Mijn kogelgat.quote:Op zondag 18 november 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
Hoi Basca.. kater beetje te boven.. Ik had het ook wel ff zwaar vandaagquote:Op zondag 18 november 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
Nou voor alsnog danquote:Op zondag 18 november 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
DIE OP HEB IK GEMAAKT!
Ik vrees dat ik morgen pas de oude ben...quote:Op zondag 18 november 2007 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi Basca.. kater beetje te boven.. Ik had het ook wel ff zwaar vandaag![]()
Ik denk dat Lobasca normaal gesproken wel iets monumentalers creëert dan zo'n puntje op de i.quote:Op zondag 18 november 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh, ik dacht dat ze zat te schijten....druk een punt zeg maar......
Plagiaatpoot!quote:Op zondag 18 november 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ik heb hem geplaatst....lekker puh![]()
Ik heb die sneeuwschep gewoon at the ready, hè?quote:Op zondag 18 november 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
Een ouwe Op![]()
Enne ik wil geen hoed. Ik wil handschoenen.
En als jullie klieren kieper ik met me nieuwe handschoenen aan straks een baal sneeuw in jullie nek![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
Een ouwe Op![]()
En als jullie klieren kieper ik met me nieuwe handschoenen aan straks een baal sneeuw in jullie nek![]()
Dat is het alquote:Op zondag 18 november 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik morgen pas de oude ben...![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik morgen pas de oude ben...![]()
Effe afwachten, in december ga ik mijn torso weer exposeren.quote:
Heb jij sneeuw?quote:Op zondag 18 november 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
Een ouwe Op![]()
Bier is beter dan popcorn, tralalalala!quote:Op zondag 18 november 2007 01:53 schreef APK het volgende:
Hé Veulen, kun jij eigenlijk wel je eigen reet afvegen, of heb je daar ook hulp van een forum bij nodig?
quote:Op zondag 18 november 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Effe afwachten, in december ga ik mijn torso weer exposeren.
Hé Veulen, kun jij eigenlijk wel je eigen reet afvegen, of heb je daar ook hulp van een forum bij nodig?
Waarom denk je dat ze handschoentjes wil......quote:Op zondag 18 november 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, doe jij het even voor mequote:Op zondag 18 november 2007 01:53 schreef APK het volgende:
Neequote:Op zondag 18 november 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Denk je wel een beetje aan m'n rug?
Dat worden voortdurend hordes kirrende vrouwen om je heen.quote:Op zondag 18 november 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de kast niet op te krijgen.quote:
Is dit een APKuitdaging?quote:Op zondag 18 november 2007 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de kast niet op te krijgen.
Ik heb zonder moeite een pak pieken gevangen... Daar word elk mens blij van.
quote:Op zondag 18 november 2007 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vond de vraag op zich wel steekhoudend......gezien de omstandigheden
Probeer het voor me te zien...een Veulen op een kast....lukt niet....quote:Op zondag 18 november 2007 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de kast niet op te krijgen.
Ik heb zonder moeite een pak pieken gevangen... Daar word elk mens blij van.
Nope, tenzij die mee wil naar bed ofzo...quote:Op zondag 18 november 2007 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dit een APKuitdaging?
quote:
Gelukkig heb ik geen cent, anders zou ik denken dat het om mijn poen ging.quote:Op zondag 18 november 2007 01:57 schreef Gert het volgende:
Dat worden voortdurend hordes kirrende vrouwen om je heen.![]()
Teveel opties verzilverd voor reisjes natuurlijk....quote:Op zondag 18 november 2007 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen cent, anders zou ik denken dat het om mijn poen ging.![]()
Kijk we komen er wel uitquote:
Ik denk dat zelfs onderstaand persoon moeite heeft de code te ontcijferen.quote:
Mag ik weer op jouw account?quote:Op zondag 18 november 2007 02:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil jij dan weer bemiddelen?![]()
Ik ga zo naar m'n nest.
Alleen als je net als vorige keer weer lukraak wat mensen laat bannen aan de hand van door jouzelf uit je duim gezogen notes.quote:
Ik zie Bon Jovi.quote:Op zondag 18 november 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie hieronder "Symbols of Love", ben ik de enige die het niet begrijp![]()
Heb ik al van die aantekeningen en zijn dat een soort van voortgangsgesprekjes?quote:Op zondag 18 november 2007 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen als je net als vorige keer weer lukraak wat mensen laat bannen aan de hand van door jouzelf uit je duim gezogen notes.![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 18 november 2007 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen als je net als vorige keer weer lukraak wat mensen laat bannen aan de hand van door jouzelf uit je duim gezogen notes.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb ik al van die aantekeningen en zijn dat een soort van voortgangsgesprekjes?
quote:Op zondag 18 november 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
Je hebt het nu over een soort van inspraak!?![]()
![]()
Ik zeg ook maar wat hé....je moet het mij niet persoonlijk aanrekenen....quote:Op zondag 18 november 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
Je hebt het nu over een soort van inspraak!?![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe je ogen dan eens open dromer.....
![]()
NEE TE LAAT NU HAAT IK JE TERINGKANARIE!quote:Op zondag 18 november 2007 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat hé....je moet het mij niet persoonlijk aanrekenen....![]()
Heel mooi....quote:Op zondag 18 november 2007 02:07 schreef Py het volgende:
Zachtjes de zondag inglijden![]()
http://www.youtube.com/watch?v=TZZ4LsvzI50
Kan niet, mijn haatboek is vol....je moet even wachten tot ik een nieuwe heb...quote:Op zondag 18 november 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NEE TE LAAT NU HAAT IK JE TERINGKANARIE!
Nog zo'n Stephen Hawking braincracker.quote:Op zondag 18 november 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe je ogen dan eens open dromer.....
![]()
okquote:Op zondag 18 november 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan niet, mijn haatboek is vol....je moet even wachten tot ik een nieuwe heb...![]()
Ik vind je echt wel, hoe zal ik het zeggen....gewoon, heel APK hoor...quote:Op zondag 18 november 2007 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Nog zo'n Stephen Hawking braincracker.![]()
Okee, maandag haat ik je.quote:Op zondag 18 november 2007 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe mijn best...maandag...ok?
Hoef ik je ook niet te groeten.quote:Op zondag 18 november 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Ik ben er niet dus ik kan ook niet geband worden.
Jawel, want ik naai jou een ban aan omdat je mij een instabiel kutjoch hebt genoemd.quote:Op zondag 18 november 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Droplul.quote:Op zondag 18 november 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jawel, want ik naai jou een ban aan omdat je mij een instabiel kutjoch hebt genoemd.
Eindelijk erkening.quote:Op zondag 18 november 2007 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind je echt wel, hoe zal ik het zeggen....gewoon, heel APK hoor...![]()
dus jij mag roepen wat je wilt?quote:Op zondag 18 november 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
en dat had natuurlijk 'labiel kutjoch' moeten zijn...quote:Op zondag 18 november 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jawel, want ik naai jou een ban aan omdat je mij een instabiel kutjoch hebt genoemd.
Juist.quote:Op zondag 18 november 2007 02:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en dat had natuurlijk 'labiel kutjoch' moeten zijn...![]()
Na je foto van gister kan je bij mij niet meer stuk!quote:Op zondag 18 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist.
Dat weet iedereen.
Boh, boh, boh...![]()
Cool. Ik heb een heel lijstje namen eigenlijk.quote:Op zondag 18 november 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht wij samen optrokken al die tijd, je zat mij continu achterlangs in te fluisteren. En nu ben ik een pariaquote:Op zondag 18 november 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Eindelijk erkening.![]()
Okay, het komt van de paria van het subforum, maar het begin is er.![]()
Moet ik nog wel samenvattingen van het gehackte PM verkeer blijven schrijven?quote:Op zondag 18 november 2007 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Cool. Ik heb een heel lijstje namen eigenlijk.![]()
De SC bijlezen wordt weer te doen zeer binnenkort!![]()
Pffff, die notes stellen niets voor, heb ik me juist deze week laten vertellen. Lamlul.quote:Op zondag 18 november 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
+note
En nou optiefen met je scheldwoorden, teringuser.
Jah, bijlezen met drie klassen lagere school valt ook niet mee hé....quote:Op zondag 18 november 2007 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Cool. Ik heb een heel lijstje namen eigenlijk.![]()
De SC bijlezen wordt weer te doen zeer binnenkort!![]()
Zo uitgebreid hoeft niet meer hoor. Alleen de complotten en alles wat geil is.quote:Op zondag 18 november 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik nog wel samenvattingen van het gehackte PM verkeer blijven schrijven?
Krijg de fluitende grafschurft, smerige teringtrol.quote:Op zondag 18 november 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Pffff, die notes stellen niets voor, heb ik me juist deze week laten vertellen. Lamlul.
Truste Kurt, je draaft weer door!quote:Op zondag 18 november 2007 02:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo uitgebreid hoeft niet meer hoor. Alleen de complotten en alles wat geil is.
Privé foto's gewoon nogwel in een zipje erbij?quote:Op zondag 18 november 2007 02:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo uitgebreid hoeft niet meer hoor. Alleen de complotten en alles wat geil is.
Hé?quote:Op zondag 18 november 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, bijlezen met drie klassen lagere school valt ook niet mee hé....![]()
Ik loop inderdaad wat op de zaken vooruit. Lief jongetjequote:Op zondag 18 november 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijg de fluitende grafschurft, smerige teringtrol.![]()
Wij zouden volgende maand pas rellen.
quote:Op zondag 18 november 2007 02:19 schreef Py het volgende:
mag t zoiets zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=y1svI-owtWA
Okee, ik verkort de ban tot een week.quote:Op zondag 18 november 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik loop inderdaad wat op de zaken vooruit. Lief jongetje![]()
Perfect!quote:Op zondag 18 november 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Privé foto's gewoon nogwel in een zipje erbij?
quote:Op zondag 18 november 2007 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor deze keer dan.. (toepasselijk)
http://www.youtube.com/watch?v=LLiX8sgfgQU
Ik ban gewoon iedereen en ga ook naar mijn nest.quote:Op zondag 18 november 2007 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Perfect!
Veel plezier zometeen en leef je maar eens lekker uit.![]()
Dat volgende maand rellen trouwens... dat houdt toch in de we de sc de hele maand gaan vervelen met YouTube kerstnummers?quote:Op zondag 18 november 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, ik verkort de ban tot een week.
Maar dan moet je wel héél braaf zijn vanaf nu.
Oud lijk.
Weet ik nog niet.quote:Op zondag 18 november 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat volgende maand rellen trouwens... dat houdt toch in de we de sc de hele maand gaan vervelen met YouTube kerstnummers?
Begrepenquote:Op zondag 18 november 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
We moeten duidelijke afspraken maken over wie we het meest willen dwars zitten.
Ga jij hier even posten:quote:Op zondag 18 november 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom doen jullie toch altijd zo rot tegen elkaar......Het kan ook best leuk zijn in een SC...![]()
Je posting gaf net aan dat je snollebollen die je zou trekken dat tevergeefs zouden doen vanwege geldgebrek...Kijk, dat heet nu personal advertising....quote:Op zondag 18 november 2007 02:23 schreef APK het volgende:
WTF
Ik krijg allemaal links naar geld lenen bij de google ads onder de pagina.![]()
Bij mij staat er iets over of ik bij de nieuwe Hitlerjugend wilquote:Op zondag 18 november 2007 02:23 schreef APK het volgende:
WTF
Ik krijg allemaal links naar geld lenen bij de google ads onder de pagina.![]()
Warrom pleur jij dan van die ellende in de SCquote:Op zondag 18 november 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom doen jullie toch altijd zo rot tegen elkaar......Het kan ook best leuk zijn in een SC...![]()
Geef hier eensch antwoord op NMNS.quote:Op zondag 18 november 2007 02:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Warrom pleur jij dan van die ellende in de SC![]()
Dat valt toch best wel meequote:Op zondag 18 november 2007 02:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Warrom pleur jij dan van die ellende in de SC![]()
Wat staat er bij jou onder?quote:Op zondag 18 november 2007 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je posting gaf net aan dat je snollebollen die je zou trekken dat tevergeefs zouden doen vanwege geldgebrek...Kijk, dat heet nu personal advertising....![]()
Jij denkt dat ik niet emotioneel raak als jij verteld over al die blaadjes die jij gevoelloos bij elkaar loopt te harken?quote:Op zondag 18 november 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat valt toch best wel mee![]()
Ik herhaal het nog maar even:quote:
Dat waren toch echt geen groene blaadjes Ian..quote:Op zondag 18 november 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik niet emotioneel raak als jij verteld over al die blaadjes die jij gevoelloos bij elkaar loopt te harken?
Geweldenaar!![]()
Heb ik GVD weer Bon Jovi!quote:Op zondag 18 november 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik herhaal het nog maar even:
Ik zie hieronder "Symbols of Love", ben ik de enige die het niet begrijp![]()
Zeg dat er dan bij.quote:Op zondag 18 november 2007 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat waren toch echt geen groene blaadjes Ian..![]()
Dat is NMNS ten voeten uit, alles op één hoop gooien!quote:Op zondag 18 november 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik niet emotioneel raak als jij verteld over al die blaadjes die jij gevoelloos bij elkaar loopt te harken?
Geweldenaar!![]()
ik heb een lay-in.quote:Op zondag 18 november 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
Welke lay-out gebruik je? Ik heb helemaal geen ....
Zout water doet sneeuw smelten, je zou mij dankbaar moeten zijn....quote:Op zondag 18 november 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg dat er dan bij.
Hele middag voor niets zitten janken.
De blaadjes waren al deaudtquote:Op zondag 18 november 2007 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat waren toch echt geen groene blaadjes Ian..![]()
Nee valt me wel es tegen...quote:Op zondag 18 november 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat valt toch best wel mee![]()
Ohh pleasequote:Op zondag 18 november 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=DwBirf4BWew
http://nl.youtube.com/watch?v=-cK42IByqnEquote:Op zondag 18 november 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
Py wint.quote:Op zondag 18 november 2007 02:37 schreef Py het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=-cK42IByqnE
En zo is het maar net.quote:Op zondag 18 november 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind deze van percy meer to the point.quote:Op zondag 18 november 2007 02:37 schreef Py het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=-cK42IByqnE
Krasmuziek.quote:Op zondag 18 november 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=jRMe5H9WKpM
Tip van nachtzuster.....dankbaar opgeslagen
Wil je dat graag?quote:Op zondag 18 november 2007 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja? Krijgt hij een ban?![]()
Heb je die reactie gezien die eronder staat van die kaaskop?quote:Op zondag 18 november 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind deze van percy meer to the point.
hehe slechte verliezerquote:Op zondag 18 november 2007 02:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gratis overnachting in het hondenhok achter in de tuin..![]()
Van mij moet iedereen blijven.....quote:Op zondag 18 november 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je dat graag?
Weet je wat, omdat je gisteren zwaar de lul was mag jij 1 user uitkiezen die ik 48 uur geef.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je die reactie gezien die eronder staat van die kaaskop?![]()
Mietje!quote:Op zondag 18 november 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van mij moet iedereen blijven.....
trap even niet in jouw vuige spelletjes, je hebt zeker nog popcorn over hé
Yup.quote:Op zondag 18 november 2007 02:45 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BHqAllSQ_eM
waarschijnlijk ben ik de enige die dit mooi vind...
tuurlijk, kan je gelijken paar sinaasappeltjes voor me uitpersen, koffie zetten, ramen lappen, stofzuigen etc...quote:Op zondag 18 november 2007 02:44 schreef Py het volgende:
[..]
hehe slechte verliezer![]()
mag ik wel binnen douchen![]()
Muhahahahaha!quote:Op zondag 18 november 2007 02:45 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BHqAllSQ_eM
waarschijnlijk ben ik de enige die dit mooi vind...
En wat ga jij dan doenquote:Op zondag 18 november 2007 02:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
tuurlijk, kan je gelijken paar sinaasappeltjes voor me uitpersen, koffie zetten, ramen lappen, stofzuigen etc...![]()
Die speelde bas, lullo.quote:Op zondag 18 november 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gitaarmeester was Herman Deinum die bij Cuby speelde destijds.....
slons, met je rommelhuisquote:Op zondag 18 november 2007 02:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
tuurlijk, kan je gelijken paar sinaasappeltjes voor me uitpersen, koffie zetten, ramen lappen, stofzuigen etc...![]()
En van je een, twee, drie PY IS DE LUL!quote:Op zondag 18 november 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Speltip 1; Val mij niet in het openbaar af.
Een gitaar voor mensen met een beperkt bevattingsvermogen.quote:Op zondag 18 november 2007 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is dat geen gitaar dan......![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
Ah, dus mensen met niet teveel verstand spelen op zo'n instrument....bedankt hé, voor de uitlegquote:Op zondag 18 november 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Een gitaar voor mensen met een beperkt bevattingsvermogen.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Een gitaar voor mensen met een beperkt bevattingsvermogen.![]()
Want?quote:Op zondag 18 november 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2007 02:57 schreef Py het volgende:
[..]
Want?
Grenzen?
Daar deden wij toch niet aan![]()
Scheelt toch weer twee snaren.quote:Op zondag 18 november 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, dus mensen met niet teveel verstand spelen op zo'n instrument....bedankt hé, voor de uitleg![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En van je een, twee, drie PY IS DE LUL!
Kut. Die zag ik dus te laat hèquote:
Speltip 2; Sla me niet met mijn eigen woorden om mijn oren.quote:Op zondag 18 november 2007 02:57 schreef Py het volgende:
[..]
Want?
Grenzen?
Daar deden wij toch niet aan![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 03:00 schreef APK het volgende:
[..]Sorry dat ik U aan het lachen maak, meester.
![]()
Ik ga die speltips even noteren denk ik.quote:Op zondag 18 november 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Speltip 2; Sla me niet met mijn eigen woorden om mijn oren.
welk spel spelen we eigenlijk?quote:Op zondag 18 november 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Speltip 2; Sla me niet met mijn eigen woorden om mijn oren.
Heb jij toch niet nodig?quote:Op zondag 18 november 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga die speltips even noteren denk ik.
Alsof ik tegen jou zou liegen.quote:Op zondag 18 november 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
Ian, je hebt helemaal gelijk over die bug!
Valsspelquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga die speltips even noteren denk ik.
onder de duimquote:
quote:
Goede site!quote:Op zondag 18 november 2007 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pssst, Py, volgens mij kun je je beter gaan inschrijven bij http://www.collarme.com als je dit soort spelletjes gaat spelen
Vooral die vocal restraints is een goeie.quote:Areas of interest: Medical, deprivation, humiliation, objectification, interrogation, electro, vocal restraints.
formuliertje ingevuldquote:Op zondag 18 november 2007 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pssst, Py, volgens mij kun je je beter gaan inschrijven bij http://www.collarme.com als je dit soort spelletjes gaat spelen
Py is een homoquote:Op zondag 18 november 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bang dat 'ie afgefikt gaat worden
Daar hield ik op met lezen.quote:Op zondag 18 november 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik rook nog één peuk en doe er het zwijgen maar toe......dit gaat namelijk nergens heen hier....![]()
Kunnen homo's niet lief zijn dan?quote:Op zondag 18 november 2007 03:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat is niet aardig Ian, ik vind Py wel lief...
Neem een kanskaartquote:
Niet mijn woorden verdraaien, Duitse relnicht!quote:Op zondag 18 november 2007 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kunnen homo's niet lief zijn dan?![]()
Waarom is het niet aardig om iemand een homo te noemen!?![]()
Wat heb jij tegen homo's!?![]()
Wehehequote:Op zondag 18 november 2007 03:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet mijn woorden verdraaien, Duitse relnicht!
quote:Op zondag 18 november 2007 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Goede site!![]()
[..]
Vooral die vocal restraints is een goeie.![]()
Maak daar maar hakken van 16cm van.quote:Op zondag 18 november 2007 03:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op hakken van 10 cm steek in boven je uit, dus ff inbinden smurf!
10 cm kan ík nog wel deepthroatenquote:Op zondag 18 november 2007 03:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op hakken van 10 cm steek in boven je uit, dus ff inbinden smurf!
quote:Op zondag 18 november 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is wel 3 meter breed hé...
Misschien ben ik ook wel 1.68, ik rond het voor het gemak naar boven af...quote:Op zondag 18 november 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolen dus. En bepaald geen halve.
1.67
PM die foto effe door naar ons cirkeltje.quote:Op zondag 18 november 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De kruimeltjes van de groep, that's usquote:Op zondag 18 november 2007 03:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel 1.68, ik rond het voor het gemak naar boven af...
Past niet op je scherm.....quote:Op zondag 18 november 2007 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
PM die foto effe door naar ons cirkeltje.![]()
Ik begrijp dat je nogal van me onder de indruk bent.... 90-70-85quote:Op zondag 18 november 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koekhappen is de shit!quote:Op zondag 18 november 2007 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dzjee, je zal maar verder in Lobasca's spel komen en een paar van die stiletto's in je ballen krijgen.........doe mij maar koekhappen..![]()
Jah, moet je dat niet bij elkaar optellen dan...quote:Op zondag 18 november 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je nogal van me onder de indruk bent.... 90-70-85
En nog moeten ze alles van stal halen....quote:Op zondag 18 november 2007 03:16 schreef Disana het volgende:
[..]
De kruimeltjes van de groep, that's us![]()
Zullen wij een potje koekhappen?quote:Op zondag 18 november 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je nogal van me onder de indruk bent.... 90-70-85
quote:Op zondag 18 november 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, moet je dat niet bij elkaar optellen dan...![]()
Als jij daar gelukkiger van wordt...quote:Op zondag 18 november 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen...quote:Op zondag 18 november 2007 03:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En nog moeten ze alles van stal halen....![]()
Is dat géén geboortedatum?quote:Op zondag 18 november 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vergeet de vishaken erin nietquote:
Ik was serieus, kutsmurf.quote:Op zondag 18 november 2007 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, een stiletto in je scrotum, dat is kek
Yep. Maar ik ben er niet, dus ik zit goed.quote:Op zondag 18 november 2007 03:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe maar niet, vallen ze weer over jou heen...
Nee, jij moet een beurt overslaan.quote:Op zondag 18 november 2007 03:19 schreef Py het volgende:
moet ik nu met een dobbelsteen gooien of...![]()
Je moet wel eerlijk blijven Lobasca....onze date ging destijds niet door omdat gemeentewerken geen gat zag in het aanpassen van de route voor het long vehicle. Come on meis, eerst komen je tieten, dan een kwartiertje niets en dan kom jij er achteraan hobbelen. BIj een beetje haakse bocht moet je drie keer steken om er doorheen te komen.....Dat is geen sinecure.....quote:Op zondag 18 november 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkiger van wordt...
quote:Op zondag 18 november 2007 03:19 schreef APK het volgende:
Maar euh, 90 van boven...
Hebben we het dan over Lieke of Pamela Anderson
Deze flame is zo lang dat hij me aan mijn eigen werk doet denkenquote:Op zondag 18 november 2007 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet wel eerlijk blijven Lobasca....onze date ging destijds niet door omdat gemeentewerken geen gat zag in het aanpassen van de route voor het long vehicle. Come on meis, eerst komen je tieten, dan een kwartiertje niets en dan kom jij er achteraan hobbelen. BIj een beetje haakse bocht moet je drie keer steken om er doorheen te komen.....Dat is geen sinecure.....![]()
Sorry, dacht even dat ik een schim zag....quote:Op zondag 18 november 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep. Maar ik ben er niet, dus ik zit goed.
Klopt, maar dat ben ík nietquote:Op zondag 18 november 2007 03:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry, dacht even dat ik een schim zag....
Ik heb net een abonnement op Gloves Weekly genomen, maar ik neem aan dat het antwoord daar niet te vinden is.quote:Op zondag 18 november 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
zoek het maar op in je vakliteratuur!
Dementerende oude mannen, zo vermoeiend....quote:Op zondag 18 november 2007 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet wel eerlijk blijven Lobasca....onze date ging destijds niet door omdat gemeentewerken geen gat zag in het aanpassen van de route voor het long vehicle. Come on meis, eerst komen je tieten, dan een kwartiertje niets en dan kom jij er achteraan hobbelen. BIj een beetje haakse bocht moet je drie keer steken om er doorheen te komen.....Dat is geen sinecure.....![]()
Owquote:Op zondag 18 november 2007 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, jij moet een beurt overslaan.
Mooi, dempen die hap!quote:Op zondag 18 november 2007 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NMNS, maar die is geloof ik in de put geflikkerd.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dobbel niet, heb mijn principes.....quote:Op zondag 18 november 2007 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, een kledingstuk uitrekken én nog een keer gooienquote:Op zondag 18 november 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
Dubbel 6.. Mag ik nu een drankje nuttigen![]()
Ik schenk het zelfs voor je in!quote:Op zondag 18 november 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
Goed verstopt?quote:Op zondag 18 november 2007 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dobbel niet, heb mijn principes.....
Nog meer domme vragen?quote:Op zondag 18 november 2007 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb net een abonnement op Gloves Weekly genomen, maar ik neem aan dat het antwoord daar niet te vinden is.
Maak jezelf dan ook wat kleinerquote:Op zondag 18 november 2007 03:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan is het mijn schaduw... achtervolgt me ook overal....![]()
Dat is snel gedaan bij muizen. Eén steek recht, twee steken averecht en je hebt weer een trui voor d'r.quote:Op zondag 18 november 2007 03:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, een kledingstuk uitrekken én nog een keer gooien
Ja, blijf er dan ook bij.....welkom overigens...quote:Op zondag 18 november 2007 03:25 schreef willem-jozef het volgende:
morgen.
een paar dagen sc's bijgelezen, wat een slap gelul zeg..
mogguh!
quote:Op zondag 18 november 2007 03:25 schreef willem-jozef het volgende:
morgen.
mogguh!
Moggelquote:Op zondag 18 november 2007 03:25 schreef willem-jozef het volgende:
morgen.
mogguh!
Niet voordat je een nieuwe update hebt geplaatstquote:Op zondag 18 november 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
Wel biertje.quote:Op zondag 18 november 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik maak géén nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |