Waar anderen gaan rouwen gaan anderen weer feesten. Zo gaat het nu eenmaal.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toen de vader van Sylvia was overleden ging hij ook al feesten.
Sylvia heeft toen vooral steun aan Erik gehad.
Heb bevestigt dat Huub vrij egocentrisch in elkaar zit. Zichzelf ff op de achtergrond plaatsen en pas op de plaats maken kan hij niet.
Hoezo? Praat Jaap teveel over de 7-17% wissel? ah, ik denk dat ik al begrijp wat je bedoeltquote:Op donderdag 15 november 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
Ik lees even bij hier maar begrijp dat er een SL is.
Hoe kom je er dan bij dat hij naar zijn werk is? Je gaat me toch niet vertellen dat je dit zingen serieus neemt?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan.Peter noemde zelf de plek waar Huub nu zit zijn werk.En Huub moet gewoon nu aan het werk .Krijg daar ook geen antwoord op,dus snap je probleem niet.
Daar wordt hij toch momenteel voor betaald? RTL is toch zijn werkgever?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan bij dat hij naar zijn werk is? Je gaat me toch niet vertellen dat je dit zingen serieus neemt?![]()
Aan het Commentaar Op de Streams te merken is het idd een SL.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
Ik lees de SV van VOL wel, krijg ik nog iets mee van wat er op de streams te zien is.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoezo? Praat Jaap teveel over de 7-17% wissel?
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:31 schreef PeterNB het volgende:
Nou, ik moet het dan maar toe gaan geven.
Ik heb de afgelopen 2 weken emailtjes gekregen eindigend op @rtl.nl.
Daarin werd ik bedreigd en werd er ge-eist dat dgk_fan terugkwam.
Ik heb daar niet op gereageerd, omdat ik dacht dat het een grap
van iemand was.
Vanochtend ontving ik het laatste mailtje met de letterlijke tekst:
"....als jij het niet doet, doen we het zelf wel !! Wees gewaarschuwd !!"
Ik geloof dat ik nu begrijp wat ze bedoelen![]()
Ja iid een lijk kan niet uitglijden.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In de eerste zin helemaal niets. Maar met dat lijk...
Waar?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
Huub werkt daar gewoon voor zijn baas. Zo'n optreden wordt gewoon geregeld, en zij moeten gaan. Ik geloof niet dat hij daar veel inspraak in heeft.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef coldstar het volgende:
Ook hier op de COS slaan mensen echt helemaal door. Hun eenzijdige opmerkingen en commentaar, grenzen soms aan het ongelovige. Op de toch zeer goede vraag van Peter006, waarom Huub niet thuis gebleven is uit respect voor de overledene waar hij zo verdriet van heeft, geeft niemand antwoord.
(ze zijn aan het vijlen, ik kan niet tegen dat geluid)quote:Op donderdag 15 november 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees de SV van VOL wel, krijg ik nog iets mee van wat er op de streams te zien is.
Nee hoor je moet niet voor Huub beslissen. Maar zeg eens eerlijk...als dit nou bij Brain gebeurd was. waarschijnlijk was je het dan wel met Peter eens tochquote:Op donderdag 15 november 2007 22:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Moet ik dan dat voor Huub beslissen?![]()
Ik kan begrijpen dat ie gaat en zou begrijpen wanneer ie niet zou gaan.
Net zoals het Sylvia's beslissing was in de Kooi te blijven toen d'r vader overleed.
Dat is een grapje zeker.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:31 schreef PeterNB het volgende:
Nou, ik moet het dan maar toe gaan geven.
Ik heb de afgelopen 2 weken emailtjes gekregen eindigend op @rtl.nl.
Daarin werd ik bedreigd en werd er ge-eist dat dgk_fan terugkwam.
Ik heb daar niet op gereageerd, omdat ik dacht dat het een grap
van iemand was.
Vanochtend ontving ik het laatste mailtje met de letterlijke tekst:
"....als jij het niet doet, doen we het zelf wel !! Wees gewaarschuwd !!"
Ik geloof dat ik nu begrijp wat ze bedoelen![]()
Het is idd zo dat iedereen op zijn eigen manier een verlies verwerkt.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:30 schreef Shayndel het volgende:
Denk je dat de doden er iets aan hebben dat men in rouw gaat?
Huub gaat gewoon verder met zijn leven, want die hem gaat door. En dan kun je die het beste zo aangenaam mogelijk maken.
Het is gewoon vreselijkquote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef 2live het volgende:
Hoe vaak zeggen die 2 'jonguh' tegen elkaar?![]()
Ik dacht dat jij allang weg was, toch weer terug gekomenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees de SV van VOL wel, krijg ik nog iets mee van wat er op de streams te zien is.
Tsja, tis apart hè?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:39 schreef petraa het volgende:
Nadia 5%
Amanda 6%
Jaap 7%
Brian 11%
Dennis 17%
Lieke 19%
Huub 35 %
Wat is dit voor stom gelul!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |