.com/release/21702
Big beat, maar met een muur van geluid. Een loepzuivere productie, die nu nog steeds staat als een huis. Bombastisch en over de top. En natuurlijk de filmmuziek erin verwerkt.
ik heb geen dvd-spelerquote:Op zondag 2 december 2007 23:24 schreef rosstek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik heb goed nieuws voor je, Moaner staat namelijk wel op de DVD.
Als je de rest wel had geraden, was je hoog geeindigd hoor.quote:Op maandag 3 december 2007 04:40 schreef DeeCruise het volgende:
Coole contest, zonde dat ik em niet eerder tegenkwam, al zegt 40% van de titels me weinig tot niks. Echt hoog was ik dus zowieso niet geeindigd
Dat was precies mijn bedoeling met die trackquote:Op maandag 3 december 2007 16:36 schreef Trancelocator het volgende:
Nummer 2 was trouwens een van de fragmenten waarvan ik gillend gek werd. Ik heb het nummer nergens op cd staan, op een artiest/titel kwam ik al helemaal niet, maar de track kon ik in gedachte wel helemaal reconstrueren.
quote:Op maandag 3 december 2007 23:19 schreef rosstek het volgende:
OK, morgenavond zal ik een nieuwe contest online zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |