tuurlijk, kan je gelijken paar sinaasappeltjes voor me uitpersen, koffie zetten, ramen lappen, stofzuigen etc...quote:Op zondag 18 november 2007 02:44 schreef Py het volgende:
[..]
hehe slechte verliezer![]()
mag ik wel binnen douchen![]()
Muhahahahaha!quote:Op zondag 18 november 2007 02:45 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BHqAllSQ_eM
waarschijnlijk ben ik de enige die dit mooi vind...
En wat ga jij dan doenquote:Op zondag 18 november 2007 02:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
tuurlijk, kan je gelijken paar sinaasappeltjes voor me uitpersen, koffie zetten, ramen lappen, stofzuigen etc...![]()
Die speelde bas, lullo.quote:Op zondag 18 november 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gitaarmeester was Herman Deinum die bij Cuby speelde destijds.....
slons, met je rommelhuisquote:Op zondag 18 november 2007 02:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
tuurlijk, kan je gelijken paar sinaasappeltjes voor me uitpersen, koffie zetten, ramen lappen, stofzuigen etc...![]()
En van je een, twee, drie PY IS DE LUL!quote:Op zondag 18 november 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Speltip 1; Val mij niet in het openbaar af.
Een gitaar voor mensen met een beperkt bevattingsvermogen.quote:Op zondag 18 november 2007 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is dat geen gitaar dan......![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
Ah, dus mensen met niet teveel verstand spelen op zo'n instrument....bedankt hé, voor de uitlegquote:Op zondag 18 november 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Een gitaar voor mensen met een beperkt bevattingsvermogen.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Een gitaar voor mensen met een beperkt bevattingsvermogen.![]()
Want?quote:Op zondag 18 november 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2007 02:57 schreef Py het volgende:
[..]
Want?
Grenzen?
Daar deden wij toch niet aan![]()
Scheelt toch weer twee snaren.quote:Op zondag 18 november 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, dus mensen met niet teveel verstand spelen op zo'n instrument....bedankt hé, voor de uitleg![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En van je een, twee, drie PY IS DE LUL!
Kut. Die zag ik dus te laat hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |