Puick planquote:Op donderdag 15 november 2007 22:25 schreef eer-ik het volgende:
ik moet ze vaker sluiten, ga ik er niet doorheen
Whehequote:Op donderdag 15 november 2007 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ik hoor van veel mensen dat starbucks niet te zuipen is.
M'n pa vind het uilenzeik, die heeft veel liever illy.
Maar hij zuipt dan ook rauwe koffie, 3 dubbele espresso's enzo
Slotjespostertquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:
Ik heb het nu drie keer gedronken en het is echt goede, lekkere koffiequote:Op donderdag 15 november 2007 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ik hoor van veel mensen dat starbucks niet te zuipen is.
M'n pa vind het uilenzeik, die heeft veel liever illy.
Maar hij zuipt dan ook rauwe koffie, 3 dubbele espresso's enzo
Ik kan er niks over zeggenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb het nu drie keer gedronken en het is echt goede, lekkere koffie![]()
Maar dat ismijn bescheiden mening
![]()
Ik ook niet. maar dat zal ook nooit gebeurenquote:
straks wel je ondertitel veranderenquote:
jij dat op dan?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:30 schreef Houniet het volgende:
frits heeft gelijk wat Starbucks betreft
Wanneer?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
straks wel je ondertitel veranderen
Wanneer er op de rode knop gedrukt wordtquote:Op donderdag 15 november 2007 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer?
Weet jij al een tijd dat de rest het te zien krijgt dan?
schiphol richting Kreta Chersonissosquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer er op de rode knop gedrukt wordt
Ja, dat weet ik ookquote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer er op de rode knop gedrukt wordt
De eerste keer op Schiphol, voordat ik naar Kreta ging.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De eerste keer op Schiphol, voordat ik naar Kreta ging.
Ik had het tegen houniet toch?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De eerste keer op Schiphol, voordat ik naar Kreta ging.
De tweede keer op Kreta zelf, in Heraklion.
En de derde keer, vorig weekend, in Düsseldorf
Nah, ben er vandaag nog niet geweestquote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook
Maar ik dacht dat jij al een tijd kon vertellen![]()
Muck kan toch niet zien wat ik met Mss heb gePMed he?quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ben er vandaag nog niet geweest![]()
Alleen als ze je wachtwoord kentquote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck kan toch niet zien wat ik met Mss heb gePMed he?
Showoffquote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
*PMs verwijderen gaatquote:
Wat?quote:
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar begint het meequote:
moet jij oplettenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en leuk dat uck 'm dat ook effe verteltquote:Op donderdag 15 november 2007 22:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
moet jij opletten
maar vreemd dat je dat niet wist als koffiemod empeegeee![]()
Kut. Je hebt toch niet gelezen wat ik OA heb gestuurd toen jij blauw werd hequote:Op donderdag 15 november 2007 22:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Alle mods kunnen je PM's lezen.
*gaat op zoek.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Kut. Je hebt toch niet gelezen wat ik OA heb gestuurd toen jij blauw werd he?
"Weer zo'n blauwe erbij, ik zou dat nooit doen"quote:Op donderdag 15 november 2007 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
en over mijquote:Op donderdag 15 november 2007 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb dat heel effe gemist...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
moet jij opletten
maar vreemd dat je dat niet wist als koffiemod empeegeee![]()
Over jou heb ik alleen positieve dingen gePMd. En nee dat was niet met OAquote:
Je mocht willen dat je dat konquote:Op donderdag 15 november 2007 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb dat heel effe gemist...
Maar ik zit inmiddels druk te lezen![]()
Ik kan het zo gauw niet vinden.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Over jou heb ik alleen positieve dingen gePMd. En nee dat was niet met OA![]()
wtf die van jouquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Over jou heb ik alleen positieve dingen gePMd. En nee dat was niet met OA![]()
Maar dat heb je toch gelezen?quote:
Mooi hequote:Op donderdag 15 november 2007 22:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
wtf die van jouje hebt er mee dan mij
Ik zou niet weten waarom hij dingen zou weten die achter de schermen gebeuren die met 'belangrijke taken op fok' te maken hebben, en ik nietquote:Op donderdag 15 november 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast. Dat die pinwing zn bakkes voorbijpraat is 1
Maar WAT ik precies word weet hij niet![]()
Muckie is de rode sjaal iig al aant breien![]()
Stoute, stoute pinguin jaquote:Op donderdag 15 november 2007 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, Ph
Dat mag helemaal niet, wat jij gedaan hebt
Ik praat niets voorbij, dat deed ik gisterenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast. Dat die pinwing zn bakkes voorbijpraat is 1
Maar WAT ik precies word weet hij niet![]()
Muckie is de rode sjaal iig al aant breien![]()
Hij weet net zo veel als jij. Niet meer, niet minder.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom hij dingen zou weten die achter de schermen gebeuren die met 'belangrijke taken op fok' te maken hebben, en ik niet
meer zeker nietquote:Op donderdag 15 november 2007 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij weet net zo veel als jij. Niet meer, niet minder.
En minder ook niet.quote:
Ach, die schermen zijn niet zo interessant hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 22:51 schreef eer-ik het volgende:
althans, niet wat achter de schermen betreft
wellicht dat ie wat andere zaken betreft een stuk meer weet dan ik
Vertel mij watquote:Op donderdag 15 november 2007 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, die schermen zijn niet zo interessant hoor
Dat mag ik niet zeggen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Ik weet niet wat voor toegang hij heeft tot achter de schermen.
nee inderdaad, alleen handigquote:Op donderdag 15 november 2007 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, die schermen zijn niet zo interessant hoor
volgens je PG niet, dus je lultquote:
Nouquote:
Mij ook niet.quote:
Ik lul niet. Ik weet welke toegang die pinguin achter heeftquote:Op donderdag 15 november 2007 22:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
volgens je PG niet, dus je lult [ afbeelding ]
Zullen we daarheen gaan?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:54 schreef Pheno het volgende:
Kinderen dansen op het ijs
My god, mogen ze een doodsmak maken?
Erdoorheen zakkenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:54 schreef Pheno het volgende:
Kinderen dansen op het ijs
My god, mogen ze een doodsmak maken?
Hartstikke leuk voor jequote:Op donderdag 15 november 2007 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik lul niet. Ik weet welke toegang die pinguin achter heeft
Over mezelf heb ik niets gezegd
Mag er een nekschotforum komen?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zullen we daarheen gaan?
Per ongeluk even een paar nekschoten laten vallen
Ik zal het meenemenquote:
Wil je hem een nekschot geven alsjeblieft?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Houniet het volgende:
oude klasgenoot zit bij Jensen vrijdagavond!
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hartstikke leuk voor je
Wat jou betreft lijkt me dat vrij duidelijk
Jensen he, niet de klasgenootquote:Op donderdag 15 november 2007 22:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wil je hem een nekschot geven alsjeblieft?
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 15 november 2007 22:57 schreef eer-ik het volgende:
ohja, ik moet die website nog oprichten
nee, we gaan hem samen uitlachen, ook goedquote:Op donderdag 15 november 2007 22:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wil je hem een nekschot geven alsjeblieft?
Ik ga er morgen aan beginnen.quote:
Whehe...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, dat is zo klaar als een klontje
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij hebt dat bericht toch ook wel verwijderd he?quote:
Tuurlijk niet, daar kan hij nu geld voor vangenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij hebt dat bericht toch ook wel verwijderd he?
Is dat heroes nou leuk?quote:
Ik denk eerder dattie een pomper krijgt van eer-ik, voor zijn reactiequote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, daar kan hij nu geld voor vangen
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij hebt dat bericht toch ook wel verwijderd he?
Dank uquote:
Ik ben nog bezig met de laatste serie Lost. Ze waren 1 dvd vergeten te verschepenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is masterlijk manga nou eens kopen!
dat moet ik ook nog kijkenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met de laatste serie Lost. Ze waren 1 dvd vergeten te verschepen
Grote kans dan dat eer-ik het gelezen heeftquote:
Door dat rare gedoe van NL is het niet meer te volgen, opeens midden in het seizoen stoppen (deed amerika ook , alleen een half jaar terug) en dan onaangekondigd weer beginnenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat moet ik ook nog kijken [ afbeelding ]
wellicht denkt ie er niet meer aan, teruglezen doet ie toch niet de lamme sjokiemel junkquote:Op donderdag 15 november 2007 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Grote kans dan dat eer-ik het gelezen heeft
*bereidt zich voor op pomper
Whehe... Das waarquote:Op donderdag 15 november 2007 23:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
wellicht denkt ie er niet meer aan, teruglezen doet ie toch niet de lamme sjokiemel junk
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:22 schreef Pheno het volgende:
Dat denken jullie....
was het maar waarquote:Op donderdag 15 november 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... Das waar![]()
Ik wist trouwens niet dat Rachel ook een account heeft hier joh.. Leuke berichtjes wisselen jullie uit
![]()
![]()
Wat?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:22 schreef Pheno het volgende:
Dat denken jullie....
sjokiemelviking jaquote:Op donderdag 15 november 2007 23:24 schreef Pheno het volgende:
The viking never sleeps
Juist. Hoe is het nu met je? Minder pijn enzo?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:25 schreef Pheno het volgende:
Dat wel.
quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 15 november 2007 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk gevoel dat ik mijn pc weer gemaakt heb. Ik kon dat vroeger echt niet, maar door veel te klootzakken is het eindelijk gelukt
Staat nu lekker een dvd'tje fikken
Ik sla gewoon af en toe met een moker op mijn teen, dan valt de rest van de pijn wel meequote:Op donderdag 15 november 2007 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Juist. Hoe is het nu met je? Minder pijn enzo?
Hehe, dat schijnt inderdaad het beste te werken. Moest je nou laatst aan het eind van de avond naar het ziekenhuis?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sla gewoon af en toe met een moker op mijn teen, dan valt de rest van de pijn wel mee
Dank je wel jonge, voelt wel goed inderdaad. Maar de MacBook blijft wel het lekkerste werken hoorquote:
Ja, doe mij maar een bakquote:
Ik ben gewoon naar spoedeisend gegaan, die nazorg regel ik zelf wel als ze me niet meer willen zienquote:Op donderdag 15 november 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, dat schijnt inderdaad het beste te werken. Moest je nou laatst aan het eind van de avond naar het ziekenhuis?
Nou, jeuj. Wat doe je dan nu al hier?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:38 schreef Mss het volgende:
Nou, welkom terug in Venlo
Draadloos doet het niet.
Op de gewone pc heb ik geen msn, geen firefox en heb ik beperkte rechten zodat ik nieteens iets kan installeren
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
mocht je nog meer problemen krijgen kan je bij mij terechtquote:Op donderdag 15 november 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel jonge, voelt wel goed inderdaad. Maar de MacBook blijft wel het lekkerste werken hoor
Wat een ontvangstquote:Op donderdag 15 november 2007 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, jeuj. Wat doe je dan nu al hier?
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:38 schreef Mss het volgende:
Nou, welkom terug in Venlo
Draadloos doet het niet.
Op de gewone pc heb ik geen msn, geen firefox en heb ik beperkte rechten zodat ik nieteens iets kan installeren
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
We hebben het nog over je gehad. Ze wilde weten wie jij was.
Tof dat je in de KSC komt buurtenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat een ontvangst
Een personeelsetentje.
MAAR.
Mijn moeder heeft de adaptert van mijn DS weer gevonden
Ik houd het in m'n achterhoofdquote:Op donderdag 15 november 2007 23:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
mocht je nog meer problemen krijgen kan je bij mij terecht
heb saaie ict diploma's
Internet in Maastricht is momenteel ook verrot hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan noem je ook wel een plaats in Nederland
Mooi, dan hoef ik niet dat kolere-end te rijden om 'm op te ladenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat een ontvangst
Een personeelsetentje.
MAAR.
Mijn moeder heeft de adaptert van mijn DS weer gevonden
Buurten?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof dat je in de KSC komt buurten
En: Hulde voor je moeder![]()
Je had me een adapter mogen opsturenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik niet dat kolere-end te rijden om 'm op te laden
Ik had een auto om 'm op te laden via je aanstekerladerquote:Op donderdag 15 november 2007 23:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Je had me een adapter mogen opsturen
Alweer?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:47 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, de DS, die heeft mijn vrouw nog afgepakt om elite beat agents te spelen
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan noem je ook wel een plaats in Nederland
Alles, tot en met je actie op het Zoks aan toequote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
Alles, tot en met je actie op het Zoks aan toe
Ze moest er nog om lachen ook![]()
Ah, en die mooie zondagmorgens altijdquote:Op donderdag 15 november 2007 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
je kunt beter zeggen: nog steeds?quote:
Whehe...quote:Op donderdag 15 november 2007 23:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah, en die mooie zondagmorgens altijd
hehequote:Op donderdag 15 november 2007 23:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
je kunt beter zeggen: nog steeds?
Tering, ik moet om 11.00 uur beginnen en om 12.45 uur mag ik weekend gaan houdenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:50 schreef Houniet het volgende:
morgen om 0850 op school zijn, daarna werken tot 2100![]()
Ik ben dan ook ongelooflijk grappig.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
wat een leven heeft die frits toch!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tering, ik moet om 11.00 uur beginnen en om 12.45 uur mag ik weekend gaan houden![]()
Wat heb je toch ook een luizenleventjequote:Op donderdag 15 november 2007 23:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tering, ik moet om 11.00 uur beginnen en om 12.45 uur mag ik weekend gaan houden![]()
Ik woon in de Randstad, met Internet werkendquote:Op donderdag 15 november 2007 23:55 schreef Mss het volgende:
Ik had vanmiddag om 15.50 al weekend.
Beat that.
Ja jonge, vanaf volgende week moet ik om 9 uur beginnen op vrijdagquote:Op donderdag 15 november 2007 23:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat een leven heeft die frits toch!
Zou kunnen, morgen maar ff kijkenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb je toch ook een luizenleventje
Geeft je wel mooi tijd om bij eer een bakkie te gaan doen![]()
Ik woon in Limburgquote:Op donderdag 15 november 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik woon in de Randstad, met Internet werkendBeat that!
![]()
Ik woon in het altijd toffe Maastricht, en ik heb meestal werkend internet. En ik hoef maar 1 dag in de week voor 9 uur mijn bed uit.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik woon in de Randstad, met Internet werkendBeat that!
![]()
quote:
Valt reuze mee, toch? Of wou je ontkennen?quote:
Ik studeer aan de Universiteitquote:Op donderdag 15 november 2007 23:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik woon in het altijd toffe Maastricht, en ik heb meestal werkend internet. En ik hoef maar 1 dag in de week voor 9 uur mijn bed uit.
Beat that.
Ja, 0:00 - 0:04 dipje ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Na 0.00 uur is het huilen met de pet op hier![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik studeer aan de Universiteit
Ik knuffel autistenquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik studeer aan de Universiteit
ikquote:
quote:
jij weet wat ik wou typen hequote:
truste empeegeeequote:
Dit was mijn 1000e post. Ik heb iemand geknuffeld in mijn 1000e post. Ik ben te goed voor deze wereldquote:
Moet je het wel goed zeggen lieverdquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Dit was mijn 100e post. Ik heb iemand geknuffeld in mijn 1000e post. Ik ben te goed voor deze wereld
nee dat mag je raden, als je mij een beetje kent [en dat betwijfel ik vanwege de korte periode]quote:
Zie editquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je het wel goed zeggen lieverd![]()
Flauwerd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee dat mag je raden, als je mij een beetje kent [en dat betwijfel ik vanwege de korte periode]kan je het raden
quote:
Feit is wel dat ik nog steeds té goed ben voor deze wereldquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je het wel goed zeggen lieverd![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee dat mag je raden, als je mij een beetje kent [en dat betwijfel ik vanwege de korte periode]kan je het raden
Het is niet moeilijk, heus nietquote:
Denk nou even na, alsware je van de andere sekse bentquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:19 schreef Mss het volgende:
Dan nog. Ik ken je net.
Ik ben goed, maar zooo goed, dat ben zelfs ik niet![]()
vooruit datquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Houniet, wil je Starbucks in de TT met een hoofdletter typen?
Neequote:Op vrijdag 16 november 2007 00:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Denk nou even na, alsware je van de andere sekse bent
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:24 schreef Houniet het volgende:
weltrusten
morgen een lange dag voor Hoenjeé![]()
mag ik erin klimmenquote:
Neequote:Op vrijdag 16 november 2007 00:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
mag ik erin klimmen
oeh sorry ik moet slapen [ afbeelding ]
Sterkte ermee!quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:24 schreef Houniet het volgende:
weltrusten
morgen een lange dag voor Hoenjeé![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
mag ik erin klimmen
oeh sorry ik moet slapen [ afbeelding ]
Weet ik vriend.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:33 schreef Houniet het volgende:kan ik me kapster niet aan doen, dat weet je toch frits
quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:33 schreef Houniet het volgende:kan ik me kapster niet aan doen, dat weet je toch frits
Dat is iets dat 92079 andere mensen in Venlo zich ook afvragenquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Hier heb ik geen muziek
Waarom ben ik in Venlo?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:38 schreef Sebasser het volgende:
tvp voor te kijken of houniet echt wegblijft.
Daar valt Velden niet onderquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is iets dat 92079 andere mensen in Venlo zich ook afvragen
edit: van de gemeente Groot-Venlo dan
OH NOES!quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Te gek! Zo typ ik het ook altijd
Welke bloemetjes?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Leuke bloemetjes in je fobo btw.
Zal ik hem volplempen met semiporno?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Rammen we deze even vol voor de mensen van de nachtshift [afbeelding]
Dat hoef nou ook weer niet, gooi dat maar in de PM-box van Hounietquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zal ik hem volplempen met semiporno?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Rammen we deze even vol voor de mensen van de nachtshift![]()
Uiteraard, vooral het achterliggende verhaalquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bloemetjes en bijtjes? jup, jij?
Wie niet hequote:Op vrijdag 16 november 2007 00:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bloemetjes en bijtjes? jup, jij?
Mits veilig.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Uiteraard, vooral het achterliggende verhaal [afbeelding]
Welk spel is niet leuk als je dronken bentquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Cool spel, vooral als je het serieus wil spelen terwijl je dronken bent
Jaahaaquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohnee![]()
Super 5 dan maar
[ afbeelding ]
Ja poker inderdaad. Daar heb je niets aan als je dronken bentquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Welk spel is niet leuk als je dronken bent
Dat zijn er niet veel
Ik heb zin in een sigaar.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja poker inderdaad. Daar heb je niets aan als je dronken bent [afbeelding]
Pas maar opquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat belooft veel goeds voor een meet
Ja echt?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:54 schreef Mss het volgende:
Ik ben al dronken, dat scheelt.
Ik weet dat ik het verkeers spel, maar ken je amnaq? amnajaq?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja lekker met een glas cognac [afbeelding]
En dat op een donderdag, heb je morgen geen werk?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:54 schreef Mss het volgende:
Ik ben al dronken, dat scheelt.
Amaretto-cognac?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het verkeers spel, maar ken je amnaq? amnajaq?anyway, dat is pas tyfus lekker
![]()
Student hèquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En dat op een donderdag, heb je morgen geen werk?
Ik heb altijd vrij op vrijdag.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En dat op een donderdag, heb je morgen geen werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |