men heeft een vreselijke hekel aan nadia....toen dat met luc speelde.....vandaar dat er meer stemmen naar hem zijn gegaan is mijn idee....ze vonden hem zielig zeg maar.....denk alleen wel dat hij hard weer terug zal vallen volgende keerquote:Op donderdag 15 november 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
Wel vreemd hoor... Dennis had er gewoon uitgestemd moeten worden, hij deed en doet geen moer, en nu is hij ineens enorm in populariteit gestegen?
Of ze hebben de stemmen van Jaap en Dennis verwisseld. Omgekeerd zou volkomen aannemelijk zijn geweest.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ook, of de pa van Dennix heeft een grote doos sms-jes gekocht.
En dat wisten we nog niet toch?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
We worden allemaal genept waar we bij zitten.![]()
Dat zou inderdaad veel geloofwaardiger klinken. Hoe kan je stemm naar Dennis gaan. Als ik zo'n jongen in m'n omgeving zou hebben zou ik ze bloed wel kunnen drinken.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef tutjehola het volgende:
Ik denk dat ze zo nog een keer op de bank moeten, foutje, bedankt. Jaap en Nixs zijn omgedraaid
Kan toch echt niet anders....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
We worden allemaal genept waar we bij zitten.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef riri het volgende:
[..]
men heeft een vreselijke hekel aan nadia....toen dat met luc speelde.....vandaar dat er meer stemmen naar hem zijn gegaan is mijn idee....ze vonden hem zielig zeg maar.....denk alleen wel dat hij hard weer terug zal vallen volgende keer
Binnenkort ligt z'n kerstplaatje in de winkels. Let maar op.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Dennis bedankt ondertussen het streampubliek en trakteert hen weer met een concert...
Heerlijk zo'n muteknop, een aanrader.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:14 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Zou heel goed kunnen.
Dennis bedankt ondertussen het streampubliek en trakteert hen weer met een concert...
Het enige publiekquote:
Dus niet omdat veel mensen Dennis wel okay vinden, en zo langzamerhand op Huub uitgekeken raken?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:17 schreef rooie3 het volgende:
Snap echt niet dat Jaap zo weinig heeft.Dat Huub zou zakken had ik wel verwacht.Een hoop hebben niet gebeld omdat ze boos waren op het programma omdat Brian er zo goed mee weg kwam.Denk dat daardoor Dennis zo hard is gegaan.
Die had ik eigenlijk al verwacht.... uitbuiten die hap. Plaatje van Jaap was volgens mij bedoelt om Dennis eindelijk eens de knoop te laten doorhakken in welk genre hij dat zal gaan doen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Binnenkort ligt z'n kerstplaatje in de winkels. Let maar op.
Precies, en ze hebben een popi praatje nodig voor een platenmaatschappij, "kijk, hij is haske popi, kijk maar, hij stijgt met stipquote:Op donderdag 15 november 2007 21:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Binnenkort ligt z'n kerstplaatje in de winkels. Let maar op.
quote:Opeens schiet de plasma aan. De Plasmaboy leest de populariteitspoll voor. Nadia en Amanda zijn de grote verliezers. Ze hebben respectievelijk 5 en 6 procent van de stemmen. Jaap is flink gedaald, hij heeft slechts 7 procent van de stemmen binnengehaald. Ook Brian is minder populair geworden; slechts 11 procent van de stemmen is voor hem. Dennis staat wonderbaarlijk op de derde plaats met 17 procent. Lieke heeft er 19 en Huub staat wederom eenzaam aan de top met 35 procent. “Bedankt voor jullie stemmen!”, spreekt Dennis zijn fans stralend toe. Dennis is populair! Wie had dat gedacht… Zijn mede-Miljonairs in ieder geval niet!
Dat verband zie ik niet zo, Dennis zal nooit zelf een knoop doorhakken.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Die had ik eigenlijk al verwacht.... uitbuiten die hap. Plaatje van Jaap was volgens mij bedoelt om Dennis eindelijk eens de knoop te laten doorhakken in welk genre hij dat zal gaan doen.
Juist niet dit is meschien wel de bedoeling van de Febo dat de Huub en Lieke fan's zich de volgende keer rot smsen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef schatje het volgende:
Of Huub fans hebben gedacht van het is niet nodig om te smsen. Maar goed, boeie verder. Volgende keer beter.
Heb jij Dennis fans kunnen ontdekken op alle grote forums.Er zijn nog meer fans van Amanda te vinden.De grote concurrent op de forums van Huub is Jaap.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus niet omdat veel mensen Dennis wel okay vinden, en zo langzamerhand op Huub uitgekeken raken?
Nee, hij vind het vreselijk om de onbetwiste nummer 1 te zijnquote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef Darklight het volgende:
hahahahah
Huub 35%![]()
![]()
Vind die zeker niet leuk![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef mazaru het volgende:
Waarom is die nixnut zo blij met zijn 17%? Bij de laatste popu zei die nog dat de popu niet belangrijk was, Nu loopt die rond als een pas gekapte poedel die net van bil is geweest
Dagrand? Linkje?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef BuffyJan het volgende:
Brian en Huub gaan dus vanavond naar de Dagrand! Mensen hier met webcam?
Kun je reageren
Janice roept ja vanavond met Miljuschka. Nee kuth die is weg bij TMF
Tja smaken verschillen. Maar Brian en Huub beweren ook nergens (Huub tenminste, Brian weet ik niet helemaal zeker) dat ze goed kunnen zingen. Nix zingt niet vals maar ik krijg braakneigingen van dat getril, en tis nogal 13 in n dozijn. Dat is ook de reden (denk ik) dat ie niet erg ver is gekomen bij Popstarsquote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Als Dennis ergens gaat optreden met een leuk gevoelig kerstplaatje overweeg ik zeker te gaan kijken.
Heel wat beter dan dat onderontwikkelde gelal van Huub en Brian.
Het komt afgepast binnen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:19 schreef chufi het volgende:
Brian mag de punten altijd uitdelen!!
Nu snap ik het !
Hoeveel iedereen ook altijd krijgt .. Brian pakt er altijd als eerste een 1000tje uit zodat ie de maand weer doorkomt ..
Ach als Dennis de populairste word moet je weer een nieuwe favoriet zoeken.Snap eigelijk niet waarom je altijd zo apart wil doen.Wat je schrijft is dan niet meer echt .quote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Als Dennis ergens gaat optreden met een leuk gevoelig kerstplaatje overweeg ik zeker te gaan kijken.
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef mazaru het volgende:
Waarom is die nixnut zo blij met zijn 17%? Bij de laatste popu zei die nog dat de popu niet belangrijk was, Nu loopt die rond als een pas gekapte poedel die net van bil is geweest
http://www.tmf.nl/microsites/dagrand/quote:
Ze is een van de normaalste in die toko. Daarom misschien?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:24 schreef Darklight het volgende:
En waarom Lieke zo hoog eindigt snap ik ook niet
Wat voegt die nou toe, en is er nou zo leuk aan haar
Waarom is ze dan uren aan het rukken?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Volgens Naad komt hij binnen 5 minuten klaar dus een pubertje zeg maar.
is het mogelijk om bepaalde posters te blokken zodat je hun posts niet te zien krijgt? ik kan die optie alleen vinden bij de PM's. Iemand?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb voor het eerst inderdaad niet op huub gestemd ook niet op de anderen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef schatje het volgende:
Of Huub fans hebben gedacht van het is niet nodig om te smsen. Maar goed, boeie verder. Volgende keer beter.
Nee, dat is niet mogeiljk.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:27 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
is het mogelijk om bepaalde posters te blokken zodat je hun posts niet te zien krijgt? ik kan die optie alleen vinden bij de PM's. Iemand?
Om de schijn op te houden voor de rest van de slaapkamer dat Nix echt heel hard met haar bezig isquote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom is ze dan uren aan het rukken?
Zal wel zo hoog eindigen omdat ze met Huub meeliftquote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ze is een van de normaalste in die toko. Daarom misschien?
2 keer maar hoor, wel opletten bij de girltalk.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een groot vriendenbestand, kan toch?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Huub gaat bellen, hopelijk niet alweer met zijn broer Joris.
Het lijkt wel of hij verder geen mensen heeft.
Owww tmf.... pas denk ik niet helemaal in de doelgroep....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:25 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
http://www.tmf.nl/microsites/dagrand/
Je kan alleen meedoen met de webcam als je de tmf messenger download
TV maken en nepneuken/pijpen......waar denk je dat dat frambozenverhaal vandaan komt? Sneu stel.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht vanavond precies hetzelfde, maar ik weiger om op hem te reagerenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach als Dennis de populairste word moet je weer een nieuwe favoriet zoeken.Snap eigelijk niet waarom je altijd zo apart wil doen.Wat je schrijft is dan niet meer echt .
Had express op Jaap gestemd.Gunde Jaap een hoge plaats.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst inderdaad niet op huub gestemd ook niet op de anderen.
Ik vind de amusementswaarde van de streams/dgk ver beneden peil.
Ik hoop ook dat Huub nu wat meer weer het spel gaat spelen ipv boeken lezen, schaken etc. Wellicht is het voor hem een stimulans om met jaap en lieke er weer eens flink tegenaan te gaan.
Dan zien wij zeker heel andere dingenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef 2live het volgende:
[..]
2 keer maar hoor, wel opletten bij de girltalk.![]()
Dat kan zeker, maar ik vind het zo`n tegenstelling met zijn populairdoenerij.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een groot vriendenbestand, kan toch?
Notaris hoeft nietquote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
De uitslag popupoll dinsdag 9 oktober:
- knip -
Komt er nu vanaf december een notaris in de kooi om toezicht te houden bij de uitslag? Ik stem Ja.
+1quote:Komt er nu vanaf december een notaris in de kooi om toezicht te houden bij de uitslag? Ik stem Ja.
SMS notaris naar 3040quote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
De uitslag popupoll dinsdag 9 oktober:
Nadia 1%
Dennis 3%
Jaap 5 %
Amanda 6 %
Brian 14 %
Lieke 21 %
Huub 50 %
De uitslag popupoll donderdag 15 november:
Nadia 5%
Amanda 6%
Jaap 7%
Brian 11%
Dennis 17%
Lieke 19%
Huub 35 %
Nadia van 1 naar 5 %
Dennis van 3 naar 17 %
Jaap van 5 naar 7 %
Amanda van 6 blijft 6 %
Brian van 14 naar 11%
Lieke van 21 naar 19 %
Huub van 50 naar 35 %
Komt er nu vanaf december een notaris in de kooi om toezicht te houden bij de uitslag? Ik stem Ja.
exact dezelfde reden waarom ik deze keer ook geen 1 keer gestemd hebquote:Op donderdag 15 november 2007 21:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst inderdaad niet op huub gestemd ook niet op de anderen.
Ik vind de amusementswaarde van de streams/dgk ver beneden peil.
Ik hoop ook dat Huub nu wat meer weer het spel gaat spelen ipv boeken lezen, schaken etc. Wellicht is het voor hem een stimulans om met jaap en lieke er weer eens flink tegenaan te gaan.
Wat zitten daar toch intelligente mensen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef Dreamboy het volgende:
Nowlive heeft een Poll gestart of het allemaal wel klopt.
[ afbeelding ]
That's the questionquote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze zei dat ze maar 2 keer hoeft te rukken dan komt ie klaar. En als hij haar vingert ie na een paar keer soppen al gaat klagen over kramp in z'n vingers.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar het zou wel makkelijk zijn!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mogeiljk.
Je kan wel proberen selectief te lezen.
Hoezo.. zingt hij jou toe?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
Dennis - I love all the fans............vervolgens kwelend - Thank You, Thank You
Tranen schieten in mijn ogen, ik ben ontroerd .............
Ah joh, je hoeft ook niet met je hoofd voor je webcamquote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww tmf.... pas denk ik niet helemaal in de doelgroep....
Officieel zou dat al zo moeten zijn maar het is DGK dus........quote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Nadia van 1 naar 5 %
Dennis van 3 naar 17 %
Jaap van 5 naar 7 %
Amanda van 6 blijft 6 %
Brian van 14 naar 11%
Lieke van 21 naar 19 %
Huub van 50 naar 35 %
maar wel in de time-out?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww tmf.... pas denk ik niet helemaal in de doelgroep....
No probs hoor Fluitertjequote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Mijn excuses voor de grote post en ook quotes.
Soms denk ik wel eens ik ga ook gewoon provoceren,dan typ je nooit voor niks.Maar typ liever wat ik echt denk ,dan dat ik moet typen om de boel op te fokken.We zijn allemaal fan van de gouden kooi en daarom posten we toch.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht vanavond precies hetzelfde, maar ik weiger om op hem te reageren![]()
Hij heeft een muisvinger...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze zei dat ze maar 2 keer hoeft te rukken dan komt ie klaar. En als hij haar vingert ie na een paar keer soppen al gaat klagen over kramp in z'n vingers.
Dat moeten ze een keer in de uitzending zetten, kan ie fluiten naar zijn 17%quote:Op donderdag 15 november 2007 21:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze zei dat ze maar 2 keer hoeft te rukken dan komt ie klaar. En als hij haar vingert ie na een paar keer soppen al gaat klagen over kramp in z'n vingers.
Ja..... ik heb zoals meerderen hier ook een raar gevoel bij die uitslag evenals zoals het gaat met die rare boetes en die gast spelers. Eerlijk gezegd snap ik niets meer van dit spel en begin er zo langzamerhand een beetje op uitgekeken te raken. Jammer want kijken en posten als het er op de streams spannend aan toe gaat is toch leuk.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had express op Jaap gestemd.Gunde Jaap een hoge plaats.![]()
Tuurlijk klopt het NIET.........quote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb ik ook hoor.De aardigheid voor vandaag is er al weer af.Heb de streams maar uitgezet,elke keer krijgen we rare dingen.Waarom ben ik verdorie geen Brianfan gewordenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ja..... ik heb zoals meerderen hier ook een raar gevoel bij die uitslag evenals zoals het gaat met die rare boetes en die gast spelers. Eerlijk gezegd snap ik niets meer van dit spel en begin er zo langzamerhand een beetje op uitgekeken te raken. Jammer want kijken en posten als het er op de streams spannend aan toe gaat is toch leuk.
Er is een scheidsrechter van de honkbalclub overleden.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:37 schreef maril het volgende:
Waarom huilt Huub?
Waarom? Ik waardeer je bijdrage enorm.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik heb deze maand ook geen smsjes verstuurdquote:Op donderdag 15 november 2007 21:36 schreef avonne het volgende:
Wat raar dat Jaap zo weinig procent had.
Dat Huub veel minder sms'jes kreeg is niet zo raar. Ik vermoed dat er gewoon veel minder ge-smst is.
Een honkbalsceids , waar Huub altij respect voor heeft gehad is overleden. Het was al wel een oudere man, maar door hem heeft ie de liefde voor het scheidsrechteren gekregenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:37 schreef maril het volgende:
Waarom huilt Huub?
Thanksquote:Op donderdag 15 november 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er is een scheidsrechter van de honkbalclub overleden.
Mijn is niets opgevallen hoor en ik ben blij met het overzicht.........dank je wel!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Die eerste zin is dan weer een beetje jammer. Beetje Amanda nivo terwijl je beter kunt dan dat, heb ik zo t ideequote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Die overleden man stond wel op een dodenlijstje dat Huub maakte voordat hij DGK inging.
Maar desondanks is het kut.
Ik ook wel 10 keer en nooit eerder gestemdquote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had express op Jaap gestemd.Gunde Jaap een hoge plaats.![]()
O. Daarom huilt ie zo hard. Heeft hij dat net te horen gekregen?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Een honkbalsceids , waar Huub altij respect voor heeft gehad is overleden. Het was al wel een oudere man, maar door hem heeft ie de liefde voor het scheidsrechteren gekregen
Niet reageren werkt bij Amanda ook het beste met dat verschil dat wij zeker weten dat Amanda niet beter kanquote:Op donderdag 15 november 2007 21:40 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Die eerste zin is dan weer een beetje jammer. Beetje Amanda nivo terwijl je beter kunt dan dat, heb ik zo t idee![]()
Huub wil geen 12 uur aanvragen. Hij wil DIT circus NIET op de begrafenis. Misschien komen er zelfs fans? Hij wil dit , deze laatste eer voor die man niet verpesten met dit circus.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik heb deze maand ook geen smsjes verstuurd
@Maril, iemand van de honkbalclub is overleden geloof ik
Dagrand begint om 23:00
Volgens Huub is het je geboorterecht om van mening te veranderen hoor...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.De aardigheid voor vandaag is er al weer af.Heb de streams maar uitgezet,elke keer krijgen we rare dingen.Waarom ben ik verdorie geen Brianfan geworden![]()
Niet grappigquote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Die overleden man stond wel op een dodenlijstje dat Huub maakte voordat hij DGK inging.
Ja dat is miscchien t beste, jammer want de sfeer in de COS was de laatste tijd goed vond ikquote:Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Niet reageren werkt bij Amanda ook het beste met dat verschil dat wij zeker weten dat Amanda niet beter kan![]()
Bij dat NowLive sporen ze echt allemaal niet. Daar zitten een stel hypocrieten, die maken hun eigen GK.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
klopt en dat houden we toch ook zo?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja dat is miscchien t beste, jammer want de sfeer in de COS was de laatste tijd goed vond ik![]()
Jij vindt het blijkbaar leuk dat die man dood is, je zet er tenminste zo'n stomme smily bij.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
gewoon negeren zulke luiquote:Op donderdag 15 november 2007 21:48 schreef neehe het volgende:
[..]
Jij vindt het blijkbaar leuk dat die man dood is, je zet er tenminste zo'n stomme smily bij.
quote:
The show must go on... en wat heb je eraan om in een hoekje gaan zitten kniezen?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Huub had uit respect voor de overledene het optreden ook kunnen cancellen.
Ik geloof niet dat dat ook maar 1 moment in hem is opgekomen.
Netty en Kenneth zullen zich ook wel het een en ander afvragen????????quote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
Nadia 5%
Amanda 6%
Jaap 7%
Brian 11%
Dennis 17%
Lieke 19%
Huub 35 %
WAAAAAAAT?!
Idd. Slaat nergens op. Moet je ook gaan doen: Beetje drie octaven te hoog kwelen, ijsklontjes kauwen en verder nixs, dan wordt je populair.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
Nadia 5%
Amanda 6%
Jaap 7%
Brian 11%
Dennis 17%
Lieke 19%
Huub 35 %
WAAAAAAAT?!
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:41 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik ook wel 10 keer en nooit eerder gestemd
Klopt dan ook echt niet. Talpa/RTL laat hier ook nog maar een smerig staaltje SMS-manipulatie zien.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Idd. Slaat nergens op. Moet je ook gaan doen: Beetje drie octaven te hoog kwelen, ijskomtjes kauwen en verder nixs, dan wordt je populair.![]()
en als ze beiden doen is het dubbel huldequote:Op donderdag 15 november 2007 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Beetje laat, maar lees net de uitslag van de popol. Daar klopt natuurlijk helemaal geen reet van. Die hele goude kooi komt me zo de strot uit, ik stream amper nog, lees alleen de cossen nog maar.
Je hoort de laatste tijd regelmatig zo'n reclame op de radio met "Hulde aan de mensen in de zorg", ik vind hier een "Hulde aan de streamers" wel op zijn plaats.![]()
ohhhhhhhh dat is het, ze gebruiken dubble gangers!!!!!! aiaiaiaiaiaiaquote:Op donderdag 15 november 2007 21:48 schreef mazaru het volgende:
Wat knap van Lieke, op stream 1 zit ze op de bank, op stream 2 loopt ze in de slaapkamer op te ruimen
Ja maar ik mag Brian niet.Maar ik had het leuker gehad als ik hem wel had gemogen.De slechterikken winnen steeds en dat breekt je wel op naar een jaar kijken.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens Huub is het je geboorterecht om van mening te veranderen hoor...![]()
ja erg sneu allemaal maar maar ja.......ik moet eerlijk zeggen als nadia loopt te janken vanweg haar buik haar borsten etc geniet ik daar ook wel vanquote:Op donderdag 15 november 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
Wat jammer dat de ramptoeristen massaal toestromen in de COS als er iets met Huub is, walgelijk.
Hij snapt het niet en is duidelijk van slag.Achter had hij gehoord dat hij een van de favorieten was.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef avonne het volgende:
Wat was Jaap zijn reactie op de 7%?
Hij leek teleurgesteld en kon de uitslag niet duiden temeer omdat hij achter de schermen andere info had opgevangen ten gunste van hem.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef avonne het volgende:
Maar wel weer grappig dat het dan gelijk ook op het Amanda niveau zitquote:Op donderdag 15 november 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
Jammer dat de ramptoeristen massaal toestromen in de COS als er iets met Huub is, walgelijk.
Tot morgen.
Hij zei er niets over en liet niets merken. Dennix maakt er het verhaal van dat Japio sick ervan is.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef avonne het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Het is Huub zijn werk toch,hij mocht op de werkplek toch ook niet roken van jouwquote:Op donderdag 15 november 2007 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Do jutraquote:Op donderdag 15 november 2007 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wel weer grappig dat het dan gelijk ook op het Amanda niveau zit
Tot morgen![]()
Toen de vader van Sylvia was overleden ging hij ook al feesten.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:58 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af. Lijkt me echt moeilijk in deze moeilijke tijd een carnaval nummer te zingen.![]()
Wel leuk dat je het lage niveautje van een bepaald iemand op deze manier benadrukt.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij zei er niets over en liet niets merken. Dennix maakt er het verhaal van dat Japio sick ervan is.
Ik heb hetzelfde... eergisteren moest ik de streams verlengen en was van plan het niet te doen. Maar zo ondertussen lijkt DGK ook wel mijn leven...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja maar ik mag Brian niet.Maar ik had het leuker gehad als ik hem wel had gemogen.De slechterikken winnen steeds en dat breekt je wel op naar een jaar kijken.
Of de nixnutten, herinner je je Jeroen nog?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja maar ik mag Brian niet.Maar ik had het leuker gehad als ik hem wel had gemogen.De slechterikken winnen steeds en dat breekt je wel op naar een jaar kijken.
Dat was zijn reactie later naar Huub. Naar Dennix en de groep gaf hij geen reactie.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:59 schreef Disana het volgende:
Jaap zei letterlijk dat 7% niet congruent was met wat hij eerder die dag had gehoord.
17% zal hem toch wel verteld zijn.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:59 schreef Disana het volgende:
Jaap zei letterlijk dat 7% niet congruent was met wat hij eerder die dag had gehoord.
Dan was dat dus zijn reactie.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat was zijn reactie later naar Huub. Naar Dennix en de groep gaf hij geen reactie.
Nou ja, het kan natuurlijk ook zijn dat een of ander lullig figuur hem een grote stijging heeft voorgespiegeld terwijl Jaap zelf 2% terecht maar niets vindt.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
17% zal hem toch wel verteld zijn.
Precies. Die 7, mwa. is ook geen toeval. Redactie loopt de boel te besodemieteren. Walgelijk.quote:
Z'n beste tijd gehad? Of tegenwerking van de febo? Ik ga voor het laatste.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:05 schreef Darklight het volgende:
welke ramptoeristen? bq draaft een beetje door
Er hebben gewoon veel mensen voor Dennix gesms't, waarom is dat doorgestoken kaart?
Ik denk ook dat mensen een beetje uitgekeken raken op Huub, die heeft zn beste tijd wel gehad
Ja ze gaan door,maar het ergste is dat je weet dat er nooit andere spelers bij komen.Ook de gastspelers zijn tot nu toe waardeloos.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde... eergisteren moest ik de streams verlengen en was van plan het niet te doen. Maar zo ondertussen lijkt DGK ook wel mijn leven...![]()
Ik had gehoopt dat het 1 februari afgelopen zou zijn en ik wou me die laatste maanden ook niet ontnemen. Maar helaas het lijkt erop dat ze toch doorgaan.
hoezo tegenwerking van de febo? Huub kan beter naar huis gaanquote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Z'n beste tijd gehad? Of tegenwerking van de febo? Ik ga voor het laatste.
Da's niet waar... maandag is er gezegd dat wanneer er een miljonair uitgezet wordt nav fysiek geweld deze weer wordt vervangen. Toen hadden we al kunnen weten dat DGK door zou gaan.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ze gaan door,maar het ergste is dat je weet dat er nooit andere spelers bij komen.Ook de gastspelers zijn tot nu toe waardeloos.
Jeroen vond ik oke.Hij was een Joris goedbloed en daarom heeft hij ook gewonnen.Hummie hield van normale winnaars.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of de nixnutten, herinner je je Jeroen nog?
Uhhhhhhh uhhhhhhh jaja jaja zo is het inderdaad, inderdaad [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:08 schreef Shayndel het volgende:
Sorry Huub en Huubfans
Ik kon even niet smsen. Was niet in Nederland. Ben denk ik meerderdeel verantwoordelijk voor een deel van die verloren 15% + dan de mensen die niet smsen meer wilden om dat ze de geldzak van jdm niet wilde aanvullen of het te oneerlijk vonden. Volgende keer is het weer gratis smsen als vanouds op naar die 50%.![]()
En dan die smjoel van nix weer eens bekijken.![]()
Ja dan moet Dennis maar gauw effe rammen.En Amanda ook maar meteen,denk dat Brian beter af is zonder Amanda.Brian heeft steeds de twee grootste viswijven om zich heen gehad en dat is slecht voor hem uitgevallen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's niet waar... maandag is er gezegd dat wanneer er een miljonair uitgezet word nav fysiek geweld deze weer wordt vervangen. Toen hadden we al kunnen weten dat DGK door zou gaan.
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:08 schreef Shayndel het volgende:
Sorry Huub en Huubfans
Ik kon even niet smsen. Was niet in Nederland. Ben denk ik meerderdeel verantwoordelijk voor een deel van die verloren 15% + dan de mensen die niet smsen meer wilden om dat ze de geldzak van jdm niet wilde aanvullen of het te oneerlijk vonden. Volgende keer is het weer gratis smsen als vanouds op naar die 50%.![]()
En dan die smjoel van nix weer eens bekijken.![]()
Jij denkt echt dat er nu echt serieus iemand wordt uitgezet na fysiek geweld? Hoelang kijk je? Een week?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's niet waar... maandag is er gezegd dat wanneer er een miljonair uitgezet wordt nav fysiek geweld deze weer wordt vervangen. Toen hadden we al kunnen weten dat DGK door zou gaan.
Als ik terugkijk wat er wel of niet beboet wordt denk ik echt dat Huub als eerste zal vertrekken. Het gaat 6 keer goed de 7de keer is ie echt de lul.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja dan moet Dennis maar gauw effe rammen.En Amanda ook maar meteen,denk dat Brian beter af is zonder Amanda.Brian heeft steeds de twee grootste viswijven om zich heen gehad en dat is slecht voor hem uitgevallen.
Hou toch eens op met je eigen verhaaltjes te maken de hele tijd..... Ik weet dat je het als sport doet, maar dat maakt het niet grappiger....quote:Op donderdag 15 november 2007 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toen de vader van Sylvia was overleden ging hij ook al feesten.
Sylvia heeft toen vooral steun aan Erik gehad.
Heb bevestigt dat Huub vrij egocentrisch in elkaar zit. Zichzelf ff op de achtergrond plaatsen en pas op de plaats maken kan hij niet.
Als iemand waar ik om gaf zou overlijden, zou ik niet 10 minuten later in de auto stappen om in een discotheek te gaan zingen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je eigen verhaaltjes te maken de hele tijd..... Ik weet dat je het als sport doet, maar dat maakt het niet grappiger....
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:12 schreef Darklight het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat er nu echt serieus iemand wordt uitgezet na fysiek geweld? Hoelang kijk je? Een week?![]()
Striemen, blauwe plekken, bloed.... Niemand gaat eruit. En als er een lijk in DGK ligt, uitgegleden in de douche, ongelukje . Ik overdrijf, ik weet het, maar ik probeer de slapte van die slappe hap daar achter er mee duidelijk te maken.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:12 schreef Darklight het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat er nu echt serieus iemand wordt uitgezet na fysiek geweld? Hoelang kijk je? Een week?![]()
Dit is ook voor het eerst in weken dat ik Amanda nagels zie doen. Certificaatje in de pocket en ze voert meteen geen klap meer uit.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo lelijk die nagels! Nooit kunstnagels gehad en zal ze ook nooit dragen!
Zo ordi.
Dennis zie ik niet vertrekken vanwege fysiek geweld... hij heeft nog krediet... plus dat de febo z'n gouden keeltje nog wil verzilveren.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja dan moet Dennis maar gauw effe rammen.En Amanda ook maar meteen,denk dat Brian beter af is zonder Amanda.Brian heeft steeds de twee grootste viswijven om zich heen gehad en dat is slecht voor hem uitgevallen.
Omdat iedereen zoiets op zn eigen manier aanpakt. De 1 gaat op de bank liggen huilen, de ander pakt een kwast en schildert de muur, de volgende gaat keihard werken.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef coldstar het volgende:
Ook hier op de COS slaan mensen echt helemaal door. Hun eenzijdige opmerkingen en commentaar, grenzen soms aan het ongelovige. Op de toch zeer goede vraag van Peter006, waarom Huub niet thuis gebleven is uit respect voor de overledene waar hij zo verdriet van heeft, geeft niemand antwoord.
hallo meneer de uilquote:Op donderdag 15 november 2007 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als iemand waar ik om gaf zou overlijden, zou ik niet 10 minuten later in de auto stappen om in een discotheek te gaan zingen.
Zo zit iedereen anders in elkaar.
Heb ik wel gedaan.Peter noemde zelf de plek waar Huub nu zit zijn werk.En Huub moet gewoon nu aan het werk .Krijg daar ook geen antwoord op,dus snap je probleem niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef coldstar het volgende:
Ook hier op de COS slaan mensen echt helemaal door. Hun eenzijdige opmerkingen en commentaar, grenzen soms aan het ongelovige. Op de toch zeer goede vraag van Peter006, waarom Huub niet thuis gebleven is uit respect voor de overledene waar hij zo verdriet van heeft, geeft niemand antwoord.
Moet ik dan dat voor Huub beslissen?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef coldstar het volgende:
Wat een kletskoek. Huubke, die ik ook naast zijn schoenen vind lopen, heeft aangegeven dat hij het DGK circus niet rond de begrafenis van die man wil hebben. En als hij in de hut blijft wordt die man weer levend.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef coldstar het volgende:
Vind je het niet subtiel die speldjes en oorbellen?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
Wat ziet Melissa er afschuwelijk uit overigens.
Ik heb je post 10 keer gelezen. Wat overdrijf je precies?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Striemen, blauwe plekken, bloed.... Niemand gaat eruit. En als er een lijk in DGK ligt, uitgegleden in de douche, ongelukje . Ik overdrijf, ik weet het, maar ik probeer de slapte van die slappe hap daar achter er mee duidelijk te maken.
dan hoop ik dat dat snel gebeurd zodat je snel hier weg bentquote:Op donderdag 15 november 2007 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als iemand waar ik om gaf zou overlijden, zou ik niet 10 minuten later in de auto stappen om in een discotheek te gaan zingen.
Zo zit iedereen anders in elkaar.
Ach de plasmaboy heeft zich versproken... hij had de uitslag van de volgende er al naast liggen. Die shoot doen ze er meteen achter aan.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:23 schreef avonne het volgende:
plasmaboy "dennis, u klimt iedere maand een beetje in de achting van de kijker"
Dat klopt ook niet. Het ging juist telkens omlaag.
Ja, Huub moet niet gaan zingen. Dan wordt die scheids weer levend.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef coldstar het volgende:
Huh laatst had je nog commentaar hierop en nu schrijf (provoceer) je het zelfquote:Op donderdag 15 november 2007 21:35 schreef coldstar het volgende:
Net gehoord dat Dennis op de derde plaats geeindigd is in de ppu poul. Helemaal te gek, daar zal onze kleine tuinkabouter Huub niet echt blij mee zijn. 35 % voor hem, gaat eindelijk de goede kant op. Nog ff dan heeft die t*ringlijer,t****slijer, K....rlijer, om even in zijn eigen taal te spreken, nope meer.
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat iedereen zoiets op zn eigen manier aanpakt. De 1 gaat op de bank liggen huilen, de ander pakt een kwast en schildert de muur, de volgende gaat keihard werken.
In de eerste zin helemaal niets. Maar met dat lijk...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb je post 10 keer gelezen. Wat overdrijf je precies?![]()
Werk is werk.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
Is wel iets anders als je carnavals nummer te zingen in een discotheek
![]()
Waar anderen gaan rouwen gaan anderen weer feesten. Zo gaat het nu eenmaal.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toen de vader van Sylvia was overleden ging hij ook al feesten.
Sylvia heeft toen vooral steun aan Erik gehad.
Heb bevestigt dat Huub vrij egocentrisch in elkaar zit. Zichzelf ff op de achtergrond plaatsen en pas op de plaats maken kan hij niet.
Hoezo? Praat Jaap teveel over de 7-17% wissel? ah, ik denk dat ik al begrijp wat je bedoeltquote:Op donderdag 15 november 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
Ik lees even bij hier maar begrijp dat er een SL is.
Hoe kom je er dan bij dat hij naar zijn werk is? Je gaat me toch niet vertellen dat je dit zingen serieus neemt?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan.Peter noemde zelf de plek waar Huub nu zit zijn werk.En Huub moet gewoon nu aan het werk .Krijg daar ook geen antwoord op,dus snap je probleem niet.
Daar wordt hij toch momenteel voor betaald? RTL is toch zijn werkgever?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan bij dat hij naar zijn werk is? Je gaat me toch niet vertellen dat je dit zingen serieus neemt?![]()
Aan het Commentaar Op de Streams te merken is het idd een SL.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
Ik lees de SV van VOL wel, krijg ik nog iets mee van wat er op de streams te zien is.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoezo? Praat Jaap teveel over de 7-17% wissel?
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:31 schreef PeterNB het volgende:
Nou, ik moet het dan maar toe gaan geven.
Ik heb de afgelopen 2 weken emailtjes gekregen eindigend op @rtl.nl.
Daarin werd ik bedreigd en werd er ge-eist dat dgk_fan terugkwam.
Ik heb daar niet op gereageerd, omdat ik dacht dat het een grap
van iemand was.
Vanochtend ontving ik het laatste mailtje met de letterlijke tekst:
"....als jij het niet doet, doen we het zelf wel !! Wees gewaarschuwd !!"
Ik geloof dat ik nu begrijp wat ze bedoelen![]()
Ja iid een lijk kan niet uitglijden.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In de eerste zin helemaal niets. Maar met dat lijk...
Waar?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
Huub werkt daar gewoon voor zijn baas. Zo'n optreden wordt gewoon geregeld, en zij moeten gaan. Ik geloof niet dat hij daar veel inspraak in heeft.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef coldstar het volgende:
(ze zijn aan het vijlen, ik kan niet tegen dat geluid)quote:Op donderdag 15 november 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees de SV van VOL wel, krijg ik nog iets mee van wat er op de streams te zien is.
Nee hoor je moet niet voor Huub beslissen. Maar zeg eens eerlijk...als dit nou bij Brain gebeurd was. waarschijnlijk was je het dan wel met Peter eens tochquote:Op donderdag 15 november 2007 22:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Moet ik dan dat voor Huub beslissen?![]()
Ik kan begrijpen dat ie gaat en zou begrijpen wanneer ie niet zou gaan.
Net zoals het Sylvia's beslissing was in de Kooi te blijven toen d'r vader overleed.
Dat is een grapje zeker.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:31 schreef PeterNB het volgende:
van iemand was.
Het is idd zo dat iedereen op zijn eigen manier een verlies verwerkt.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:30 schreef Shayndel het volgende:
Denk je dat de doden er iets aan hebben dat men in rouw gaat?
Huub gaat gewoon verder met zijn leven, want die hem gaat door. En dan kun je die het beste zo aangenaam mogelijk maken.
Het is gewoon vreselijkquote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef 2live het volgende:
Hoe vaak zeggen die 2 'jonguh' tegen elkaar?![]()
Ik dacht dat jij allang weg was, toch weer terug gekomenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees de SV van VOL wel, krijg ik nog iets mee van wat er op de streams te zien is.
Tsja, tis apart hè?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:39 schreef petraa het volgende:
Nadia 5%
Amanda 6%
Jaap 7%
Brian 11%
Dennis 17%
Lieke 19%
Huub 35 %
Wat is dit voor stom gelul!!!
Peter noemde het werk.Dus als je goed had gelezen inplaats van lopen provoceren had je het precies geweten.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan bij dat hij naar zijn werk is? Je gaat me toch niet vertellen dat je dit zingen serieus neemt?![]()
(Dennis was na de poll bij het blonde paardje Tanner)quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
(ze zijn aan het vijlen, ik kan niet tegen dat geluid)
Waarom zo'n ophef over dit geval. Heel in het begin heeft Bart hetzelfde meegemaakt toen de vader van z'n beste vriend overleed. Destijds viel niemand erover. Bart hanteerde hetzelfde argument als Huub, de familie niet lastig vallen met een cameraploeg en alle publiciteit.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Moet ik dan dat voor Huub beslissen?![]()
Ik kan begrijpen dat ie gaat en zou begrijpen wanneer ie niet zou gaan.
Net zoals het Sylvia's beslissing was in de Kooi te blijven toen d'r vader overleed.
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:31 schreef PeterNB het volgende:
van iemand was.
Maak er niet zo'n drama van, al had Huub veel bewondering voor die scheidsrechter, het is toch niet zijn vader ofzo.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is idd zo dat iedereen op zijn eigen manier een verlies verwerkt.
Het is zeker zo dat de overledene niet tot leven wordt gewekt als Huub in een hoekje zou gaan zitten rouwen.
Maar dat hele idee van dezelfde avond als je hebt gehoord dat iemand dood is gaan zingen in een discotheek valt buiten mijn belevingswereld.
Maar idd, een waarde-oordeel erop plakken is misschien niet goed: als Huub het tegenover zichzelf kan verantwoorden te gaan zingen op zo`n moment, is dat goed.
NEEJ! Zei die dat?! Wat een randdebiel.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Dennis was na de poll bij het blonde paardje Tanner)
Dennis: Yes, Yes, ik ben blij Tanner, Yes 17%
al die lieve mensen die op mij hebben gestemd,
Yes, ik ben zo dankbaar, Tanner ik voel me keigoed,
tot later ouwe Tanner.
Dennis: ( loopt zingend weg)
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Huub werkt daar gewoon voor zijn baas. Zo'n optreden wordt gewoon geregeld, en zij moeten gaan. Ik geloof niet dat hij daar veel inspraak in heeft.
Bij een gewone baas krijg je ook geen vrij voor een sterfgeval die geen familie is.
Ik maakte idd een opmerking over Huubs rookgedrag op zijn werkplek.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Peter noemde het werk.Dus als je goed had gelezen inplaats van lopen provoceren had je het precies geweten.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Dennis was na de poll bij het blonde paardje Tanner)
Dennis: Yes, Yes, ik ben blij Tanner, Yes 17%
al die lieve mensen die op mij hebben gestemd,
Yes, ik ben zo dankbaar, Tanner ik voel me keigoed,
tot later ouwe Tanner.
Dennis: ( loopt zingend weg)
Is dennis zijn manier van tv maken.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
NEEJ! Zei die dat?! Wat een randdebiel.
Zn ouders komen morgenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:40 schreef tipsch het volgende:
Ik lees op VOL dat Dennis gaat bellen. Even zien, dat maakt 170-50=120. Die kan dus net als Brian en Amanda ook niemand meer uitnodigen deze maand.
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:39 schreef petraa het volgende:
Nadia 5%
Amanda 6%
Jaap 7%
Brian 11%
Dennix 17%
Lieke 19%
Huub 35 %
Wat is dit voor stom gelul!!!
Het is geen onzin wat je hier verkondigt Peter. Ik denk er over na.....quote:Op donderdag 15 november 2007 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is idd zo dat iedereen op zijn eigen manier een verlies verwerkt.
Het is zeker zo dat de overledene niet tot leven wordt gewekt als Huub in een hoekje zou gaan zitten rouwen.
Maar dat hele idee van dezelfde avond als je hebt gehoord dat iemand dood is gaan zingen in een discotheek valt buiten mijn belevingswereld.
Maar idd, een waarde-oordeel erop plakken is misschien niet goed: als Huub het tegenover zichzelf kan verantwoorden te gaan zingen op zo`n moment, is dat goed.
Reken wel dat alles binnen 10 minuten gebeurde.Telefoontje,nieuws krijgen en auto staat voor.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik maakte idd een opmerking over Huubs rookgedrag op zijn werkplek.
Maar je kan ook werk weigeren als je het ff niet meer trekt (bijvoorbeeld door verlies), daar is vaak begrip voor.
Huub lijkt dat niet nodig te hebben.
Huh, sukkeltje heeft niets gedaan om dat te verdienen. FEBO heeft dat CP systeem echt compleet verneukt.quote:
+ wat hij nog over had van de vorige keer of waren die allemaal op?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:40 schreef tipsch het volgende:
Ik lees op VOL dat Dennis gaat bellen. Even zien, dat maakt 170-50=120. Die kan dus net als Brian en Amanda ook niemand meer uitnodigen deze maand.
Nee. Ik maak me meer druk om een bepaalde oneerlijkheid. En misschien iets duidelijker: Al liggen mijn symphatieën bij Huub toen hij te ver ging met fysiek geweld zei ik ook dat ie exit moet. En dat heb ik ook bij Brian als het geen exit is het geen exit. Wanneer de febo sancties oplegd is het voor mij redelijk klaar. Maar Ik heb moeite met dat bepaald geweld wel kan en ander geweld juist bestraft wordt.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:37 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor je moet niet voor Huub beslissen. Maar zeg eens eerlijk...als dit nou bij Brain gebeurd was. waarschijnlijk was je het dan wel met Peter eens toch![]()
Jaap is iedereen's favoriet, daarom snap ik die 7% niet!quote:Op donderdag 15 november 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap blijft veruit mijn favoriet, als hij praat zegt hij altijd interessante, leuke, of absurdistische dingen.
Toen had hij 3? Maakt 30?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:46 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
+ wat hij nog over had van de vorige keer of waren die allemaal op?
Dat heb ik al eens eerder gehoord inderdaad. Dat hele Ei-Judith gedoe was ook gescript.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:47 schreef akveor het volgende:
Jaap zegt dat achter terrorJaap heeft verzonnen.
Kan jij het dan begrijpen dat Jaap zo weinig stemmen heeft.Er is geen Dennis fan op de forums te vinden en die heeft 17% ,dat is toch raar.Ik heb voor Jaap gebeld.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap blijft veruit mijn favoriet, als hij praat zegt hij altijd interessante, leuke, of absurdistische dingen.
Coldstar 'eiste' een antwoord.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom zo'n ophef over dit geval. Heel in het begin heeft Bart hetzelfde meegemaakt toen de vader van z'n beste vriend overleed. Destijds viel niemand erover. Bart hanteerde hetzelfde argument als Huub, de familie niet lastig vallen met een cameraploeg en alle publiciteit.
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Peter noemde het werk.Dus als je goed had gelezen inplaats van lopen provoceren had je het precies geweten.![]()
Ik neem aan dat het merendeel van de stemmers televisiekijkers zijn, die niet op fora komen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan jij het dan begrijpen dat Jaap zo weinig stemmen heeft.Er is geen Dennis fan op de forums te vinden en die heeft 17% ,dat is toch raar.Ik heb voor Jaap gebeld.![]()
Zal wel liggen aan het eten dat ze krijgen in die hut. Na de dagelijkse stoelgang hebben ze weer een sok vol CPquote:Op donderdag 15 november 2007 22:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toen had hij 3? Maakt 30?Morgen 2 (x150) mensen op bezoek?
![]()
Nee gelukkig niet, Alhoewel ik me afvraag of hij dan wel DGK zal verlaten.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maak er niet zo'n drama van, al had Huub veel bewondering voor die scheidsrechter, het is toch niet zijn vader ofzo.
Goed, daarmee is ieder spelelement vernietigd. Tijd om maar eens helemaal afscheid te nemen van deze DGKquote:Op donderdag 15 november 2007 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel liggen aan het eten dat ze krijgen in die hut. Na de dagelijkse stoelgang hebben ze weer een sok vol CP![]()
De lol van Lieke komt op mij geforceerd over.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
Jaap en Lieke hebben grote lol
Lees dit nog een keer, en dan al je eigen berichten.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jammer, het valt me steeds op als iemand een ander mening hebt als jij dat je dan vind dat die gene provoceerd. Er zijn ook nog mensen die niet zo met Huub weg lopen, misschien kan je dat ook respecteren.![]()
Ik respecteer altijd iedereen zijn mening.Denk dat iedereen hier dat wel weet.Kan het goed begrijpen als je geen Huubfan bent,maar gaat gewoon om de manier waarop jij alles zegt.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jammer, het valt me steeds op als iemand een ander mening hebt als jij dat je dan vind dat die gene provoceerd. Er zijn ook nog mensen die niet zo met Huub weg lopen, misschien kan je dat ook respecteren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |