Pffff, die notes stellen niets voor, heb ik me juist deze week laten vertellen. Lamlul.quote:Op zondag 18 november 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
+note
En nou optiefen met je scheldwoorden, teringuser.
Jah, bijlezen met drie klassen lagere school valt ook niet mee hé....quote:Op zondag 18 november 2007 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Cool. Ik heb een heel lijstje namen eigenlijk.![]()
De SC bijlezen wordt weer te doen zeer binnenkort!![]()
Zo uitgebreid hoeft niet meer hoor. Alleen de complotten en alles wat geil is.quote:Op zondag 18 november 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik nog wel samenvattingen van het gehackte PM verkeer blijven schrijven?
Krijg de fluitende grafschurft, smerige teringtrol.quote:Op zondag 18 november 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Pffff, die notes stellen niets voor, heb ik me juist deze week laten vertellen. Lamlul.
Truste Kurt, je draaft weer door!quote:Op zondag 18 november 2007 02:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo uitgebreid hoeft niet meer hoor. Alleen de complotten en alles wat geil is.
Privé foto's gewoon nogwel in een zipje erbij?quote:Op zondag 18 november 2007 02:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo uitgebreid hoeft niet meer hoor. Alleen de complotten en alles wat geil is.
Hé?quote:Op zondag 18 november 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, bijlezen met drie klassen lagere school valt ook niet mee hé....![]()
Ik loop inderdaad wat op de zaken vooruit. Lief jongetjequote:Op zondag 18 november 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijg de fluitende grafschurft, smerige teringtrol.![]()
Wij zouden volgende maand pas rellen.
quote:Op zondag 18 november 2007 02:19 schreef Py het volgende:
mag t zoiets zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=y1svI-owtWA
Okee, ik verkort de ban tot een week.quote:Op zondag 18 november 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik loop inderdaad wat op de zaken vooruit. Lief jongetje![]()
Perfect!quote:Op zondag 18 november 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Privé foto's gewoon nogwel in een zipje erbij?
quote:Op zondag 18 november 2007 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor deze keer dan.. (toepasselijk)
http://www.youtube.com/watch?v=LLiX8sgfgQU
Ik ban gewoon iedereen en ga ook naar mijn nest.quote:Op zondag 18 november 2007 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Perfect!
Veel plezier zometeen en leef je maar eens lekker uit.![]()
Dat volgende maand rellen trouwens... dat houdt toch in de we de sc de hele maand gaan vervelen met YouTube kerstnummers?quote:Op zondag 18 november 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, ik verkort de ban tot een week.
Maar dan moet je wel héél braaf zijn vanaf nu.
Oud lijk.
Weet ik nog niet.quote:Op zondag 18 november 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat volgende maand rellen trouwens... dat houdt toch in de we de sc de hele maand gaan vervelen met YouTube kerstnummers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |