Leuk.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz... moet nu met 3 modellen een aparte shoot gaan doen. mensen waar ik nog niet eerder mee gewerkt heb.
Je mag alles zelf bepalen. En een portret is niet alleen t hoofd, dus maak er maar van waar jij je goed bij voelt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk.Nog een bepaalt onderwerp? Of mag je zelf er wat van maken.
Lijkt me een leuke uitdaging, om toch iets aparts, iets van jezelf erin te krijgen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je mag alles zelf bepalen. En een portret is niet alleen t hoofd, dus maak er maar van waar jij je goed bij voelt.
Beter twee dan geen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:46 schreef Kuukske het volgende:
Oh nu zijn er 2. Wat duurde het lang B.
ongeduld, je bent zeker vrij?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:46 schreef Kuukske het volgende:
Oh nu zijn er 2. Wat duurde het lang B.
Jij zei zonde.quote:
JD Proficiat.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:45 schreef Kuukske het volgende:
Hier verder.
Ohja, en JD is jarig. Gefelicitéérd..
quote:
ja, ik had het over het weerquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zei zonde.![]()
[..]
JD Proficiat.![]()
![]()
![]()
Geen zonquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jij hebt feest.![]()
![]()
[..]
Het is toch best lekker weer? Wat koud, dat wel.![]()
Hier welquote:
Goedemorgen DaMart.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:52 schreef DaMart het volgende:
Dan feliciteer ik JD hier ook maar even.
True, daar hoef je dan nog niet zo pissig over te doen.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:52 schreef DaMart het volgende:
Dan feliciteer ik JD hier ook maar even.
Ik kies die dagen niet hequote:Op vrijdag 16 november 2007 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met dat kloteland van je he
Ow, de lelijkerd is jarig, hmm? Nou, gefeliciteerd maar danquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow, de lelijkerd is jarig, hmm? Nou, gefeliciteerd maar danBIER
Wat dacht je van een kop thee?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
Mag ik dan een mok capp? Liever geen bier. dankje.
Dat is ook prima, heb je earl grey?quote:
Hoezo, is de thee van jou niet te zuipen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
Uh, dat is hier vast wel te vinden
Durf je dat wel
En gaan ik![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, maar jij wil earl grey, dan zoeken ik dat voor je hequote:Op vrijdag 16 november 2007 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo, is de thee van jou niet te zuipen?
jaja was wat vergeten.![]()
Als ik thee drink is het meestal earl grey.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel, maar jij wil earl grey, dan zoeken ik dat voor je he
Dan is het goed![]()
met of zonder suiker?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik thee drink is het meestal earl grey.![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:48 schreef Ynske het volgende:moet mijn betaalpasje inleveren van t werk
Wat voor betaalpasje en waarom moet dat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:48 schreef Ynske het volgende:moet mijn betaalpasje inleveren van t werk
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:48 schreef Ynske het volgende:moet mijn betaalpasje inleveren van t werk
kost t bedrijf teveel geldquote:
t eten in het restaurant. en aangezien ik iemand ben die bijna nooit contant geld bij zich heeft en er geen pinautomaat op t park staat is t best lastigquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dus wel je baan nog, schrok al.![]()
Wat kon je er allemaal mee betalen?
Je bedoelt vrouwen met nieuwe kleren?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwen en geld... [afbeelding]
Ik zeg niks [afbeelding]
Nieuwe kleren.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je bedoelt vrouwen met nieuwe kleren?
Dan toch maar voortaan wat kleingeld meenemen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
t eten in het restaurant. en aangezien ik iemand ben die bijna nooit contant geld bij zich heeft en er geen pinautomaat op t park staat is t best lastig
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:17 schreef mcDavid het volgende:
Je bedoelt vrouwen met nieuwe kleren?
Is je vraag zo naar tevredenheid beantwoord, mcDavid?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
Nieuwe kleren.![]()
Net nog wat besteld.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Is je vraag zo naar tevredenheid beantwoord, mcDavid? [afbeelding]
quote:
Daar valt kleding sķwieso niet onder.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
hey, ik koop alleen dingen die ik "echt " nodig heb he. [afbeelding]
Niet? Je vindt naakt lopen normaal??quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar valt kleding sķwieso niet onder.
Bij jou zou ik er niet zo'n moeite mee hebben hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet? Je vindt naakt lopen normaal??
Ik ook, nog wel langer, ben best zuinig op mijn kleding.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:24 schreef mcDavid het volgende:
Ik loop geregeld in kleding die ik al zo'n 3 jaar heb.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij jou zou ik er niet zo'n moeite mee hebben hoor
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:29 schreef Bengeltje het volgende:Fles toch, wil je me een kou bezorgen?
Ja, bij het ongeloofwaardige af, gewoon.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
McD komt nu wel wat preuts over he.
Misschien is hij gewoon jaloersquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
McD komt nu wel wat preuts over he.
De uitzondering die de regel bevestigtquote:
En die uitslag is?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:20 schreef Ynske het volgende:
gearriveerd op werk
extra liveuitzending ivm uitslag voogd savannah
Jezus. Als mijn hamster een scheet laat, komt er dan ook een extra live-uitzending?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:20 schreef Ynske het volgende:
gearriveerd op werk
extra liveuitzending ivm uitslag voogd savannah
Vrijgesprokenquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
Er zijn ook slimme Belgen [afbeelding]
Kan me zo ergeren aan zo'n dingen, ze wisten dat het kind mishandeld werd, niets doen en dan nogquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vrijgesproken
De rechtbank van Den Haag heeft de gezinsvoogd van de overleden peuter Savannah vrijgesproken. De aanklager had haar verweten dat ze nalatig was in de begeleiding bij de peuter, die door mishandeling en verwaarlozing om het leven kwam.
Anders draai je de boel even omquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan me zo ergeren aan zo'n dingen, ze wisten dat het kind mishandeld werd, niets doen en dan nog
vrijgesproken ook. Ookal vind ik dat de hele organisatie schuld is, ook die voogd is medeschuldig. [afbeelding]
Die wat het gedaan hebben zijn zeker schuldig, echter ze stonden niet voor niets onder toezicht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Anders draai je de boel even om
De enige schuldigen zijn degenen die die mishandeling en verwaarlozing in de praktijk brachten![]()
Je gaat de brandweer toch ook niet aanklagen als ze een brandend gebouw niet meer kunnen redden
Oke, meelopertje.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef mcDavid het volgende:
En toch, mensen die er heel lang voor geleerd hebben vinden dat ze niet schuldig is. Dan ga ik daar niet tegenin
Ze zeggen dat ze niet verantwoordelijk is. Maar wel zeker fouten heeft gemaakt. Niet genoeg om te veroordelen alleen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef mcDavid het volgende:
En toch, mensen die er heel lang voor geleerd hebben vinden dat ze niet schuldig is. Dan ga ik daar niet tegenin
er is toch geconstateerd dat t een stuk beter ging met dat kindquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan me zo ergeren aan zo'n dingen, ze wisten dat het kind mishandeld werd, niets doen en dan nog
vrijgesproken ook. Ookal vind ik dat de hele organisatie schuld is, ook die voogd is medeschuldig.![]()
Ja idd, waarom een kind uit huis plaatsen die bijna haar hele leven al mishandeld is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
er is toch geconstateerd dat t een stuk beter ging met dat kind
als t toch beter gaat, waarom dan nog uit huis plaatsen?
en je kunt iemand niet in de kop kijken om te zien of ze een kind alsnog gaan vermoorden
Wat is dat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:12 schreef Ynske het volgende:kan de 25e naar de zoomexperience ben benieuwd
Gaaf.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.zoomexperience.nl/
beurs in Utrecht gericht op fotografie
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
iemand nog plannen voor het weekend?
Trut?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt vast iets stoers gezegd, trut
Misschien ook wel terechtquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Trut?![]()
Hij wou graag op de pc waar een wachtwoord opstaat, ik zei dat ik niet wou inloggen en hij maar op P
moest wachten. Ging hij mopperend eten, ik snel het ww intoetsen.
Zat hij te eten gaf hij nog even een reactie na. Dus ik opgestaan "Dan log ik toch weer uit " en weer uitgelogd.
Dat vond hij dus gemeen.![]()
quote:
t komt uit studio 7 dus t is sportquote:
Dat is de rare kronkel in het hoofd van iemand daar. Het is geen sportquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
t komt uit studio 7 dus t is sport
Dr kwam hier net nog zo'n kudde langsfietsen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hockey is lekkere kontjes kijken [afbeelding]
Dat kan bij softbal ookquote:
Ben hartstikke druk geweest jaquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zootje knusse huismusjes jullie zeg
Ik geloof d'r geen donder vanquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:42 schreef Sjowhan het volgende:
Ben hartstikke druk geweest ja
En zo weer, zo naar de sporthal tot vanavond laat
"kijk mij eens een leven hebben"quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:10 schreef Kuukske het volgende:
Fleske! Ik dacht, ik kom zo eens even langs bij De Lounge. Tussen alle visite door hm.
quote:
Op een leuke manier of??quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:42 schreef Ynske het volgende:
oef, ga je me wakker houden?
Heb meteen zn 2 shows gedownloadquote:
Die visite is voor Jan hehquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"kijk mij eens een leven hebben" [afbeelding]
maakt niet, waar jij zin in hebtquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Op een leuke manier of??
Ah ja, mevroi pendelt met de gevulde eitjes en de augurkjes-met-ham hmm?quote:
Yep, ookal vind ik ze niet allemaal grappig.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb meteen zn 2 shows gedownload
Echt goed en grappig is die gast![]()
Waar ik zin in heb? Weet je dat wel zeker?quote:
Mwoa, het leven is geven en nemen hoor. Likken en gelikt wordenquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dat doe ik niet hoor.
is t de moeite waard?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yep, ookal vind ik ze niet allemaal grappig.
[..]
Waar ik zin in heb? Weet je dat wel zeker?![]()
Ojee, dus mijn leven is over?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, het leven is geven en nemen hoor. Likken en gelikt worden
Ligt eraan. Wat denk je als je dat in combi met mij leest?quote:
Zal ik je even lik...ehh reanimeren anders?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ojee, dus mijn leven is over?[ afbeelding ]
ben jij donderdag of woensdag avond thuis?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ojee, dus mijn leven is over?[ afbeelding ]
[..]
Ligt eraan. Wat denk je als je dat in combi met mij leest?
Volgens mij woensdag, donderdag werken en naar de info avond voor puppycursus.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben jij donderdag of woensdag avond thuis?
Het is over, reanimatie heeft dan ook geen nut meer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik je even lik...ehh reanimeren anders?
owquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij woensdag, donderdag werken en naar de info avond voor puppycursus.
[..]
Het is over, reanimatie heeft dan ook geen nut meer.
Eens kijken of we wat kunnen afspreken, weet niet of de kids of P nog wat hebben die dag.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow
ben nl woe avond en do hele dag ff in t zuiden
Hoi Kuuk-met-sinterklaas-avatarquote:Op zondag 18 november 2007 10:52 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen!
Hijs tof hm.quote:
Ja gezienquote:Op zondag 18 november 2007 11:08 schreef qu63 het volgende:
Fles: Treinreizigers ontsnappen aan botsing
Je hebt niks met de Sint?quote:Op zondag 18 november 2007 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor een paar weekjes kan het wel
Nou, heel lang gehad, wel, maar tegenwoordig vind ik het wel best eigenlijk. Kerst mag me ook gestolen worden overigens. Heel december wel, eigenlijk. Gezeik met familie-verplichtingen, stampende drukte in de stad, bussen en treinen die maar half rijden, winkels die weken dicht zijn vanwege "vakantie", flikker toch opquote:Op zondag 18 november 2007 11:40 schreef qu63 het volgende:
Je hebt niks met de Sint?
Joh, wat een verrassingquote:128 Teletekst zo 18 nov
Demonstratie tegen splitsing België
` In Brussel demonstreren zo'n 25.000
mensen voor de eenheid van België.De
betogers lopen door de hoofdstad met
Belgische vlaggen en eisen dat het land
niet wordt opgesplitst.
Al maanden wordt in België geprobeerd
een kabinet te formeren en daarbij zijn
de tegenstellingen tussen de partijen
in Vlaanderen en Wallonië verscherpt.
Er zijn Vlaamse politici die Vlaanderen
willen afscheiden.Veel Brusselaars en
Walen zijn daar fel tegen.
De demonstratie in Brussel,die door een
Luikse ambtenaar is georganiseerd,
verloopt rustig.Er lopen vooral veel
Franstalige demonstranten mee.
volgende nieuws financieel sport
Mens, ga kokenquote:Op zondag 18 november 2007 17:38 schreef Kuukske het volgende:
Hongerigggg.
ik ookquote:Op zondag 18 november 2007 17:38 schreef Kuukske het volgende:
Hongerigggg.
Allang gedaan.quote:
Ik zit nú te eten. En ben hongerig. Hoewel dat langzaam zakt.quote:
te weinig misschien?quote:
Verwend internetverslaafd rotkindquote:Op zondag 18 november 2007 17:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit nú te eten. En ben hongerig. Hoewel dat langzaam zakt.
Ik ben alleen thuis. Dan mag ik best achter internet eten.quote:
Ow, dan mag het wel jaquote:Op zondag 18 november 2007 17:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis. Dan mag ik best achter internet eten.
Da wou'k zegge.quote:
Das ook nie lief.quote:Op zondag 18 november 2007 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme HOERE PC![]()
ga gewoon spontaan rebooten als ik er een lege DVD in stop, heel gaaf
misschien ligt het aan de gebruikerquote:Op zondag 18 november 2007 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, ik word er ook kotsdoodmisselijk van![]()
en "koop een nieuwe" is geen oplossing. Dat heb ik 4 maanden geleden gedaan, en dat nieuwe ding is NU dus alweer naar ze k*nker
Hé!!quote:Op zondag 18 november 2007 19:25 schreef mcDavid het volgende:
Tering, die "nieuwe" computer van mijn ouders is ook zo fucked up. Eén keer terug geweest naar de winkel om er iets mee te doen. Toen 'ie terug kwam deed helemaal niets het meer
Ik ga morgen een telraampje, een kladblokje en een potloodje kopenquote:Op zondag 18 november 2007 19:25 schreef mcDavid het volgende:
Tering, die "nieuwe" computer van mijn ouders is ook zo fucked up. Eén keer terug geweest naar de winkel om er iets mee te doen. Toen 'ie terug kwam deed helemaal niets het meer
Komt t niet allemaal door Vista?quote:Op zondag 18 november 2007 19:25 schreef mcDavid het volgende:
Hoe het verder HAD GEMOETEN:quote:*ring*
Hoi, met Fles
-Ja hoi, met pa. Zeg, ik wil eigenlijk een tweede PC op mijn internetaansluiting, kan dat?
Nou, waarschijnlijk wel, moet je even je provider bellen die dat toen aangelegd heeft, die kunnen je alles precies vertellen![]()
Hoe het verder GAATquote:-Okee bedankt, ik ga ze bellen, mazzel!
Doei!
*klik*
ZUCHTquote:-Ja want dat is heel handig, want dan kunnen je moeder en ik alle spullen gescheiden houden....
Jaaaa....
-Qua bestanden en email en zo
Jaaaa......
-Ja want weet je dat is hartstikke handig als je moeder gewoon met haar zusje en vriendinnen kan emaile, en met haar broer, en met haar werk, en met andere mensen
Jaaaa......
-En dat ik daar dan niet tussen hoef te zitten
Jaaaa......
-Want het is vreselijk onhandig als we dan op elkaar moeten gaan zitten wachten en zo en eigenlijk elkaar eraf moeten schoppen, dat surft ook gewoon niet prettig, weet je
Jaaaa.............
-Maar ik zal ze wel eens bellen! Goed idee!
Wat heeft emigreren dan voor zin? Ze weten je toch te bereiken, mailen, msn, bellen.quote:Op zondag 18 november 2007 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe het verder HAD GEMOETEN:
[..]
Hoe het verder GAAT:
[..]
ZUCHT
Ik ga emigreren, en niet naar een planeet waar het bestaan al van bekend is
Wees maar blij dat ze je nog kunnen bellen. Ik zou de wereld geven om nog een keer met mijn vader te bellenquote:Op zondag 18 november 2007 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word er gewoon dood- en doodmoe van
het ENIGE wat ik wil is met rust gelaten worden, en zelfs DAT is al te moeilijk schijnbaar
quote:Op zondag 18 november 2007 21:16 schreef Ynske het volgende:
Bengels ben je nog geweest vrijdag?
hier staan een paar fotokes
Laten we het daar maar op houden danquote:Op zondag 18 november 2007 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
En Fles? Trapje onder de kont [] is [] goed.![]()
En er maar weer uit dan.quote:
dat dacht ikk ookquote:
oiquote:
in de OP van t nieuwe meettopicquote:
Je klok loopt achterquote:Op maandag 19 november 2007 13:42 schreef Bengeltje het volgende:
hoe kan het hier al 13.40 zijn en bij mij is het pas 13.30.
Redelijk ten onrechte danquote:
nu niet meer neequote:Op maandag 19 november 2007 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redelijk ten onrechte dan
Ik sta er ook helemaal niet in
Zag zoiets jaquote:Op maandag 19 november 2007 16:25 schreef Ynske het volgende:
n
[..]
nu niet meer nee
maar eerst wel:
[MEET] FOT beginners clinic - Zuid Holland - Napraten!
Bengeltjequote:Op maandag 19 november 2007 18:15 schreef Bengeltje het volgende:Wat een fun.
klopt de tijd nu weer? 18.15
[edit] ja dus .hoe kan dat.
quote:Op maandag 19 november 2007 19:02 schreef Ynske het volgende:
* Ynske breng tomatensoep met rijst, kippensoep met vermicelli, roggebrood met pate en roggebrood met spek de sc binnen
Smakelijk allemaal
Dankje.quote:Op maandag 19 november 2007 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon, zomaar.
Tomatensoep, heerlijk.quote:Op maandag 19 november 2007 19:02 schreef Ynske het volgende:
* Ynske breng tomatensoep met rijst, kippensoep met vermicelli, roggebrood met pate en roggebrood met spek de sc binnen
Smakelijk allemaal
En dat is verrassendquote:Op maandag 19 november 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme ik heb echt een conditie als een dweil
heb je die nodig bij een grote schoonmaak?quote:Op maandag 19 november 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme ik heb echt een conditie als een dweil
Cooldown!quote:Op maandag 19 november 2007 20:53 schreef mcDavid het volgende:
Bhaaah Ik maak huiswerk! [ afbeelding ]
Ja, ernstig de vloer schuren en zo..quote:Op maandag 19 november 2007 21:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je die nodig bij een grote schoonmaak?
quote:Op maandag 19 november 2007 23:55 schreef Pheno het volgende:
Ooit wel
Ik moest wel een beetje glimlachen in de bus vanmorgen jaquote:
Idioot gewoon. Lijkt wel alsof mensen minder voorzichtig rijden als 't wat kouder/natter is ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje glimlachen in de bus vanmorgen ja
"Het hele land staat vol, ik noem alleen de files van 12 (TWAALF!!) km en langer" en dat waren er nog flink watStelletje blikslaven
Als het koud en donker is hebben mensen geen zin om te fietsen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:02 schreef Ynske het volgende:
Best triest, en dat alleen omdat men moet 'wennen' aan rijden in t donker en de weersverandering
als t iets was vanmorgen was t wel zacht weer.
Gewoon een teardrop terug sturenquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:13 schreef mcDavid het volgende:
Mensen die net send * berichtjes sturen moeten dood.
Joah zoietsquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
En dan krijgen ze ze 100.000 keer terug?
Sorry, zal wel niet meer mailenquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wou dat ik wist hoe je dat kon doen, irriteer me mateloos aan sommige mails.
Goedemorgen.![]()
Ow, joh, maak jij je maar niet druk, die van jou belanden altijd bij spam.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, zal wel niet meer mailen
Hoi
T is al duidelijk hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ow, joh, maak jij je maar niet druk, die van jou belanden altijd bij spam.(kidding)
Hoi.![]()
Ja ik heb iets gestuurd naar iets waarvan ik dacht dat het jouw adres wasquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje] wacht op mail. [ afbeelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |