Ik lul niet. Ik weet welke toegang die pinguin achter heeftquote:Op donderdag 15 november 2007 22:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
volgens je PG niet, dus je lult [ afbeelding ]
Zullen we daarheen gaan?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:54 schreef Pheno het volgende:
Kinderen dansen op het ijs
My god, mogen ze een doodsmak maken?
Erdoorheen zakkenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:54 schreef Pheno het volgende:
Kinderen dansen op het ijs
My god, mogen ze een doodsmak maken?
Hartstikke leuk voor jequote:Op donderdag 15 november 2007 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik lul niet. Ik weet welke toegang die pinguin achter heeft
Over mezelf heb ik niets gezegd
Mag er een nekschotforum komen?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zullen we daarheen gaan?
Per ongeluk even een paar nekschoten laten vallen
Ik zal het meenemenquote:
Wil je hem een nekschot geven alsjeblieft?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Houniet het volgende:
oude klasgenoot zit bij Jensen vrijdagavond!
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hartstikke leuk voor je
Wat jou betreft lijkt me dat vrij duidelijk
Jensen he, niet de klasgenootquote:Op donderdag 15 november 2007 22:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wil je hem een nekschot geven alsjeblieft?
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 15 november 2007 22:57 schreef eer-ik het volgende:
ohja, ik moet die website nog oprichten
nee, we gaan hem samen uitlachen, ook goedquote:Op donderdag 15 november 2007 22:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wil je hem een nekschot geven alsjeblieft?
Ik ga er morgen aan beginnen.quote:
Whehe...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, dat is zo klaar als een klontje
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Kut. Je hebt toch niet gelezen wat ik OA heb gestuurd toen jij blauw werd he?
Ja, jij hebt dat bericht toch ook wel verwijderd he?quote:
Tuurlijk niet, daar kan hij nu geld voor vangenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij hebt dat bericht toch ook wel verwijderd he?
Is dat heroes nou leuk?quote:
Ik denk eerder dattie een pomper krijgt van eer-ik, voor zijn reactiequote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, daar kan hij nu geld voor vangen
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij hebt dat bericht toch ook wel verwijderd he?
Dank uquote:
Ik ben nog bezig met de laatste serie Lost. Ze waren 1 dvd vergeten te verschepenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is masterlijk manga nou eens kopen!
dat moet ik ook nog kijkenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met de laatste serie Lost. Ze waren 1 dvd vergeten te verschepen
Grote kans dan dat eer-ik het gelezen heeftquote:
Door dat rare gedoe van NL is het niet meer te volgen, opeens midden in het seizoen stoppen (deed amerika ook , alleen een half jaar terug) en dan onaangekondigd weer beginnenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat moet ik ook nog kijken [ afbeelding ]
wellicht denkt ie er niet meer aan, teruglezen doet ie toch niet de lamme sjokiemel junkquote:Op donderdag 15 november 2007 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Grote kans dan dat eer-ik het gelezen heeft
*bereidt zich voor op pomper
Whehe... Das waarquote:Op donderdag 15 november 2007 23:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
wellicht denkt ie er niet meer aan, teruglezen doet ie toch niet de lamme sjokiemel junk
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:22 schreef Pheno het volgende:
Dat denken jullie....
was het maar waarquote:Op donderdag 15 november 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... Das waar![]()
Ik wist trouwens niet dat Rachel ook een account heeft hier joh.. Leuke berichtjes wisselen jullie uit
![]()
![]()
Wat?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:22 schreef Pheno het volgende:
Dat denken jullie....
sjokiemelviking jaquote:Op donderdag 15 november 2007 23:24 schreef Pheno het volgende:
The viking never sleeps
Juist. Hoe is het nu met je? Minder pijn enzo?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:25 schreef Pheno het volgende:
Dat wel.
quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 15 november 2007 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk gevoel dat ik mijn pc weer gemaakt heb. Ik kon dat vroeger echt niet, maar door veel te klootzakken is het eindelijk gelukt
Staat nu lekker een dvd'tje fikken
Ik sla gewoon af en toe met een moker op mijn teen, dan valt de rest van de pijn wel meequote:Op donderdag 15 november 2007 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Juist. Hoe is het nu met je? Minder pijn enzo?
Hehe, dat schijnt inderdaad het beste te werken. Moest je nou laatst aan het eind van de avond naar het ziekenhuis?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sla gewoon af en toe met een moker op mijn teen, dan valt de rest van de pijn wel mee
Dank je wel jonge, voelt wel goed inderdaad. Maar de MacBook blijft wel het lekkerste werken hoorquote:
Ja, doe mij maar een bakquote:
Ik ben gewoon naar spoedeisend gegaan, die nazorg regel ik zelf wel als ze me niet meer willen zienquote:Op donderdag 15 november 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, dat schijnt inderdaad het beste te werken. Moest je nou laatst aan het eind van de avond naar het ziekenhuis?
Nou, jeuj. Wat doe je dan nu al hier?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:38 schreef Mss het volgende:
Nou, welkom terug in Venlo
Draadloos doet het niet.
Op de gewone pc heb ik geen msn, geen firefox en heb ik beperkte rechten zodat ik nieteens iets kan installeren
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck kan toch niet zien wat ik met Mss heb gePMed he?
quote:
mocht je nog meer problemen krijgen kan je bij mij terechtquote:Op donderdag 15 november 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel jonge, voelt wel goed inderdaad. Maar de MacBook blijft wel het lekkerste werken hoor
Wat een ontvangstquote:Op donderdag 15 november 2007 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, jeuj. Wat doe je dan nu al hier?
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:38 schreef Mss het volgende:
Nou, welkom terug in Venlo
Draadloos doet het niet.
Op de gewone pc heb ik geen msn, geen firefox en heb ik beperkte rechten zodat ik nieteens iets kan installeren
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
We hebben het nog over je gehad. Ze wilde weten wie jij was.
Tof dat je in de KSC komt buurtenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat een ontvangst
Een personeelsetentje.
MAAR.
Mijn moeder heeft de adaptert van mijn DS weer gevonden
Ik houd het in m'n achterhoofdquote:Op donderdag 15 november 2007 23:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
mocht je nog meer problemen krijgen kan je bij mij terecht
heb saaie ict diploma's
Internet in Maastricht is momenteel ook verrot hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan noem je ook wel een plaats in Nederland
Mooi, dan hoef ik niet dat kolere-end te rijden om 'm op te ladenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat een ontvangst
Een personeelsetentje.
MAAR.
Mijn moeder heeft de adaptert van mijn DS weer gevonden
Buurten?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof dat je in de KSC komt buurten
En: Hulde voor je moeder![]()
Je had me een adapter mogen opsturenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik niet dat kolere-end te rijden om 'm op te laden
Ik had een auto om 'm op te laden via je aanstekerladerquote:Op donderdag 15 november 2007 23:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Je had me een adapter mogen opsturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |