Kijk we komen er wel uitquote:
Ik denk dat zelfs onderstaand persoon moeite heeft de code te ontcijferen.quote:
Mag ik weer op jouw account?quote:Op zondag 18 november 2007 02:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil jij dan weer bemiddelen?![]()
Ik ga zo naar m'n nest.
Alleen als je net als vorige keer weer lukraak wat mensen laat bannen aan de hand van door jouzelf uit je duim gezogen notes.quote:
Ik zie Bon Jovi.quote:Op zondag 18 november 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie hieronder "Symbols of Love", ben ik de enige die het niet begrijp![]()
Heb ik al van die aantekeningen en zijn dat een soort van voortgangsgesprekjes?quote:Op zondag 18 november 2007 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen als je net als vorige keer weer lukraak wat mensen laat bannen aan de hand van door jouzelf uit je duim gezogen notes.![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 18 november 2007 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen als je net als vorige keer weer lukraak wat mensen laat bannen aan de hand van door jouzelf uit je duim gezogen notes.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb ik al van die aantekeningen en zijn dat een soort van voortgangsgesprekjes?
quote:Op zondag 18 november 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
Je hebt het nu over een soort van inspraak!?![]()
![]()
Ik zeg ook maar wat hé....je moet het mij niet persoonlijk aanrekenen....quote:Op zondag 18 november 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
Je hebt het nu over een soort van inspraak!?![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe je ogen dan eens open dromer.....
![]()
NEE TE LAAT NU HAAT IK JE TERINGKANARIE!quote:Op zondag 18 november 2007 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat hé....je moet het mij niet persoonlijk aanrekenen....![]()
Heel mooi....quote:Op zondag 18 november 2007 02:07 schreef Py het volgende:
Zachtjes de zondag inglijden![]()
http://www.youtube.com/watch?v=TZZ4LsvzI50
Kan niet, mijn haatboek is vol....je moet even wachten tot ik een nieuwe heb...quote:Op zondag 18 november 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NEE TE LAAT NU HAAT IK JE TERINGKANARIE!
Nog zo'n Stephen Hawking braincracker.quote:Op zondag 18 november 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe je ogen dan eens open dromer.....
![]()
okquote:Op zondag 18 november 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan niet, mijn haatboek is vol....je moet even wachten tot ik een nieuwe heb...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |