Leuk.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz... moet nu met 3 modellen een aparte shoot gaan doen. mensen waar ik nog niet eerder mee gewerkt heb.
Je mag alles zelf bepalen. En een portret is niet alleen t hoofd, dus maak er maar van waar jij je goed bij voelt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk.Nog een bepaalt onderwerp? Of mag je zelf er wat van maken.
Lijkt me een leuke uitdaging, om toch iets aparts, iets van jezelf erin te krijgen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je mag alles zelf bepalen. En een portret is niet alleen t hoofd, dus maak er maar van waar jij je goed bij voelt.
Beter twee dan geen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:46 schreef Kuukske het volgende:
Oh nu zijn er 2. Wat duurde het lang B.
ongeduld, je bent zeker vrij?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:46 schreef Kuukske het volgende:
Oh nu zijn er 2. Wat duurde het lang B.
Jij zei zonde.quote:
JD Proficiat.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:45 schreef Kuukske het volgende:
Hier verder.
Ohja, en JD is jarig. Gefelicitéérd..
quote:
ja, ik had het over het weerquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zei zonde.![]()
[..]
JD Proficiat.![]()
![]()
![]()
Geen zonquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jij hebt feest.![]()
![]()
[..]
Het is toch best lekker weer? Wat koud, dat wel.![]()
Hier welquote:
Goedemorgen DaMart.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:52 schreef DaMart het volgende:
Dan feliciteer ik JD hier ook maar even.
True, daar hoef je dan nog niet zo pissig over te doen.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:52 schreef DaMart het volgende:
Dan feliciteer ik JD hier ook maar even.
Ik kies die dagen niet hequote:Op vrijdag 16 november 2007 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met dat kloteland van je he
Ow, de lelijkerd is jarig, hmm? Nou, gefeliciteerd maar danquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow, de lelijkerd is jarig, hmm? Nou, gefeliciteerd maar danBIER
Wat dacht je van een kop thee?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
Mag ik dan een mok capp? Liever geen bier. dankje.
Dat is ook prima, heb je earl grey?quote:
Hoezo, is de thee van jou niet te zuipen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
Uh, dat is hier vast wel te vinden
Durf je dat wel
En gaan ik![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, maar jij wil earl grey, dan zoeken ik dat voor je hequote:Op vrijdag 16 november 2007 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo, is de thee van jou niet te zuipen?
jaja was wat vergeten.![]()
Als ik thee drink is het meestal earl grey.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel, maar jij wil earl grey, dan zoeken ik dat voor je he
Dan is het goed![]()
met of zonder suiker?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik thee drink is het meestal earl grey.![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:48 schreef Ynske het volgende:moet mijn betaalpasje inleveren van t werk
Wat voor betaalpasje en waarom moet dat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:48 schreef Ynske het volgende:moet mijn betaalpasje inleveren van t werk
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:48 schreef Ynske het volgende:moet mijn betaalpasje inleveren van t werk
kost t bedrijf teveel geldquote:
t eten in het restaurant. en aangezien ik iemand ben die bijna nooit contant geld bij zich heeft en er geen pinautomaat op t park staat is t best lastigquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dus wel je baan nog, schrok al.![]()
Wat kon je er allemaal mee betalen?
Je bedoelt vrouwen met nieuwe kleren?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwen en geld... [afbeelding]
Ik zeg niks [afbeelding]
Nieuwe kleren.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je bedoelt vrouwen met nieuwe kleren?
Dan toch maar voortaan wat kleingeld meenemen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
t eten in het restaurant. en aangezien ik iemand ben die bijna nooit contant geld bij zich heeft en er geen pinautomaat op t park staat is t best lastig
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:17 schreef mcDavid het volgende:
Je bedoelt vrouwen met nieuwe kleren?
Is je vraag zo naar tevredenheid beantwoord, mcDavid?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
Nieuwe kleren.![]()
Net nog wat besteld.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Is je vraag zo naar tevredenheid beantwoord, mcDavid? [afbeelding]
quote:
Daar valt kleding sówieso niet onder.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
hey, ik koop alleen dingen die ik "echt " nodig heb he. [afbeelding]
Niet? Je vindt naakt lopen normaal??quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar valt kleding sówieso niet onder.
Bij jou zou ik er niet zo'n moeite mee hebben hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet? Je vindt naakt lopen normaal??
Ik ook, nog wel langer, ben best zuinig op mijn kleding.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:24 schreef mcDavid het volgende:
Ik loop geregeld in kleding die ik al zo'n 3 jaar heb.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij jou zou ik er niet zo'n moeite mee hebben hoor
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:29 schreef Bengeltje het volgende:Fles toch, wil je me een kou bezorgen?
Ja, bij het ongeloofwaardige af, gewoon.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
McD komt nu wel wat preuts over he.
Misschien is hij gewoon jaloersquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
McD komt nu wel wat preuts over he.
De uitzondering die de regel bevestigtquote:
En die uitslag is?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:20 schreef Ynske het volgende:
gearriveerd op werk
extra liveuitzending ivm uitslag voogd savannah
Jezus. Als mijn hamster een scheet laat, komt er dan ook een extra live-uitzending?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:20 schreef Ynske het volgende:
gearriveerd op werk
extra liveuitzending ivm uitslag voogd savannah
Vrijgesprokenquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
Er zijn ook slimme Belgen [afbeelding]
Kan me zo ergeren aan zo'n dingen, ze wisten dat het kind mishandeld werd, niets doen en dan nogquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vrijgesproken
De rechtbank van Den Haag heeft de gezinsvoogd van de overleden peuter Savannah vrijgesproken. De aanklager had haar verweten dat ze nalatig was in de begeleiding bij de peuter, die door mishandeling en verwaarlozing om het leven kwam.
Anders draai je de boel even omquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan me zo ergeren aan zo'n dingen, ze wisten dat het kind mishandeld werd, niets doen en dan nog
vrijgesproken ook. Ookal vind ik dat de hele organisatie schuld is, ook die voogd is medeschuldig. [afbeelding]
Die wat het gedaan hebben zijn zeker schuldig, echter ze stonden niet voor niets onder toezicht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Anders draai je de boel even om
De enige schuldigen zijn degenen die die mishandeling en verwaarlozing in de praktijk brachten![]()
Je gaat de brandweer toch ook niet aanklagen als ze een brandend gebouw niet meer kunnen redden
Oke, meelopertje.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef mcDavid het volgende:
En toch, mensen die er heel lang voor geleerd hebben vinden dat ze niet schuldig is. Dan ga ik daar niet tegenin
Ze zeggen dat ze niet verantwoordelijk is. Maar wel zeker fouten heeft gemaakt. Niet genoeg om te veroordelen alleen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef mcDavid het volgende:
En toch, mensen die er heel lang voor geleerd hebben vinden dat ze niet schuldig is. Dan ga ik daar niet tegenin
er is toch geconstateerd dat t een stuk beter ging met dat kindquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan me zo ergeren aan zo'n dingen, ze wisten dat het kind mishandeld werd, niets doen en dan nog
vrijgesproken ook. Ookal vind ik dat de hele organisatie schuld is, ook die voogd is medeschuldig.![]()
Ja idd, waarom een kind uit huis plaatsen die bijna haar hele leven al mishandeld is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
er is toch geconstateerd dat t een stuk beter ging met dat kind
als t toch beter gaat, waarom dan nog uit huis plaatsen?
en je kunt iemand niet in de kop kijken om te zien of ze een kind alsnog gaan vermoorden
Wat is dat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:12 schreef Ynske het volgende:kan de 25e naar de zoomexperience ben benieuwd
Gaaf.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.zoomexperience.nl/
beurs in Utrecht gericht op fotografie
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
iemand nog plannen voor het weekend?
Trut?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt vast iets stoers gezegd, trut
Misschien ook wel terechtquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Trut?![]()
Hij wou graag op de pc waar een wachtwoord opstaat, ik zei dat ik niet wou inloggen en hij maar op P
moest wachten. Ging hij mopperend eten, ik snel het ww intoetsen.
Zat hij te eten gaf hij nog even een reactie na. Dus ik opgestaan "Dan log ik toch weer uit " en weer uitgelogd.
Dat vond hij dus gemeen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |