Mijn kogelgat.quote:Op zondag 18 november 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
Hoi Basca.. kater beetje te boven.. Ik had het ook wel ff zwaar vandaagquote:Op zondag 18 november 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
Nou voor alsnog danquote:Op zondag 18 november 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
DIE OP HEB IK GEMAAKT!
Ik vrees dat ik morgen pas de oude ben...quote:Op zondag 18 november 2007 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi Basca.. kater beetje te boven.. Ik had het ook wel ff zwaar vandaag![]()
Ik denk dat Lobasca normaal gesproken wel iets monumentalers creëert dan zo'n puntje op de i.quote:Op zondag 18 november 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh, ik dacht dat ze zat te schijten....druk een punt zeg maar......
Plagiaatpoot!quote:Op zondag 18 november 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ik heb hem geplaatst....lekker puh![]()
Ik heb die sneeuwschep gewoon at the ready, hè?quote:Op zondag 18 november 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
Een ouwe Op![]()
Enne ik wil geen hoed. Ik wil handschoenen.
En als jullie klieren kieper ik met me nieuwe handschoenen aan straks een baal sneeuw in jullie nek![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
Een ouwe Op![]()
En als jullie klieren kieper ik met me nieuwe handschoenen aan straks een baal sneeuw in jullie nek![]()
Dat is het alquote:Op zondag 18 november 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik morgen pas de oude ben...![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik morgen pas de oude ben...![]()
Effe afwachten, in december ga ik mijn torso weer exposeren.quote:
Heb jij sneeuw?quote:Op zondag 18 november 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
Een ouwe Op![]()
Bier is beter dan popcorn, tralalalala!quote:Op zondag 18 november 2007 01:53 schreef APK het volgende:
Hé Veulen, kun jij eigenlijk wel je eigen reet afvegen, of heb je daar ook hulp van een forum bij nodig?
quote:Op zondag 18 november 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Effe afwachten, in december ga ik mijn torso weer exposeren.
Hé Veulen, kun jij eigenlijk wel je eigen reet afvegen, of heb je daar ook hulp van een forum bij nodig?
Waarom denk je dat ze handschoentjes wil......quote:Op zondag 18 november 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, doe jij het even voor mequote:Op zondag 18 november 2007 01:53 schreef APK het volgende:
Neequote:Op zondag 18 november 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Denk je wel een beetje aan m'n rug?
Dat worden voortdurend hordes kirrende vrouwen om je heen.quote:Op zondag 18 november 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de kast niet op te krijgen.quote:
Is dit een APKuitdaging?quote:Op zondag 18 november 2007 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de kast niet op te krijgen.
Ik heb zonder moeite een pak pieken gevangen... Daar word elk mens blij van.
quote:Op zondag 18 november 2007 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vond de vraag op zich wel steekhoudend......gezien de omstandigheden
Probeer het voor me te zien...een Veulen op een kast....lukt niet....quote:Op zondag 18 november 2007 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de kast niet op te krijgen.
Ik heb zonder moeite een pak pieken gevangen... Daar word elk mens blij van.
Nope, tenzij die mee wil naar bed ofzo...quote:Op zondag 18 november 2007 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dit een APKuitdaging?
quote:
Gelukkig heb ik geen cent, anders zou ik denken dat het om mijn poen ging.quote:Op zondag 18 november 2007 01:57 schreef Gert het volgende:
Dat worden voortdurend hordes kirrende vrouwen om je heen.![]()
Teveel opties verzilverd voor reisjes natuurlijk....quote:Op zondag 18 november 2007 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen cent, anders zou ik denken dat het om mijn poen ging.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |