Begrepenquote:Op zondag 18 november 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
We moeten duidelijke afspraken maken over wie we het meest willen dwars zitten.
Ga jij hier even posten:quote:Op zondag 18 november 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom doen jullie toch altijd zo rot tegen elkaar......Het kan ook best leuk zijn in een SC...![]()
Je posting gaf net aan dat je snollebollen die je zou trekken dat tevergeefs zouden doen vanwege geldgebrek...Kijk, dat heet nu personal advertising....quote:Op zondag 18 november 2007 02:23 schreef APK het volgende:
WTF
Ik krijg allemaal links naar geld lenen bij de google ads onder de pagina.![]()
Bij mij staat er iets over of ik bij de nieuwe Hitlerjugend wilquote:Op zondag 18 november 2007 02:23 schreef APK het volgende:
WTF
Ik krijg allemaal links naar geld lenen bij de google ads onder de pagina.![]()
Warrom pleur jij dan van die ellende in de SCquote:Op zondag 18 november 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom doen jullie toch altijd zo rot tegen elkaar......Het kan ook best leuk zijn in een SC...![]()
Geef hier eensch antwoord op NMNS.quote:Op zondag 18 november 2007 02:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Warrom pleur jij dan van die ellende in de SC![]()
Dat valt toch best wel meequote:Op zondag 18 november 2007 02:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Warrom pleur jij dan van die ellende in de SC![]()
Wat staat er bij jou onder?quote:Op zondag 18 november 2007 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je posting gaf net aan dat je snollebollen die je zou trekken dat tevergeefs zouden doen vanwege geldgebrek...Kijk, dat heet nu personal advertising....![]()
Jij denkt dat ik niet emotioneel raak als jij verteld over al die blaadjes die jij gevoelloos bij elkaar loopt te harken?quote:Op zondag 18 november 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat valt toch best wel mee![]()
Ik herhaal het nog maar even:quote:
Dat waren toch echt geen groene blaadjes Ian..quote:Op zondag 18 november 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik niet emotioneel raak als jij verteld over al die blaadjes die jij gevoelloos bij elkaar loopt te harken?
Geweldenaar!![]()
Heb ik GVD weer Bon Jovi!quote:Op zondag 18 november 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik herhaal het nog maar even:
Ik zie hieronder "Symbols of Love", ben ik de enige die het niet begrijp![]()
Zeg dat er dan bij.quote:Op zondag 18 november 2007 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat waren toch echt geen groene blaadjes Ian..![]()
Dat is NMNS ten voeten uit, alles op één hoop gooien!quote:Op zondag 18 november 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik niet emotioneel raak als jij verteld over al die blaadjes die jij gevoelloos bij elkaar loopt te harken?
Geweldenaar!![]()
ik heb een lay-in.quote:Op zondag 18 november 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
Welke lay-out gebruik je? Ik heb helemaal geen ....
Zout water doet sneeuw smelten, je zou mij dankbaar moeten zijn....quote:Op zondag 18 november 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg dat er dan bij.
Hele middag voor niets zitten janken.
De blaadjes waren al deaudtquote:Op zondag 18 november 2007 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat waren toch echt geen groene blaadjes Ian..![]()
Nee valt me wel es tegen...quote:Op zondag 18 november 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat valt toch best wel mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |