Wat heeft emigreren dan voor zin? Ze weten je toch te bereiken, mailen, msn, bellen.quote:Op zondag 18 november 2007 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe het verder HAD GEMOETEN:
[..]
Hoe het verder GAAT:
[..]
ZUCHT
Ik ga emigreren, en niet naar een planeet waar het bestaan al van bekend is
Wees maar blij dat ze je nog kunnen bellen. Ik zou de wereld geven om nog een keer met mijn vader te bellenquote:Op zondag 18 november 2007 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word er gewoon dood- en doodmoe van
het ENIGE wat ik wil is met rust gelaten worden, en zelfs DAT is al te moeilijk schijnbaar
quote:Op zondag 18 november 2007 21:16 schreef Ynske het volgende:
Bengels ben je nog geweest vrijdag?
hier staan een paar fotokes
Laten we het daar maar op houden danquote:Op zondag 18 november 2007 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
En Fles? Trapje onder de kont [] is [] goed.![]()
En er maar weer uit dan.quote:
dat dacht ikk ookquote:
oiquote:
in de OP van t nieuwe meettopicquote:
Je klok loopt achterquote:Op maandag 19 november 2007 13:42 schreef Bengeltje het volgende:
hoe kan het hier al 13.40 zijn en bij mij is het pas 13.30.
Redelijk ten onrechte danquote:
nu niet meer neequote:Op maandag 19 november 2007 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redelijk ten onrechte dan
Ik sta er ook helemaal niet in
Zag zoiets jaquote:Op maandag 19 november 2007 16:25 schreef Ynske het volgende:
n
[..]
nu niet meer nee
maar eerst wel:
[MEET] FOT beginners clinic - Zuid Holland - Napraten!
Bengeltjequote:Op maandag 19 november 2007 18:15 schreef Bengeltje het volgende:Wat een fun.
klopt de tijd nu weer? 18.15
[edit] ja dus .hoe kan dat.
quote:Op maandag 19 november 2007 19:02 schreef Ynske het volgende:
* Ynske breng tomatensoep met rijst, kippensoep met vermicelli, roggebrood met pate en roggebrood met spek de sc binnen
Smakelijk allemaal
Dankje.quote:Op maandag 19 november 2007 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon, zomaar.
Tomatensoep, heerlijk.quote:Op maandag 19 november 2007 19:02 schreef Ynske het volgende:
* Ynske breng tomatensoep met rijst, kippensoep met vermicelli, roggebrood met pate en roggebrood met spek de sc binnen
Smakelijk allemaal
En dat is verrassendquote:Op maandag 19 november 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme ik heb echt een conditie als een dweil
heb je die nodig bij een grote schoonmaak?quote:Op maandag 19 november 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme ik heb echt een conditie als een dweil
Cooldown!quote:Op maandag 19 november 2007 20:53 schreef mcDavid het volgende:
Bhaaah Ik maak huiswerk! [ afbeelding ]
Ja, ernstig de vloer schuren en zo..quote:Op maandag 19 november 2007 21:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je die nodig bij een grote schoonmaak?
quote:Op maandag 19 november 2007 23:55 schreef Pheno het volgende:
Ooit wel
Ik moest wel een beetje glimlachen in de bus vanmorgen jaquote:
Idioot gewoon. Lijkt wel alsof mensen minder voorzichtig rijden als 't wat kouder/natter is ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje glimlachen in de bus vanmorgen ja
"Het hele land staat vol, ik noem alleen de files van 12 (TWAALF!!) km en langer" en dat waren er nog flink watStelletje blikslaven
Als het koud en donker is hebben mensen geen zin om te fietsen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:02 schreef Ynske het volgende:
Best triest, en dat alleen omdat men moet 'wennen' aan rijden in t donker en de weersverandering
als t iets was vanmorgen was t wel zacht weer.
Gewoon een teardrop terug sturenquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:13 schreef mcDavid het volgende:
Mensen die net send * berichtjes sturen moeten dood.
Joah zoietsquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
En dan krijgen ze ze 100.000 keer terug?
Sorry, zal wel niet meer mailenquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wou dat ik wist hoe je dat kon doen, irriteer me mateloos aan sommige mails.
Goedemorgen.![]()
Ow, joh, maak jij je maar niet druk, die van jou belanden altijd bij spam.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, zal wel niet meer mailen
Hoi
T is al duidelijk hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ow, joh, maak jij je maar niet druk, die van jou belanden altijd bij spam.(kidding)
Hoi.![]()
Ja ik heb iets gestuurd naar iets waarvan ik dacht dat het jouw adres wasquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje] wacht op mail. [ afbeelding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |