Ik vind je echt wel, hoe zal ik het zeggen....gewoon, heel APK hoor...quote:Op zondag 18 november 2007 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Nog zo'n Stephen Hawking braincracker.![]()
Okee, maandag haat ik je.quote:Op zondag 18 november 2007 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe mijn best...maandag...ok?
Hoef ik je ook niet te groeten.quote:Op zondag 18 november 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Ik ben er niet dus ik kan ook niet geband worden.
Jawel, want ik naai jou een ban aan omdat je mij een instabiel kutjoch hebt genoemd.quote:Op zondag 18 november 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Droplul.quote:Op zondag 18 november 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jawel, want ik naai jou een ban aan omdat je mij een instabiel kutjoch hebt genoemd.
Eindelijk erkening.quote:Op zondag 18 november 2007 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind je echt wel, hoe zal ik het zeggen....gewoon, heel APK hoor...![]()
dus jij mag roepen wat je wilt?quote:Op zondag 18 november 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
en dat had natuurlijk 'labiel kutjoch' moeten zijn...quote:Op zondag 18 november 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jawel, want ik naai jou een ban aan omdat je mij een instabiel kutjoch hebt genoemd.
Juist.quote:Op zondag 18 november 2007 02:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en dat had natuurlijk 'labiel kutjoch' moeten zijn...![]()
Na je foto van gister kan je bij mij niet meer stuk!quote:Op zondag 18 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist.
Dat weet iedereen.
Boh, boh, boh...![]()
Cool. Ik heb een heel lijstje namen eigenlijk.quote:Op zondag 18 november 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht wij samen optrokken al die tijd, je zat mij continu achterlangs in te fluisteren. En nu ben ik een pariaquote:Op zondag 18 november 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Eindelijk erkening.![]()
Okay, het komt van de paria van het subforum, maar het begin is er.![]()
Moet ik nog wel samenvattingen van het gehackte PM verkeer blijven schrijven?quote:Op zondag 18 november 2007 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Cool. Ik heb een heel lijstje namen eigenlijk.![]()
De SC bijlezen wordt weer te doen zeer binnenkort!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |